abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:20:33 #101
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_196244546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:19 schreef qajariaq het volgende:
Neven effecten en bijwerkingen van een mondkapje dragen?
:?
Krekker is de bom!
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:25:34 #102
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196244621
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom jouw focus op de corona doden? Dat doet de overheid ook niet dus waarom jij wel?

Focus is en blijft op een werkend en bereikbaar zorgsysteem
Dan zijn alle neveneffecten zoals hierboven genoemd nog steeds van toepassing zolang we alleen aan de zorg denken en elke zwakke 65 plusser met 150 kilo willen redden.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:31:11 #103
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_196244707
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dan zijn alle neveneffecten zoals hierboven genoemd nog steeds van toepassing zolang we alleen aan de zorg denken en elke zwakke 65 plusser met 150 kilo willen redden.
Dit is echt een heel misselijkmakende vorm van zwartmakerij v/d slachtoffers, eigenlijk een soort van blaming the victim, maar dan ook nog eens op basis van leugens :N Waarschijnlijk omdat dit het voor jezelf makkelijker maakt "och, het is toch hun eigen schuld, hadden ze maar gezonder moeten leven, niet zoveel moeten vreten enzo"...

De realiteit is echter dat dikkere mensen dan wel een verhoogd risico lopen, maar niet de enigen zijn die komen te overlijden en/of zorg/beademingsapparatuur nodig hebben. Ook ogenschijnlijk gezonde mensen van 60+ (en een enkele van jongere leeftijd) hebben soms zorg/beademing nodig en/of komen te overlijden. En het is te makkelijk (waarschijnlijk om je geweten te zussen) om te zeggen dat deze mensen anders volgend jaar wel waren te komen overlijden. Dat is namelijk niet altijd het geval.
Krekker is de bom!
pi_196244804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit is echt een heel misselijkmakende vorm van zwartmakerij v/d slachtoffers, eigenlijk een soort van blaming the victim, maar dan ook nog eens op basis van leugens :N Waarschijnlijk omdat dit het voor jezelf makkelijker maakt "och, het is toch hun eigen schuld, hadden ze maar gezonder moeten leven, niet zoveel moeten vreten enzo"...

De realiteit is echter dat dikkere mensen dan wel een verhoogd risico lopen, maar niet de enigen zijn die komen te overlijden en/of zorg/beademingsapparatuur nodig hebben. Ook ogenschijnlijk gezonde mensen van 60+ (en een enkele van jongere leeftijd) hebben soms zorg/beademing nodig en/of komen te overlijden. En het is te makkelijk (waarschijnlijk om je geweten te zussen) om te zeggen dat deze mensen anders volgend jaar wel waren te komen overlijden. Dat is namelijk niet altijd het geval.
De overheid heeft ons allemaal al de schuld gegeven. Tenzij je straks braaf de vaccin neemt. Hugo de clown heeft dit zelf gezegd. Mogelijk meer bewegingsruimte voor mensen die strakjes de vaccin nemen.

En we werden altijd als gekkies weg gezet...
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:52:26 #105
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196245061
quote:

[..]

Niks slachtoffers de schuld geven.
We weten wie risicogroepen zijn blijven hun maar wat meer thuis.

Maar nee we gaan 20 jarige op feestjes beboeten en ze uitmaken voor asocialen aldus aso Grapperhaus
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:54:24 #106
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_196245099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:52 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Niks slachtoffers de schuld geven.
We weten wie risicogroepen zijn blijven hun maar wat meer thuis.

Maar nee we gaan 20 jarige op feestjes beboeten en ze uitmaken voor asocialen aldus aso Grapperhaus
Maar zo werkt het toch niet? Mensen van 60+ komen toch ook in aanraking met mensen van <60?
Krekker is de bom!
  zaterdag 14 november 2020 @ 22:15:09 #107
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196245479
quote:

Maar zo werkt het toch niet? Mensen van 60+ komen toch ook in aanraking met mensen van <60?
Houden ze maar afstand.
Maar blijkbaar gebeurd t niet anders overspoelen ziekenhuizen niet
pi_196245585
quote:

[..]

Nope je snapt het nog steeds niet.
  zaterdag 14 november 2020 @ 22:43:17 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_196246001
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 22:15 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Houden ze maar afstand.
Maar blijkbaar gebeurd t niet anders overspoelen ziekenhuizen niet
Ben je nu serieus?
Hoe oud ben je? Hoe oud zijn je ouders? Ken je überhaupt mensen van 50 of 60+? :?
Krekker is de bom!
pi_196246079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 22:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ben je nu serieus?
Hoe oud ben je? Hoe oud zijn je ouders? Ken je überhaupt mensen van 50 of 60+? :?
Als de kwetsbaren een vaccinatie nemen dan is het toch goed?
  zaterdag 14 november 2020 @ 23:05:25 #111
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196246335
quote:

[..]

Ben je nu serieus?
30 en een moeder van 59 die vd rest gezond is.
Maar gaat ze wel dood is dat verdrietig en veel persoonlijk leed.
Maar daar hoeft de rest niet voor te boeten met solidariteit.

Overlijden bij jouw mensen door covid of wat anders ik hoop het niet voor je, maar gebeurd het is dat jouw persoonlijk leed heb ik verder niks mee te maken.

Dood gaan hoort erbij zonder leven geen dood zonder dood geen leven.
Dat eeuwig ten kosten van alles iedereen in leven laten.
En dan klagen als moeder natuur zoals nu ingrijpt.

Die gespeelde solidariteit en zorghelden onzin ja ze werken hard en ja mogen van mij meer loon maar ja een stratenmaker werkt ook hard voor nog minder vaak.
pi_196246379
quote:

[..]

Ben je nu serieus?
Wil je dat de overheid 100% zekerheid voor iedereen garandeerd? Hoe zit het met andere ziekten zoals kanker. Of roken? Daar verdient de overheid weer zelf veel aan. Wat doen ze daaraan?

Deze Covid19 hysterie is bull shit. En het dient maar 1 doel. En de spoedwet was een deel van dat doel.
  zaterdag 14 november 2020 @ 23:29:17 #113
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196246747
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:07 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Wil je dat de overheid 100% zekerheid voor iedereen garandeerd? Hoe zit het met andere ziekten zoals kanker. Of roken? Daar verdient de overheid weer zelf veel aan. Wat doen ze daaraan?

Deze Covid19 hysterie is bull shit. En het dient maar 1 doel. En de spoedwet was een deel van dat doel.
Nou zover wil ik nog niet gaan ben niet van complotjes.

Dat t virus nieuw is en onbekend in maart had ik begrip voor.
Inmiddels 10 maanden later nog steeds alles verbieden en nu flut maatregelen als kapjes verplichten terwijl dit maandenlang niet hoefde spreekt niet in hun voordeel evenals de spoedwet.

Daar t lang niet zo dodelijk is als gedacht en risicogroepen bekend zijn pas daar maatregelen en of adviezen op aan maar nee leeftijds discriminatie 98% past zich maar aan 2% zwakkeren die de boel weer ophouden
pi_196247028
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:15 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Waar is de solidariteit met mensen die hun levenswerk bedrijf verkloot zien worden?

Mensen die hun baan kwijt zijn in de schulden komen?

Werekdweid 100 tot 130 miljoen extra armoede doden?

Solidariteit met mensen die deze crisis gaan terug betalen dertigers twintigers etc.

70% opname ziekenhuizen is 65 plus.
Dit kost klauwen met geld veelal ongezonde mensen die gaan 0 terug betalen.
Daar we beginnen met betalen in 2028 en dan zijn de mensen die we redden als nog dood.

Nee de neveneffecten zijn erger dan het virus zelf.

Maar draag jij maar een kapje laat lekker zien ik ben solidair ik deug met mijn niet werkende mondkapje.
Blijkbaar heb jij ook geen enkele solidariteit met de groepen die jij hier aanhaalt, aangezien jij één van de oorzaken bent dat dit zolang duurt.

Denk eens in oplossingen ipv alleen maar dat constante negatieve gejank van je.
pi_196247138
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 21:15 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Waar is de solidariteit met mensen die hun levenswerk bedrijf verkloot zien worden?

Mensen die hun baan kwijt zijn in de schulden komen?

Werekdweid 100 tot 130 miljoen extra armoede doden?

Solidariteit met mensen die deze crisis gaan terug betalen dertigers twintigers etc.

70% opname ziekenhuizen is 65 plus.
Dit kost klauwen met geld veelal ongezonde mensen die gaan 0 terug betalen.
Daar we beginnen met betalen in 2028 en dan zijn de mensen die we redden als nog dood.

Nee de neveneffecten zijn erger dan het virus zelf.

Maar draag jij maar een kapje laat lekker zien ik ben solidair ik deug met mijn niet werkende mondkapje.
Liever een deuger dan een egoïstische schooier.
  zaterdag 14 november 2020 @ 23:54:23 #116
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196247143
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:47 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij ook geen enkele solidariteit met de groepen die jij hier aanhaalt, aangezien jij één van de oorzaken bent dat dit zolang duurt.

Denk eens in oplossingen ipv alleen maar dat constante negatieve gejank van je.
Ik denk in oplossingen economie open gooien sociaal leven terug mensen geen angst meer aanpraten.

En de risico groep die 2% volgens het rivm goed advieseren en begeleiden maar blijkbaar gaat daar mis daar nog steeds rond de 70% van de opnames in de ziekenhuizen 65 plus is.

Onder de 60 overspoelt de ziekenhuizen niet

En wie zegt dat ik mij verder niet aan de maatregelen hou omdat ik weiger een niet werkend mondkapje te dragen :') in de landen waar t verplicht is zijn 0 besmettingen.

Oh nee wacht zonder kapje was t nog erger natuurlijk :') :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Nicksanders op 15-11-2020 00:00:49 ]
  zaterdag 14 november 2020 @ 23:56:37 #117
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196247170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Liever een deuger dan een egoïstische schooier.
Tja jammer voor jouw dat ik geen schooier ben.

Liever economische groei dan achteruitgang

En zoals ik al zei alle ballen op de zorg is net zo egoïstisch voor de jongeren die ook nog eens de rekening gaan betalen.
pi_196247218
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:56 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

En zoals ik al zei alle ballen op de zorg is net zo egoïstisch voor de jongeren die ook nog eens de rekening gaan betalen.
Ja jij maakt je enkel druk om je eigen portemonnee. De rest van je betoog zijn enkel gelegenheidsargumenten om je eigen egoïsme goed te praten.

En de economie herstelt alweer in rap tempo dus die angstbeelden over economische schade kunnen ook gelijk de prullenbak in.

zondag 15 november 2020 @ 00:02:59 #119
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_196247254
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ja jij maakt je enkel druk om je eigen portemonnee. De rest van je betoog zijn enkel gelegenheidsargumenten om je eigen egoïsme goed te praten.

En de economie herstelt alweer in rap tempo dus die angstbeelden over economische schade kunnen ook gelijk de prullenbak in.

[ afbeelding ]
Herstel stagneert alweer en van -20 na -8% is een verbetering maar is nog steeds heel slecht.

En inderdaad elke euro die we niet hoeven uit te geven aan coronalijers is winst helaas kost zo'n patiënt ik dacht rond de 80.000 euro
pi_196247329
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:54 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik denk in oplossingen economie open gooien sociaal leven terug mensen geen angst meer aanpraten.

En de risico groep die 2% volgens het rivm goed advieseren en begeleiden maar blijkbaar gaat daar mis daar nog steeds rond de 70% van de opnames in de ziekenhuizen 65 plus is.

Onder de 60 overspoelt de ziekenhuizen niet

En wie zegt dat ik mij verder niet aan de maatregelen hou omdat ik weiger een niet werkend mondkapje te dragen :') in de landen waar t verplicht is zijn 0 besmettingen.

Oh nee wacht zonder kapje was t nog erger natuurlijk :') :')
Je blijft het maar over een mondkapje hebben terwijl niemand hier het over een mondkapje hebt. Ben je niet een beetje geobsedeerd door mondkapjes?
pi_196247461
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:05 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

30 en een moeder van 59 die vd rest gezond is.
Maar gaat ze wel dood is dat verdrietig en veel persoonlijk leed.
Maar daar hoeft de rest niet voor te boeten met solidariteit.

Overlijden bij jouw mensen door covid of wat anders ik hoop het niet voor je, maar gebeurd het is dat jouw persoonlijk leed heb ik verder niks mee te maken.

Dood gaan hoort erbij zonder leven geen dood zonder dood geen leven.
Dat eeuwig ten kosten van alles iedereen in leven laten.
En dan klagen als moeder natuur zoals nu ingrijpt.

Die gespeelde solidariteit en zorghelden onzin ja ze werken hard en ja mogen van mij meer loon maar ja een stratenmaker werkt ook hard voor nog minder vaak.
Wat als jij morgen een acute blindedarmontsteking krijgt en er helaas geen plek voor je is om geopereerd te worden? Jammer dan?

Weet je wat? We heffen de hele gezondheidszorg op, doodgaan doe je toch, toch?
pi_196247488
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 00:02 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Herstel stagneert alweer en van -20 na -8% is een verbetering maar is nog steeds heel slecht.

En inderdaad elke euro die we niet hoeven uit te geven aan coronalijers is winst helaas kost zo'n patiënt ik dacht rond de 80.000 euro
Bron van -20% en -8%
  zondag 15 november 2020 @ 08:37:59 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_196249696
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 00:09 schreef JochemSjakie het volgende:

Je blijft het maar over een mondkapje hebben terwijl niemand hier het over een mondkapje hebt. Ben je niet een beetje geobsedeerd door mondkapjes?
We rammen straks gewoon een vaccin in z'n voorpoot.
Kan ie daarna doen wat ie wil.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_196251032
quote:

[..]

Iedereen heeft het grondwettelijk recht op goede zorg, wil je dat die mensen ontnemen?
pi_196251152
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 23:56 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Jongeren betalen nauwelijks mee aan de zorg, het zijn de mensen met de hogere inkomens die het meest betalen, over het algemeen de 45+ers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')