abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196220858
pi_196220896
Ik denk dat het zo'n ingeslopen uitdrukking is. En tussen nu en maandag kan ik best ziek worden en niet kunnen doen wat ik maandag, bij leven en welzijn, van plan was te gaan doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_196220929
:O Ze zijn weer aan het testen en op de een of andere manier komen alle vragen bij mij terecht _O- Nee dus :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196221047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
:O Ze zijn weer aan het testen en op de een of andere manier komen alle vragen bij mij terecht _O- Nee dus :{w
Lekker weekje heb jij..

@Tele6, die uitdrukkingen zijn de gereformeerde versie van inshallah.
Spoilers!
pi_196221060
Middag!

Eerste 4 uur online colleges zitten er op. Zo meteen nog 2 uur. Moet wel zeggen dat er van de 6 uur, er 4 vrij interactief zijn. (Samen oefeningen maken). En de eerste 2 uur was ook niet zo erg, want een half uur werd daar al van gesnoept door de prof. die nog over de practica, de minister van onderwijs en de open brief+petitie begon.

Die brief is overigens nooit volledig afgerond en aangeboden, want de onderwijscommissie van beide universiteiten (Gent + Antwerpen) was zelf nog - na aanleiding van de bezorgde studenten weliswaar - nog in overleg. Maar we hebben die brief voorlopig niet meer nodig: de minister heeft zijn oordeel herzien en fysieke practica voor de opleiding diergeneeskunde mogen weer doorgang vinden! Vanaf volgende week start het weer op. *O*

---

Dat wordt een flinke klus Zet! Succes! Ook wel weer leuk als het af is, een keuken naar je zin. Toch?

Wij hebben overigens wel bij één wand over tegels heen een plaat geschroefd, want na een halve dag bikken was er nog geen 10cm van die wand af. En de muur slopen durfden we niet, ivm constructie. :')
pi_196221064
Ik ben aan het Excellen. Dat gaat sneller dan ik dacht. Meevaller.
Spoilers!
pi_196221143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:08 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 @:z80

Ja maar zo'n hele grote kans dat je tussen nu en maandagochtend doodgaat is er toch niet? Waarom dan bij álles dat "onder voorbehoud" erbij zetten? Dat weet ieder denkend mens toch sowieso wel, dat er altijd wat kan gebeuren?
Het is hovaardig om te veronderstellen dat je er morgen nog zal zijn; dat is enkel en alleen aan god en niemand kan zijn bedoeling kennen.

Daaruit volgt een gerede kans om van god op je lazer te krijgen als je dan toch doet alsof jij er iets vanaf weet; dus de kans komende maandagochtend niet te gaan halen stijgt aanzienlijk door het nette voorbehoud niet op te nemen.

Het is overigens exact hetzelfde als de gewoonte bij elke toekomstvoorspelling Insh'Allah te zeggen.

En het werkt retebesmettelijk, ik doe voor de zekerheid maar vaak een 'ijs en weder diende'.

PS: het is natuurlijk bijgeloof, wat voor strengchristenen streng verboden is, maar ja, er gaat niets boven de kronkels van de menselijke geest :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196221169
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is hovaardig om te veronderstellen dat je er morgen nog zal zijn; dat is enkel en alleen aan god en niemand kan zijn bedoeling kennen.

Daaruit volgt een gerede kans om van god op je lazer te krijgen als je dan toch doet alsof jij er iets vanaf weet; dus de kans komende maandagochtend niet te gaan halen stijgt aanzienlijk door het nette voorbehoud niet op te nemen.

Het is overigens exact hetzelfde als de gewoonte bij elke toekomstvoorspelling Insh'Allah te zeggen.

En het werkt retebesmettelijk, ik doe voor de zekerheid maar vaak een 'ijs en weder diende'.

PS: het is natuurlijk bijgeloof, wat voor strengchristenen streng verboden is, maar ja, er gaat niets boven de kronkels van de menselijke geest :D.
Beetje hetzelfde waarom ik nog wel eens onder de tafel klop dus :P
pi_196221198
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde waarom ik nog wel eens onder de tafel klop dus :P
Hoho dat is geen bijgeloof ja :{w
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196221215
Bovendien is voor ongelovigen bijgeloof gewoon toegestaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196221233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker weekje heb jij..

@:Tele6, die uitdrukkingen zijn de gereformeerde versie van inshallah.
Ik heb eens gegoogeld, en in Jakobus 4:13 staat dat je niet mag zeggen "Vandaag of morgen gaan wij naar die en die stad." maar je moet zeggen "Als de Heer het wil, zijn we dan in leven en zullen we dat en dat doen." omdat je anders trots bent. Want je bent immers maar "damp, die heel even verschijnt en dan al verdwijnt".

En kennelijk bevat de Koran een soortgelijke regel.

Weer wat geleerd. :D
pi_196221249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb eens gegoogeld, en in Jakobus 4:13 staat dat je niet mag zeggen "Vandaag of morgen gaan wij naar die en die stad." maar je moet zeggen "Als de Heer het wil, zijn we dan in leven en zullen we dat en dat doen." omdat je anders trots bent.

En kennelijk bevat de Koran een soortgelijke regel.

Weer wat geleerd. :D
Zeggen ze dat ík langdradig ben :D
pi_196221282
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zeggen ze dat ík langdradig ben :D
Naja, je kunt hieraan voldoen zonder veel langdradiger te worden. Gewoon overal DV tussen gooien.

Nu ga ik DV een stel sokken proberen te breien, die daar al jaren op liggen te wachten. Groene-voetafdruk-sokken. Staat DV vast goed met kerst, want de rest van de sok wordt DV rood.
pi_196221302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Naja, je kunt hieraan voldoen zonder veel langdradiger te worden. Gewoon overal DV tussen gooien.

Nu ga ik DV een stel sokken proberen te breien, die daar al jaren op liggen te wachten. Groene-voetafdruk-sokken. Staat DV vast goed met kerst, want de rest van de sok wordt DV rood.
Ik weet niet hoe jij Dorso-Ventraal sokken gaat breien, en waarom die Medio-Lateraal niet goed zouden staan, specifiek met kerst :{w
pi_196221330
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het God blieft.
Ik heb jaren gedacht dat mijn oma zei ‘als het goed blijft’. Omdat beide zinnen in dialect erg op elkaar lijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196221363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoho dat is geen bijgeloof ja :{w
Even over TGTG: heb jij op de startpagina van de app onderin niet het rijtje (Beetje grijzig): ontdek-bladeren- O+ Favorieten O+ - ... (meer). ?

Drie keer raden waar ik altijd naartoe ga.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196221366
Ik ben het als dorpsgenoot van de EenvoudigLevenmevrouw niet anders gewend @Tele6 :D
Ik had vóór @sigme niet eerder van het fraaie ijs en weder dienende gehoord, maar betrap me er sinds @sigme soms ook zelf op :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196221375
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij Dorso-Ventraal sokken gaat breien, en waarom die Medio-Lateraal niet goed zouden staan, specifiek met kerst :{w
Kun je dit voor me painten. Ik heb ooit bij het beesten ontleden dit ook moeten leren, maar het is me compleet ontschoten hoe het nou werkt en google is me niet goed gezind.
Dorsaal = rug?
Ventraal = buik?
Lateraal = zijkant?
Hoe zou ik die sokken over mijn midden-zijkanten heen moeten doen dan? Buik-rug zie ik ook niet echt zitten trouwens.

Of is dorsoventraal van buikzijde naar rugzijde?
pi_196221401
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Even over TGTG: heb jij op de startpagina van de app onderin niet het rijtje (Beetje grijzig): ontdek-bladeren- O+ Favorieten O+ - ... (meer). ?

Drie keer raden waar ik altijd naartoe ga.
Ja ja ja jaik ook, maar ik wil gewoon alle suffe Back Werk en benzinepompen uit de rest van de categorietjes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196221402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:41 schreef minilot het volgende:
Ik ben het als dorpsgenoot van de EenvoudigLevenmevrouw niet anders gewend @:Tele6 :D
Ik had vóór @:Sigme niet eerder van het fraaie ijs en weder dienende gehoord, maar betrap me er sinds @:Sigme soms ook zelf op :)
Ik geloof dat katholieken hier veel minder aan doen. Heb het daar iig niet meegekregen. En over "die protestanten" heb ik nooit echt wat geleerd, anders dan dat ze "het niet begrepen" dus ik wist niet dat "de protestanten" (sommige dan) dit doen. :D
pi_196221411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja ja ja jaik ook, maar ik wil gewoon alle suffe Back Werk en benzinepompen uit de rest van de categorietjes!
*handen in de lucht gooit*

Dan weet ik niet hoe ik je moet helpen!
pi_196221417
Ga maar bidden tot De Here Godt :7
pi_196221426
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*handen in de lucht gooit*

Dan weet ik niet hoe ik je moet helpen!

Ik vergeef je!

Van god weet ik dat zo net nog allemaal niet.
pi_196221436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker weekje heb jij..

@:Tele6, die uitdrukkingen zijn de gereformeerde versie van inshallah.
Ja. Het is me het weekje wel ja :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196221439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik geloof dat katholieken hier veel minder aan doen. Heb het daar iig niet meegekregen. En over "die protestanten" heb ik nooit echt wat geleerd, anders dan dat ze "het niet begrepen" dus ik wist niet dat "de protestanten" (sommige dan) dit doen. :D
Protestanten zijn dan vaak (ik generaliseer een beetje) bang voor Gods Toorn
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')