quote:Omdat Woutertje zo vriendelijk lacht. Een echt goede reden zou ik ook niet kunnen verzinnen.
Op woensdag 22 januari 2003 12:59 schreef Kos het volgende:
Kmoet nog stemmen... en ik weet het eigenlijk nog steeds niet... geef mij eens een reden om op de PvdA te stemmen?
Waarom nummer 41? Een jongen van ongeveer mijn leeftijd, niet al te ver uit de buurt. Zijn cv zag er wel netjes uit en voila. Gestemd.
quote:Ok dan stem ik op hem! Dank je wel!
Op woensdag 22 januari 2003 13:01 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Omdat Woutertje zo vriendelijk lacht. Een echt goede reden zou ik ook niet kunnen verzinnen.
En wanneer we hier allemaal zijn, wat is dan de volgende stap, Meneer Aart?
Gaan we een PvdA-FOK!-clan oprichten, en met veel geweld een revolutie afdwingen?
quote:Jeltje? Ga je me serieus vertellen dat dat gedrocht jouw sympathie heeft? Ik vind het zo'n vreselijk mens dat ik daardoor zelfs ben gaan twijfelen of ik wel PvdA moest stemmen.
Op woensdag 22 januari 2003 13:03 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga nog op Jeltje stemmen.En wanneer we hier allemaal zijn, wat is dan de volgende stap, Meneer Aart?
Gaan we een PvdA-FOK!-clan oprichten, en met veel geweld een revolutie afdwingen?
![]()
![]()
In plaats van een PvdA FOK! clan zeg ik nog steeds: Partij FOK!
En die revolutie moet er dan inderdaad komen, want een aantal dingen die op dit moment niet goed gaan moeten niet langzaam maar snel veranderd worden. Te beginnen met een reorganisatie van het bedrijf dat 'onze regering' heet.
quote:Sportief dat jij hier dan ook bent
Op woensdag 22 januari 2003 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Lemmingen verzamelen zich ook altijd voordat ze zich gezamenlijk van een klif in zee storten.
quote:Ik stem op een partij met idealen en concrete voorstellen waar ik me in kan vinden en ik geef die partij mijn vertrouwen om 4 jaar lang mijn standpunten te verwoorden in het parlement, het centrum van de macht.
Jeltje? Ga je me serieus vertellen dat dat gedrocht jouw sympathie heeft? Ik vind het zo'n vreselijk mens dat ik daardoor zelfs ben gaan twijfelen of ik wel PvdA moest stemmen.
In Meld hier als je hebt gestemd.... kun je je stemvoorkeur laten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |