SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geleend van Tysonquote:Op donderdag 12 november 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende: Heeft bitterbal nu ook al een piemel?
Ik ga over 5 minuten nog een halve doos hapjes mix eten, als toetjequote:
Ik vermoed Barryquote:
Vriend en ik hadden de neiging om letters om te draaien bij bepaalde woorden. We lagen dan ook helemaal in een deuk bij Kaasmandjuuuh bij New Kids en toen hij kwam met Bouw je hek of ik neuk je beer hadden we het helemaal niet meer.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwartje valt nu pas met die kontmapjes
Stuur appje danquote:Op donderdag 12 november 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend en ik hadden de neiging om letters om te draaien bij bepaalde woorden. We lagen dan ook helemaal in een deuk bij Kaasmandjuuuh bij New Kids en toen hij kwam Bouw je hek of ik neuk je neer kwam hadden we het helemaal niet meer.
Beetje uit elkaar gegroeidAl een tijdje niet gesproken.
Verder weet ik ook niets hoor, maar deductie enzo.quote:
Nah, geen pen0r in beeld.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Molo humor, die giechelt zich bijkans een volle luier om dit soort dingen.
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder weet ik ook niets hoor, maar deductie enzo.
Lekkerquote:Op donderdag 12 november 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga gehaktballetjes maken, Italiaanse met veel groentjes erbij en daarna ga ik met een goed dik boek onder de dekens liggen, zin in.
maak bloemkoolfriet?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bloemkool voor vanavond maar heb eigenlijk zin in patat.
"Hier is alles dichtquote:Op donderdag 12 november 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
Mooiste deel van het land op het nieuws
omdat er teveel belgen zijn
nee man. Zeeland.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hier is alles dicht
dus gaan we naar Maastricht"
Limburg?
Dat had niemand zien aankomenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
Mooiste deel van het land op het nieuws
omdat er teveel belgen zijn
Er is geen zak te doen thuisquote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hier is alles dicht
dus gaan we naar Maastricht"
Limburg?
De hoerenhoofdstad van de wereldquote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is geen zak te doen thuis
Dus gaan we maar naar Sluis
Maar weer containers en zandzakken op de weg neerzetten danquote:Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd..
is ook niet de eerste keer natuurlijk
maar er heeft nog nooit een hoerenkast gezetenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoerenhoofdstad van de wereld
ja maar nu moeten wij dat maar doen ipv die belgenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar weer containers en zandzakken op de weg neerzetten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |