Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet?):
WANNEER:
Zaterdag 22-02-03
WAT:
's middags: (opties)
* zwemmen?
* bowlen? (2) (eentje i.v.m. mitella)
* poolen? (4)
* laserquest? (1)
's avonds:
* Eten
* Kroeg
* Uitgaan voor de liefhebbers
WAAR:
* Nader Te Bepalen
(Opties: Utrecht, Arnhem, ???)
WIE (tussenstand): (m=middag, a=avond)
* NathaN (m+a)
* Twoflower (m+a)
* Andyvie (m+a)
* Onetouch (m+a)
* Vlarp (m? a)
* Sunjammer (m? a)
* Error (m? a)
* xman (a)
* Troel (m+a, waarschijnlijk wel)
WIE NIET:
* Driftwood
* LuQas
* de_letter_J/XMN8R
* Marc_mga
* Jerruh
* Great_Expectations
* IJsklontje/s.a.n.d.e.r.
Verzoekje aan alle deelnemers: Willen jullie je e-mail adres even aan mij doorgeven (voor zover ik dat nog niet heb)? (Mijn adres staat in mijn profiel...) Dit voor het maken van definitieve afspraken als we zover zijn...
(Aangezien ik ben aangewezen als regelneefje... )
(Ik heeft zo te zien wel van iedereen behalve error een adres dankzij MSN, maar ik ken ook mensen die zo'n MSN adres niet voor mail gebruiken, laat het in dat geval dus even weten...)
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 22-01-2003 12:59]
quote:Ik ook. (Geloof ik...)
Op woensdag 22 januari 2003 12:56 schreef NathaN het volgende:
Ik heb voor poolen gestemd
quote:Waarom stemmen, het was toch EN EN EN??
Op woensdag 22 januari 2003 12:56 schreef NathaN het volgende:
Ik heb voor poolen gestemd
Maarja, aangezien ik niet mag bowlen ga ik toch ook wel voor het poolen
quote:Het gaat om wat je voorkeur is. Dan kunnen we altijd nog bekijken of er tijd genoeg is meerdere dingen te doen.
Op woensdag 22 januari 2003 12:57 schreef Troel het volgende:[..]
Waarom stemmen, het was toch EN EN EN??
Maarja, aangezien ik niet mag bowlen ga ik toch ook wel voor het poolen
quote:Des middags 1 activiteit, vandaar ook dat er bij vermeld staat "(opties)".
Op woensdag 22 januari 2003 12:57 schreef Troel het volgende:
Waarom stemmen, het was toch EN EN EN??Maarja, aangezien ik niet mag bowlen ga ik toch ook wel voor het poolen
quote:En geld genoeg...
Op woensdag 22 januari 2003 12:59 schreef Twoflower het volgende:
Het gaat om wat je voorkeur is. Dan kunnen we altijd nog bekijken of er tijd genoeg is meerdere dingen te doen.
quote:Hmmm, 22e?? Staat loon er net wel op of net niet op
Op woensdag 22 januari 2003 13:00 schreef NathaN het volgende:[..]
En geld genoeg...
quote:Het zelfde zal gelden voor StuFi. En bovendien moet het ook nog bij mensen in het budget passen.
Op woensdag 22 januari 2003 13:01 schreef Troel het volgende:
Hmmm, 22e?? Staat loon er net wel op of net niet op
quote:Budget... Het lijkt wel of we hier in de politiek zitten....
Op woensdag 22 januari 2003 13:03 schreef NathaN het volgende:[..]
Het zelfde zal gelden voor StuFi. En bovendien moet het ook nog bij mensen in het budget passen.
quote:Komt door de topictitel
Op woensdag 22 januari 2003 13:04 schreef Troel het volgende:
Budget... Het lijkt wel of we hier in de politiek zitten....
quote:Dan is het dus zaak het geld dat in januari (dus ongeveer deze week) binnenkomt niet op te maken...
Op woensdag 22 januari 2003 13:01 schreef Troel het volgende:[..]
Hmmm, 22e?? Staat loon er net wel op of net niet op
quote:Makkelijker gezegd dan gedaan!
Op woensdag 22 januari 2003 13:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan is het dus zaak het geld dat in januari (dus ongeveer deze week) binnenkomt niet op te maken...
quote:Dat heet zelfbeheersing...
Op woensdag 22 januari 2003 13:14 schreef Troel het volgende:[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan!
quote:Nee hoor, dat heet een kapotte auto enzo...
Op woensdag 22 januari 2003 13:15 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat heet zelfbeheersing...
quote:Waar kwam dat dan door? Door standpunten of de indruk die een persoon gemaakt heeft?
Op woensdag 22 januari 2003 13:20 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp heeft gestemdOp Woutertjuh Bos.. ik ben gisteren omgeslagen van het CDA naar PvdA
quote:Standpunten. Ik vind Balkie eigenlijk als premier beter als Cohen, maar de PvdA staat me qua programma meer aan nu.
Op woensdag 22 januari 2003 13:24 schreef Twoflower het volgende:[..]
Waar kwam dat dan door? Door standpunten of de indruk die een persoon gemaakt heeft?
(Bij mij heeft de persoon ervoor gezorgd dat ik niet op de nr. 1 maar op de nr. 3 heb gestemd...)
quote:Ik vanmiddag
Op woensdag 22 januari 2003 13:31 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ga vanavond even stemmen.....
quote:*stemvork meegeef*
quote:Vind ik erg handig dat ze tot 8 of 9 uur open zijn. Makkelijk voor mensen met een full-time job
quote:O ja, ik kan me viool wel eens laten stemmen jah
Op woensdag 22 januari 2003 13:36 schreef NathaN het volgende:[..]
*stemvork meegeef*
quote:Anders ga je voor nummer 51...
Op woensdag 22 januari 2003 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet ook nog stemmen. Weet alleen nog niet zeker op welk poppetje.
quote:De Postbus 51 tactiek
Op woensdag 22 januari 2003 13:39 schreef Twoflower het volgende:
Anders ga je voor nummer 51...
quote:Ik stem niet op postbussen....
Op woensdag 22 januari 2003 13:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Anders ga je voor nummer 51...
quote:Nee, nummer 51 hebben we mee gesproken op de verkiezingsmanifestatie, en die is van onze generatie...
Op woensdag 22 januari 2003 13:40 schreef NathaN het volgende:[..]
De Postbus 51 tactiek
quote:Wie is dat?
Op woensdag 22 januari 2003 13:39 schreef Twoflower het volgende:Anders ga je voor nummer 51...
Nummer 71 is wel okay . Babyface.
quote:Nr 1 heeft-ie mee gehandschud
Op woensdag 22 januari 2003 13:41 schreef Twoflower het volgende:
Nee, nummer 51 hebben we mee gesproken op de verkiezingsmanifestatie, en die is van onze generatie...
quote:Die pensioendeskundige.
Op woensdag 22 januari 2003 13:42 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wie is dat?
quote:Je gaat toch niet stemmen op wie jij de knapste vindt? Als je dan op iemand stemt die op een (redelijk) onverkiesbare plaats staat, doe het dan om wat 'ie te bieden heeft...
Op woensdag 22 januari 2003 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
Nr. 51:
[afbeelding]Nr. 71:
[afbeelding]
-edit- kleine toevoeging
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 22-01-2003 13:46]
quote:Als dat de knapsten zijn op de lijst
Op woensdag 22 januari 2003 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
Nr. 51:
[afbeelding]Nr. 71:
[afbeelding]
quote:Duh ook
Op woensdag 22 januari 2003 13:45 schreef Twoflower het volgende:Je gaat toch niet stemmen op de knapste? Als je dan op iemand stemt die op een (redelijk) onverkiesbare plaats staat, doe het dan om wat 'ie te bieden heeft...
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:45 schreef Troel het volgende:Als dat de knapsten zijn op de lijst
quote:Iemand die een leuk koppie te bieden heeft telt niet? Wat oppervlakkig
Op woensdag 22 januari 2003 13:45 schreef Twoflower het volgende:
Je gaat toch niet stemmen op wie jij de knapste vindt? Als je dan op iemand stemt die op een (redelijk) onverkiesbare plaats staat, doe het dan om wat 'ie te bieden heeft...
quote:Dat bedoel ik niet, en dat weet je best.
Op woensdag 22 januari 2003 13:49 schreef NathaN het volgende:[..]
Iemand die een leuk koppie te bieden heeft telt niet? Wat oppervlakkig
quote:Happerd
Op woensdag 22 januari 2003 13:50 schreef Twoflower het volgende:
Dat bedoel ik niet, en dat weet je best.
Stem anders op de eerste Moslim
quote:Mirjam Sterk
Op woensdag 22 januari 2003 13:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
[afbeelding]
Nr. 27.
Uit 1973
quote:*feliciteer*
Op woensdag 22 januari 2003 13:51 schreef Sunjammer het volgende:
Whoeiiiii!!!!*Lilo & Stitch DVD binnen heb*
hoe voelt dat nou om geen mening te hebben?
JIPPIE!!! *spring*
quote:Jippie
Op woensdag 22 januari 2003 13:54 schreef Vlarp het volgende:
22-01-2003 -- KPN Telecom technisch gereed -- KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket.
![]()
![]()
![]()
JIPPIE!!! *spring*
* Troel luistert inmiddels naar Bryan Adams
quote:Ik heb Wouter Bos gestemd
Op woensdag 22 januari 2003 13:54 schreef Driftwood het volgende:
oja jullie zijn van die met alle winden meelullende, en alleen maar gaan voor lijstjes en rijtjes om dingen in kaart te brengen en dan nog geen oplossing hebbende cda'ertjes he?
quote:Keek jij wel naar hetzelfde debat dan??
Op woensdag 22 januari 2003 13:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb Wouter Bos gestemd
Gisteren tijdens het debat vond ik PvdA en Bos overtuigender dan de rest
quote:Daar heb ik geen mening over.
oja jullie zijn van die met alle winden meelullende, en alleen maar gaan voor lijstjes en rijtjes om dingen in kaart te brengen en dan nog geen oplossing hebbende cda'ertjes he?
Oh, wacht, het ging om cda-ertjes...
quote:had het toch niet over jou Vlarpske!
Op woensdag 22 januari 2003 13:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb Wouter Bos gestemd
Gisteren tijdens het debat vond ik PvdA en Bos overtuigender dan de rest
had het over die mensen die geen mening hadden
quote:Jups..
Op woensdag 22 januari 2003 13:56 schreef Troel het volgende:[..]
Keek jij wel naar hetzelfde debat dan??
*wegben*
quote:Het Jeugdjournaal debat
Op woensdag 22 januari 2003 13:56 schreef Troel het volgende:
Keek jij wel naar hetzelfde debat dan??
quote:* Twoflower voelt zich niet aangesproken
quote:met een geweldig groote menigte die zich achter Balkenende en Zalm schaarden
Op woensdag 22 januari 2003 13:57 schreef NathaN het volgende:[..]
Het Jeugdjournaal debat
quote:Als jij denkt dat het nuttig is om het tijdens schreeuwerige tv-debatjes te hebben over klaphekjes bij de metro... Als dat het detailniveau is dat jij verlangt... Tuurlijk heeft het CDA concrete oplossingen. Maar die blijken in de praktijk. In plannen en daden van ministers. En niet in het de kiezer naar de mond praten.
quote:Dat heb ik dus weer gemist
Op woensdag 22 januari 2003 13:59 schreef Driftwood het volgende:[..]
met een geweldig groote menigte die zich achter Balkenende en Zalm schaarden
geweldig hoe panniekerig zalm vroeg welke kleur shirts van hem waren, om tot de ontdekking te komen dat ie echt maar 3 fans had
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als jij denkt dat het nuttig is om het tijdens schreeuwerige tv-debatjes te hebben over klaphekjes bij de metro... Als dat het detailniveau is dat jij verlangt... Tuurlijk heeft het CDA concrete oplossingen. Maar die blijken in de praktijk. In plannen en daden van ministers. En niet in het de kiezer naar de mond praten.
quote:Stem JP!
Op woensdag 22 januari 2003 14:01 schreef Twoflower het volgende:![]()
![]()
quote:als jij denkt dat het nuttig is om in elke camera die je tegen komt uit angst om je leiderschap af te moeten geven, maar te gaan roepen dat Cohen moet en zal moeten debateren, en verder het nergens meer over kan hebben.....als dat het detailniveau is waar je je achter schaart. Tuurlijk heeft het CDA oplossingen, ik heb ze er alleen tot nu toe omheen horen lullen, alles zal eerst in kaart gebracht moeten worden, er moet een lijstje gemaakt worden, en dan wordt pas verder gekeken. En dan samen maar met Zalm wanhopig over komen op tv, terwijl ze al weten dat ze het al aan het verliezen zijn met zijn twee'en want damn, wat zijn die elkaar ontzettend aan het opgeilen met zijn tweeen, walgelijk. en dan dat overal omheendraaien met name over kabinetsformaties door balkenende...
Op woensdag 22 januari 2003 13:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als jij denkt dat het nuttig is om het tijdens schreeuwerige tv-debatjes te hebben over klaphekjes bij de metro... Als dat het detailniveau is dat jij verlangt... Tuurlijk heeft het CDA concrete oplossingen. Maar die blijken in de praktijk. In plannen en daden van ministers. En niet in het de kiezer naar de mond praten.
quote:Welke bedoel je nou?
Op woensdag 22 januari 2003 14:02 schreef NathaN het volgende:[..]
Stem JP!
quote:Stem DeejEm!
Op woensdag 22 januari 2003 14:04 schreef Twoflower het volgende:
Welke bedoel je nou?![]()
quote:Wie's dat?
Op woensdag 22 januari 2003 14:05 schreef NathaN het volgende:[..]
Stem DeejEm!
(rijmt ook nog)
quote:Dan ben ik het met je eens. Als het je om het CDA ging, dan had ik je moeten teleurstellen. Daar ben ik voor MV gegaan...
Op woensdag 22 januari 2003 14:05 schreef NathaN het volgende:[..]
Stem DeejEm!
(rijmt ook nog)
quote:http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/paginas/nieuws/2101_jj_debat.html
Op woensdag 22 januari 2003 14:00 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik dus weer gemist
quote:dank u!
Op woensdag 22 januari 2003 14:12 schreef NathaN het volgende:[..]
http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/paginas/nieuws/2101_jj_debat.html
quote:Dat kan ie helemaal niet in elke camera roepen, want het hele Cohen-gebeuren speelt nog maar sinds kort. Als je beter had opgelet, zou je zien dat het eerder veelal om economische onderbouwing ging. En over stokpaardjes gesproken, Bos & ziekenfondspremie?
Op woensdag 22 januari 2003 14:04 schreef Driftwood het volgende:als jij denkt dat het nuttig is om in elke camera die je tegen komt uit angst om je leiderschap af te moeten geven, maar te gaan roepen dat Cohen moet en zal moeten debateren en verder het nergens meer over kan hebben.....
quote:Sorry, maar ik vind een potentiële premier, met al zijn belangrijke taken géén detail.
als dat het detailniveau is waar je je achter schaart.
quote:Dan heb je niet goed geluisterd. Bovendien IS het gewoon zo dat dingen eerst goed onderzocht moeten worden vóórdat je willekeurige populistische maatregelen gaat roepen en doorvoeren. Het is wél zo eerlijk om zaken niet zwart/wit voor te willen stellen.
Tuurlijk heeft het CDA oplossingen, ik heb ze er alleen tot nu toe omheen horen lullen, alles zal eerst in kaart gebracht moeten worden, er moet een lijstje gemaakt worden, en dan wordt pas verder gekeken.
quote:'k Heb geen wanhoop gezien, en geen opgeilen. In the eye of the beholder waarschijnlijk
En dan samen maar met Zalm wanhopig over komen op tv, terwijl ze al weten dat ze het al aan het verliezen zijn met zijn twee'en want damn, wat zijn die elkaar ontzettend aan het opgeilen met zijn tweeen, walgelijk.
quote:Hij wil LPF ontmoedigen, maar tevens niet 100% uitsluiten omdat dat 1. niet democratisch zou zijn, en 2. niet slim zou zijn omdat je de LPF misschien nog nodig hebt. Dat jij een simpel ja/nee wil horen, is jouw probleem
en dan dat overal omheendraaien met name over kabinetsformaties door balkenende...
quote:Je bedoelt zoals Bos ja of nee moest zeggen over de PvdA-kandidaat voor het premierschap?
Op woensdag 22 januari 2003 14:15 schreef DennisMoore het volgende:
Dat jij een simpel ja/nee wil horen, is jouw probleem.
Het zijn nog altijd Tweede Kamer verkiezingen, niet premierverkiezingen...
quote:ach, het er steeds op blijven aandringen het bekend te maken, en daarna dat je een debat wil in de hoop hen zetels te laten verliezen, en het verder over bijna niks anders kunnen hebben
Op woensdag 22 januari 2003 14:15 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat kan ie helemaal niet in elke camera roepen, want het hele Cohen-gebeuren speelt nog maar sinds kort. Als je beter had opgelet, zou je zien dat het eerder veelal om economische onderbouwing ging. En over stokpaardjes gesproken, Bos & ziekenfondspremie?
[..]
quote:we worden al uitgelachen, als we hem als premier hebben helemaal
Sorry, maar ik vind een potentiële premier, met al zijn belangrijke taken géén detail.
quote:maar ondertussen geen concrete oplossingen geven
Dan heb je niet goed geluisterd. Bovendien IS het gewoon zo dat dingen eerst goed onderzocht moeten worden vóórdat je willekeurige populistische maatregelen gaat roepen en doorvoeren. Het is wél zo eerlijk om zaken niet zwart/wit voor te willen stellen.
quote:dus het neplachen van meneer Zalm, en de niet grappige one-liners en pogingen tot lollig zijn van Balkenende heb je gemist.
'k Heb geen wanhoop gezien, en geen opgeilen. In the eye of the beholder waarschijnlijk.
quote:zodat we weer precies hetzelfde krijgen als de puinhopen van 87 dagen Balkenende
en 2. niet slim zou zijn omdat je de LPF misschien nog nodig hebt.
quote:Juist ja, want in de praktijk vindt de kiezer het héél belangrijk wie de premier gaat worden. Dat speelt een bijzonder grote rol bij de overwegingen op welke partij te stemmen. PvdA weet dit ook. Niet voor niets hebben ze in 't verleden heel sterk ingezet op Den Uyl, en op Wim Kok. ("Stem Kok!")
Op woensdag 22 januari 2003 14:19 schreef NathaN het volgende:Je bedoelt zoals Bos ja of nee moest zeggen over de PvdA-kandidaat voor het premierschap?
Het zijn nog altijd Tweede Kamer verkiezingen, niet premierverkiezingen...
Dat de PvdA nu ineens ontkent, dat dat belangrijk is, en zich gaat verschuilen achter het kiesstelsel, is heel hypocriet. De wáre reden is dat Bos met zijn koppie de stemmentrekker is, van wie ze de aandacht niet willen afleiden. Hadden ze namelijk een supercharismatische premier-kandidaat gevonden, dan hadden ze Bos gedumpt, en de nieuwe man ingezet.
quote:ik kan het met je vinden geloof ik
Op woensdag 22 januari 2003 14:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat .......en de nieuwe man ingezet.
ik snap namenlijk helemaal ook dat ze bij het cda liever niet zo'n lelijke rotkop naar voren hadden geschoven, maar er was niks anders beschikbaar?
jij mag zeker nog niet, dat zou een hele vooruitgang zijn iig.
quote:In de praktijk vindt de kiezer het ook belangrijk welke coalitie men voorgeschoteld krijgt. Sterker nog, voor menigeen is dat belangrijker dan wie premier wordt. Dus of Balkenende is net zo'n draaikont als Bos, of geen van twee is een draaikont.
Op woensdag 22 januari 2003 14:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Juist ja, want in de praktijk vindt de kiezer het héél belangrijk wie de premier gaat worden. Dat speelt een bijzonder grote rol bij de overwegingen op welke partij te stemmen. PvdA weet dit ook. Niet voor niets hebben ze in 't verleden heel sterk ingezet op Den Uyl, en op Wim Kok. ("Stem Kok!")
Dat de PvdA nu ineens ontkent, dat dat belangrijk is, en zich gaat verschuilen achter het kiesstelsel, is heel hypocriet. De wáre reden is dat Bos met zijn koppie de stemmentrekker is, van wie ze de aandacht niet willen afleiden. Hadden ze namelijk een supercharismatische premier-kandidaat gevonden, dan hadden ze Bos gedumpt, en de nieuwe man ingezet.
Overigens ben ik het met je eens dat het een tactische zet was om Cohen uit de schijnwerpers te houden. Wat dat betreft is dit een meesterlijke campagne geweest van de PvdA.
Dat staat los van of je het inhoudelijk wel of niet met ze kunt vinden, al roept dat wel de vraag op hoe betrouwbaar ze zijn. M.I. is dat niet minder betrouwbaar dan andere politici/partijen. VVD en CDA waren al even opportunistisch bezig toen ze (overigens terecht) de coalitie lieten springen. Nadeel is alleen dat het voor hun de verkeerde kant op sprong.
quote:Goh, het gaat om de inhoud?
Op woensdag 22 januari 2003 14:28 schreef Driftwood het volgende:
ik snap namenlijk helemaal ook dat ze bij het cda liever niet zo'n lelijke rotkop naar voren hadden geschoven, maar er was niks anders beschikbaar?
quote:Je gaat voor de koopzondagen?
Op woensdag 22 januari 2003 14:34 schreef Sunjammer het volgende:
*VVD stem*Hehe
quote:Als iets belangrijk is, dan blijf je erop aandringen. Overigens was dat pas de laatste week, toch? En drong links net zo hard mee. En uiteraard probeer je in een debat de andere partij zetels te laten verliezen. That's the general idea, right? Overigens ging het in het debat van gister alléén op 't eind nog even over Cohen.
Op woensdag 22 januari 2003 14:24 schreef Driftwood het volgende:ach, het er steeds op blijven aandringen het bekend te maken, en daarna dat je een debat wil in de hoop hen zetels te laten verliezen, en het verder over bijna niks anders kunnen hebben
quote:Dat is ten eerste niet waar, en ten tweede zou het niet relevant zijn in deze discussie. Regeringsleiders (i.t.t. veel kiezers) zijn wél in staat om door uiterlijk van Balkenende heen te kijken. Ze weten dat hij bijzonder intelligent is. Bovendien beheerst hij zijn talen uitstekend.
we worden al uitgelachen, als we hem als premier hebben helemaal
quote:De politiek bestond niet enkel uit de afgelopen 87 dagen. Vraag de mensen eens wat men van de PvdA onder Melkert vond? Je zal vaak de term 'regentesk' horen.
zoals mevrouw halsema gisteren goed verwoorde, we zijn niet trots op de politiek, en die politiek bestond toevallig wel uit de 3 heren aan de overkant, die het hele geloofwaardige eraf gehaald hebben
quote:Zie mijn vorige argumentatie. En lees bv het CDA-programma online.
maar ondertussen geen concrete oplossingen geven
quote:Zalm is altijd superzenuwachtig, is niet goed in presenteren. Balkenende is ook slecht in presenteren. Maar humor heeft hij absoluut, daar laat hij af en toe wat van zien. Humor is uiteraard een kwestie van smaak. Over oneliners gesproken... heb je de radio-spotjes van Wouter Bos gehoord?
dus het neplachen van meneer Zalm, en de niet grappige one-liners en pogingen tot lollig zijn van Balkenende heb je gemist.
quote:De LPF was niet te negeren vorige keer. Vanuit het niets 26 zetels! Als de LPF dit keer überhaupt al mee mag doen, zal deze sowieso veel kleiner zijn, minder invloed hebben. Bovendien is de LPF langzaam op weg een serieuzere partij te worden, hebben ze een aantal rotte appels verwijderd. Vraag is natuurlijk of de LPF op dit moment al volwassen genoeg is. Balkenende vindt dat iig niet waarschijnlijk.
zodat we weer precies hetzelfde krijgen als de puinhopen van 87 dagen Balkenende
quote:Nee, dat vind ik nu juist een van de minst belangrijke punten van de VVD....
Op woensdag 22 januari 2003 14:35 schreef NathaN het volgende:[..]
Je gaat voor de koopzondagen?
quote:ik kan nu een veel makkelijkere opmerking hier plaatsen, maar dat zal ik maar niet doen
Op woensdag 22 januari 2003 14:34 schreef NathaN het volgende:[..]
Goh, het gaat om de inhoud?
Makkelijk punten scoren, Driftje...
lijstjes, rijtjes en onderzoekspolitiek zonder oplossingen
ze willen van alles, maar eerst moeten er onderzoeken komen,
ik wil oplossingen, ik wil zien dat er iets gebeurd,
niet ellelange vergaderingen waaruit blijkt dat er na een jaar nog niks in veranderd
quote:Ivo Niehe for president
Op woensdag 22 januari 2003 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
Bovendien beheerst hij zijn talen uitstekend.
quote:Oftewel, je wil alles en wel nu. Welcome to the real world, things take time. Al ben ik het met je eens dat besluitvaardigheid Den Haag vreemd lijkt te zijn, soms. Maar dat gaat verder dan alleen het CDA.
Op woensdag 22 januari 2003 14:37 schreef Driftwood het volgende:
en wat ik van de inhoud van cda vind, heb ik al vermeldlijstjes, rijtjes en onderzoekspolitiek zonder oplossingen
niet ellelange vergaderingen waaruit blijkt dat er na een jaar nog niks in veranderd
quote:En jij denkt dat dat met andere partijen zal veranderen?
Op woensdag 22 januari 2003 14:37 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik kan nu een veel makkelijkere opmerking hier plaatsen, maar dat zal ik maar niet doen
en wat ik van de inhoud van cda vind, heb ik al vermeldlijstjes, rijtjes en onderzoekspolitiek zonder oplossingen
Dream on...
Politiek is politiek. Macht is macht. Regels zijn regels. En geld is geld...
komen ze van het best naar het slechtst aansluitend bij mijn ideen
1. Pvda
2. Leefbaar Nederland
3. GroenLinks
4. D66
5. SP
6. LPF
7. Christen Unie
8. VVD (is geheel neutraal, dus 0)
en in het rood vinden wij
9. SGP
10. CDA
(serieus echt waar, helemaal eerlijk gedaan)
Haitske was ik toch al niet van plan, ging dus tussen Femke en Wouter, en ik ga dus voor .............)
tja, nog ff denken
quote:Bij mij stond de VVD op 1 en LN op 2.
Op woensdag 22 januari 2003 14:44 schreef Driftwood het volgende:
zo, ik heb nog maar even voor de laatste knoop door te hakken nog eens een stemwijzer gedaan...op 2 partijen na alles nog in het groenkomen ze van het best naar het slechtst aansluitend bij mijn ideen
1. Pvda
2. Leefbaar Nederland
3. GroenLinks
4. D66
5. SP
6. LPF
7. Christen Unie
8. VVD (is geheel neutraal, dus 0)
en in het rood vinden wij
9. SGP
10. CDA(serieus echt waar, helemaal eerlijk gedaan)
Haitske was ik toch al niet van plan, ging dus tussen Femke en Wouter, en ik ga dus voor .............)tja, nog ff denken
Op de SGP en ChristenUnie stem ik uit principe niet op. SP ook niet. GroenLinks leeft in een droomwereld. CDA kan ik ook best mee uit de voeten, maar toch neig ik naar de VVD. D66 verdient ook stemmen, maar op de een of andere manier doet het me niet zoveel. PvdA vertrouw ik niet momenteel en de LPF mogen eerst eens wat ervaring opdoen voordat ze echt aan de macht komen....
quote:Even uit m'n hoofd: In die 87 dagen zijn er 7000 extra bedden in verpleeghuizen bij gekomen, is er een opleiding gestart waarbij verpleegkundigen huisarts-taken kunnen overnemen. Men heeft een aantal rare plannen van Pronk teruggedraaid, kinderbijslag-regelingen worden vereenvoudigd, kinderopvangplaatsen wordt met ruim 100.000 uitgebreid, ouderschapsverlof uitgebreid, boeren krijgen meer waardering (in het huidige tempo zouden er over een paar jaar nog maar 10 (!) boeren in Overijssel overblijven), Borssele wordt opengehouden tbv Kyoto, men wil een Europese ecotax. Etc etc...
Op woensdag 22 januari 2003 14:37 schreef Driftwood het volgende:lijstjes, rijtjes en onderzoekspolitiek zonder oplossingen
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
Op zich zegt het wel wat over de toestand van de huidige PvdA, als Wouter Bos in de kamer wil blijven, en daar de reden voor aanvoert dat hij de PvdA wil hervormen en goed in de gaten houden.
quote:Isotopen voor de bestraling van kankerpatiënten bijvoorbeeld?
Op woensdag 22 januari 2003 14:50 schreef Driftwood het volgende:
waarom borselle open houden....waar is het goed voor
investeer liever in schone milieu oplossingen
quote:Borssele stoot geen CO2 uit, en zonder Borssele kunnen we niet tijdig aan de Kyoto-voorwaarden voldoen. Verder is Borssele nog niet technisch afgeschreven, zit er veel geld in, dat we anders weggooien. (Remember Kalkar.)
Op woensdag 22 januari 2003 14:50 schreef Driftwood het volgende:
waarom borselle open houden....waar is het goed voor
investeer liever in schone milieu oplossingen
Daarnaast moet er uiteraard worden geïnvesteerd in energietechnologiën 'zonder' afval. Voor zover dat al mogelijk is.
quote:Die maken ze dacht ik in de centrale in Petten?
Op woensdag 22 januari 2003 14:52 schreef Sunjammer het volgende:
Isotopen voor de bestraling van kankerpatiënten bijvoorbeeld?
quote:Voor zover ik weet ook in Borsele... maar ok.
Op woensdag 22 januari 2003 14:55 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Die maken ze dacht ik in de centrale in Petten?
Anywayz. Schone energie bronnen:
We plaatsen windturbines: De milieusorganisaties zeuren vanwege horizon vervuiling.
Zonne-energie: Is te duur en niet efficiënt genoeg.
Waterstofcellen voor auto's: De machtige olie maatschappijen willen dat niet (om maar niet te spreken over accijnzen en BTW inkomsten als olie 'afgeschaft' word)
*zing* 15 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde... *zing*
quote:Ter aanvulling: dergelijke investering zijn lange termijn. Voor de korte termijn is Borselle nog nodig, blijkbaar. Onder het motto gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.
Op woensdag 22 januari 2003 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
Daarnaast moet er uiteraard worden geïnvesteerd in energietechnologiën 'zonder' afval. Voor zover dat al mogelijk is.
quote:Ook dat. Het alternatief zou zijn om nóg meer electriciteit te importeren uit m.n. Frankrijk. En raadt eens hoe dié electriciteit wordt opgewekt?
Op woensdag 22 januari 2003 14:58 schreef NathaN het volgende:Ter aanvulling: dergelijke investering zijn lange termijn. Voor de korte termijn is Borselle nog nodig, blijkbaar. Onder het motto gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.
quote:Ehm...
Op woensdag 22 januari 2003 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Ook dat. Het alternatief zou zijn om nóg meer electriciteit te importeren uit m.n. Frankrijk. En raadt eens hoe dié electriciteit wordt opgewekt?.
quote:Darn, je weet 't ook nog gewoon...
Op woensdag 22 januari 2003 15:06 schreef NathaN het volgende:Ehm...
De route van de Tour de France is verbonden aan een grote generator, waardoor met al die fietsen stroom wordt opgewekt? Iets dat met de Ronde van Nederland voor geen meter werkt.
quote:En dat terwijl ik helemaal niet van wielrennen houd...
Op woensdag 22 januari 2003 15:09 schreef DennisMoore het volgende:
Darn, je weet 't ook nog gewoon....
* NathaN werkt met op de achtergrond Klein Orkest - Over De Muur
[Dit bericht is gewijzigd door NathaN op 22-01-2003 15:23]
quote:Hoe ruim is jouw kantoor? Of hoe klein is dat orkest?
Op woensdag 22 januari 2003 15:10 schreef NathaN het volgende:[..]
* NathaN werkt met op de achtergrond Klein Orkest - Over De Muur
quote:Groot genoeg
Op woensdag 22 januari 2003 15:57 schreef Twoflower het volgende:
Hoe ruim is jouw kantoor? Of hoe klein is dat orkest?
Nederland is weer eens toe aan dit soort protestliederen, trouwens...
Nu weer verder met de was
[Dit bericht is gewijzigd door Cazman op 22-01-2003 16:02]
quote:Beste relativering van de politiek die ik vandaag gehoord/gelezen heb.
Op woensdag 22 januari 2003 16:01 schreef Cazman het volgende:
*D66 gestemd heb*Nu weer verder met de was
quote:Er moet er toch 1 de waarheid spreken na al dat gezeik en debatteren
Op woensdag 22 januari 2003 16:02 schreef NathaN het volgende:[..]
Beste relativering van de politiek die ik vandaag gehoord/gelezen heb.
quote:Volgende keer stem ik op jou.
Op woensdag 22 januari 2003 16:09 schreef Cazman het volgende:
Er moet er toch 1 de waarheid spreken na al dat gezeik en debatteren
quote:Heb je je dan al aangsloten bij zijn leger?
Op woensdag 22 januari 2003 16:13 schreef NathaN het volgende:[..]
Volgende keer stem ik op jou.
(Sorry, DeejEm)
quote:Tuurlijk niet. Daar zweef ik teveel voor.
Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef Twoflower het volgende:
Heb je je dan al aangsloten bij zijn leger?
Aan de andere kant, kan ik wel voor de luchtsteun zorgen, dan.
quote:Vote Caz!!
Op woensdag 22 januari 2003 16:13 schreef NathaN het volgende:[..]
Volgende keer stem ik op jou.
(Sorry, DeejEm)
quote:Cazzy's leger
Op woensdag 22 januari 2003 16:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heb je je dan al aangsloten bij zijn leger?
quote:Are you pondering what I'm pondering?
Op woensdag 22 januari 2003 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
DeejEm is not yet available..
quote:Wuh, I think so, Nate, but where are we going to get the money to bribe half the population of Mexico?
Op woensdag 22 januari 2003 16:20 schreef NathaN het volgende:Are you pondering what I'm pondering?
quote:Pinky and the Brain!
Op woensdag 22 januari 2003 16:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wuh, I think so, Nate, but where are we going to get the money to bribe half the population of Mexico?
quote:http://www.banxico.org.mx/
Op woensdag 22 januari 2003 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wuh, I think so, Nate, but where are we going to get the money to bribe half the population of Mexico?
quote:Bij mij wel ja, ik weet niet hoe dat bij jou was...
Op woensdag 22 januari 2003 18:17 schreef NathaN het volgende:
Goh, druk geweest hier...
quote:Nu ik
Op woensdag 22 januari 2003 14:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Even uit m'n hoofd: In die 87 dagen zijn er 7000 extra bedden in verpleeghuizen bij gekomen, is er een opleiding gestart waarbij verpleegkundigen huisarts-taken kunnen overnemen. Men heeft een aantal rare plannen van Pronk teruggedraaid, kinderbijslag-regelingen worden vereenvoudigd, kinderopvangplaatsen wordt met ruim 100.000 uitgebreid, ouderschapsverlof uitgebreid, boeren krijgen meer waardering (in het huidige tempo zouden er over een paar jaar nog maar 10 (!) boeren in Overijssel overblijven), Borssele wordt opengehouden tbv Kyoto, men wil een Europese ecotax. Etc etc...
Conclusie: Dit kabinet had nog veel eerder moeten vallen.
Meer investeren in asfalt, wegen verbreden, tegen de kilometerheffing stemmen, geen enkele vorm van referendum toelaten, het zelfs bemoeilijken van het aanvragen van referenda op lokaal niveau, het bij voorbaat afwijzen van vluchtelingen zonder papieren, het zelf betalen van inburgerinscursussen door allochtonen en bezuinigen op Ontwikkelingssamenwerking.
Zo, klaar
quote:Veel goeie maatregelen dus!
Op woensdag 22 januari 2003 18:51 schreef LuQas het volgende:Nu ik
In die 87 dagen is het verbod op nertsenfokkerijen weer teruggedraaid, heeft men een aantal goeie plannen van Pronk teruggedraaid, is Borssele open gebleven, IS ER BEZUINIGD OP HET HOGER ONDERWIJS WAARDOOR DE TOEGANKGELIJKHEID AANZIENLIJK IS GEDAALD, en was men ook nog eens van plan om het kwartje van Kok terug te geven en de OZB af te schaffen.
Meer investeren in asfalt, wegen verbreden, tegen de kilometerheffing stemmen, geen enkele vorm van referendum toelaten, het zelfs bemoeilijken van het aanvragen van referenda op lokaal niveau, het bij voorbaat afwijzen van vluchtelingen zonder papieren, het zelf betalen van inburgerinscursussen door allochtonen en bezuinigen op Ontwikkelingssamenwerking.
Nertsenfokkerijen is waarschijnlijk niks mis mee, ga ik dit jaar eens IRL kijken. Alle rooie overdreven cirkeltjes van Pronk zijn weer weggehaald, zodat 't platteland niet meer op slot zit. Hebben we goeie Borssele-energie zodat we aan Kyoto kunnen voldoen en geen Franse kern-electriciteit hoeven te importeren, zijn een aantal knelpunten in het verkeerd opgelost zodat er op veel plekken minder files zijn, heeft men de idiote km-heffing teruggedraaid, het stomzinnige NIMBY-referendum niet doorgevoerd, het aantal nep-vluchtelingen verminderd, opgehouden met allochtonen knuffelen, en verder helaas op een aantal zaken moeten bezuinigen omdat Paars niet gespaard heeft.
.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Veel goeie maatregelen dus!
.
Nertsenfokkerijen is waarschijnlijk niks mis mee, ga ik dit jaar eens IRL kijken. Alle rooie overdreven cirkeltjes van Pronk zijn weer weggehaald, zodat 't platteland niet meer op slot zit. Hebben we goeie Borssele-energie zodat we aan Kyoto kunnen voldoen en geen Franse kern-electriciteit hoeven te importeren, zijn een aantal knelpunten in het verkeerd opgelost zodat er op veel plekken minder files zijn, heeft men de idiote km-heffing teruggedraaid, het stomzinnige NIMBY-referendum niet doorgevoerd, het aantal nep-vluchtelingen verminderd, opgehouden met allochtonen knuffelen, en verder helaas op een aantal zaken moeten bezuinigen omdat Paars niet gespaard heeft.
.
quote:Kijk, dat is nou een uitspraak waar ik me ook in kan vinden.
Op woensdag 22 januari 2003 19:29 schreef LuQas het volgende:[..]
Denk dat we gewoon van mening verschillen
quote:Neh, gewoon verstandige praat
Op woensdag 22 januari 2003 19:29 schreef LuQas het volgende:
The usual rechtse praat... Denk dat we gewoon van mening verschillen
.
quote:Gelukkig heb je dan nog wel de minst onsympathieke man op de lijst gestemd.
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Neh, gewoon verstandige praat
.
.
quote:Ken jij alle 75 (?) mensen op de lijst dan?
Op woensdag 22 januari 2003 19:32 schreef LuQas het volgende:Gelukkig heb je dan nog wel de minst onsympathieke man op de lijst gestemd.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Neh, gewoon verstandige praat.
.
ik vind da er es goed in het openbaar vervoer moet worden gezocht en dat de ns nie meer geprivatiseerd wordt: alleen zo krijg je de mensen misschien nog uit de auto (althans meer mensen...)
quote:Duh! Ik zat te eten!
Op woensdag 22 januari 2003 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
*hap*.
quote:leefbaar great_expectations?
Op woensdag 22 januari 2003 19:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb gestemd op de partij van mijn keuze.
En het is aan de PvdA om uit te maken hoe wie en wanneer zij hun premierkandidaat bekend maken. En vervolgens mogen de kiezers daar een oordeel over uitspreken, in het stemhokje.
Laten alle partijen zich nou maar druk maken over hun eigen standpunten, premier-kandidaten, lijst-trekkers, coalitie-partners enzovoort, en hoe zij dat het beste of het liefste willen presenteren aan hun potentiële kiezers.
edit: hokje ipv bus
quote:bushokje?
Op woensdag 22 januari 2003 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
edit: hokje ipv bus
quote:*niet meer hoef te kijken, dus*
Op woensdag 22 januari 2003 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Whoehoe! Xander saves the day!
volgende season wordt hell!
Welterusten!
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:52 schreef LuQas het volgende:Ik duik er lekker in. Een vervelende uitslag. Klote dat de PvdA nu niet de grootste is, maar ik vermoed dat het uiteindelijk toch een VVD/PvdA-coalitie wordt. Groenlinks had ik liever met wat meer dan 8 zetels gezien..
Welterusten!
quote:Bedoel je niet stiekem een CDA/VVD coalitie?
Op woensdag 22 januari 2003 23:52 schreef LuQas het volgende:Ik duik er lekker in. Een vervelende uitslag. Klote dat de PvdA nu niet de grootste is, maar ik vermoed dat het uiteindelijk toch een VVD/PvdA-coalitie wordt. Groenlinks had ik liever met wat meer dan 8 zetels gezien..
Welterusten!
quote:Ik had hier een PvdA-er hoor...
Op woensdag 22 januari 2003 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, wat is het hier opeens stil. De CDA-nichten hebben zeker weer een borrel ofzo?
quote:Ik verwacht zelf dat het wel CDA/PvdA wordt, ook al zijn er aardig wat obstakels te overwinnen...
Op woensdag 22 januari 2003 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Bedoel je niet stiekem een CDA/VVD coalitie?
quote:Ik heb PvdA gestemd, maar ik had gezien de uitslag net zo goed op mijn eigen oude vertrouwde D66 kunnen stemmen.
Op donderdag 23 januari 2003 00:07 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik had hier een PvdA-er hoor...
[..]Ik verwacht zelf dat het wel CDA/PvdA wordt, ook al zijn er aardig wat obstakels te overwinnen...
quote:Ja, het zijn verschrikkelijke hoi-posten, maar omdat je het erbij zegt, mag het wel, denk ik.
Op donderdag 23 januari 2003 00:14 schreef Andyvie het volgende:
Even een teken van leven van mijOok al heb ik verder niet gepost vandaag, toch wens ik iedereen welterusten
hmmm, dit, en mijn vorige post ook, waren wel heel erg hoi-posten, he?
quote:Andy is hier altijd welkom, toch?
Op donderdag 23 januari 2003 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja, het zijn verschrikkelijke hoi-posten, maar omdat je het erbij zegt, mag het wel, denk ik.
quote:*voorlopig meespeel*
Op donderdag 23 januari 2003 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
*voor nachtploeg speel*
quote:Voorlopig?
Op donderdag 23 januari 2003 00:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
*voorlopig meespeel*
geldt ook voor mij hoor... moet zo maar eens gaan slapen enzo Maar nu nog even niet
quote:Ja, moet morgen weer gewoon aan het werk, dus ik kan het niet al te laat maken...
Op donderdag 23 januari 2003 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Voorlopig?
nouhou ik heb het spul al 2 jaar niet meer gehad en gewild
quote:Ik zondag nog. Goeie shit
Op donderdag 23 januari 2003 00:28 schreef Driftwood het volgende:
om onbegrijpelijke redenen
*ontzettend veel zin heb in
[afbeelding]*nouhou ik heb het spul al 2 jaar niet meer gehad en gewild
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 00:28 schreef Driftwood het volgende:
om onbegrijpelijke redenen
*ontzettend veel zin heb in
[afbeelding]*nouhou ik heb het spul al 2 jaar niet meer gehad en gewild
quote:binnenkort mischien toch maar weer eens een keer
Op donderdag 23 januari 2003 00:29 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik zondag nog. Goeie shit
quote:white widow. Beste wat 'r is
Op donderdag 23 januari 2003 00:30 schreef Driftwood het volgende:[..]
binnenkort mischien toch maar weer eens een keer
* G_E rookt gelukkig niet. En dat zeker niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 23-01-2003 00:36]
quote:ik ga het onthouden
Op donderdag 23 januari 2003 00:31 schreef Cazman het volgende:[..]
white widow. Beste wat 'r is
vriend van me wilde een paar weken geleden het wel eens proberen
en mijn beste vriendin die samen met mij gestopt is toen, die had ook wel weer eens een keer zin geloof ik.
goede reden
quote:Go for it. Als ik het rookte was 't white widow. Nog flink veel klasgenoten van me stoned gekregen met de hoeveelheid die ik erin doe
Op donderdag 23 januari 2003 00:34 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik ga het onthouden
vriend van me wilde een paar weken geleden het wel eens proberen
en mijn beste vriendin die samen met mij gestopt is toen, die had ook wel weer eens een keer zin geloof ik.goede reden
![]()
quote:ik zie wel wat het wordt
Op donderdag 23 januari 2003 00:38 schreef Cazman het volgende:[..]
Go for it. Als ik het rookte was 't white widow. Nog flink veel klasgenoten van me stoned gekregen met de hoeveelheid die ik erin doe
en het is maar voor een keer
ff kijken hoe het weer was
ff weer lekker extra relaxen
maar die lachkick van de eerste keer (15 jaar Italie) zal wel niet meer te venaren zijn
quote:lachkick is altijd super. Kan me m'n laatste herinneren met 2 engelse maten van me. zo klasse. Kan je echt niet stoppen.
Op donderdag 23 januari 2003 00:42 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik zie wel wat het wordt
en het is maar voor een keer
ff kijken hoe het weer was
ff weer lekker extra relaxenmaar die lachkick van de eerste keer (15 jaar Italie) zal wel niet meer te venaren zijn
quote:zelfs op de vraag of ik 2 mensen had gezien kwam ik toen al niet meer bij van het lachen
Op donderdag 23 januari 2003 00:44 schreef Cazman het volgende:[..]
lachkick is altijd super. Kan me m'n laatste herinneren met 2 engelse maten van me. zo klasse. Kan je echt niet stoppen.
quote:Italianen hebben goeie shit. Maar Nederland het beste. Godzilla wiet in Amsterdam. Ook erg goed
Op donderdag 23 januari 2003 00:46 schreef Driftwood het volgende:[..]
zelfs op de vraag of ik 2 mensen had gezien kwam ik toen al niet meer bij van het lachen
die Italiaantjes hadden toch vaag spul uit Milaan meegenomen naar het dorpje waar we op een camping zaten
quote:het is dat ik daar zo vaak kom
Op donderdag 23 januari 2003 00:47 schreef Cazman het volgende:[..]
Italianen hebben goeie shit. Maar Nederland het beste. Godzilla wiet in Amsterdam. Ook erg goed
ik kocht het altijd via vrienden en kennissen
toen ik het zelf een keer kocht was mijn ma meteen over de zeik,
mijn kamer rook er nog weken naar
quote:NOOIT binnen roken lol. Als ik da zou doen krijg ik een massive aanval van me ma. Kocht het toen ik nog geld genoeg had. Toen ons ma het vond wilde ze het ook proberen
Op donderdag 23 januari 2003 00:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
het is dat ik daar zo vaak kom
ik kocht het altijd via vrienden en kennissen
toen ik het zelf een keer kocht was mijn ma meteen over de zeik,
mijn kamer rook er nog weken naar
quote:ik hoefde het niet eens te roken, kun je voorstellen
Op donderdag 23 januari 2003 00:53 schreef Cazman het volgende:[..]
NOOIT binnen roken lol. Als ik da zou doen krijg ik een massive aanval van me ma. Kocht het toen ik nog geld genoeg had. Toen ons ma het vond wilde ze het ook proberen
.
het was bedoeld voor een schoolweekend, maar op dinsdag had ik het al niet meer
was toen toevallig wel bedoeld om het als laatst te doen
en ach dat weekend, ja dan koop ik wel bij klasgenoten
quote:ow zo. jaaah.Idd, maar goed toch zonde dat ze het wegpakte :\
Op donderdag 23 januari 2003 00:56 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik hoefde het niet eens te roken, kun je voorstellen
het spul was al "ontdekt" voor dat ik daar aan toe kwamhet was bedoeld voor een schoolweekend, maar op dinsdag had ik het al niet meer
was toen toevallig wel bedoeld om het als laatst te doen
en ach dat weekend, ja dan koop ik wel bij klasgenoten
Ik legde het op de plek waar ze toch nooit kijkt. In de doos van een computerspel diep in m'n kast. meurt niet, kijkt ze niet in. klaar . En afpakken doet de mijne niet. Moet ze niet wagen ook
.
quote:ik had dus minder succes
Op donderdag 23 januari 2003 00:59 schreef Cazman het volgende:[..]
ow zo. jaaah.Idd, maar goed toch zonde dat ze het wegpakte :\
Ik legde het op de plek waar ze toch nooit kijkt. In de doos van een computerspel diep in m'n kast. meurt niet, kijkt ze niet in. klaar
. En afpakken doet de mijne niet. Moet ze niet wagen ook
.
anywayz
ik ga richting dvdspeler
quote:En ik naar bed
Op donderdag 23 januari 2003 01:01 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik had dus minder succes
anywayz
ik ga richting dvdspeler
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:31 schreef yvonne het volgende:
SCH heeft een weekban in POL.
quote:Hai SJ
Op donderdag 23 januari 2003 08:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind het allemaal best....
* Troel stond vanmorgen met alleen de autosleutel van haar moeders auto aan de buitenkant van haar voordeur. Wat keek de overbuurvrouw verbaasd op dat ze mij zag staan. Maar ik ben weer binnen en de dag begint dus goed
Goedemorgen!!!
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 08:57 schreef Troel het volgende:
* Troel stond vanmorgen met alleen de autosleutel van haar moeders auto aan de buitenkant van haar voordeur. Wat keek de overbuurvrouw verbaasd op dat ze mij zag staan. Maar ik ben weer binnen en de dag begint dus goed
Goedemorgen!!!
quote:Ik heb zeker nog niet gezegd dat ik me ook verslapen had?
Op donderdag 23 januari 2003 09:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:ROFL
Op donderdag 23 januari 2003 09:05 schreef Troel het volgende:[..]
Ik heb zeker nog niet gezegd dat ik me ook verslapen had?
quote:En dat ik me dus maar ziekgemeld heb?
Op donderdag 23 januari 2003 09:07 schreef Twoflower het volgende:[..]
ROFL
![]()
![]()
quote:En dat vind ik dan weer niet kunnen...
Op donderdag 23 januari 2003 09:07 schreef Troel het volgende:[..]
En dat ik me dus maar ziekgemeld heb?
quote:Hoi klontje! Long time no see...
Op donderdag 23 januari 2003 09:10 schreef ysklontje2000 het volgende:
*voor de verandering maar weer eens goedemorgen zegt/schrijft*
quote:Ik heb jullie een beetje verwaarloost.
Op donderdag 23 januari 2003 09:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoi klontje! Long time no see...
quote:Ik stond al bijna op het punt je er over aan te spreken op MSN... Dat hoeft dus niet meer.
Op donderdag 23 januari 2003 09:12 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik heb jullie een beetje verwaarloost.
quote:Tja, ik heb jou ook niet verteld wat voor een sfeer ht nu op kantoor is en het leek me niet verstandig om dus maar meteen weer te laat op kantoor te komen... Bovnedien heb ik wel echt last van mijn nek.
Op donderdag 23 januari 2003 09:09 schreef Twoflower het volgende:[..]
En dat vind ik dan weer niet kunnen...
IJSKLONTJE!!!!!!!!
quote:Wat is er SJ? Dat is al de tweede keer dat je dat zegt. Verveel je je een beetje?
Op donderdag 23 januari 2003 09:16 schreef Sunjammer het volgende:
Ja ok, maar ik vind het allemaal wel best...
quote:Wat een toeval zeg.
Op donderdag 23 januari 2003 09:13 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik stond al bijna op het punt je er over aan te spreken op MSN... Dat hoeft dus niet meer.
quote:Ik ben moe, sjaggo, heb het koud en heb last van een persoon die niet weet wat 'nee' betekent...
Op donderdag 23 januari 2003 09:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wat is er SJ? Dat is al de tweede keer dat je dat zegt. Verveel je je een beetje?
quote:Toeval bestaat toch niet? Of heb ik Kreator nou weer verkeerd begrepen?
Op donderdag 23 januari 2003 09:18 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Wat een toeval zeg.
quote:Awww... * Twoflower geeft SJ een supergrote knuffel
Op donderdag 23 januari 2003 09:19 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Ik ben moe, sjaggo, heb het koud en heb last van een persoon die niet weet wat 'nee' betekent...
quote:* Troel gaat voor Sunjammer speciaal naar Nightwish luisteren
Op donderdag 23 januari 2003 09:19 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Ik ben moe, sjaggo, heb het koud en heb last van een persoon die niet weet wat 'nee' betekent...
quote:Wat een ontvangst zeg.
Op donderdag 23 januari 2003 09:15 schreef Troel het volgende:[..]
Tja, ik heb jou ook niet verteld wat voor een sfeer ht nu op kantoor is en het leek me niet verstandig om dus maar meteen weer te laat op kantoor te komen... Bovnedien heb ik wel echt last van mijn nek.
IJSKLONTJE!!!!!!!!
![]()
quote:Geen idee begrijp je hem ooit goed dan?
Op donderdag 23 januari 2003 09:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Toeval bestaat toch niet? Of heb ik Kreator nou weer verkeerd begrepen?
quote:Dat begin ik me ook af te vragen. (Als dat zo doorgaat kom ik niet meer aan werken toe met al die vragen in mijn hoofd...
Op donderdag 23 januari 2003 09:27 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Geen idee begrijp je hem ooit goed dan?
quote:Hey SJ.
Op donderdag 23 januari 2003 09:25 schreef Sunjammer het volgende:
Heej Ysje...
quote:* Twoflower joins the club
Op donderdag 23 januari 2003 09:33 schreef NathaN het volgende:
Mogguh*geen zin heb*
quote:Ben ik nou echt zo archaïsch dat ik dit gewoon dom vind?
Op donderdag 23 januari 2003 00:29 schreef Cazman het volgende:
Ik zondag nog. Goeie shit
quote:Laten we het 'common sense' noemen...
Op donderdag 23 januari 2003 09:45 schreef NathaN het volgende:[..]
Ben ik nou echt zo archaïsch dat ik dit gewoon dom vind?
quote:In plaats van archaïsch of dom?
Op donderdag 23 januari 2003 09:47 schreef Twoflower het volgende:
Laten we het 'common sense' noemen...
quote:In plaats van archaïsch natuurlijk. Ik bedoelde dat wij (in dit geval) ons gezond verstand gebruiken, i.t.t. Cazzy en Drift...
Op donderdag 23 januari 2003 09:48 schreef NathaN het volgende:[..]
In plaats van archaïsch of dom?
quote:Misschien wat cru geformuleerd, m'goed.
Op donderdag 23 januari 2003 09:54 schreef Twoflower het volgende:
In plaats van archaïsch natuurlijk. Ik bedoelde dat wij (in dit geval) ons gezond verstand gebruiken, i.t.t. Cazzy en Drift...
quote:Prima. Weet jij iets?
Op donderdag 23 januari 2003 10:20 schreef NathaN het volgende:[..]
Misschien wat cru geformuleerd, m'goed.
Door met wat vrolijkers?
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:21 schreef Twoflower het volgende:
Prima. Weet jij iets?
quote:Dat noem ik niet echt iets leuks. En dat van iemand die toch duidelijk over meer inspiratie/creativiteit beschikt dat ik...
Op donderdag 23 januari 2003 10:29 schreef NathaN het volgende:[..]
quote:Was die knuffel niet genoeg? * Twoflower aait SJ tot 'ie weer blij kijkt
Op donderdag 23 januari 2003 10:39 schreef Sunjammer het volgende:
*mopper*
quote:Zoals ik al zei, geen zin enzo
Op donderdag 23 januari 2003 10:31 schreef Twoflower het volgende:
Dat noem ik niet echt iets leuks. En dat van iemand die toch duidelijk over meer inspiratie/creativiteit beschikt dat ik...
quote:*aai*
Op donderdag 23 januari 2003 10:39 schreef Sunjammer het volgende:
*mopper*
Gaat het nog, of moet er een boksbal voor je geregeld worden?
quote:Als dat zou kunnen
Op donderdag 23 januari 2003 10:43 schreef NathaN het volgende:[..]
*aai*
Gaat het nog, of moet er een boksbal voor je geregeld worden?
quote:lekker hypocriet he
Op donderdag 23 januari 2003 09:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
In plaats van archaïsch natuurlijk. Ik bedoelde dat wij (in dit geval) ons gezond verstand gebruiken, i.t.t. Cazzy en Drift...
quote:Nog een voorkeur voor iemand?
Op donderdag 23 januari 2003 10:51 schreef Sunjammer het volgende:
Als dat zou kunnen
quote:Laat ik dan even zeggen dat het een mening is. Eentje die blijkbaar door meerdere mensen gedeeld wordt...
Op donderdag 23 januari 2003 10:54 schreef Driftwood het volgende:[..]
lekker hypocriet he
quote:laat ik dan mijn mening hier spuien die ook door meerdere gedeeld wordt hier:
Op donderdag 23 januari 2003 10:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
Laat ik dan even zeggen dat het een mening is. Eentje die blijkbaar door meerdere mensen gedeeld wordt...
dat dit hele topic nep is
hoe mensen hier reageren
hoe mensen hier met anderen omgaan
en wat de bedoelingen van sommigen hier zijn
zo, en ga nu daar maar eens over nadenken
quote:Mag het iets minder heren?
Op donderdag 23 januari 2003 10:58 schreef Driftwood het volgende:[..]
laat ik dan mijn mening hier spuien die ook door meerdere gedeeld wordt hier:
hoe mensen hier reageren
en wat de bedoelingen van sommigen hier zijnzo, en ga nu daar maar eens over nadenken
Doen we even volwassen?
quote:En natuurlijk val ik hier net weer binnen
hoe mensen hier reageren
en wat de bedoelingen van sommigen hier zijnzo, en ga nu daar maar eens over nadenken
quote:Hoef ik niet lang over na te denken. Het is (volgens mij) de eerste keer dat ik me wat negatief over anderen uitlaat. Ik ben daar ook altijd heel voorzichtig mee. Maar drugs (soft- én harddrugs) is gewoon één van de dingen waar ik eigenlijk geen goed woord voor over heb. En ja, dan kan ik dus wat negatief uit de hoek komen. Op andere punten kun je best heel verstandig zijn, dat weet ik verder ook niet, maar op dit punt vind ik dat gewoon niet. En dat gaf ik volgens mij ook al aan in mijn originele post.
hoe mensen hier reageren
quote:als jij nog 1 keer iets gaat roepen over het feit dat ik verstandig ben ja of nee, zal ik hier mijn hele gal eens spuwen, en ja die zit diep...
Op donderdag 23 januari 2003 11:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
Op andere punten kun je best heel verstandig zijn,
het feit dat ik vroeger (15 t/m 17) drugs heb gebruikt staat compleet los van hoe ik mijn denkwijze heb, hoe ik ontwikkelt ben...dat jij het niet zal doen of nooit gedaan hebt, ok. maar ga gewoon niemand beledegen met het geen gezond verstand hebben,
"homo's zijn ziek" is ook een paralel vergelijking
Vecht het even privé uit via MSN ofzo en niet hier ok?
De opmerking van Twoflower vond ik ook niet bepaald tactisch, maar Driftwood hoeft hier niet "z'n gal te spuwen", ook al begrijp ik z'n reactie wel.
Er zijn mensen die het hier leuk willen houden ok?
quote:Ik vind het prima. Ik merk bij mezelf toch al dat ik nooit precies onder woorden kan brengen hoe ik er over denk, en de kans dus heel groot zou zijn dat het verder zou escaleren. Ik zal er verder over ophouden.
Op donderdag 23 januari 2003 11:18 schreef Sunjammer het volgende:
Jongens,Vecht het even privé uit via MSN ofzo en niet hier ok?
De opmerking van Twoflower vond ik ook niet bepaald tactisch, maar Driftwood hoeft hier niet "z'n gal te spuwen", ook al begrijp ik z'n reactie wel.
Er zijn mensen die het hier leuk willen houden ok?
quote:*grin*
Op donderdag 23 januari 2003 11:22 schreef Driftwood het volgende:
quote:Doe's niet, dat werkt aanstekelijk en ik ben al zo moe...
Op donderdag 23 januari 2003 11:22 schreef Driftwood het volgende:
quote:brandweerspuit op nathan zet en wakkerspuit!
Op donderdag 23 januari 2003 11:24 schreef NathaN het volgende:[..]
Doe's niet, dat werkt aanstekelijk en ik ben al zo moe...
quote:*niet doordenk*
Op donderdag 23 januari 2003 11:27 schreef Jerruh het volgende:
brandweerspuit op nathan zet en wakkerspuit!
quote:braaaaaaaaaaaaaf!
Op donderdag 23 januari 2003 11:29 schreef NathaN het volgende:[..]
*niet doordenk*
*wel doordrenkt ben*
*op wc onder handendroger ga zitten*
quote:Krijg ik nou een koekje?
Op donderdag 23 januari 2003 11:30 schreef Jerruh het volgende:
braaaaaaaaaaaaaf!
quote:koekje gooi
Op donderdag 23 januari 2003 11:39 schreef NathaN het volgende:[..]
Krijg ik nou een koekje?
quote:*hap*
Op donderdag 23 januari 2003 11:44 schreef Jerruh het volgende:
koekje gooi
quote:* Twoflower bedelt om een koekje...
Op donderdag 23 januari 2003 11:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
koekje gooi
quote:*dood*
Op donderdag 23 januari 2003 11:46 schreef NathaN het volgende:[..]
*hap*
quote:*f*ck you*
Op donderdag 23 januari 2003 11:48 schreef Jerruh het volgende:
*dood*
*rol*
*zit*
*lig*
*af!*
quote:isdategewoordigookalmogelijk?
Op donderdag 23 januari 2003 11:51 schreef NathaN het volgende:[..]
*f*ck you*
lekker als je da tegen je huisdier zegt en je daadwerkjelijk respons krijgt...
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
isdategewoordigookalmogelijk?
lekker als je da tegen je huisdier zegt en je daadwerkjelijk respons krijgt...
quote:Ze bijten vanzelf als iets ze niet bevalt
Op donderdag 23 januari 2003 11:52 schreef Jerruh het volgende:
isdategewoordigookalmogelijk?lekker als je da tegen je huisdier zegt en je daadwerkjelijk respons krijgt...
quote:Ik heb net lunch gehaald...
Op donderdag 23 januari 2003 13:08 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower heeft weer een heerlijke lunch achter de kiezen
quote:Awww... *aai*
Op donderdag 23 januari 2003 13:23 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik heb net lunch gehaald...
*nog steeds geen zin heb*
quote:In vakantie, meer geld, leuke jongens (nouja, 1 is genoeg)...
Op donderdag 23 januari 2003 13:27 schreef Twoflower het volgende:
Awww... *aai*
Waar heb je dan wel zin in?
quote:Mwuhahahaha
Op donderdag 23 januari 2003 13:29 schreef Twoflower het volgende:
quote:Dat wil ik idd ook wel.
Op donderdag 23 januari 2003 13:31 schreef NathaN het volgende:[..]
In vakantie, meer geld, leuke jongens (nouja, 1 is genoeg)...
The good stuff, zeg maar.
quote:*zwijmel*
Op donderdag 23 januari 2003 13:36 schreef NathaN het volgende:[..]
Mwuhahahaha
quote:Ik eerst!
Op donderdag 23 januari 2003 13:50 schreef Twoflower het volgende:
Dat wil ik idd ook wel.
quote:Is het al iemand opgevallen dat de coalitie PvdA, VVD, D66 ook een meerderheid heeft
*zwijmel*
Ach, we zitten er nu weer voor een tijdje aan vast, dus je kunt er niets tegen doen.
quote:Nee, ikke!
Op donderdag 23 januari 2003 13:57 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik eerst!
quote:Vast wel, maar het is wel heel erg ongeloofwaardig om een derde paarse kabinet in te stellen.
Is het al iemand opgevallen dat de coalitie PvdA, VVD, D66 ook een meerderheid heeft
quote:Ja, dan liever CDA-VVD-LPF
Op donderdag 23 januari 2003 13:59 schreef Twoflower het volgende:
Vast wel, maar het is wel heel erg ongeloofwaardig om een derde paarse kabinet in te stellen.
quote:Dat zie ik ook niet gebeuren hoor. Ik denk dat, hoe groot de verschillen ook zijn, CDA/PVDA eigenlijk de enige geloofwaardige mogelijkheid is.
Op donderdag 23 januari 2003 14:00 schreef NathaN het volgende:[..]
Ja, dan liever CDA-VVD-LPF
quote:Ik sta al klaar hoor...
Op donderdag 23 januari 2003 14:05 schreef Troel het volgende:
bijna vol
quote:Mister Eager Beaver
Op donderdag 23 januari 2003 14:08 schreef Twoflower het volgende:
Ik sta al klaar hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |