Ik zit een spagaat als pubquiz- en speciaalbierliefhebbende zolderkamerautist.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:54 schreef Noek het volgende:
Ligt aan wie je het vraagt, de kroegbaas of de zolderkameraustist.
kan allemaal thuisquote:Op donderdag 12 november 2020 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zit een spagaat als pubquiz- en speciaalbierliefhebbende zolderkamerautist.
Morgen inderdaad ook weer een virtuele bierclubmeeting, maar da's toch anders.quote:
blifjt gewoon bierquote:Op donderdag 12 november 2020 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Morgen inderdaad ook weer een virtuele bierclubmeeting, maar da's toch anders.
Zou er nog eens bij moeten komen dat dat ook virtueel werd.quote:
Cijfers zijn ook alleen maar feiten.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:03 schreef Kyran het volgende:
Denk dat zowel een kroegbaas als de zolderkamerauthist niks te zeggen hebben. De cijfers zeggen genoeg.
Yup, en die zeggen nu dat er nog steeds teveel besmettingen zijn, toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cijfers zijn ook alleen maar feiten.
Tsja, maar wat zegt je gevoel?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, en die zeggen nu dat er nog steeds teveel besmettingen zijn, toch?
Zelfde als de cijfers om eerlijk te zijn. Mijn gevoel is sinds eind augustus niet veranderd. Te laat en te soft ingegrepen, waardoor het nog heel lang gaat duren voordat wij op een niveau zitten dat er weer versoepeld kan worden.quote:
Mannetje van allesquote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef groenen het volgende:
Kuipers gaat nu ook al de vaccine onderzoeken en voortgang duiden. Dat deed hij eerst ook al met de R en de maatregelen.
Deze man gaat toch over ziekenhuisbedden?
Ja, die heeft geen enkel probleem met aandacht.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:07 schreef groenen het volgende:
Kuipers gaat nu ook al de vaccine onderzoeken en voortgang duiden.
Moet je eens aan @Lenny_Leonard vragen wat ie van Kuipers vindtquote:Op donderdag 12 november 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mannetje van alles
Maatregelen, bedden, verplegers, vaccins, onderzoeken, mondkapjes, astronauten ...
Wat een baasquote:Op donderdag 12 november 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mannetje van alles
Maatregelen, bedden, verplegers, vaccins, onderzoeken, mondkapjes, astronauten ...
Dat zijn jouw feiten, niet mijn feiten. Een feit is ook maar de mening van iemand anders (c) Gerda@Feesboekquote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cijfers zijn ook alleen maar feiten.
Plottwist, Kuipers = Lenny?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet je eens aan @:Lenny_Leonard vragen wat ie van Kuipers vindt
Asjemenou, daar zeg je me wat. Dat zou wel sterk zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Plottwist, Kuipers = Lenny?
Dat sowieso. Er wordt ontzettend veel kritiek gegeven op het RIVM, maar de mensen die wij in Nederland hebben om deze pandemie te bestrijden zijn degenen die in veel gevallen het handboek voor de wereld geschreven of meegeschreven hebben. Wallinga, Koopmans, maar ook van Dissel zelf worden wel gezien als de wereldtop in hun vakgebied.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:19 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-een-jaar-duren.html
Ondanks alle (soms terechte) kritiek op de overheid ben ik toch echt blij in Nederland te wonen. Als ik zie hoe belachelijk veel kennis er uit ons eigen kikkerlandje komen en hoe gedegen dit soort processen verlopen..
Niet de onbetwiste expert complexiteit Bert S?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:22 schreef chratnox het volgende:
Wallinga, Koopmans, maar ook van Dissel zelf worden wel gezien als de wereldtop in hun vakgebied.
Voor Bert was zijn informatica opleiding afronden al te complex.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet de onbetwiste expert complexiteit Bert S?
Hij zal ongetwijfeld tot de absolute wereldtop der experts complexe systemen behoren.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Je bedoelt een handboek om de westerse denkwijze mbt ziekte en medicijnen te dicteren?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:22 schreef chratnox het volgende:
Dat sowieso. Er wordt ontzettend veel kritiek gegeven op het RIVM, maar de mensen die wij in Nederland hebben om deze pandemie te bestrijden zijn degenen die in veel gevallen het handboek voor de wereld geschreven of meegeschreven hebben.
Oh mijn god ik krijg niet snel afkeer van mensen maar deze man OMGquote:Op donderdag 12 november 2020 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Eens met zowel DireStraits als jou. Ik heb veel kritiek gehad en heb nog steeds veel kritiek. Ik denk echter ook dat dit komt omdat ik zoveel meer verwacht had van Nederland, juist omdat wij zoveel kennis in huis hebben. Misschien is het egoistisch, misschien is het nergens op gebaseerd, maar ik vind ons als klein kikkerlandje veel beter qua kennis en kunde dan veel andere landen in Europa.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat sowieso. Er wordt ontzettend veel kritiek gegeven op het RIVM, maar de mensen die wij in Nederland hebben om deze pandemie te bestrijden zijn degenen die in veel gevallen het handboek voor de wereld geschreven of meegeschreven hebben. Wallinga, Koopmans, maar ook van Dissel zelf worden wel gezien als de wereldtop in hun vakgebied.
Daarom vind ik het ook zo grappig altijd dat Red Team schermt met hun ervaring met Ebola. Koopmans heeft een eredoctoraat gehad voor haar werk om de Ebola verspreiding in te dammen. Dat soort mensen moeten we aan vragen: "Oke, wat heb je nodig om dit op te lossen?" en niet hoe 't nu veel gaat.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb het specifiek over hoe je de rekenkundige modellen rondom de R0 maakt, hoe je dit soort virussen kunt detecteren, wat effectieve behandelmethoden zijn. De westerse denkwijze is over ‘t algemeen vrij geavanceerd wat betreft zorgverlening, of heb jij daar een andere mening over?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:45 schreef Fred het volgende:
[..]
Je bedoelt een handboek om de westerse denkwijze mbt ziekte en medicijnen te dicteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |