Zelden zoveel Farizeeërs bij elkaar gezien.quote:

Het staat in het niet met wat er de afgelopen jaren is geroepen. Waar politici hebben opgeroepen om kabinetsleden in het dagelijks leven lastig te vallen. Bekende artiesten hebben geroepen dat ze het witte huis gaan opblazen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vuilspuiterij van de Tea Party gemist tijdens Obama? Of tijdens de verkiezingen van 2016?
Je kunt wel anders willen, de feiten wijzen gewoon uit dat de meest extremistische, ranzige rotzooi al decennia vanuit Republikeinse hoek komt. Komt natuurlijk ook omdat ze sinds Reagan denken dat ze God's Own Party zijn met goddelijk mandaat.

Behoorlijke verzameling slechte verliezers wel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zoveel Farizeeërs bij elkaar gezien.

Tuurlijk, Chivaz. Die arme, arme Republikeinen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het staat in het niet met wat er de afgelopen jaren is geroepen. Waar politici hebben opgeroepen om kabinetsleden in het dagelijks leven lastig te vallen. Bekende artiesten hebben geroepen dat ze het witte huis gaan opblazen.
Een Kamala Harris die actief geld heeft ingezameld om relschoppers op vrije voeten te krijgen. 4 jaar lang roepen dat de president niet eerlijk is verkozen maar alleen aan de macht is gekomen door Putin.
Trump supporters 4 jaar lang weggezet door politici en de media als racisten, dom, religieuze fanitici, cultleden etc etc
De talloze geweldplegingen op Trump supporters waaronder bejaarden en vrouwen.
En zelfs een moord in Portland waar een BLM/antifa supporter een man neerknalt puur en alleen omdat hij de president steunt.
En dat vergelijk je met de tea party die ook toen werden weggezet door de media als terroristen omdat ze foute dingen riepen over Obama.

Typisch weer, je laat jezelf wel weer echt kennen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk, Chivaz. Die arme, arme Republikeinen.

Als wat?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Typisch weer, je laat jezelf wel weer echt kennen.

Grappig, ik zie gewone betrokken mensen die netjes protesterenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zoveel Farizeeërs bij elkaar gezien.

Protesteerden ze ook tegen Trump's schoffering van McCain, een echte veteraan? Of is de vlag en het leger dan weer wat minder belangrijk?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:25 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Grappig, ik zie gewone betrokken mensen die netjes protesteren

Lijkt me sterk, dan zou ik boven alles Trump-aanhanger moeten zijn.quote:

Evenstar

Evenstar

Wat dat betreft staat de alt right en links helaas best dicht bij elkaar. Vooral niet de hand in eigen boezem steken maar zoveel mogelijk wijzen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dan zou ik boven alles Trump-aanhanger moeten zijn.

Ga het niet eens bekijken; je hersencellen smelten gewoon weg bij te lange blootstelling aan deze waanzin.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
Man man man, alsof de VS bezet is door een ander land ... wat een onzin kramen ze allemaal uit zeg.

Alt links, ik?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat de alt right en links helaas best dicht bij elkaar. Vooral niet de hand in eigen boezem steken maar zoveel mogelijk wijzen.

Wat is 'alt links'? Zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat de alt right en links helaas best dicht bij elkaar. Vooral niet de hand in eigen boezem steken maar zoveel mogelijk wijzen.

McCain is natuurlijk een echte verliezer, laat zich gevangen nemen, verliest de presidentsverkiezingen. Daar moeten de Trumpistas niks van hebben natuurlijk, dat soort losers.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Protesteerden ze ook tegen Trump's schoffering van McCain, een echte veteraan? Of is de vlag en het leger dan weer wat minder belangrijk?

Leer lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is 'alt links'? Zelf verzonnen?

Het feit is dat ondanks wat gezemel van SJW'ers en ander hysterisch volk de transfer of power gewoon doorgang vond, en ook binnen de normale tijd. Feit is ook dat Clinton een dag na de verkiezingen reeds haar nederlaag erkende. Feit is verder ook dat er onderzoeken zijn gedaan naar de Rusland-connectie en die ook zijn gevonden. Feit is helemaal dat omdat rellende anarchistische klootzakken mensen gaan doodschieten op basis van politieke overtuiging (zoals in Portland) dat niet automatisch gelinkt kan worden aan een Biden (of Clinton); in dat geval kunnen we allerlei mass shootings en geweldsdelicten ook wel toeschrijven aan Republikeinen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]

Wat ik de laatste jaren hier vooral zeg is dat ik een schijthekel heb aan identity politics en SJW'ers, uitermate kritisch ben op zowel Islam als massa-immigratie, niet geloof in witte privilege of 5.678 genders en het hele idee van reparaties m.b.t. slavernij lachwekkend acht. Daarnaast dat ik inderdaad eveneens een schijthekel heb aan extreem rechts, racisme, hebzucht en platvloersheid, alsmede uitermate kritisch ben op de huidige vorm van kapitalisme en arbeidsverhoudingen.quote:

Ga je nu beweren dat de moord niet politiek gemotiveerd was? Dat de retoriek vanuit de media en vanuit de Democraten en het weigeren om orde te handhaven in Portland niet heeft geleid tot deze moord?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het feit is dat ondanks wat gezemel van SJW'ers en ander hysterisch volk de transfer of power gewoon doorgang vond, en ook binnen de normale tijd. Feit is ook dat Clinton een dag na de verkiezingen reeds haar nederlaag erkende. Feit is verder ook dat er onderzoeken zijn gedaan naar de Rusland-connectie en die ook zijn gevonden. Feit is helemaal dat omdat rellende anarchistische klootzakken mensen gaan doodschieten op basis van politieke overtuiging (zoals in Portland) dat niet automatisch gelinkt kan worden aan een Biden (of Clinton); in dat geval kunnen we allerlei mass shootings en geweldsdelicten ook wel toeschrijven aan Republikeinen.
Dat maakt jullie ook zo vermoeiend: totaal geen nuance meer.

... Waar zeg ik dat...quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat de moord niet politiek gemotiveerd was? Dat de retoriek vanuit de media en vanuit de Democraten en het weigeren om orde te handhaven in Portland niet heeft geleid tot deze moord?
En men heeft vier jaar lang feitenvrij geroepen dat Trump heeft samengewerkt met Putin om de verkiezingen naar zijn hand te zetten. Na een lang onderzoek waar Muller bijna tot goddelijke status werd verheven door wederom democratische politici en de media blijkt dus inderdaad dat er niets van waar was.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is ging met het muh Russia fiasco zo het raam uit.
Nu men twijfelt of de verkiezingen eerlijk zijn verlopen zie je diezelfde lui om het hardst roepen dat de verkiezingen toch echt eerlijk zijn verlopen.
Echt bespaar me je nonsense en kom eens uit die bubbel van je.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |