Murphy’s komt niet altijd uit de Nitro zoals Guinness, dus dat is niet zo’n punt.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:34 schreef Adames het volgende: [..] Guiness hebben ze nog wel enigszins opgelost met die stikstofballetjes in het blik. Bij murphy's ken ik dat niet.
tap is daadwerkelijk anders, zoals je net zei. dat haal je niet helemaal uit een flesje.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Murphy’s komt niet altijd uit de Nitro zoals Guinness, dus dat is niet zo’n punt.
Ik denk dat het grotendeels de kwestie beleving is. Tijdens in de kroeg zuipen maakt de smaak toch niet enorm veel uit en een Red Ale is dan net ietsje lekkerder dan een pilsje, dus dat maakt het perfect. Dan gaat je brein de smaak ook refereren met het fijne gevoel van een gezellige kroegavond. Dat werkt thuis één of twee keer maar daarna verpest je enkel de magie.
Gewoon in de kroeg pas weer zuipen @:caland
Natuurlijk is tap anders maar ook dat is een kwestie van gevoel.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
tap is daadwerkelijk anders, zoals je net zei. dat haal je niet helemaal uit een flesje.
andersom geldt hetzelfde, zijn bieren die ik oversla op de tap.
oh voor mij iets korterquote:Op donderdag 12 november 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk is tap anders maar ook dat is een kwestie van gevoel.
Maar godsamme wat heb ik zin in weer een avondje bar hangen in de kroeg. Dat echte gevoel is gerust alweer januari voor het laatst geweest
Ik mis de kantine meer eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar godsamme wat heb ik zin in weer een avondje bar hangen in de kroeg. Dat echte gevoel is gerust alweer januari voor het laatst geweest
Ik ben WOEDENDquote:Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt
Bezorgtijd: vanaf morgen om 15:00
Heftigquote:Op donderdag 12 november 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Maar de kantine is bij ons ook wel een verkapte kroeg eigenlijk, bijna elke zaterdag foute volkszangertjes, iedereen verkouden op de wc
Hij is alleen vaak om een uurtje of 11 al dicht dus dan moet je wel weer door naar de kroegquote:
Enorme tokkieclub dus.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:53 schreef Caland het volgende:
Maar de kantine is bij ons ook wel een verkapte kroeg eigenlijk, bijna elke zaterdag foute volkszangertjes, iedereen verkouden op de wc
Oh dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is alleen vaak om een uurtje of 11 al dicht dus dan moet je wel weer door naar de kroeg
Jaquote:
ben toch meer van de terrasjes dus ga zomers wel vaker een biertje drinken dan in de winter, maar het is gewoon altijd kut als je beperkt wordt in je mogelijkhedenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier makkerquote:Op donderdag 12 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Zo, @:onlogisch weet weer waar hij staat in het Feyenoord topic.
Ik ga even eten bij mijn ouders, een stukje wandelen met mijn nichtje en boodschappen doen.
Kijk effe of ze bij de buurtsuup Murphy's hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Zo, @:onlogisch weet weer waar hij staat in het Feyenoord topic.
Ik ga even eten bij mijn ouders, een stukje wandelen met mijn nichtje en boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |