SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
hij pakt z'n momentje wel
Sowieso wel gaaf hoe zij daarmee om gaan hoor, nummers van andere spelen
ik heb het niet gelezen, hij is dood?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen, hij is dood?
Oh lekker man.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.
z'n ouders hebben afscheid kunnen nemen, omdat hij zeker weten zou komen te overlijden als ze 'm van die paal af zouden halen. Dus hebben ze 'm pijnvrij ter plekke een zetje gegeven nadat familie afscheid had genomen.
Muzikaal gezien klinkt dit hartstikke clean en netjes afgemixt, er loopt alleen iemand met corona doorheen te brullen.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit was de laatste band die ik live zag, was wel lekker warm.(Zelfde serie concerten)
Pehehehe. Lekker man.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muzikaal gezien klinkt dit hartstikke clean en netjes afgemixt, er loopt alleen iemand met corona doorheen te brullen.
Ja ik vind dit niet echt harde teringherrie eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dit was de laatste band die ik live zag, was wel lekker warm.(Zelfde serie concerten)
hoe bestelt die zanger een brood joh. hahaquote:Op donderdag 12 november 2020 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei ook niet dat dit perse hard was, meer dat het m'n recentste concert was.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dit niet echt harde teringherrie eigenlijk
In het Zweeds.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
hoe bestelt die zanger een brood joh. haha
dit ooit gezien?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dit perse hard was, meer dat het m'n recentste concert was.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes z'n ingewanden waren een beetje herplaatst en geperforeerd.
z'n ouders hebben afscheid kunnen nemen, omdat hij zeker weten zou komen te overlijden als ze 'm van die paal af zouden halen. Dus hebben ze 'm pijnvrij ter plekke een zetje gegeven nadat familie afscheid had genomen.
mja dit is mij ook iets teveelquote:Op donderdag 12 november 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kan best wat hebben hoor, maar sommige dingen........
Uiteraard.quote:
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende: Woonde samzz niet in de buurt van sluis
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes
uiteindelijk wel z'n doel behaald.. maar ja. prettig is anders. in alle opzichten.
gauw weer dicht vouwenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef Samzz het volgende:
Al een poosje niet meer met de laptop op FOK! geweest. Tering, wat een reclame.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef Samzz het volgende:
Al een poosje niet meer met de laptop op FOK! geweest. Tering, wat een reclame.
Hmm, nee, hier kan ik niet veel mee. Maar ik heb ook de schurft aan zo'n reggaeriedeltje.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond dit altijd van die teringherrie, zeker live op festivals als er dan ergens een Industrial hoekje was waar alleen de meest doorgesnoven wappies stonden over het algemeen
(al heb ik stiekem wel een r_AW album liggen)
Ja bedanktquote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga vast, heb echt geen zin in al die verhalen.
Haags vast gefeliciteerd met je ontzetende mijlpaal, ik zie de rest morgen wel![]()
Goedquote:Op donderdag 12 november 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw weer dicht vouwen
hoe bevalt de nieuwe job?
dit gaat mij ook te verquote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond dit altijd van die teringherrie, zeker live op festivals als er dan ergens een Industrial hoekje was waar alleen de meest doorgesnoven wappies stonden over het algemeen
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Wel vermoeiend.
Wel goed om weer structuur te hebben.
Ja dat nummer ken ik ook niet, heb gewoon random de eerste gepaktquote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, nee, hier kan ik niet veel mee. Maar ik heb ook de schurft aan zo'n reggaeriedeltje.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb liever Igorrr.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat nummer ken ik ook niet, heb gewoon random de eerste gepakt
Deze vond ik wel erg tof destijds, vooral om lekker door de subwoofer te pompen in de autoVooral vanwege die synth op 3.00
Ja ik snap dat gebrul alsof je 6 pakjes shag hebt weggewerkt en vervolgens een pak zaagsel hebt opgedronken nooit zoquote:
Oh ja, je vakantiequote:Op donderdag 12 november 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]mooi zo
Ja! structuur is prettigik houd me ook steevast aan een ritme hoor. Zeker nu ik 4 maanden semi verlof heb
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, je vakantie! Lekker hoor.
Als dat het enige is wat je eruit haalt, ben je (te) snel afgehaakt.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap dat gebrul alsof je 6 pakjes shag hebt weggewerkt en vervolgens een pak zaagsel hebt opgedronken nooit zo
wiequote:Op donderdag 12 november 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat grietje kan écht goed zingen.
net een zak wokkels soldaat gemaakt.quote:
M'n laatst geposte liedje. Het is wel een acquired taste.quote:
alhoewel gestoord worden ook kan betekenen dat je binnenkort gestoord bentquote:Op donderdag 12 november 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gestoord worden is beter dan gestoord zijn
Same. Maar da's elke avond.quote:
Het meeste kan ik wel vanaf blijven als ik maar niet begin.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon niet teveel in huis hebben op dat vlak
mja ik haal nit veel in huis en het ligt dan ook in een kast waar ik niet bij nadenk om in te kijkenquote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het meeste kan ik wel vanaf blijven als ik maar niet begin.
Oeh lekker.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net een zak wokkels soldaat gemaakt.
zo nog even bij de apparatuur kijken en dan duik ik m'n nest in
Ik hoop het niet voor jequote:Op donderdag 12 november 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel gestoord worden ook kan betekenen dat je binnenkort gestoord bent
mijn supermarkt heeft geen witte chocolade kruidnoten. Dus ik neem (vooralsnog) niks meequote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh lekker.![]()
Moest me net in de supermarkt al inhouden. Was bijna met chocoladekruidnootjes thuisgekomen
Ik heb de laatste tijd iets te veel onzin gevreten, dus de gewoonte is er weer.quote:
Ja, wat ik ga eten aangezien ik dat vergeten ben... tips?quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Saromat met erwten en kukident
Ooooh uhm patatquote:Op donderdag 12 november 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, wat ik ga eten aangezien ik dat vergeten ben... tips?
is vrij lastig afaikquote:Op donderdag 12 november 2020 21:43 schreef friemelaar het volgende:
kunnen we bij windows 10 nog instellen dat er NIET automatisch updates geīnstalleerd worden en dat k*tkreng vanzelf ongemerkt terug opstart?
gaat ie echt gelijk automatisch at random herstarten?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:00 schreef friemelaar het volgende:
toch maar geprobeerd om bij services -> windows update op uitgeschakeld te zetten, hopelijk werkt dat
meestal als je de vriendelijke verzoeken tot herstart negeertquote:Op donderdag 12 november 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat ie echt gelijk automatisch at random herstarten?
ja bloed irritant dus.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meestal als je de vriendelijke verzoeken tot herstart negeert
hmmm op de 112 pagina's is niks te zien.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
Hele tijd een heli hier boven mijn hoofd en de treinen staan stil
afdeling stiekem komt je zo halenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
Hele tijd een heli hier boven mijn hoofd en de treinen staan stil
's nachts, maar dat betekend dat de actieve programma's afgesloten worden en niet opnieuw starten (worden als administrator uitgevoerd) en ik dus als gevolg een dag data misquote:Op donderdag 12 november 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja handig dusquote:Op donderdag 12 november 2020 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
's nachts, maar dat betekend dat de actieve programma's afgesloten worden en niet opnieuw starten (worden als administrator uitgevoerd) en ik dus als gevolg een dag data misik merk dat meestal natuurlijk 's avonds pas als ik de PC wil gebruiken
nee zie ik ook niks. treinen zijn inmiddels wegquote:Op donderdag 12 november 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm op de 112 pagina's is niks te zien.
*verstopt zich onder de dekens*quote:Op donderdag 12 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afdeling stiekem komt je zo halen
Nee. Je kan uitzetten dat 'ie uit zichzelf wil herstarten. Ik zie de updates pas als ik zelf m'n pc uitzet.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan updates pauzeren, kan je eens in de maand een rondje updates checken als het jou uitkomt.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
's nachts, maar dat betekend dat de actieve programma's afgesloten worden en niet opnieuw starten (worden als administrator uitgevoerd) en ik dus als gevolg een dag data misik merk dat meestal natuurlijk 's avonds pas als ik de PC wil gebruiken
Mijn PC staat 24/7 aan draakje, er komt dan geen melding tot dat ie 's nachts beslist om opnieuw op te startenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Je kan uitzetten dat 'ie uit zichzelf wil herstarten. Ik zie de updates pas als ik zelf m'n pc uitzet.
Dan zelf actiever checken of een ander OS pakken?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn PC staat 24/7 aan draakje, er komt dan geen melding tot dat ie 's nachts beslist om opnieuw op te starten
dát zou ik nog kunnen proberen ......Thxquote:Op donderdag 12 november 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan updates pauzeren, kan je eens in de maand een rondje updates checken als het jou uitkomt.
jouw pc is een vermomde server?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mijn PC staat 24/7 aan draakje, er komt dan geen melding tot dat ie 's nachts beslist om opnieuw op te starten
quote:
Zelfs dat uit de kraan?quote:
Ik ben er de helft van de tijd niet bij in de buurt, dan vind ik het onzin om aan te laten staan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn laptop gaat ook zelden uit hoor, die gaat alleen in stand-by
Juist dat.quote:
Oh zo iets drink ik elke dag welquote:Op donderdag 12 november 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist dat.
Denk dat ik nu met m'n vierde liter bezig ben.
Ah, da's wel kut ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
![]()
verzameld wel data voor me (en stuurt camera beelden door) waarvoor hij altijd aan blijft staan.
zou liefst een Linux box zetten maar daar lopen die programma's dan weer niet op
Da's naast m'n andere drinken he.quote:
Mja batterij gaat nauwelijks leeg en ook denk ik de macht der gewenningquote:Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er de helft van de tijd niet bij in de buurt, dan vind ik het onzin om aan te laten staan.Ben toch binnen no time opgestart.
Op een kopje koffie bij het ontbijt en beker melk bij de lunch na drink ik ook haast niks anders dan waterquote:Op donderdag 12 november 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's naast m'n andere drinken he.
Ik ben teveel gedrilld in "alles uit" geloof ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja batterij gaat nauwelijks leeg en ook denk ik de macht der gewenning
Drie a vier bakken koffie, twee bakken thee (die zijn samen al goed voor een halve liter, die bakken thee). En dan m'n bacteriewegspoelwater.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een kopje koffie bij het ontbijt en beker melk bij de lunch na drink ik ook haast niks anders dan water
Fu.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
Gisteravond lekkerij ontdekt.
Vanmiddag opgeruimd.
Was handig geweest als ik de oorzaak ook volledig verholpen had
Nu weer lekkerijAnder koppeldingetje weliswaar, maar wel zelfde leidinkje.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, da's wel kut ja.Ook geen alternatieve programma's?
ik las lekkernijquote:Op donderdag 12 november 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
Gisteravond lekkerij ontdekt.
Vanmiddag opgeruimd.
Was handig geweest als ik de oorzaak ook volledig verholpen had
Nu weer lekkerijAnder koppeldingetje weliswaar, maar wel zelfde leidinkje.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Zelfde rommel als gister. Een soort hars, als je 't uit laat harden kan je 't doorgaans als 1 'schil'/plak van de vloer af pulken.quote:
Dat scheelt wel iets, maar meh.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfde rommel als gister. Een soort hars, als je 't uit laat harden kan je 't doorgaans als 1 'schil'/plak van de vloer af pulken.
Veel makkelijker dan met zaagsel enzo aan de gang te gaan
ja gedoequote:Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt wel iets, maar meh.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Hars printer ?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja gedoe![]()
achja. heb het nu wel gefixt, morgen maar weer opruimen
Achterstand hopelijk vannacht inhalen.
klinkt als een optie jaquote:Op donderdag 12 november 2020 22:27 schreef friemelaar het volgende:
Misschien heb ik iets gevonden![]()
Work around door ander account in te stellen voor die service , zou misschien kunnen werken![]()
webwereld.nl/how-to/software/zo-bedwing-je-windows-10-home-updates
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
ltdvk is van de genoegdrinkencommissie
Mijn buik is opgezet omdat mijn buikwand gescheurd is Barry.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat je buik opzet. 2 liter is voldoende.
Ohja sorryquote:Op donderdag 12 november 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn buik is opgezet omdat mijn buikwand gescheurd is Barry.
En 4 liter is niet zo veel als je 3,5 uur loopt, dat zweet je er zo allemaal uit.quote:
Das veel hoor Berry.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En 4 liter is niet zo veel als je 3,5 uur loopt, dat zweet je er zo allemaal uit.
Dat is veel te weinig, met een beetje inspannen verlies je al gauw een liter per uur, zeker als het een beetje warm is.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das veel hoor Berry.
Maar klopt, als ik 3 uur hard fiets dan drink ik 2 bidons ala 750ml.
wat moet jouw pis meuren dan zegquote:Op donderdag 12 november 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom niet eens aan de liter op een dag
Hoe langer je sport hoe minder vocht je nodig hebt.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig, met een beetje inspannen verlies je al gauw een liter per uur, zeker als het een beetje warm is.
Slim wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe langer je sport hoe minder vocht je nodig hebt.
Maar daarna drink ik wel veel bier vaak.
Eens geprobeerd maar heb er niet veel vertrouwen in.quote:
koffie zit ik ruim over een liter. Water puur red ik zeker geen literquote:Op donderdag 12 november 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 12 november 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie zit ik ruim over een liter. Water puur redt ik zeker geen liter
Dan heb je ook wel regelmatig koppijn zeker?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga je wat items zenden.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig, met een beetje inspannen verlies je al gauw een liter per uur, zeker als het een beetje warm is.
Bier is ook vocht, het drijft wel iets af maar alsnog wordt er vocht opgenomen door je lijf. En drinken (ook water) moet je gewoon met mate doen, niet gelijk in 1 keer 2 liter maar liever 8 keer 250 ml.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe langer je sport hoe minder vocht je nodig hebt.
Maar daarna drink ik wel veel bier vaak.
Maar je theorie over vocht is zwaar achterhaald. Teveel drinken is niet goed.
Bij hitte of inspanning kan dat uiteraard fors toenemen.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga je wat items zenden.
https://www.npo3.nl/brandpuntplus/voedselmythe-water
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga je wat items zenden.
https://www.npo3.nl/brandpuntplus/voedselmythe-water
Dat is zonder inspanning dus. En die liters water neem ik niet bovenop ander drinken, ik drink gewoon weinig anders dan water.quote:Ik denk dat je dan met 1 tot 2 liter vocht ruim voldoende zit. Let wel. Dit kun je ook halen uit koffie, thee, melk en sap. 8 glazen water- dus 2 liter er bovenop drinken- is dus echt niet nodig.”
Kijk de laatste 3/4 minuten hiervan eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dat is zonder inspanning dus. En die liters water neem ik niet bovenop ander drinken, ik drink gewoon weinig anders dan water.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.npo3.nl/brood(...)179/POMS_KN_15436198
quote:Je hoort het goed. Té veel water op korte tijd drinken kan voor watervergiftiging zorgen. Een gezonde volwassen persoon met een normale voedselinname kan tot 15 liter water per dag drinken. Bij iemand die op (strikt) dieet staat,is dat maximaal 5 liter water per dag. Aangezien een volwassen persoon gemiddeld 600 tot 1.500 ml urine per uur kan uitscheiden, is het aanbevolen om zeker niet meer dan 1,4 liter water per uur te drinken. Maar in het geval je bloedwaarden een te laag natriumgehalte aantonen (bv. bij extreem dieet, vastenperiode, enz.) of bij bepaalde nieraandoeningen, dan kan 700 ml vochtinname per uur al te veel zijn.
Het is belangrijk om voldoende te drinken, en vooral dan water. Doorgaans is twee liter water per dag de norm. Voor sportbeoefenaars die extreme inspanningen leveren, kunnen sportdranken die extra toegevoegde suikers en elektrolyten bevatten een oplossing bieden om niet buitensporig veel te drinken. Bij sommige aandoeningen waaronder suikerziekte en nierfalen bespreek je best met je huisarts hoeveel je maximaal per dag mag drinken.
https://www.antigifcentrum.be/voeding/water-hoeveel-t-veel
Als je dorst hebt, ben je eigenlijk al te laat met drinken slimme.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk de laatste 3/4 minuten hiervan eens.
Die verslaggever drinkt maar standaard 1 liter per dag (als hij dorst heeft) en scheidt exact de hoeveelheid afvalstoffen af als dat hij 3 liter per dag drinkt. En is net zo gezond.
Conclusie: drink als je dorst hebt (of gevoelig voor nierstenen)
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dorst hebt, ben je eigenlijk al te laat met drinken slimme.
Ik weet het heel goed, alleen het uitvoeren hequote:
Dit komt letterlijk van de bron uit die NPO docuquote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit komt letterlijk van de bron uit die NPO docu
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Lospedo is een gewoon die vent die in die video zegt 'water? daar neuken de kikkers in'
Dan ben jij wel een bijzonder specimen, denk dat ze bij wielerwedstrijden die bidonwagens ook wel weg kunnen halen danquote:Op donderdag 12 november 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.npo3.nl/brood(...)179/POMS_KN_15436197
Hele docu.
Vond m wel leuk.
Nee ik kan goed omgaan met mijn waterhuishouding weet precies hoeveel ik moet drinken in een marathon. Bij warme temp veel meer. Maar nu een 750ml per 1,5uur is voldoende.
quote:Tijdens één uur lichaamsbeweging verliest men gemiddeld ongeveer één liter vocht, afhankelijk van duur en intensiteit van de inspanning, warmte en luchtvochtigheid, hoogte, fysieke conditie, enz. Een wielrenner kan tijdens een wedstrijd gemakkelijk 2 ā 2,5 liter per uur of 10 ā 12 liter per dag verliezen. Als dat vocht niet snel aangevuld wordt, kan het tot dehydratie (uitdroging) leiden. Dat heeft verregaande gevolgen voor de prestaties. Zo kan men bij een vochtverlies van 2% van het lichaamsgewicht (dus 1.5 kg voor een persoon van 75 kg) reeds een duidelijke daling van het prestatievermogen vaststellen. Bij een vochtverlies van 5 % bedraagt de prestatievermindering zelfs 30%. Bovendien kan uitdroging ook leiden tot oververhitting of hyperthermie, wat ernstige gezondheidsletsels kan meebrengen. Daarom is het belangrijk om zowel voor, tijdens als na de wedstrijd voldoende te drinken.
https://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=4606
Weer Belgen.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een bijzonder specimen, denk dat ze bij wielerwedstrijden die bidonwagens ook wel weg kunnen halen dan
[..]
Ja mijn taalkennis is niet toereikend genoeg om een valide Kirgizische bron te kunnen aanhalen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn taalkennis is niet toereikend genoeg om een valide Kirgizische bron te kunnen aanhalen.
Oh ik geloof ook wel dat je tijdens sport niet moet de-hydrateren.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lollig, ik was serieus niet op zoek naar wetenschappelijke ondersteuning van het advies van m'n trainer. Maar hier, Lospedo, een niet-Belgische bron.
https://onlinelibrary.wil(...)00-0838.2010.01207.x
Maar dat is precies niet wat we zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat je tijdens sport niet moet de-hydrateren.
Natuurlijk.
Maar voor mensen die gewoon wandelen en een rustige dag hebben, kunnen prima met 1 /1,5 liter water per dag zonder enige gezondheidsissue.
Het is gewoon een rage dat water drinken zou helpen tegen van alles.
Is niet zo.
Alles is dat.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
Water is giftig in grote hoeveelheden
Ja maar lopen brengt geen zweet, verhoogd niet de harstslag.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat is precies niet wat we zeggen.
LTDVK loopt veel = inspanning. Ik drink op dit moment veel omdát ik een kwaal heb waar dat bij helpt. Snappie?
Ik heb regelmatig dagen dat ik een kleine 3 uur aan een stuk loop zonder rustpauze, dan heb ik echt wel wat meer water nodig.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook wel dat je tijdens sport niet moet de-hydrateren.
Natuurlijk.
Maar voor mensen die gewoon wandelen en een rustige dag hebben, kunnen prima met 1 /1,5 liter water per dag zonder enige gezondheidsissue.
Het is gewoon een rage dat water drinken zou helpen tegen van alles.
Is niet zo.
Grapjas.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar lopen brengt geen zweet, verhoogd niet de harstslag.
Dan is 4 liter gewoon overdreven veel.
Net als vrouwenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
Water is giftig in grote hoeveelheden
smelt hem met facts en logic, ijsdraakquote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Samenvattend: je statement is niet universeel toepasbaar, het verschilt te erg per individu om te kunnen zeggen hoeveel vocht je toe je moet nemen tijdens inspanning, alleen die 2% lichaamsgewicht is wel een redelijke houvast.
Van lopen ga je toch niet zweten.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dagen dat ik een kleine 3 uur aan een stuk loop zonder rustpauze, dan heb ik echt wel wat meer water nodig.
Hoelang wil je nog doorgaan met onzin uitkramen want anders is het zo wel bedtijd hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar lopen brengt geen zweet, verhoogd niet de harstslag.
Dan is 4 liter gewoon overdreven veel.
Dan loop je niet door.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van lopen ga je toch niet zweten.
Ik ga van alles zwetenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vált me nog mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Premie wordt zeven euro duurder. Jeej.
Je hebt er echt geen benul van he?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Tenzij je de marathon des sables loopt![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sables
Dat valt dus eigenlijk mee. Ik kijk meer naar de kleurquote:Op donderdag 12 november 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat moet jouw pis meuren dan zeg
Dan moet je harder lopen.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Diepgeel?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt dus eigenlijk mee. Ik kijk meer naar de kleur
Ja dat ook welquote:Op donderdag 12 november 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel regelmatig koppijn zeker?
Je vergeet onze koppensneller.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe water is een heel stukje acuter.
Da's wel echt te weinig ja.quote:
Je riep?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je vergeet onze koppensneller.
Dat is nou precies wat in die docu op npo3 door daarvoor studerende dokters wordt tegengesproken.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dorst hebt, ben je eigenlijk al te laat met drinken slimme.
Naamsverandering naar ISIS dan.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je vergeet onze koppensneller.
Je kunt beter tegen tintje groene thee waarvan je het zakje voor de tweede keer hebt gebruikt zitten.quote:
Dadelijk ben je een half jaar aan het ruften net als bal.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net wel voor het eerst in jaren gewone cola op en ben meteen wakker.
Party bij jou thuisquote:Op donderdag 12 november 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net wel voor het eerst in jaren gewone cola op en ben meteen wakker.
Zo. Die moest ik drie keer lezen.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt beter tegen tintje groene thee waarvan je het zakje voor de tweede keer hebt gebruikt zitten.
Bed verschoond dus lekker waaienquote:Op donderdag 12 november 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ben je een half jaar aan het ruften net als bal.
komt omdat je niet genoeg drinktquote:Op donderdag 12 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo. Die moest ik drie keer lezen.
Ja is niet echt een taalkundig hoogstandje die zin inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo. Die moest ik drie keer lezen.
Je drinkt teveel water.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet echt een taalkundig hoogstandje die zin inderdaad
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt omdat je niet genoeg drinkt
Pure poëzie.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet echt een taalkundig hoogstandje die zin inderdaad
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt omdat je niet genoeg drinkt
Waarom zou ik dat ding gaan kijken?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat in die docu op npo3 door daarvoor studerende dokters wordt tegengesproken.
Wedden dat je de 21 minuten niet goed gekeken hebt?![]()
https://www.sciencedirect(...)ii/S0031938420305254quote:Despite its vital role in optimal human health and performance, the interactions of thirst with coexisting perceptions, somatic sensations (e.g., mouth dryness, stomach emptiness) and moods are not fully understood, and the relevant scientific literature is insufficient
Waarom niet kijken?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat ding gaan kijken?
Even een rondje googlen, voor beide dingen is onvoldoende bewijs.
[..]
https://www.sciencedirect(...)ii/S0031938420305254
Taaltechnisch klopte die gewoon hoor, het is alleen nogal een mond vol.quote:
Ik lees liever direct de (peer reviewed) onderzoeken?quote:
Snappen ze hier nietquote:Op donderdag 12 november 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Taaltechnisch klopte die gewoon hoor, het is alleen nogal een mond vol.
Okquote:Op donderdag 12 november 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik lees liever direct de (peer reviewed) onderzoeken?
Hij had wat aanhalingstekens kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Taaltechnisch klopte die gewoon hoor, het is alleen nogal een mond vol.
Echt he, mietje ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze geeft zich wel snel gewonnen hč
Less is morequote:Op donderdag 12 november 2020 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had wat aanhalingstekens kunnen gebruiken.
Lif, lof, laf.quote:
Het menselijk lichaam.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt enorm veel maar waarover specifiek?
Nee joh, dit is Action/Xenosmeuk.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet weer die kitsch pupkes hč?
Alles met mate toch? Maximaal een kleine liter per uur en dan het liefst niet met te grote temperatuurverschillen en al helemaal niet na inspanning.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam.
Is de trend van: je moet heel veel water drinken want gezond terecht?
Ik zou een scheiding aanvragen zodat je daar nooit meer naartoe hoeft.quote:
Zou wat zijn, dat je een scheiding voor broer of zus kunt aanvragen "joeh het is geregeld hoor"quote:Op donderdag 12 november 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou een scheiding aanvragen zodat je daar nooit meer naartoe hoeft.
Die voor op de kliko is nķg mooier.quote:
Nou dat valt toch ook wel weer mee?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou een scheiding aanvragen zodat je daar nooit meer naartoe hoeft.
Dat zegt Evert ook altijd.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles met mate toch? Maximaal een kleine liter per uur en dan het liefst niet met te grote temperatuurverschillen en al helemaal niet na inspanning.
En energydrankjes helemaal weg van blijven.
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat valt toch ook wel weer mee?
Er staat niet; kill all jews ofzo.
Voor de bedenkers hiervan bestaat hopelijk wel een apart plekje in de hel.quote:
nou foto opslaan en uitprinten:Pquote:Op donderdag 12 november 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die er ook voor de plee?
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die er ook voor de plee?
*niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste hangt bij UitStraling zonder de laatste zin.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb googleskillz yo.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eerste hangt bij UitStraling zonder de laatste zin.
Ik heb een ouderwetse taperecorder verbonden met het lichtknopje op de plee, heerlijk terugluisteren na bezoek.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eerste hangt bij UitStraling zonder de laatste zin.
Te leeg Hollands ookquote:Op donderdag 12 november 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee jij houd van heel slank, ik vind curvy wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |