SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
hij pakt z'n momentje wel
Sowieso wel gaaf hoe zij daarmee om gaan hoor, nummers van andere spelen
ik heb het niet gelezen, hij is dood?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen, hij is dood?
Oh lekker man.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.
z'n ouders hebben afscheid kunnen nemen, omdat hij zeker weten zou komen te overlijden als ze 'm van die paal af zouden halen. Dus hebben ze 'm pijnvrij ter plekke een zetje gegeven nadat familie afscheid had genomen.
Muzikaal gezien klinkt dit hartstikke clean en netjes afgemixt, er loopt alleen iemand met corona doorheen te brullen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit was de laatste band die ik live zag, was wel lekker warm.(Zelfde serie concerten)
Pehehehe. Lekker man.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muzikaal gezien klinkt dit hartstikke clean en netjes afgemixt, er loopt alleen iemand met corona doorheen te brullen.
Ja ik vind dit niet echt harde teringherrie eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit was de laatste band die ik live zag, was wel lekker warm.(Zelfde serie concerten)
hoe bestelt die zanger een brood joh. hahaquote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei ook niet dat dit perse hard was, meer dat het m'n recentste concert was.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dit niet echt harde teringherrie eigenlijk
In het Zweeds.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
hoe bestelt die zanger een brood joh. haha
dit ooit gezien?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dit perse hard was, meer dat het m'n recentste concert was.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.
z'n ouders hebben afscheid kunnen nemen, omdat hij zeker weten zou komen te overlijden als ze 'm van die paal af zouden halen. Dus hebben ze 'm pijnvrij ter plekke een zetje gegeven nadat familie afscheid had genomen.
mja dit is mij ook iets teveelquote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kan best wat hebben hoor, maar sommige dingen........
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |