Misschien dat moeder de enige is die ze verder nog heeft?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:51 schreef Alaianaya het volgende:
Wel apart dat die oudste dochter haar moeder helemaal niets verwijt, in tegenstelling tot haar andere dochter..
Waarschijnlijk omdat ze dat zelf oke vinden?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:59 schreef osodevo het volgende:
Waarom komen slachtoffers in beeld?
https://nos.nl/video/2356(...)koos-je-mij-uit.html
Ik las het bericht gisteren op de NOS en vroeg mij nog iets anders af (geen idee of dat al benoemd is). Waarom wordt de parenclub niet juridisch aangepakt ? Je gaat mij niet wijsmaken dat de club niet doorhad dat een minderjarige daar rondliep. Ik heb het idee dat het verzwegen werd vanwege inkomstenverlies en/of imagoschade.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb door alle berichtgeving ernstig het vermoeden dat die "moeder" of beter de verwekster een verstandelijke beperking heeft
Die parenclubs waren in België, is misschien lastiger te vervolgen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik las het bericht gisteren op de NOS en vroeg mij nog iets anders af (geen idee of dat al benoemd is). Waarom wordt de parenclub niet juridisch aangepakt ? Je gaat mij niet wijsmaken dat de club niet doorhad dat een minderjarige daar rondliep. Ik heb het idee dat het verzwegen werd vanwege inkomstenverlies en/of imagoschade.
Volgens mij heeft zij dus uiteindelijk aangifte gedaan, en is de zaak zo aan het rollen gekomen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 10:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.hartvannederl(...)efdochters-pascal-p/
Dat filmpje met die vriendin van de meisjes...zo dapper.
Vreselijkquote:Op zaterdag 14 november 2020 10:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.hartvannederl(...)efdochters-pascal-p/
Dat filmpje met die vriendin van de meisjes...zo dapper.
Ze was 17 toen, staat er. Dus wellicht viel het toen niet op.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik las het bericht gisteren op de NOS en vroeg mij nog iets anders af (geen idee of dat al benoemd is). Waarom wordt de parenclub niet juridisch aangepakt ? Je gaat mij niet wijsmaken dat de club niet doorhad dat een minderjarige daar rondliep. Ik heb het idee dat het verzwegen werd vanwege inkomstenverlies en/of imagoschade.
Misschien hebben ze ook wel gesjoemeld met id’s . De oudste ziet er trouwens ook flink ouder uit. Ze lijkt groot en fors.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze was 17 toen, staat er. Dus wellicht viel het toen niet op.
Ik las op het Twitter account van Saskia Belleman dat ze ook bezig zijn deze mannen te traceren.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Die parenclubs waren in België, is misschien lastiger te vervolgen?
Wat ik ook opvallend vond is dat die klanten op de parkeerplaats niet zouden hebben geweten hoe jong ze waren, omdat het buiten donker was. Maar hoe zijn die afspraken gemaakt, hoe werden die meiden "geadverteerd": als minderjarig of als 18+?
Ik vermoed dat er minimaal 1 zelfmoord aan komt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las op het Twitter account van Saskia Belleman dat ze ook bezig zijn deze mannen te traceren.
Ik hoop dat ze lekker in hun broek schijten van angst nu. Ze zullen niet lekker slapen nu.
Net als toen in Limburg ...quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er minimaal 1 zelfmoord aan komt.
Even los van betalen voor sex en wat je daarvan vindt, als je niet wist dat de meid in kwestie minderjarig was, vind je dan nog steeds dat diegene keihard aangepakt moet worden ?quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las op het Twitter account van Saskia Belleman dat ze ook bezig zijn deze mannen te traceren.
Ik hoop dat ze lekker in hun broek schijten van angst nu. Ze zullen niet lekker slapen nu.
Er moet in ieder geval onderzoek worden gedaan naar alle omstandigheden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even los van betalen voor sex en wat je daarvan vindt, als je niet wist dat de meid in kwestie minderjarig was, vind je dan nog steeds dat diegene keihard aangepakt moet worden ?
Die hebben dat heus wel geweten.(goh, de verkrachtingen vonden plaats op donkere parkeerplaatsen zodat je niet kon zien hoe oud de slachtoffers waren)quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even los van betalen voor sex en wat je daarvan vindt, als je niet wist dat de meid in kwestie minderjarig was, vind je dan nog steeds dat diegene keihard aangepakt moet worden ?
Buiten de leeftijd om, deze mannen hebben verkrachtingen op hun geweten. Dat moet op zich al flink gestraft worden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben dat heus wel geweten.(goh, de verkrachtingen vonden plaats op donkere parkeerplaatsen zodat je niet kon zien hoe oud de slachtoffers waren)
Dat is inderdaad vreemd. En de stiefvader keek toe. Hij was er telkens bij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben dat heus wel geweten.(goh, de verkrachtingen vonden plaats op donkere parkeerplaatsen zodat je niet kon zien hoe oud de slachtoffers waren)
Juist.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Buiten de leeftijd om, deze mannen hebben verkrachtingen op hun geweten. Dat moet op zich al flink gestraft worden.
Al die dorpelingen ook voor de rechter met hun zwijgcultuur.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. En de stiefvader keek toe. Hij was er telkens bij.
Smeerlap. Ook al eerder veroordeeld voor ontucht met minderjarigen.
Hij was een bekende in het dorp.
Mooi toch hopelijk is het een langzame en pijnlijke doodquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze werd net onwel en is nu met de ambulance afgevoerd. Haar advocaat dacht dat ze voor haar ogen ging sterven.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
‘Mama heeft ons nooit iets aangedaan’
Dat D. de tijd die haar nog rest in vrijheid mag doorbrengen, is ook wat haar oudste dochter wil, ondanks alles wat ze heeft meegemaakt. Ze mist haar moeder en houdt ‘met heel haar hart van haar’. ,,Mama heeft ons nooit iets aangedaan, ze is slachtoffer geworden van een psychopaat, een narcist.”
https://www.bndestem.nl/z(...)t-haar-heb~a066f318/
Je hebt maar een kans he, mijn inziens kun je achteraf beter spijt hebben dat je herkenbaar in beeld bent dan andersom. Het heeft toch iets met niet meer bang zijn te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2020 08:26 schreef Fer het volgende:
Op HvN trouwens 2 stukjes waarbij andere slachtoffers (niet de dochters) hun verklaring voor herkenbaar voor de camera voorlezen.
Is zoiets gebruikelijk, verplicht? Heb het nog nooit gezien in Nederland eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |