SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop er te veel zooi die ik niet nodig heb.
Moet je toch ook niet aan denken als vrouw, dat je zo'n trumpdump binnen krijgtquote:Op donderdag 12 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel geld maakt zelfs het bitterste zaad zoet als honing.
Ja vooral nu.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben wel een leuke foodafdeling.
Ik moet ook zeker wel 15 km rijden of zo.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t wel jammer dat ik niet dichtbij een IKEA woon.
Nou ik sowieso 50.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet ook zeker wel 15 km rijden of zo.
Delft.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet ook zeker wel 15 km rijden of zo.
ik niet hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t wel jammer dat ik niet dichtbij een IKEA woon.
Dat jaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik goedkope troep. Dat kan ik zonder schuldgevoel weggooien als ik het zat ben
Bestaat Morres Meubels nog?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet hoorkom er ook niet vaak
1.5u ofzo is de dichtsbijzijnde
Ik heb er 2 binnen een half uurtje rijdenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet hoorkom er ook niet vaak
1.5u ofzo is de dichtsbijzijnde
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat Morres Meubels nog?
foute flex dit hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 2 binnen een half uurtje rijden
Daar heb je geen Ikeaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:20 schreef Justin_Case het volgende:
Die in Gorinchem ook een keer geweest das wel een takke eind en nog groter.
Ja okquote:
ben er ook wel eens geweestquote:Op donderdag 12 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger vaak geweest met mijn ouders
Een mail waarvan ik van dezelfde afzender al 10x dezelfde heb gekregen.quote:
Vroeger had je hem tenminste nog in Sliedrechtquote:Op donderdag 12 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je geen Ikea
Bedoel je Barendrecht?
incassobureauquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een mail waarvan ik van dezelfde afzender al 10x dezelfde heb gekregen.
In het ziekenhuis als pijnbestrijdingsconcentratie tijdens vervelende behandelingen zeiden we wel eens tegen mensen dat ze zich moesten concentreren op de namen van planten, kleuren, koningshuizen, jaartallen etc, ik denk dat zij ook zoiets doetquote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch ook niet aan denken als vrouw, dat je zo'n trumpdump binnen krijgt
Klagen, eten, slapen.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt vast ergens talent voor haha.
Daar ging ik vaak onder werktijd shoppenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je hem tenminste nog in Sliedrecht
ah ik heb er wel 'wat' meerquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Award miles 0
Status miles 0
Gaat goed met mijn air miles dit jaar
Een van de vrouwen van die familie heb ik ooit naakt in bed gehadquote:Op donderdag 12 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat Morres Meubels nog?
Koren op de molen van Modus ditquote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de vrouwen van die familie heb ik ooit naakt in bed gehad
Freebleeding?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Zie nu pas dat er ketchup in m'n broek zit
Wat gemeen.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
hey puistenkop doe eens wat vrolijker!
Nog een dag ploeteren.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:26 schreef Justin_Case het volgende:
Ik dacht dat gisteren mijn weekend begonnen was.
Karzai, wat voor lekkers ga je allemaal eten?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:25 schreef Karzai het volgende:
de afwas is gedaan
voor mij is het weekend begonnen
Zo ken ik je nietquote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
hey puistenkop doe eens wat vrolijker!
wraps, niet al te moeilijk maar wel lekkerquote:Op donderdag 12 november 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai, wat voor lekkers ga je allemaal eten?
hmm wat zit er op?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
wraps, niet al te moeilijk maar wel lekker
Als je staat?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n knie. Zo lenig ben ik niet.
Wraps met zalmquote:Op donderdag 12 november 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
wraps, niet al te moeilijk maar wel lekker
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar ziet er wat anders uit; maar voor dit jaar was die mail niet echt nodig geweest.
Nou als je naakt en ongesteld trampoline gaat springen heb je echt wel rode knieën hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op m'n knie. Zo lenig ben ik niet.
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moeten weer een fokker uitzoeken om bij te eten vanaaf
quote:
Klinkt niet echt topquote:Op donderdag 12 november 2020 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja gebakken bloem tortillas met restjesen veel kaas
Vroeger als kind kwam ik daar wel eens als we op bezoek waren geweest bij familie in Dordtquote:Op donderdag 12 november 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ging ik vaak onder werktijd shoppenWas de eerste Ikea van Nederland.
Ik sprokkel ze nog een beetje bij elkaar met AMEX aankopenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Award miles 0
Status miles 0
Gaat goed met mijn air miles dit jaar
Ja beetje jammer is dat.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Etto denkt daar anders over.
Neem een molletjequote:Op donderdag 12 november 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb koppijn, snap er niks van
Water drinken vriend.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb koppijn, snap er niks van
hmm spekblokjesquote:Op donderdag 12 november 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kaas gegrilde groenten (oa paprika en ui) spekblokjes en chili
Ja dus?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan moet je weer vaak pissen
kaas, spek, chiliquote:Op donderdag 12 november 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kaas gegrilde groenten (oa paprika en ui) spekblokjes en chili
Goedzo vriend.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga ik doen, even Paulus op zijn bolletje tikken.
Maar wel veel beter voor je lichaam en je gezondheid.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel veel beter voor je lichaam en je gezondheid.
Nee neequote:Op donderdag 12 november 2020 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je haar nou een viswijf
Zie je dat @:bitterbal, zou dat niet pikken hoor.
ik had gister de visburger, mja om eerlijk te zijn ik vind ze smakeloosquote:
Oh ja zeker maar vind deze goed te doen als je niet weet wat je moet eten. En je kan ze lang zo in de vriezer bewaren.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm die haal ik toch liever op de markt
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:41 schreef Justin_Case het volgende:
C
[..]
Complimenten zijn zeldzaam vandaag.
daarvoor heb ik kant en klaar sateetjes in de vriezerquote:Op donderdag 12 november 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja zeker maar vind deze goed te doen als je niet weet wat je moet eten. En je kan ze lang zo in de vriezer bewaren.
Beetje mayo er bij en gaan met die banaan
Ransbak ben je toch ook hèquote:Op donderdag 12 november 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja zeker maar vind deze goed te doen als je niet weet wat je moet eten. En je kan ze lang zo in de vriezer bewaren.
Beetje mayo er bij en gaan met die banaan
ja daar heb ik mij nog niet in verdieptquote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarvoor heb ik kant en klaar sateetjes in de vriezer
Ja Nee.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
Haags werk nog een uurtje langer geoon omdat het kan!
Die had ik laatst weer eens een keertje, die dingen vallen helaas altijd tegenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarvoor heb ik kant en klaar sateetjes in de vriezer
Volg de tip van franticquote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet ook nog bedenken wat ik ga eten. Heb sowieso verse pasta van de appie liggen. Nog even bedenken wat voor saus ik ga maken...
haha die van mora zijn wel OKquote:Op donderdag 12 november 2020 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik laatst weer eens een keertje, die dingen vallen helaas altijd tegen
Inderdaad, mayoquote:
Had ze nu van Hebro geloof ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha die van mora zijn wel OK
Ik zit te denken aan iig zelfgemaakte pesto en misschien ook wat gehaktballetjes...quote:Op donderdag 12 november 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Que nog wat met kaas of zo iets.
Dat klinkt wel wat beter ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Hij gaat iets eten met restjes en veel kaas.
Dus nu ben ik een antisemiet omdat ik mayo het walgelijkste voer dat ooit is uitgevonden vind?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
Mayo is wel goed, wist je dat dat een joodse uitvinding is?
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan iig zelfgemaakte pesto en misschien ook wat gehaktballetjes...
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een antisemiet omdat ik mayo het walgelijkste voer dat ooit is uitgevonden vind?
Kun je eigenlijk wel koken?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:47 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zelden kook.
Behalve van woede dan.
waaromquote:Op donderdag 12 november 2020 15:47 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zelden kook.
Behalve van woede dan.
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:47 schreef Karzai het volgende:
moet nog even naar de supermarkt morgen komt mijn 5 kilo vlees
bezormoment tussen 800 en 2200 waardeloos
moet ik de hele dag thuisblijven, beetje smurfen
Jazeker. Heb het mijn vriendin geleerd. En toen ben ik ermee gestopt.quote:
Mijn hoofd is al leeg, dus wat dat betreft sta ik 1-0 voor.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom? ik vind het heerlijk om hoofd leeg te maken
ik snap je welquote:Op donderdag 12 november 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een antisemiet omdat ik mayo het walgelijkste voer dat ooit is uitgevonden vind?
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jazeker. Heb het mijn vriendin geleerd. En toen ben ik ermee gestopt.
Dat is dus 1 van de meest smakeloze nummers ooitquote:
US heeft ze allemaal gedaanquote:Op donderdag 12 november 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dus 1 van de meest smakeloze nummers ooit![]()
![]()
![]()
Als je hoofd even leeg wilt maken...quote:Op donderdag 12 november 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dus 1 van de meest smakeloze nummers ooit![]()
![]()
![]()
ow ik heb nog geen nauwkeurig tijdsslot gehad, moet ik ook nog de wekker zettenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn koe komt over 2 weken
maar je krijgt och nog een nauwkeuriger tijdslot? dat staat bij mij overal in de correspondentie
Dan draai ik SLayerquote:Op donderdag 12 november 2020 15:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je hoofd even leeg wilt maken...
Je moet gewoon de originele Spaanse hebben danquote:
Ditquote:Op donderdag 12 november 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom? ik vind het heerlijk om hoofd leeg te maken
Wereldoverheersing.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens voor 2021?
geen goede voornemens hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
knallenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
jaloers op al die mensen op het strandquote:
quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
geen goede voornemens hebben
Beginnen met roken denk ik.quote:
@EttovanBelgie kan je hier bij helpenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
[..]
Beginnen met roken denk ik.
Want? Die is begonnen?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie kan je hier bij helpen
Kun jij ook zo dansen?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
dit was het favoriete nummer van mijn oma
Hippe oma. Die van mij luistert naar André Rieu en James Last.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
dit was het favoriete nummer van mijn oma
nog een kwartiertjequote:
mijn oma was wel stoer jaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hippe oma. Die van mij luistert naar André Rieu en James Last.
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er ligt wel een BBQ in mijn tuin.
Mjaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
2021 hoop ik weer naar Schotland te kunnen
Dat sowieso jaquote:
Mijn vloer is best rijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
wie van jullie heeft hier vloerverarming?
ik heb vloerverrijkingquote:Op donderdag 12 november 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht meer aan een vlammenwerperquote:Op donderdag 12 november 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even mijn knoflookstreng pakken.
Hanz!quote:Op donderdag 12 november 2020 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een vlammenwerper
Mij oma luisterde naar Rage against the Machine en toen was ze al achteraan in de tachtig, de rest vond ze maar voor saaie ingeslapen mensenquote:
Dat lijkt me best een handig dingquote:Op donderdag 12 november 2020 16:04 schreef gianni61 het volgende:
waarom kom ik er nu pas achter dat bosch micro kettingzagen maakt
ik wil dit
https://www.bol.com/nl/p/(...)2EAAYASAAEgJvJ_D_BwE
nah dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel iedereen op FOK! is eng.
In de keukens en badkamers en het washok wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
denk dat je dan meer hebt aan een multitool..quote:Op donderdag 12 november 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een handig dingbeestje prijzig alleen voor even een impulsaankoop
Je ik dacht vooral handig voor mijn appelbomen op steroïden te snoeien want die hebben inmiddels takken waar je met een snoeischaar niet meer fatsoenlijk doorheen komtquote:Op donderdag 12 november 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat je dan meer hebt aan een multitool..
maar das meer voor die klusjes dat je 'm echt nodig hebt want de bladen kosten een godsvermogen en zijn zo snel weg.
ja, holy fuck 27 euro voor een reserve blaadje, maar goed. het is ook meer omdat het er tof uitzietquote:Op donderdag 12 november 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat je dan meer hebt aan een multitool..
maar das meer voor die klusjes dat je 'm echt nodig hebt want de bladen kosten een godsvermogen en zijn zo snel weg.
Het is nog warm zat johquote:Op donderdag 12 november 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij fikt elke ochtend 20 minuten ofzo? totdat de zon echt op de achtergevel staat.
reciprozaag halenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ik dacht vooral handig voor mijn appelbomen op steroïden te snoeien want die hebben inmiddels takken waar je met een snoeischaar niet meer fatsoenlijk doorheen komt
Ik zag via de Eneco app dat ik in oktober 20 euro meer gas verbruikt heb dan dezelfde maand vorig jaar.quote:
Keukens?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de keukens en badkamers en het washok wel.
en energielabel F?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
dit huis heeft isolatielabel x ofzo
Ik zal maar niet zeggen wat ik betaal per maandquote:Op donderdag 12 november 2020 16:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zag via de Eneco app dat ik in oktober 20 euro meer gas verbruikt heb dan dezelfde maand vorig jaar.
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik betaal per maand
Moet ik een keer een goeikoop ding zien te vinden, voor die ene keer in het jaar dat ik hem nodig heb ga ik geen vermogen uitgevenquote:
ik heb er 1 van Bosch blauw voor 90 euro gekocht in .dequote:Op donderdag 12 november 2020 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik een keer een goeikoop ding zien te vinden, voor die ene keer in het jaar dat ik hem nodig heb ga ik geen vermogen uitgeven
paar jaar geleden heeft elk huis een voorlopige gekregen van de overheid.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou zomaar kunnen.
nou ja heb dubbele beglazing
waar vind ik die?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paar jaar geleden heeft elk huis een voorlopige gekregen van de overheid.
Ja dat vind ik dus al ruim teveelquote:Op donderdag 12 november 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er 1 van Bosch blauw voor 90 euro gekocht in .de
daar waar jij je papieren bewaardquote:
Een woonkeuken voor mezelf en een achterin voor feestjes (toen feestjes nog mochten), extra snijruimte, extra koelkasten en vriezers en twee grotere vaatwassers, nog een derde keuken maar die gebruik ik nooit.quote:
heb jij je voorlopig energie label van de gemeente dan thuis gestuurd gekregen met de post?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar waar jij je papieren bewaard
ik heb een nieuwe aangevraagd vorige week via die site van de overheid mijn energielabel ofzo?
heb je een decoupeerzaag?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus al ruim teveel
dit huis had al een definitief label toen ik 't kocht.. maar mijn ouders hebben hun voorlopig label via de post gekregen ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb jij je voorlopig energie label van de gemeente dan thuis gestuurd gekregen met de post?
Da's netjesquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik betaal nu 75 per maand, woon alleen.
Ja dat kan ik hier echt niet neerzetten johquote:
overstappen dit jaar danquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Dat energielabel moet je eigenlijk nog wel dit jaar aanvragen, nu is het nog maar een tientje ofzo, als je dat volgend jaar doet moet er een controller of iets langskomen en dan ben je een paar honderd euro verderquote:Op donderdag 12 november 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar waar jij je papieren bewaard
ik heb een nieuwe aangevraagd vorige week via die site van de overheid mijn energielabel ofzo?
betaalde vorig jaar 100 euro p/m en heb 600 euro teruggekreggenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
typisch ditquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ik hier echt niet neerzetten joh![]()
Ik zit in een iets andere situatie dus dat bedrag heb je echt geen kont aan
hm geen idee of ik dat heb maar online staat G dus niet zo goedquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit huis had al een definitief label toen ik 't kocht.. maar mijn ouders hebben hun voorlopig label via de post gekregen ja.
Waarvoor precies?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Ja, maar weet niet of daar zaagjes voor zijn voor vochtig tuinhout?quote:
mja ik heb D en kan ook niet hoger komen zonder spouwmuurisolatie/zonnepanelen/warmtepompquote:Op donderdag 12 november 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm geen idee of ik dat heb maar online staat G dus niet zo goed
jij bent 6 maanden niet thuisquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
betaalde vorig jaar 100 euro p/m en heb 600 euro teruggekreggen
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een woonkeuken voor mezelf en een achterin voor feestjes (toen feestjes nog mochten), extra snijruimte, extra koelkasten en vriezers en twee grotere vaatwassers, nog een derde keuken maar die gebruik ik nooit.
grove zaagjes, zaag 't werk laten doen.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of daar zaagjes voor zijn voor vochtig tuinhout?
Heb ik al gedaan dit jaar en nu betaal ik al 25 euro minder.quote:
Maakt toch niet uit.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ik hier echt niet neerzetten joh![]()
Ik zit in een iets andere situatie dus dat bedrag heb je echt geen kont aan
uhuquote:Op donderdag 12 november 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo'n pocher of blaaskaak
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo'n pocher of blaaskaak
Hoereveelmoeilijkquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat energielabel moet je eigenlijk nog wel dit jaar aanvragen, nu is het nog maar een tientje ofzo, als je dat volgend jaar doet moet er een controller of iets langskomen en dan ben je een paar honderd euro verder. Ik was er een tijdje terug aan begonnen maar toen moest ik allemaal foto's gaan uploaden en had ik geen zin meer
Kan denk beter een telescoop snoeischaar halen en de spieren het werk laten doen, die boom is zo ruim dat het met een zaag en mijn kunde geheid misgaatquote:Op donderdag 12 november 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grove zaagjes, zaag 't werk laten doen.
Toch maar drie slaapkamers en een huiskamer.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt als een groot huis.
kloptquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat energielabel moet je eigenlijk nog wel dit jaar aanvragen, nu is het nog maar een tientje ofzo, als je dat volgend jaar doet moet er een controller of iets langskomen en dan ben je een paar honderd euro verder. Ik was er een tijdje terug aan begonnen maar toen moest ik allemaal foto's gaan uploaden en had ik geen zin meer
Ik betaalde lang 97 maar afgelopen jaar ben ik braaf geweest, krijg ruim 180 terug en volgend jaar nog maar 79 per maandquote:
https://www.bol.com/nl/p/(...)ch/9200000025815396/quote:Op donderdag 12 november 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan denk beter een telescoop snoeischaar halen en de spieren het werk laten doen, die boom is zo ruim dat het met een zaag en mijn kunde geheid misgaat
Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaalde lang 97 maar afgelopen jaar ben ik braaf geweest, krijg ruim 180 terug en volgend jaar nog maar 79 per maand
Mja weet niet of ik hier nog 10 jaar blijf wonen, dus wel handig om hem alvast te hebben om die kosten voor te zijnquote:Op donderdag 12 november 2020 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
maar hij is maar 10 jaar geldig he
doe het danquote:Op donderdag 12 november 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet of ik hier nog 10 jaar blijf wonen, dus wel handig om hem alvast te hebben om die kosten voor te zijn
slaap je boven of onder in het stapelbed?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar drie slaapkamers en een huiskamer.
Doelde meer op zo'n soort dingquote:Op donderdag 12 november 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)ch/9200000025815396/
en dan idd telescoopstok er aan ofzo?
dan doen jaquote:Op donderdag 12 november 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet of ik hier nog 10 jaar blijf wonen, dus wel handig om hem alvast te hebben om die kosten voor te zijn
Ja was er toch al aan begonnenquote:
als je takken nog niet dik genoeg zijn, doen danquote:Op donderdag 12 november 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doelde meer op zo'n soort dinghttps://www.bol.com/nl/p/(...)mm/9200000049694102/
Is die overkapping al af?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik betaal 79 dus, woon ook alleen. Best goed geïsoleerd huisje zou ik zeggen. Moet ik dan ook overstappen of wat? En op wie dan?quote:
Vroeger wel gehad een stapelbed, superspannend vond ik datquote:Op donderdag 12 november 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
slaap je boven of onder in het stapelbed?
Je trekt over een paar maanden bij Bal in als ze in Rotterdam woont?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wie zei dat laatst, dat je nog sneller meer stuivers bij de AH kan oprapen?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik betaal 79 dus, woon ook alleen. Best goed geïsoleerd huisje zou ik zeggen. Moet ik dan ook overstappen of wat? En op wie dan?
Die ham zal dan al wel op zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je trekt over een paar maanden bij Bal in als ze in Rotterdam woont?
Eerste dat ik zie als ik dat intyp is dezequote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je takken nog niet dik genoeg zijn, doen dan
kijk ff bij Fiskars, kan je geen buil aan vallen
Ikquote:Op donderdag 12 november 2020 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie zei dat laatst, dat je nog sneller meer stuivers bij de AH kan oprapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |