Je kan ook morgen kijken.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:38 schreef uncucked het volgende:
Ben benieuwd wat de budgetverzekeraars gaan doen inderdaad. Wordt dat echt wachten tot 23:59 vanavond?
Vast niet. Maar het gros van de overstappers zijn volgens mij mensen die toch nooit van de 'services' van de verzekering gebruik maken, nooit declareren, en alleen maar moeten betalen. En in zo'n geval wil je natuurlijk zo min mogelijk betalen.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef investeerdertje het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij niet overgestapt word omdat tevreden met de service en een absoluut gebrek aan gedoe bij declaraties?
Dat is een goed argument wel, je gaat een 'duurdere' verzekering pas waarderen als je de bijbehorende coulances etc. merktquote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef uncucked het volgende:
[..]
Vast niet. Maar het gros van de overstappers zijn volgens mij mensen die toch nooit van de 'services' van de verzekering gebruik maken, nooit declareren, en alleen maar moeten betalen. En in zo'n geval wil je natuurlijk zo min mogelijk betalen.
Ik heb nog nooit gevraagd om service van mijn zorgverzekering sinds ik 18 ben en dat is al 23 jaar. Ik heb ook nog nooit hoeven te declareren.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef investeerdertje het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij niet overgestapt word omdat tevreden met de service en een absoluut gebrek aan gedoe bij declaraties?
Ik zit al jaren en jaren bij anderzorg en ik vermoed dat die weer de goedkoopste is met max eigen risico. Inderdaad voor mij ook 1x betalen en dan weer door voor het gehele jaar.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:35 schreef RealRS het volgende:
Hier ook iemand die nooit er gebruik van maakt. Als ik het zo op hoofdlijnen inschat, blijf ik weer bij Ziezo max. eigen risico. Is 5 euro duurder dan vorig jaar dus nauwelijks verschil. 1x aftikken en weer door.
wat voor coulances geven ze dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:33 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Dat is een goed argument wel, je gaat een 'duurdere' verzekering pas waarderen als je de bijbehorende coulances etc. merkt
Niet bewust in ieder geval.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevraagd om service van mijn zorgverzekering sinds ik 18 ben en dat is al 23 jaar. Ik heb ook nog nooit hoeven te declareren.
Zaken vergoeden die de volgens de polis niet zouden hoeven doen omdat ze geven om hun cliënten.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat voor coulances geven ze dan?
Ok, nou die doen prijsvechters dan ookquote:Op donderdag 12 november 2020 18:14 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Niet bewust in ieder geval.
echt? ik kan me dat niet voorstellen...quote:[..]
Zaken vergoeden die de volgens de polis niet zouden hoeven doen omdat ze geven om hun cliënten.
zei ik dat ze dat niet deden? Nee. Goed argument.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ok, nou die doen prijsvechters dan ook
Nee ik lul uit m'n nek. echt je manier van communiceren is echt ruk he.quote:[..]
echt? ik kan me dat niet voorstellen...
Het gaat om het verschil tussen een duure en goedkope, namelijk dat een dure een betere service zou geven. Maar als iemand dat helemaal niet wilt, dan vervalt dat argument. Zo iemand ben ik. Dat de goedkope dan ook blijkbaar onzichtbare service biedt dan interesseert me dan eigenlijk niks, want ik merk er niks van.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:16 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
zei ik dat ze dat niet deden? Nee. Goed argument.
[..]
Nee ik lul uit m'n nek. echt je manier van communiceren is echt ruk he.
Ik bel ze ook nooit. Dat is juist niet nodig.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil tussen een duure en goedkope, namelijk dat een dure een betere service zou geven. Maar als iemand dat helemaal niet wilt, dan vervalt dat argument. Zo iemand ben ik. Dat de goedkope dan ook blijkbaar onzichtbare service biedt dan interesseert me dan eigenlijk niks, want ik merk er niks van.
Ik bel ze nooit, email ze nooit, heb nooit contact met ze en zij hebben dat ook nooit met mij.
Ik kan me niet voorstellen dat een verzekeraar zegt: oh je had een gaatje in je tanden, maar ik zie dat je geen tandarstverzekering hebt, maar weet je, je bent zo'n aardige klant, ik vergoed het toch....
Of bij elke andere willekeurige medische behandeling....
wat wel vaak zo is is dat een goedkope partij een duur servicenummer heeft voor telefonische hulp of traag reageert met e-mail beantwoorden en een dure partij dat beter heeft geregeld. Maar ja, ik neem nooit contact op met ze....
Nee, ik zit al 11 jaar bij dezelfde verzekeraar (DSW). Het is niet de goedkoopste, maar ze communiceren helder, zijn die paar keer dat ik ze telefonisch heb gesproken met vragen duidelijk en goed te bereiken en vergoeden naar mijn mening veel een zonder talloze uitzonderingen. Ik ben tevreden!quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef investeerdertje het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij niet overgestapt word omdat tevreden met de service en een absoluut gebrek aan gedoe bij declaraties?
Heb bij PMA gezeten, Anderzorg, CZ, Besured. Ik zie en merk werkelijk geen verschil. Nou ben ik ook niet in het bezit van een chronische ziekte. Dat zal wel een verschil kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef investeerdertje het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij niet overgestapt word omdat tevreden met de service en een absoluut gebrek aan gedoe bij declaraties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |