quote:Beste relativering van de politiek die ik vandaag gehoord/gelezen heb.
Op woensdag 22 januari 2003 16:01 schreef Cazman het volgende:
*D66 gestemd heb*Nu weer verder met de was
quote:Er moet er toch 1 de waarheid spreken na al dat gezeik en debatteren
Op woensdag 22 januari 2003 16:02 schreef NathaN het volgende:[..]
Beste relativering van de politiek die ik vandaag gehoord/gelezen heb.
quote:Volgende keer stem ik op jou.
Op woensdag 22 januari 2003 16:09 schreef Cazman het volgende:
Er moet er toch 1 de waarheid spreken na al dat gezeik en debatteren
quote:Heb je je dan al aangsloten bij zijn leger?
Op woensdag 22 januari 2003 16:13 schreef NathaN het volgende:[..]
Volgende keer stem ik op jou.
(Sorry, DeejEm)
quote:Tuurlijk niet. Daar zweef ik teveel voor.
Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef Twoflower het volgende:
Heb je je dan al aangsloten bij zijn leger?
Aan de andere kant, kan ik wel voor de luchtsteun zorgen, dan.
quote:Vote Caz!!
Op woensdag 22 januari 2003 16:13 schreef NathaN het volgende:[..]
Volgende keer stem ik op jou.
(Sorry, DeejEm)
quote:Cazzy's leger
Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heb je je dan al aangsloten bij zijn leger?
quote:Are you pondering what I'm pondering?
Op woensdag 22 januari 2003 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
DeejEm is not yet available..
quote:Wuh, I think so, Nate, but where are we going to get the money to bribe half the population of Mexico?
Op woensdag 22 januari 2003 16:20 schreef NathaN het volgende:Are you pondering what I'm pondering?
quote:Pinky and the Brain!
Op woensdag 22 januari 2003 16:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wuh, I think so, Nate, but where are we going to get the money to bribe half the population of Mexico?
quote:http://www.banxico.org.mx/
Op woensdag 22 januari 2003 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wuh, I think so, Nate, but where are we going to get the money to bribe half the population of Mexico?
quote:Bij mij wel ja, ik weet niet hoe dat bij jou was...
Op woensdag 22 januari 2003 18:17 schreef NathaN het volgende:
Goh, druk geweest hier...
quote:Nu ik
Op woensdag 22 januari 2003 14:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Even uit m'n hoofd: In die 87 dagen zijn er 7000 extra bedden in verpleeghuizen bij gekomen, is er een opleiding gestart waarbij verpleegkundigen huisarts-taken kunnen overnemen. Men heeft een aantal rare plannen van Pronk teruggedraaid, kinderbijslag-regelingen worden vereenvoudigd, kinderopvangplaatsen wordt met ruim 100.000 uitgebreid, ouderschapsverlof uitgebreid, boeren krijgen meer waardering (in het huidige tempo zouden er over een paar jaar nog maar 10 (!) boeren in Overijssel overblijven), Borssele wordt opengehouden tbv Kyoto, men wil een Europese ecotax. Etc etc...
Conclusie: Dit kabinet had nog veel eerder moeten vallen.
Meer investeren in asfalt, wegen verbreden, tegen de kilometerheffing stemmen, geen enkele vorm van referendum toelaten, het zelfs bemoeilijken van het aanvragen van referenda op lokaal niveau, het bij voorbaat afwijzen van vluchtelingen zonder papieren, het zelf betalen van inburgerinscursussen door allochtonen en bezuinigen op Ontwikkelingssamenwerking.
Zo, klaar
quote:Veel goeie maatregelen dus!
Op woensdag 22 januari 2003 18:51 schreef LuQas het volgende:Nu ik
In die 87 dagen is het verbod op nertsenfokkerijen weer teruggedraaid, heeft men een aantal goeie plannen van Pronk teruggedraaid, is Borssele open gebleven, IS ER BEZUINIGD OP HET HOGER ONDERWIJS WAARDOOR DE TOEGANKGELIJKHEID AANZIENLIJK IS GEDAALD, en was men ook nog eens van plan om het kwartje van Kok terug te geven en de OZB af te schaffen.
Meer investeren in asfalt, wegen verbreden, tegen de kilometerheffing stemmen, geen enkele vorm van referendum toelaten, het zelfs bemoeilijken van het aanvragen van referenda op lokaal niveau, het bij voorbaat afwijzen van vluchtelingen zonder papieren, het zelf betalen van inburgerinscursussen door allochtonen en bezuinigen op Ontwikkelingssamenwerking.
Nertsenfokkerijen is waarschijnlijk niks mis mee, ga ik dit jaar eens IRL kijken. Alle rooie overdreven cirkeltjes van Pronk zijn weer weggehaald, zodat 't platteland niet meer op slot zit. Hebben we goeie Borssele-energie zodat we aan Kyoto kunnen voldoen en geen Franse kern-electriciteit hoeven te importeren, zijn een aantal knelpunten in het verkeerd opgelost zodat er op veel plekken minder files zijn, heeft men de idiote km-heffing teruggedraaid, het stomzinnige NIMBY-referendum niet doorgevoerd, het aantal nep-vluchtelingen verminderd, opgehouden met allochtonen knuffelen, en verder helaas op een aantal zaken moeten bezuinigen omdat Paars niet gespaard heeft.
.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Veel goeie maatregelen dus!
.
Nertsenfokkerijen is waarschijnlijk niks mis mee, ga ik dit jaar eens IRL kijken. Alle rooie overdreven cirkeltjes van Pronk zijn weer weggehaald, zodat 't platteland niet meer op slot zit. Hebben we goeie Borssele-energie zodat we aan Kyoto kunnen voldoen en geen Franse kern-electriciteit hoeven te importeren, zijn een aantal knelpunten in het verkeerd opgelost zodat er op veel plekken minder files zijn, heeft men de idiote km-heffing teruggedraaid, het stomzinnige NIMBY-referendum niet doorgevoerd, het aantal nep-vluchtelingen verminderd, opgehouden met allochtonen knuffelen, en verder helaas op een aantal zaken moeten bezuinigen omdat Paars niet gespaard heeft.
.
quote:Kijk, dat is nou een uitspraak waar ik me ook in kan vinden.
Op woensdag 22 januari 2003 19:29 schreef LuQas het volgende:[..]
Denk dat we gewoon van mening verschillen
quote:Neh, gewoon verstandige praat
Op woensdag 22 januari 2003 19:29 schreef LuQas het volgende:
The usual rechtse praat... Denk dat we gewoon van mening verschillen
.
quote:Gelukkig heb je dan nog wel de minst onsympathieke man op de lijst gestemd.
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Neh, gewoon verstandige praat
.
.
quote:Ken jij alle 75 (?) mensen op de lijst dan?
Op woensdag 22 januari 2003 19:32 schreef LuQas het volgende:Gelukkig heb je dan nog wel de minst onsympathieke man op de lijst gestemd.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Neh, gewoon verstandige praat.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |