Mensen die weigeren in feiten te geloven en liever in de verzonnen verhaaltjes van Jensen en Vogel gelovenquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:18 schreef B300 het volgende:
Mensen wie anderen een vaccinatie willen opleggen dat in minder dan een jaar ontwikkeld en getest is
Überhaupt een vaccin nemen voor een virus met zo'n laag sterftecijfer
Maar het belangrijkste:
Andere mensen proberen te dwingen om iets te doen
Ik raad het af om Twitter te openenquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:49 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Nog niet ontmoet. Leuk verzonnen dit.
Ongevaccineerde kinderen gewoon toelaten op de kinderopvang dus?quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:56 schreef Anton91 het volgende:
Het verplicht vaccineren of restricties opleggen voor mensen die het vaccin niet willen gaat mij te ver, maar ik vind het wel goed nieuws dat de vaccins hopelijk binnenkort beschikbaar zijn. We zullen genoeg mensen hebben die het vaccin willen helpen en zij zullen dus ervoor zorgen dat weer meer dingen kunnen doen.
Waarom niet? Jonge kinderen waren immers toch niet zo vatbaar?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:57 schreef devlinmr het volgende:
Ongevaccineerde kinderen gewoon toelaten op de kinderopvang dus?
quote:Wereldwijd zijn er relatief weinig kinderen gemeld met COVID-19, de ziekte die wordt veroorzaakt door het nieuwe coronavirus.
Het nieuwe coronavirus verspreidt zich vooral onder volwassenen en van volwassen familieleden naar kinderen. Verspreiding van COVID-19 onder kinderen of van kinderen naar volwassenen komt minder vaak voor. Over het algemeen geldt: hoe jonger het kind, hoe kleiner de rol bij de verspreiding van het virus.
Ik had het over vaccinaties in het algemeen. Mazelen, polio, de bof, rode hond etc.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom niet? Jonge kinderen waren immers toch niet zo vatbaar?
[..]
Ja want de gevaccineerde kinderen hebben dan toch nergens meer last van toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
DKTP vaccinaties hebben we al meer dan 50 jaar. Dit is nog maar net uit een experimentele testbuis gekropen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik had het over vaccinaties in het algemeen. Mazelen, polio, de bof, rode hond etc.
Daar waren allang discussies over het wel of niet toelaten op de kinderopvang. Veel mensen vinden dat het terecht dat je kinderen mag weigeren als ze niet ingeënt zijn. Nu het over Covid gaat is men plotseling tegen dit soort restricties, wellicht omdat het ze nu zelf raakt
Fuck de kinderen die om medische redenen geen inentingen kunnen krijgen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja want de gevaccineerde kinderen hebben dan toch nergens meer last van toch?
De DKTP-vaccinatie heeft veel minder onderzoek gehad voordat die gelanceerd werd ten opzichte van de corona-vaccins.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
DKTP vaccinaties hebben we al meer dan 50 jaar. Dit is nog maar net uit een experimentele testbuis gekropen.
Oh was jij daarbij dan? Plaats eens een bron waaruit dat blijkt. Volgens mij is die vaccinatie een stuk ouder dan wij zijn, en waren difterie, kinkhoest, polio en tetanus er al een hele tijd voordat die vaccinatie uiteindelijk ontwikkeld was.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De DKTP-vaccinatie heeft veel minder onderzoek gehad voordat die gelanceerd werd ten opzichte van de corona-vaccins.
Goed voorbeeld wel.
Zullen we eerst maar eens kijken of die überhaupt ziek worden? Kinderen worden daar toch niet ziek, van werd toch altijd geroepen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Fuck de kinderen die om medische redenen geen inentingen kunnen krijgen toch?
Dat mensen die daar doodsbang voor zijn dat maar doen. Maar laat de rest van de weldenkende wereld met rust. Gegarandeerd dat er restricties opgelegd gaan worden. Van het mogen betreden tot bepaalde gebouwen en winkels tot aan een vaccinatie verklaring bij een sollicitatie. De natte droom van iedere totalitaire overheid.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:56 schreef Anton91 het volgende:
Het verplicht vaccineren of restricties opleggen voor mensen die het vaccin niet willen gaat mij te ver, maar ik vind het wel goed nieuws dat de vaccins hopelijk binnenkort beschikbaar zijn. We zullen genoeg mensen hebben die het vaccin willen helpen en zij zullen dus ervoor zorgen dat weer meer dingen kunnen doen.
We hebben het hier over corona, voor de doelgroep waar jij naar verwijst is dit een redelijk onschuldig virus dus en ook niet echt veel berichten gelezen dat kinderen nou de grootste verspreiders zijn van deze ziekte.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |