SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
hij pakt z'n momentje wel
Sowieso wel gaaf hoe zij daarmee om gaan hoor, nummers van andere spelen
ik heb het niet gelezen, hij is dood?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen, hij is dood?
Oh lekker man.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.
z'n ouders hebben afscheid kunnen nemen, omdat hij zeker weten zou komen te overlijden als ze 'm van die paal af zouden halen. Dus hebben ze 'm pijnvrij ter plekke een zetje gegeven nadat familie afscheid had genomen.
Muzikaal gezien klinkt dit hartstikke clean en netjes afgemixt, er loopt alleen iemand met corona doorheen te brullen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit was de laatste band die ik live zag, was wel lekker warm.(Zelfde serie concerten)
Pehehehe. Lekker man.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muzikaal gezien klinkt dit hartstikke clean en netjes afgemixt, er loopt alleen iemand met corona doorheen te brullen.
Ja ik vind dit niet echt harde teringherrie eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit was de laatste band die ik live zag, was wel lekker warm.(Zelfde serie concerten)
hoe bestelt die zanger een brood joh. hahaquote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei ook niet dat dit perse hard was, meer dat het m'n recentste concert was.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dit niet echt harde teringherrie eigenlijk
In het Zweeds.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
hoe bestelt die zanger een brood joh. haha
dit ooit gezien?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dit perse hard was, meer dat het m'n recentste concert was.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.
z'n ouders hebben afscheid kunnen nemen, omdat hij zeker weten zou komen te overlijden als ze 'm van die paal af zouden halen. Dus hebben ze 'm pijnvrij ter plekke een zetje gegeven nadat familie afscheid had genomen.
mja dit is mij ook iets teveelquote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kan best wat hebben hoor, maar sommige dingen........
Uiteraard.quote:
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende: Woonde samzz niet in de buurt van sluis
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes
uiteindelijk wel z'n doel behaald.. maar ja. prettig is anders. in alle opzichten.
gauw weer dicht vouwenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef Samzz het volgende:
Al een poosje niet meer met de laptop op FOK! geweest. Tering, wat een reclame.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef Samzz het volgende:
Al een poosje niet meer met de laptop op FOK! geweest. Tering, wat een reclame.
Hmm, nee, hier kan ik niet veel mee. Maar ik heb ook de schurft aan zo'n reggaeriedeltje.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond dit altijd van die teringherrie, zeker live op festivals als er dan ergens een Industrial hoekje was waar alleen de meest doorgesnoven wappies stonden over het algemeen
(al heb ik stiekem wel een r_AW album liggen)
Ja bedanktquote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga vast, heb echt geen zin in al die verhalen.
Haags vast gefeliciteerd met je ontzetende mijlpaal, ik zie de rest morgen wel![]()
Goedquote:Op donderdag 12 november 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw weer dicht vouwen
hoe bevalt de nieuwe job?
dit gaat mij ook te verquote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond dit altijd van die teringherrie, zeker live op festivals als er dan ergens een Industrial hoekje was waar alleen de meest doorgesnoven wappies stonden over het algemeen
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Wel vermoeiend.
Wel goed om weer structuur te hebben.
Ja dat nummer ken ik ook niet, heb gewoon random de eerste gepaktquote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, nee, hier kan ik niet veel mee. Maar ik heb ook de schurft aan zo'n reggaeriedeltje.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb liever Igorrr.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat nummer ken ik ook niet, heb gewoon random de eerste gepakt
Deze vond ik wel erg tof destijds, vooral om lekker door de subwoofer te pompen in de autoVooral vanwege die synth op 3.00
Ja ik snap dat gebrul alsof je 6 pakjes shag hebt weggewerkt en vervolgens een pak zaagsel hebt opgedronken nooit zoquote:
Oh ja, je vakantiequote:Op donderdag 12 november 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]mooi zo
Ja! structuur is prettigik houd me ook steevast aan een ritme hoor. Zeker nu ik 4 maanden semi verlof heb
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, je vakantie! Lekker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |