SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop er te veel zooi die ik niet nodig heb.
Moet je toch ook niet aan denken als vrouw, dat je zo'n trumpdump binnen krijgtquote:Op donderdag 12 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel geld maakt zelfs het bitterste zaad zoet als honing.
Ja vooral nu.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben wel een leuke foodafdeling.
Ik moet ook zeker wel 15 km rijden of zo.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t wel jammer dat ik niet dichtbij een IKEA woon.
Nou ik sowieso 50.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet ook zeker wel 15 km rijden of zo.
Delft.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet ook zeker wel 15 km rijden of zo.
ik niet hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t wel jammer dat ik niet dichtbij een IKEA woon.
Dat jaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik goedkope troep. Dat kan ik zonder schuldgevoel weggooien als ik het zat ben
Bestaat Morres Meubels nog?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet hoorkom er ook niet vaak
1.5u ofzo is de dichtsbijzijnde
Ik heb er 2 binnen een half uurtje rijdenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet hoorkom er ook niet vaak
1.5u ofzo is de dichtsbijzijnde
quote:Op donderdag 12 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat Morres Meubels nog?
foute flex dit hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 2 binnen een half uurtje rijden
Daar heb je geen Ikeaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:20 schreef Justin_Case het volgende:
Die in Gorinchem ook een keer geweest das wel een takke eind en nog groter.
Ja okquote:
ben er ook wel eens geweestquote:Op donderdag 12 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger vaak geweest met mijn ouders
Een mail waarvan ik van dezelfde afzender al 10x dezelfde heb gekregen.quote:
Vroeger had je hem tenminste nog in Sliedrechtquote:Op donderdag 12 november 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je geen Ikea
Bedoel je Barendrecht?
incassobureauquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een mail waarvan ik van dezelfde afzender al 10x dezelfde heb gekregen.
In het ziekenhuis als pijnbestrijdingsconcentratie tijdens vervelende behandelingen zeiden we wel eens tegen mensen dat ze zich moesten concentreren op de namen van planten, kleuren, koningshuizen, jaartallen etc, ik denk dat zij ook zoiets doetquote:Op donderdag 12 november 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch ook niet aan denken als vrouw, dat je zo'n trumpdump binnen krijgt
Klagen, eten, slapen.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt vast ergens talent voor haha.
Daar ging ik vaak onder werktijd shoppenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je hem tenminste nog in Sliedrecht
ah ik heb er wel 'wat' meerquote:Op donderdag 12 november 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Award miles 0
Status miles 0
Gaat goed met mijn air miles dit jaar
Een van de vrouwen van die familie heb ik ooit naakt in bed gehadquote:Op donderdag 12 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat Morres Meubels nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |