SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geleend van Tysonquote:Op donderdag 12 november 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende: Heeft bitterbal nu ook al een piemel?
Ik ga over 5 minuten nog een halve doos hapjes mix eten, als toetjequote:
Ik vermoed Barryquote:
Vriend en ik hadden de neiging om letters om te draaien bij bepaalde woorden. We lagen dan ook helemaal in een deuk bij Kaasmandjuuuh bij New Kids en toen hij kwam met Bouw je hek of ik neuk je beer hadden we het helemaal niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwartje valt nu pas met die kontmapjes
Stuur appje danquote:Op donderdag 12 november 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend en ik hadden de neiging om letters om te draaien bij bepaalde woorden. We lagen dan ook helemaal in een deuk bij Kaasmandjuuuh bij New Kids en toen hij kwam Bouw je hek of ik neuk je neer kwam hadden we het helemaal niet meer.
Beetje uit elkaar gegroeidAl een tijdje niet gesproken.
Verder weet ik ook niets hoor, maar deductie enzo.quote:
Nah, geen pen0r in beeld.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Molo humor, die giechelt zich bijkans een volle luier om dit soort dingen.
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder weet ik ook niets hoor, maar deductie enzo.
Lekkerquote:Op donderdag 12 november 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga gehaktballetjes maken, Italiaanse met veel groentjes erbij en daarna ga ik met een goed dik boek onder de dekens liggen, zin in.
maak bloemkoolfriet?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bloemkool voor vanavond maar heb eigenlijk zin in patat.
"Hier is alles dichtquote:Op donderdag 12 november 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
Mooiste deel van het land op het nieuws
omdat er teveel belgen zijn
nee man. Zeeland.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hier is alles dicht
dus gaan we naar Maastricht"
Limburg?
Dat had niemand zien aankomenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
Mooiste deel van het land op het nieuws
omdat er teveel belgen zijn
Er is geen zak te doen thuisquote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hier is alles dicht
dus gaan we naar Maastricht"
Limburg?
De hoerenhoofdstad van de wereldquote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is geen zak te doen thuis
Dus gaan we maar naar Sluis
Maar weer containers en zandzakken op de weg neerzetten danquote:Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd..
is ook niet de eerste keer natuurlijk
maar er heeft nog nooit een hoerenkast gezetenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoerenhoofdstad van de wereld
ja maar nu moeten wij dat maar doen ipv die belgenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar weer containers en zandzakken op de weg neerzetten dan
Dan gewoon goed aanpakken en de grens 'ontpolderen'quote:Op donderdag 12 november 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar nu moeten wij dat maar doen ipv die belgen
Daar heb ik dan weer geen verstand van, weet wel dat half simpel Nederland en België daar vroeger heenging om tieten te kijkenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar er heeft nog nooit een hoerenkast gezeten
Ik kan me vooral de dure auto's herinneren.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van, weet wel dat half simpel Nederland en België daar vroeger heenging om tieten te kijken
de smokkeldraad weer uitrollen en onder stroom zettenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon goed aanpakken en de grens 'ontpolderen'
Wacht. Wat?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zitten wel iets van 9 sexshops ofzo voor die belgen. Waar sexshops heel lang verboden waren en nog steeds een beetje taboe zijn.
In sluis? Moet je eens net over de grens in Knokke gaan kijkenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me vooral de dure auto's herinneren.
Het zal beter verdienen als achter de kassa.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me vooral de dure auto's herinneren.
Mooi statistiekjequote:Op donderdag 12 november 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja gemeente sluis heeft de hoogste sexshop dichtheid van het land
quote:Op donderdag 12 november 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En even een paar houwitsers parkeren voor als ze denken tof te kunnen doen.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de smokkeldraad weer uitrollen en onder stroom zetten
iddquote:Op donderdag 12 november 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En even een paar houwitsers parkeren voor als ze denken tof te kunnen doen.
En die in Sluis draaien allemaal als een tierelier?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zitten wel iets van 9 sexshops ofzo voor die belgen. Waar sexshops heel lang verboden waren en nog steeds een beetje taboe zijn.
Dat is volgens mij al van net na de oorlog of niet? sprak een keer een Thai en die wist Nederland eigenlijk niet te liggen maar Amsterdam en Sluis kende hij dan welquote:Op donderdag 12 november 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet ik het..quote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die in Sluis draaien allemaal als een tierelier?
woonde jaquote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Woonde @Samzz niet in de buurt van sluis
quote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Woonde samzz niet in de buurt van sluis
ben niet zo op de hoogte van de historie van die plaatsquote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al van net na de oorlog of niet? sprak een keer een Thai en die wist Nederland eigenlijk niet te liggen maar Amsterdam en Sluis kende hij dan wel
De griffo zeeuwtjes weten elkaar anders prima te vinden geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al van net na de oorlog of niet? sprak een keer een Thai en die wist Nederland eigenlijk niet te liggen maar Amsterdam en Sluis kende hij dan wel
Huehuequote:
Hoe religieuzer des te viezer en onsmakelijker.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De griffo zeeuwtjes weten elkaar anders prima te vinden geloof ik![]()
Ructor et erecto
naast de Hema?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu woont ze in mijn prachtige contreien
Woont iedereen niet naast de Hema?quote:
eh... nee?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woont iedereen niet naast de Hema?
gemiste kans ditquote:Op donderdag 12 november 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Ok platvloerse opmerking van Frantic inkomende, 3,2,1
Kip kerrie met bamiquote:Op donderdag 12 november 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in alles behalve bloemkool.
Wat ik thuis niet doe, doe ik bij een ander ook niet.quote:
quote:
Wat ben je van plan ...quote:
Waarschijnlijk pas dinsdag om onvoorziene oorzakenquote:
ja twee enveloppen open maken loopt vijf dagen vertraging op jaquote:Op donderdag 12 november 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas dinsdag om onvoorziene oorzaken
zou mooi zijn als het er maar 2 zijnquote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja twee enveloppen open maken loopt vijf dagen vertraging op ja
Waarschijnlijk wel, en dan sturen ze die dinsdag een brief om te zeggen dat er nog geen besluit is genomen en dat nog 5-10 dagen duurtquote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja twee enveloppen open maken loopt vijf dagen vertraging op ja
nee zo werkt hetnietquote:Op donderdag 12 november 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, en dan sturen ze die dinsdag een brief om te zeggen dat er nog geen besluit is genomen en dat nog 5-10 dagen duurt
ik vierquote:Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel mondkapjes hebben jullie nu? Uitwasbare he.
1quote:Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
0, alleen wegwerp.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Die zitten wel fijner maar ik vind duur geintje om steeds nieuwe te kopen want moet echt wel vaak 1 op nu.quote:
Koopt jouw baas die niet?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zitten wel fijner maar ik vind duur geintje om steeds nieuwe te kopen want moet echt wel vaak 1 op nu.
Gewoon even in bulk kopen, heb je er tenminste ook voorlopig weer genoeg liggen https://www.bol.com/nl/p/(...)_8_9.10.ProductTitlequote:Op donderdag 12 november 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zitten wel fijner maar ik vind duur geintje om steeds nieuwe te kopen want moet echt wel vaak 1 op nu.
Ja ze zeggen wel als je arm bent kopen wij wel voor je maar zo arm ben ik ook niet hoor dat dat nodig is.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koopt jouw baas die niet?
Ik deel dozen van 50 St uit aan elke personeelslid
Zijn wel lelijk zeg.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even in bulk kopen, heb je er tenminste ook voorlopig weer genoeg liggen https://www.bol.com/nl/p/(...)_8_9.10.ProductTitle
heb die dingen ookquote:Op donderdag 12 november 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ze zeggen wel als je arm bent kopen wij wel voor je maar zo arm ben ik ook niet hoor dat dat nodig is.
[..]
Zijn wel lelijk zeg.
Met bedrijfslogo?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koopt jouw baas die niet?
Ik deel dozen van 50 St uit aan elke personeelslid
Ja die hebben we ook.quote:
12 ofzo, ik naai ze zelf dus in één keer gelijk veel gemaakt. Maar gebruik ook nog steeds wegwerp.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Soort Achterhoekse Sinterklaasquote:Op donderdag 12 november 2020 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die hebben we ook.![]()
De wegwerp geef ik per dozen van 50 weg, heeft t hele gezin er wat aan.
Twentequote:Op donderdag 12 november 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Achterhoekse Sinterklaas
Hopelijk blijft corona nog eventjes.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk twee doosjes met elk 50 mondkapjes gekocht. Dus ik kan even vooruit
Had ik laatst ook, dacht een doos van 20 te kopenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk twee doosjes met elk 50 mondkapjes gekocht. Dus ik kan even vooruit
Twentequote:Op donderdag 12 november 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twente![]()
Achterhoek *Spuugt op de grond.
Zo niet dan ga ik ook als een wilde weldoener mondkapjes uitdelen.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk blijft corona nog eventjes.
Of kom je een vrouw tegen met slechte adem
Budatroopquote:Op donderdag 12 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo niet dan ga ik ook als een wilde weldoener mondkapjes uitdelen.
Da ben een pot noat mien jongquote:Op donderdag 12 november 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Twente![]()
Achterhoek *Spuugt op de grond.
Jup. Ik heb nog steeds geen uitwasbare gevondenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, dacht een doos van 20 te kopenMaar ik vind ze wel prijzig hoor. Als je weinig geld hebt en elke dag met het OV moet ben je mooi duur uit zonder uitwasbare versies
Klopt, maar heb wel 5 jaar aan de UT gestudeerdquote:Op donderdag 12 november 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vond het domme boerse taal.
Lol, misschien op mondkapje.hu?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ik heb nog steeds geen uitwasbare gevonden![]()
Zou er wel eentje willen met mijn dakpanpatroon
Ik kom eigenlijk uit Delft, maar heb in alle uithoeken gewoondquote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kwam toch uit Limland?
Achterhoek waren NSB’ers uit Twentenaren schiep men de korenaren.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da ben een pot noat mien jong
kwiwibierumquote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Delft, maar heb in alle uithoeken gewoondTot Friesland aan toe.
Mooi hé die campusquote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, maar heb wel 5 jaar aan de UT gestudeerd
Maar goed dat het geen katholieke uni was.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, maar heb wel 5 jaar aan de UT gestudeerd
Veel mannen versleten zeker.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Delft, maar heb in alle uithoeken gewoondTot Friesland aan toe.
Alweer iemand dood? Was niet al te lang geleden toch ook al gebeurd? Door een stel buurtvaders geloof ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
weten we dit nog
gevolg van pedojacht
De dood van een 73-jarige man in Arnhem was het gevolg van een 'pedojacht'. Dat zegt het Openbaar Ministerie. Het slachtoffer had volgens het OM een afspraak gemaakt om seks te hebben met een minderjarige. Of hij wist dat het om een jongen van 15 zou gaan, is nog onduidelijk.
De gepensioneerde leraar werd twee weken geleden zwaar mishandeld op straat. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht en bezweek daar aan zijn verwondingen. Een dag na de mishandeling werden vijf tieners opgepakt, een dag daarna nog eens twee. Vier verdachten zitten nog vast.
Advocaat Jamil Roethof, die een 15-jarige verdachte bijstaat, zegt dat de ontmoeting van de jongens met de man "niet toevallig", plaatsvond. Maar de term pedojagen is volgens hem niet op zijn plaats.
Chatroom
De man reageerde volgens De Gelderlander op een oproep op een chatroom voor homoseksuelen, om seksueel contact te hebben met een jongen van 15. In werkelijkheid werd die oproep geplaatst door de verdachte tieners, die volgens Roethof geīnspireerd waren geraakt over alle verhalen over het fenomeen pedojacht.
"Het feit dat een groepje tieners een volwassen man ermee willen confronteren dat hij met een 15-jarige wenst af te spreken, betekent niet dat zij dus ook een vooropgezet plan hadden om geweld te plegen", zegt Roethof in een verklaring aan de media. Zijn cliënt zou de man niet hebben mishandeld.
De advocaat stelt dat het er alle schijn van heeft dat het slachtoffer is overleden door een ongelukkige val en niet door de klappen die hij heeft gekregen.
Verveling in coronatijd
De advocaat zegt in de Gelderlander ook dat het idee om op pedofielen te gaan jagen gebeurde uit "verveling in deze coronatijd". "Mijn cliënt heeft zich laten meeslepen. Hij was betrokken bij de chatafspraak, maar heeft niet deelgenomen aan de mishandeling. Wel was hij aanwezig toen het slachtoffer op de afspraak kwam en ze hem daarop aanspraken."
De politie is met 25 rechercheurs bezig met het onderzoek naar de zaak. Dit weekend werd het slachtoffer herdacht met 2 minuten stilte.
https://nos.nl/artikel/23(...)g-van-pedojacht.html
Je bent wel een stuiterkwiwiquote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat valt wel meequote:Op donderdag 12 november 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel mannen versleten zeker.
Waar heb jij gewoond, behalve Dordt en Budapest?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel een stuiterkwiwi![]()
Hoewel ik zelf ook een halve zigeuner ben
Zevenbergen, Papendrecht, Sliedrecht, Sleeuwijk en Györ. En dan in Dordt op 4 adressen en in Boedapest op 2.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar heb jij gewoond, behalve Dordt en Budapest?
origin van Dan Brown meegenomen vanmorgenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op 3/4equote:Op donderdag 12 november 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
origin van Dan Brown meegenomen vanmorgenben benieuwd
Denk het wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
genot
heb je al weekend na vandaag?
huehuequote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nadat buda is geweest. in zijn badwater?
Gadverdammequote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt weer 3 dagen gemis danquote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef Justin_Case het volgende:
Bedankt voor de like @:kwiwi
[..]
Denk het wel.
Ik heb er niet in geplast.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O ja dat zijn ook lekker veel verhuizingenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zevenbergen, Papendrecht, Sliedrecht, Sleeuwijk en Györ. En dan in Dordt op 4 adressen en in Boedapest op 2.
slechts gepoeptquote:Op donderdag 12 november 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet in geplast.
Uhuquote:Op donderdag 12 november 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er niet in geplast.
poep is levenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het idee dat in elk topic het gesprek op enig moment over poep gaat
Shit zeg.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zijn ook lekker veel verhuizingen
Welkom ik de Kak SCquote:Op donderdag 12 november 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat windjes gelaten. Haags had de bubbels niet aangezet
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat windjes gelaten. Haags had de bubbels niet aangezet
Waarom echtquote:Op donderdag 12 november 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toen ik heel jong was heb ik eens in bad gekakt toen ik er met mn zus in zat.
m'n zus spelen mt die drol tot mn ma zei dat het een drol was. Had dat moment best permanent in mn brein opgeslagen willen hebben
Toen ik vroeger met mijn broertje in bad ging, zag je ook weleens van die bruine schilfertjes drijvenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n zus spelen mt die drol tot mn ma zei dat het een drol was. Had dat moment best permanent in mn brein opgeslagen willen hebben
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik vroeger met mijn broertje in bad ging, zag je ook weleens van die bruine schilfertjes drijven![]()
Blij dat ik toen niet zo goed snapte wat het was.
tarrelsquote:Op donderdag 12 november 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik vroeger met mijn broertje in bad ging, zag je ook weleens van die bruine schilfertjes drijven![]()
oh haagsquote:Op donderdag 12 november 2020 19:25 schreef Justin_Case het volgende:
Badeendje drijft met kop naar beneden
Waarom Buda, waarom.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
W..t..f..quote:Op donderdag 12 november 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 12 november 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Vieze mensen hier, hebben jullie geen normale beschaafde opvoeding gehad?
Kom net je facebookprofiel tegen.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:25 schreef Justin_Case het volgende:
Badeendje drijft met kop naar beneden
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom net je facebookprofiel tegen.
[ afbeelding ]
Nee tochquote:Op donderdag 12 november 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh haags
dat betekent 15 jaar ongeluk
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom net je facebookprofiel tegen.
[ afbeelding ]
Plebs zijn wequote:Op donderdag 12 november 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Vieze mensen hier, hebben jullie geen normale beschaafde opvoeding gehad?
Je bent een open boekquote:Op donderdag 12 november 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ok m'n ogen kunnen deze viezigheid niet meer aantot later, ik ga ff lezen
Sworryquote:Op donderdag 12 november 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ok m'n ogen kunnen deze viezigheid niet meer aantot later, ik ga ff lezen
Ik ben dan ook ontzagwekkend populair.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij harkt ook veel likes binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ontzagwekkend populair.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nouuu, dat is teveel eerquote:Op donderdag 12 november 2020 19:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij hebt deze sc weer levend gemaakt.
Niet alleen vandaag tochquote:Op donderdag 12 november 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ben je aardig vandaag haags
Eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is lekker snacken hier sinds de komst van Bal
Even een kwartiertje voor zichzelf. Heeft hij wel verdiendquote:Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen zit kleine Haags met zijn gehandicapte badeendje en zijn lul te spelen in bad
Neequote:Op donderdag 12 november 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen zit kleine Haags met zijn gehandicapte badeendje en zijn lul te spelen in bad
Pusheen?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, zal ik Pusheen-mondkapjes shoppen?
Met zo'n mondkapje op zal je leven aanzienlijk verbeteren, financieel gewin zal je deel vallen en aantrekkelijke mannen aan je voeten, sterker nog ik denk dat er een inktvis naar je vernoemd zal worden, allemaal door dit prachtige wolvenkapjequote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Of nog beter, voor bij m'n wolvenshirt:
[ afbeelding ]
Zeker welquote:Op donderdag 12 november 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn er nog plannen voor het weekend eigenlijk?
Ja festivalletje lijkt me wel geinigquote:Op donderdag 12 november 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Formule 1 kijken, misschien wat voer in het koter van m'n zus duwen, dunno.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
klinkt weldoordachtquote:Op donderdag 12 november 2020 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Formule 1 kijken, misschien wat voer in het koter van m'n zus duwen, dunno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk daar nooitquote:Op donderdag 12 november 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bizar eigenlijk.. al die Amber Heard (in Aquaman) replacement posts op 9GAG
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/a7WX8X2 dit had heel anders kunnen af lopennou bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
O die ken ik al.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_suicide_attempt_in/
klikken op eigen risico
Lekker boeiend, het zijn mondkapjes.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ze zeggen wel als je arm bent kopen wij wel voor je maar zo arm ben ik ook niet hoor dat dat nodig is.
[..]
Zijn wel lelijk zeg.
is hij op die paal gesprongen?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_suicide_attempt_in/
klikken op eigen risico
Sprong jij maar eens op een paalquote:Op donderdag 12 november 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is hij op die paal gesprongen?
not intentionally maar daar is ie wel op geland jaquote:Op donderdag 12 november 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is hij op die paal gesprongen?
had je er een in de aanbiedingquote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Sprong jij maar eens op een paal
Ik ben bezet. Gedraag je.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je er een in de aanbieding?
jezusquote:Op donderdag 12 november 2020 20:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Sprong jij maar eens op een paal
ik zag het niet gelijk totdat ik die bult achter zijn hoofd zagquote:Op donderdag 12 november 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
not intentionally maar daar is ie wel op geland ja
Zeg maar dag tegen de kinderbijslagquote:Op donderdag 12 november 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
ik had op de basisschool een jongen die sprong van een laag dakje af en kwam terecht met zijn ballen geimpaled door een struik...
Die kon zelf niet meer weg komen en moest worden los gemaakt door de hulpdiensten...
Was erg sneu voor hem ook omdat iedereen het zag. was in de pauze
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
ik had op de basisschool een jongen die sprong van een laag dakje af en kwam terecht met zijn ballen geimpaled door een struik...
Die kon zelf niet meer weg komen en moest worden los gemaakt door de hulpdiensten...
Was erg sneu voor hem ook omdat iedereen het zag. was in de pauze
ja. die is best nasty.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag het niet gelijk totdat ik die bult achter zijn hoofd zag
Groovy.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
@:IJsdraakje, dit vindt jij misschien ook wel leuk
https://stubru.be/luister(...)ord-van-foo-fighters
(begint op 2.45 ongeveer)
Ja ik vond het verrassend goed klinkenquote:
Ik heb niet heel veel met de Foo Fighters eigenlijk, maar dit werkt wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vond het verrassend goed klinken
Oh dacht dat dat een beetje jouw muziek wasquote:Op donderdag 12 november 2020 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel met de Foo Fighters eigenlijk, maar dit werkt wel.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel met de Foo Fighters eigenlijk, maar dit werkt wel.
Ik heb het liever harder (huehue), maar als achtergrondruis is 't wel prima.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat dat een beetje jouw muziek wasIk heb er ook niet veel mee, maar The Pretender vind ik soms wel heerlijk oom mee te schreeuwen, zeker in de auto
Deze van dezelfde producer vond ik ook zeer geslaagdquote:Op donderdag 12 november 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het liever harder (huehue), maar als achtergrondruis is 't wel prima.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ze live echt tof zijn.
Die is lollig ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze van dezelfde producer vond ik ook zeer geslaagd
Toch wel bijzonder hoe een nummer van ruim 30 jaar oud dankzij internet bij vrijwel elke generatie bekend isquote:
hahaha ja mooi hequote:Op donderdag 12 november 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoe een nummer van ruim 30 jaar oud dankzij internet bij vrijwel elke generatie bekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |