SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeerde die opmerking juist niet te makenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo makkelijk dat je nu een 2e huis kunt kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik graai even lekker uit de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik graai even lekker uit de koelkast.Ik wil ook in de koelkast graaien, maar ik mag niet van mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Doe ik het toch gewoon even. Zo behulpzaam ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 11 november 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeerde die opmerking juist niet te maken
Wordt gewaardeerd, scheelt me weer wat voorwerpen naar mijn hoofdquote:Op woensdag 11 november 2020 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik het toch gewoon even. Zo behulpzaam ben ik dan ook wel weer
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd, scheelt me weer wat voorwerpen naar mijn hoofd
smakquote:
Ja geloof het of niet, maar die collega waar ik het over had is kort daarna eigenaar van het bedrijf geworden. Heeft de oude eigenaar uitgekocht met het deels gestolen geldquote:Op woensdag 11 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik de laatste keer bij een strandtent werkte steelde het nichtje van de eigenaar ook. Mocht gewoon blijven
maar waarom werd er dan toch gedacht dat hij het had gestolen?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geloof het of niet, maar die collega waar ik het over had is kort daarna eigenaar van het bedrijf geworden. Heeft de oude eigenaar uitgekocht met het deels gestolen geld!! Want de oud-eigenaar heeft nooit het benodigde bewijs voor de diefstal kunnen aandragen. Daar had de collega het trucje te goed voor uitgevoerd.
Brutalen hebben de halve wereld
Ja heb al even geslapen, maar moest plassen en nu weer wakkerquote:Op woensdag 11 november 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat voor jouw doen, Kwiwi
Ik heb na het eten anderhalf uur liggen maffen en ben nu totaal niet moequote:Op woensdag 11 november 2020 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb al even geslapen, maar moest plassen en nu weer wakker
Omdat er ineens structureel twee ton per jaar te weinig opbrengst was, terwijl verder alles hetzelfde bleef, precies sinds hij manager van die bar werd. Eerste jaar was er nog even twijfel maar daarna niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar waarom werd er dan toch gedacht dat hij het had gestolen?
bizar. das ook gewoon echt veel geldquote:Op woensdag 11 november 2020 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er ineens structureel twee ton per jaar te weinig opbrengst was, terwijl verder alles hetzelfde bleef, precies sinds hij manager van die bar werd. Eerste jaar was er nog even twijfel maar daarna niet meer.
Ik ook niet. Maar een beetje lezen, hopelijk val ik dan vanzelf weer in slaapquote:Op woensdag 11 november 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb na het eten anderhalf uur liggen maffen en ben nu totaal niet moe
Ja, dat ga ik zo ook maar doenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar een beetje lezen, hopelijk val ik dan vanzelf weer in slaap
betterquote:Op donderdag 12 november 2020 07:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het rustiger maar ook leuk hoor
das vervelender..quote:
Genoeg verlof dagen over.quote:
Ik ook, denk ikquote:Op donderdag 12 november 2020 07:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik neem denk ik de laatste 2 weken van dec
denk je?quote:Op donderdag 12 november 2020 07:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij ons nietquote:Op donderdag 12 november 2020 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk je?![]()
Denk je niet dat het nu een paar maanden te laat is om dat aan te vragen?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk je?![]()
Denk je niet dat het nu een paar maanden te laat is om dat aan te vragen?
Hoeveel verlof krijg je dan?quote:
dat mag ik nietquote:Op donderdag 12 november 2020 07:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ookquote:Op donderdag 12 november 2020 07:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud op nieuw ga ik wel vrij nemen dit jaar. Merk dat ik die rust wel even kan gebruiken in die periode.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet nog niet wat ik doe met kerst, paar dagen op standby en hopen dat er geen projecten zijn omdat klanten vakantie hebben. Of toch maar echt vrije dagen opnemen.
27 dagen. Ik had al twee weken gebruikt toen in februari covid uitbrak, het bedrijf heeft er een week afgesnoept en in september heb ik twee weken vakantie opgenomen. En poef, weg zijn de dagenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel verlof krijg je dan?
Ik heb 24-25 dagen en moet echt mijn best doen die allemaal op te maken dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 08:12 schreef mschol het volgende:
14 dagen hier3 dagen werken, dat is niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
momenteel is het financieel zo mogelijk, ik zal naar 4 of 5 dagen moeten op ten duurquote:Op donderdag 12 november 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
3 dagen werken, dat is niet verkeerd
BUDAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 november 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
3 dagen werken, dat is niet verkeerd
Tot vorig jaar 45 dagen maar dat viel echt niet meer te behouden dus dat is voor de meeste mensen eenmalig voor vier jaar afgekocht.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet toch eens solliciteren
Bij Esso hadden mensen ook belachelijk veel vrije dagen in Nederland. Helaas werd het personeel in Hongarije niet zulke goede arbeidsvoorwaarden gegundquote:Op donderdag 12 november 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot vorig jaar 45 dagen maar dat viel echt niet meer te behouden dus dat is voor de meeste mensen eenmalig voor vier jaar afgekocht.
quote:
quote:
Ik kom bij jullie werkenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan dat ook nog tot in December.
quote:Op donderdag 12 november 2020 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom bij jullie werken
Dat kan, we zijn altijd op zoek naar mensenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom bij jullie werken
Een goede vriend van mij werkt bij ASML, daar zijn de voorwaarden ook niet bepaald slecht te noemen.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Esso hadden mensen ook belachelijk veel vrije dagen in Nederland. Helaas werd het personeel in Hongarije niet zulke goede arbeidsvoorwaarden gegund
Veel meer zit er niet in ookquote:Op donderdag 12 november 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb te vast geslapen waardoor mijn brein nu wolken stoom uitblaast
Mijn vorige dorpje daar werkte 85 procent bij ASML, stonden vrij grote huizen in dat dorpje.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij werkt bij ASML, daar zijn de voorwaarden ook niet bepaald slecht te noemen.
Een vriendin van me werkt als recruiter die daar veel mensen neer zet. Als ik van haar hoor wat de start salarissen zijn, dan heb je daar weinig te klagenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij werkt bij ASML, daar zijn de voorwaarden ook niet bepaald slecht te noemen.
Uit je oren of komt het uit je neus?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb te vast geslapen waardoor mijn brein nu wolken stoom uitblaast teneinde een beetje stoom te komen.
Lijkt me allebei pijnlijkquote:Op donderdag 12 november 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uit je oren of komt het uit je neus?
Ik ben vooral jaloers op de rest van de arbeidsvoorwaarden. Vakantiedagen, bonussen, 13e maand, winstuitkering, aandelen.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een vriendin van me werkt als recruiter die daar veel mensen neer zet. Als ik van haar hoor wat de start salarissen zijn, dan heb je daar weinig te klagen
Dat is alleen in tekenfilms, bij boze stieren toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uit je oren of komt het uit je neus?
nou ja het moet toch ergens er uit komen bij je?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is alleen in tekenfilms, bij boze stieren toch?
Even zoeken, zo te voelen vanachter mijn ogen uit, help.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het moet toch ergens er uit komen bij je?
Plakpandquote:Op donderdag 12 november 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even zoeken, zo te voelen vanachter mijn ogen uit, help.
Houtlijm, denk je dat dat gaat werken?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor lijm denk ik.
ga je nog douchen?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houtlijm, denk je dat dat gaat werken?
Schuur ptss?quote:Op donderdag 12 november 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je nog douchen?
En hoor frantic al roepen dat je het eerst goed moet schuren
heel december vrij nemenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, eens kijken wat ik kan regelen qua vrij in december. Uren zat nog.
quote:
Ik moet helaas ook rekening houden met onderbezetting.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heel december vrij nemen
iene miene mootje
doen ze in Brabant toch ook niet met carnavalquote:Op donderdag 12 november 2020 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet helaas ook rekening houden met onderbezetting.
nieuwe kar gekocht?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er intussen 80km en een bezoek aan de autodealer opzitten
M'n baas moet het er ook mee eens zijn helaas.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doen ze in Brabant toch ook niet met carnaval
gaat ook de hele economie op pauze
ja das wel een dingetjequote:Op donderdag 12 november 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n baas moet het er ook mee eens zijn helaas.
Da week nie wel zoiets jaquote:Op donderdag 12 november 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat heb je nog aan vakantie staan?
Ik heb ze niet geteldquote:Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Turkije verbiedt roken in het openbaar
Roken op straat is vanaf vandaag verboden in Turkije. Het verbod geldt voor drukke plekken, zoals winkelstraten, bushaltes en pleinen.
De maatregel is een gevolg van de landelijke mondkapjesplicht. Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken hielden rokers zich daar niet aan, door op straat toch een peuk op te steken. Dat mag nu dus definitief niet meer.
Het ministerie heeft provincies ook aangespoord om de bewegingsruimte van ouderen te beperken omdat zij een verhoogd risico lopen op een ernstig ziekteverloop. Zo mogen ze de tijd waarop senioren naar buiten mogen bepalen. In Istanbul en Ankara mogen 65+'ers sinds deze week alleen het huis uit tussen 10.00 en 16.00 uur.
volgens mij zijn er best veel turken die roken?
Ze ruiken in ieder geval flink.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Roken op straat is vanaf vandaag verboden in Turkije. Het verbod geldt voor drukke plekken, zoals winkelstraten, bushaltes en pleinen.
De maatregel is een gevolg van de landelijke mondkapjesplicht. Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken hielden rokers zich daar niet aan, door op straat toch een peuk op te steken. Dat mag nu dus definitief niet meer.
Het ministerie heeft provincies ook aangespoord om de bewegingsruimte van ouderen te beperken omdat zij een verhoogd risico lopen op een ernstig ziekteverloop. Zo mogen ze de tijd waarop senioren naar buiten mogen bepalen. In Istanbul en Ankara mogen 65+'ers sinds deze week alleen het huis uit tussen 10.00 en 16.00 uur.
Dat is bij de meeste mannen wel ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze ruiken in ieder geval flink.
'roken als een turk' is niet voor niks een ding hequote:Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Binnenland is wel mooi. De kust tsja.. luxe resortsquote:Op donderdag 12 november 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
K ben nog nooit in turkije geweest maar denk dat ik het wel leuk vind
op de toeristen pleisters jaquote:Op donderdag 12 november 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Binnenland is wel mooi. De kust tsja.. luxe resorts
Ze hebben daar toch ook van dat heldere water?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Binnenland is wel mooi. De kust tsja.. luxe resorts
Ja kloptquote:Op donderdag 12 november 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch ook van dat heldere water?
Een turkse collega vertelde mij dat hij tijdens zijn vakantie extra veel gerookt had, omdat je voor het roken je mondkapje mocht afzettenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beetje walgelijk veel Russen
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een turkse collega vertelde mij dat hij tijdens zijn vakantie extra veel gerookt had, omdat je voor het roken je mondkapje mocht afzetten
de boot links is gevuld met kkk leden.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier lagen wij, ten oosten van Lesbos. Heel mooi plaatsje, zijn allemaal flats niks geen vakantie resorts. Alleen maar turken
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de boot links id gevuld met kkk leden.
[..]
de boot links id gevuld met kkk leden.
Gesjellagquote:Op donderdag 12 november 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier lagen wij, ten oosten van Lesbos. Heel mooi plaatsje, zijn allemaal flats niks geen vakantie resorts. Alleen maar turken
ja eigenlijk welquote:
Dit is voor Turkije bijna alsof ze een verbod leggen op onnodig tüterenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Ik liep in Italie de hele tijd met drinken rond omdat je het mondkapje ook buiten overal op moestquote:Op donderdag 12 november 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een turkse collega vertelde mij dat hij tijdens zijn vakantie extra veel gerookt had, omdat je voor het roken je mondkapje mocht afzetten
[..]
de boot links is gevuld met kkk leden.
[..]
Zuipschuitquote:Op donderdag 12 november 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik liep in Italie de hele tijd met drinken rond omdat je het mondkapje ook buiten overal op moest![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Wakker ben ik nu wel maar nu ben ik een tifje geil en ik heb het koud.
ga jezelf ff afberen danquote:Op donderdag 12 november 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
foei!quote:Op donderdag 12 november 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik liep in Italie de hele tijd met drinken rond omdat je het mondkapje ook buiten overal op moest![]()
heeft hij daar geen hofdames voor?quote:
Vrot je tampeloeris even in het tosti-ijzer dan.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
ik ben er een paar keer geweest maar vind Griekenland vele malen tofferquote:Op donderdag 12 november 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
K ben nog nooit in turkije geweest maar denk dat ik het wel leuk vind
waarom?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er een paar keer geweest maar vind Griekenland vele malen toffer
[..]
Ik gok minder Turkenquote:
Zo word ik midden in de nacht wel eens wakker. Heb het voor nu maar even opgelost met mijn winterdekbed voor het laatste punt.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Ja jij trekt je halve dagen af op die bootquote:Op donderdag 12 november 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zou je anderen afberen, als ik jouw verhalen moet geloven
toerisme is kleinschaliger, mensen zijn veel minder opdringerig en geldbelust.quote:
Ik ben/was dan ook geen matroosquote:Op donderdag 12 november 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij trekt je halve dagen af op die boot
Geloof niet dat daar heel veel verschil in zit, ja Grieken zijn wat chagrijniger en grauwer en Turken wat opener.quote:
Samengevat dus:quote:Op donderdag 12 november 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toerisme is kleinschaliger, mensen zijn veel minder opdringerig en geldbelust.
quote:
Bootsjongen dan.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben/was dan ook geen matroos
Bah Turkije. Dat gelul om iets te verkopen en dat domme afpingelen.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, daar ben ik het niet mee eens en heb beide landen vele malen bezocht.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat daar heel veel verschil in zit, ja Grieken zijn wat chagrijniger en grauwer en Turken wat opener.
ah ja kan mij wel voorstellen da ze in turkije wat meer willen verkopenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijke kijke nie kopequote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja kan mij wel voorstellen da ze in turkije wat meer willen verkopen
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
kerstplannen vallen beetje in t water als horeca niet open kan.
Hoewel.. Valt wellicht wat te regelen voor thuis dan, want maatje is er chef kokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs sterrenrestaurants die thuis voor je komen kopen als je echt wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook
kerstplannen vallen beetje in t water als horeca niet open kan.
Hoewel.. Valt wellicht wat te regelen voor thuis dan, want maatje is er chef kokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon lekker thuis eten en relaxen met je ZwederhelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs sterrenrestaurants die thuis voor je komen kopen als je echt wil
die vond ik echt naarquote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Maar daar hebben die Egyptenaren ook last van :/
ergste was een keer in Izmir aankomen met een boot. Duurde zowat een half uur voordat we door de haag opdringerige Turken heengeworsteld waren die een taxi wilden slijten. Uiteindelijk wel een taxi genomen maar bij een kerel die niet rustig aan de zijkant stond te wachtenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah Turkije. Dat gelul om iets te verkopen en dat domme afpingelen.
quote:
Baksheesh!!!!quote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
ja maar ga zelf nie koke nie hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker thuis eten en relaxen met je Zwederhelft![]()
misschien toch een beetje gerelateerd aan 'dat geloof'?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ja snap ik wel, ik ken semi-Egyptenaar en die probeert al mijn hoofd er af te hakkenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ga zelf nie koke nie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die irritatiefactor?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien toch een beetje gerelateerd aan 'dat geloof'?
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
had toen nog die piercing in mijn lip en dat vonden ze toch maar machtig om vast te proberen pakken
Nee dit is niet religieus. Het willen verkopen van rotzooiquote:Op donderdag 12 november 2020 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien toch een beetje gerelateerd aan 'dat geloof'?
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naja in Malmö zit een winkel die echt alleen maar lactosevrije spullen heeft. alles wat je maar kan bedenken wat lactosevrij moet zijn kan je daar halen. In NL is dat wel een stuk lastiger.
Aanranding!quote:Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
had toen nog die piercing in mijn lip en dat vonden ze toch maar machtig om vast te proberen pakken
Oh dat is fijnquote:Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja in Malmö zit een winkel die echt alleen maar lactosevrije spullen heeft. alles wat je maar kan bedenken wat lactosevrij moet zijn kan je daar halen. In NL is dat wel een stuk lastiger.
dan is het de culturele grens die toevallig tussen Turkije en Griekenland in ligt.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is niet religieus. Het willen verkopen van rotzooi
Wees blij dat ze die andere piercings niet gevonden hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
tja als je met een koeienring in je gezicht loopt moet je mee naar de marktquote:Op donderdag 12 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
trump zou die wel gevonden hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die andere piercings niet gevonden hebben.
Oh ik wil turkije wel zienquote:Op donderdag 12 november 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het de culturele grens die toevallig tussen Turkije en Griekenland in ligt.
Griekenland staat echt op m'n lijstje om weer eens heen te gaan. Turkije hoeft niet meer zo nodig
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is fijnHier is het ook lastig.
Ies koeltoer?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vinden ze daar waarschijnlijk gewoon normaal gedrag
heb jij dan ook problemen met medicatie? want lactose zit in best veel medicatie als hulpstof.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is fijnHier is het ook lastig.
het is een machtig mooi land. En de Turken die daar wonen zijn meer westers dan de Turken in NL.quote:
Geen idee, ik neem alleen de anticonceptiepil en daar zit het voor zover ik weet niet in.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
he
[..]
heb jij dan ook problemen met medicatie? want lactose zit in best veel medicatie als hulpstof.
Het werkt blijkbaar toch wel anders zouden ze er wel mee stoppen denk ikquote:Op donderdag 12 november 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
ik vind dat opdringerige gedrag om iets te verkopen gewoon dom, ze zouden intussen moeten weten dat Westerlingen er de schurft aan hebben en dan juist niks kopen
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
ik vind dat opdringerige gedrag om iets te verkopen gewoon dom, ze zouden intussen moeten weten dat Westerlingen er de schurft aan hebben en dan juist niks kopen
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dat is het gene wat mij ook wel een beetje weg houdt uit die landen.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Genoeg Westerse huisvrouwtjes die maar wat kopen om van het gezeik en gebedel af te zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
laat ik het dan zo zeggen, IK ken geen mensen die er meer door gaan kopenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar toch wel anders zouden ze er wel mee stoppen denk ik
Of van die Gerda's die het wel fijn vinden dat er een roedel behaarde mannen tegen ze aan loopt te drukkenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg Westerse huisvrouwtjes die maar wat kopen om van het gezeik en gebedel af te zijn.
Alles boven de 30 graden word ik ook niet blij van. Ook de reden waarom ik maar een airco aangeschaft heb afgelopen zomer. Een keer 40 graden in Nederland vond ik wel voldoende.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is het gene wat mij ook wel een beetje weg houdt uit die landen.
En de warmte
alleen maar minder iddquote:Op donderdag 12 november 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat ik het dan zo zeggen, IK ken geen mensen die er meer door gaan kopen
dat zijn dezelfde types die een negertje gaan scoren in Gambiaquote:Op donderdag 12 november 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die Gerda's die het wel fijn vinden dat er een roedel behaarde mannen tegen ze aan loopt te drukken
Lekker dat borsthaar dat boven hun shirts uitkomt.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die Gerda's die het wel fijn vinden dat er een roedel behaarde mannen tegen ze aan loopt te drukken
dit jaquote:Op donderdag 12 november 2020 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles boven de 30 graden word ik ook niet blij van. Ook de reden waarom ik maar een airco aangeschaft heb afgelopen zomer. Een keer 40 graden in Nederland vond ik wel voldoende.
Missionariswerkquote:Op donderdag 12 november 2020 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde types die een negertje gaan scoren in Gambia
Als ik erbij ben dan durven ze dat meestal niet, teveel uitstraling en joie de vivre en te hip, dat schrikt ze af.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even langs de 'tapijtveger'quote:Op donderdag 12 november 2020 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn dezelfde types die een negertje gaan scoren in Gambia
Of ze denken dat ze HIV op kunnen lopen door al die joie de vivre die je meegemaakt hebt.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik erbij ben dan durven ze dat meestal niet, teveel uitstraling en joie de vivre en te hip, dat schrikt ze af.
Ze denken waarschijnlijk gewoon dat je homo bent en dat motten ze daar niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik erbij ben dan durven ze dat meestal niet, teveel uitstraling en joie de vivre en te hip, dat schrikt ze af.
quote:Op donderdag 12 november 2020 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze denken dat ze HIV op kunnen lopen door al die joie de vivre die je meegemaakt hebt.
whehehehquote:Op donderdag 12 november 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk gewoon dat je homo bent en dat motten ze daar niet.
Ik snap best dat mensen voor jou weg lopen.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
aardig zijn tegen @:uitstraling mensen
JA ZEG HET ZE KOENquote:Op donderdag 12 november 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
Ja baas.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
In mijn KSC-voorwaarden staat nergens dat ik aardig moet zijn tegen iemand hoor?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
Feel the burn!quote:
verrekquote:Op donderdag 12 november 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn KSC-voorwaarden staat nergens dat ik aardig moet zijn tegen iemand hoor?
ongeveer 149.597.871km rechtdoorquote:
Aan mijn kant van de A9.quote:
voor vermakelijke ongefundeerde verhalen zorg je wel jaquote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
En met mijn brede kennis en interesse, oog voor verborgen schoonheid, leuke makkelijke karakter, mijn gave om avonturen te beleven en gangmakerskwaliteiten ben ik uiteraard een geweldige reisleider![]()
#truestory
oh sorry, ik ga wel weerquote:Op donderdag 12 november 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat lui die leuk willen doen.
idd, van die reisleiders waar je de paraplu liefst in hun strot wil duwen.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog even wat meer veren in je reet steken en je kan figureren als pauwquote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
En met mijn brede kennis en interesse, oog voor verborgen schoonheid, leuke makkelijke karakter, mijn gave om avonturen te beleven en gangmakerskwaliteiten ben ik uiteraard een geweldige reisleider![]()
#truestory
zolang ie z'n bek dan maar houdt. wat een herrie komt er uit zo'n beest zeg.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wat meer veren in je reet steken en je kan figureren als pauw
Die laatste 2 ontbreekt het mij aanquote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
#truestory
Liever een inktvip haken op de bank toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Had het even nodig om mezelf wat veren in de lekkere kont te steken.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even wat meer veren in je reet steken en je kan figureren als pauw
Vroeger als kind voordat ik de baard in de keel kreeg kon ik zo'n beest goed nadoenquote:Op donderdag 12 november 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang ie z'n bek dan maar houdt. wat een herrie komt er uit zo'n beest zeg.
nu klink je als een ongestelde zeehond?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger als kind voordat ik de baard in de keel kreeg kon ik zo'n beest goed nadoen
Hoe kan ik boeken bij reisbureau Er op Uitstraling?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
#truestory
Je gaat 'm aanbieden aan Naturalis?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een of ander prehistorisch groot zilvervisje doodgemept. Man wat een beest.
Voor een reisje naar Chernobyl helemaal een passende naam.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik boeken bij reisbureau Er op Uitstraling?
Wij zouden wel goede reisgenoten zijnquote:Op donderdag 12 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik boeken bij reisbureau Er op Uitstraling?
Zoiets wel jaquote:Op donderdag 12 november 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu klink je als een ongestelde zeehond?
Succes met restaureren.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat 'm aanbieden aan Naturalis?
Moordenaarquote:
Staat nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 12 november 2020 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een reisje naar Chernobyl helemaal een passende naam.
wil ik wel eens naar toe eigenlijkquote:Op donderdag 12 november 2020 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een reisje naar Chernobyl helemaal een passende naam.
Ja, ik zou je wel steeds uit de hotelkamer van allerlei vrouwen moeten sleuren als het tijd is voor een excusie, maar goed, dat overleef ik wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden wel goede reisgenoten zijn
Staat hier ook al jaren op de verlanglijst jaquote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn KSC-voorwaarden staat nergens dat ik aardig moet zijn tegen iemand hoor?
Mag ik meequote:Op donderdag 12 november 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat nog op mijn lijstje
En dan achteraf een recensie schrijven: not great, not terrible
Er zit nog een smeerseltje op de muur.quote:
Ja voor jou heb ik daar geen regels voor nodig.quote:
Ik kan me wel een paar dagen inhouden hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou je wel steeds uit de hotelkamer van allerlei vrouwen moeten sleuren als het tijd is voor een excusie, maar goed, dat overleef ik wel.
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor jou heb ik daar geen regels voor nodig.
Haken doe ik eigenlijk niet zoveel.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever een inktvip haken op de bank toch?
Ik geloof dit meteen.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Fukushima heb ik wel al zo'n geweldige geigertellertour gedaan, voel je je ook best bescheten hoor in zo'n lam toeristenbusje![]()
Het is nog net geen reisje langs de Rijn
Tijdreispakje.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
11-11: uw pakket wordt verstuurd op 13-11
12-11: uw pakket arriveert tussen 11:00 en 15:00
Magic!quote:
Bij mij staat er nog een pakketje uit augustus in de app met als status 'in sorteercentrum'quote:Op donderdag 12 november 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
ook handig.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog een pakketje uit augustus in de app met als status 'in sorteercentrum'
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
Gelukkig was het van bol en heb ik al lang een vervangende zending gehad, maar was nou niet een pakketje dat kwijtraakt omdat het tussen de loopband komt, was een hometrainerquote:
Jezusquote:Op donderdag 12 november 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig was het van bol en heb ik al lang een vervangende zending gehad, maar was nou niet een pakketje dat kwijtraakt omdat het tussen de loopband komt, was een hometrainer
Zo is travelbags.nl ook een keer een paar dagen een koffer van mij kwijt geweest.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig was het van bol en heb ik al lang een vervangende zending gehad, maar was nou niet een pakketje dat kwijtraakt omdat het tussen de loopband komt, was een hometrainer
Oh wauw.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo is travelbags.nl ook een keer een paar dagen een koffer van mij kwijt geweest.
Hun officiële statement was: Het koffer is nog in ons magazijn, we weten alleen even niet waar
Op zich wel eerlijkquote:Op donderdag 12 november 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo is travelbags.nl ook een keer een paar dagen een koffer van mij kwijt geweest.
Hun officiële statement was: Het koffer is nog in ons magazijn, we weten alleen even niet waar
dat wel. Na 2 of 3 dagen hebben ze het ook wel weer gevonden.quote:
Op de een of andere manier raken altijd zulk soort pakketten zoek en nooit het envelopje met een usb-stick ofzoquote:Op donderdag 12 november 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. Na 2 of 3 dagen hebben ze het ook wel weer gevonden.
was ook een doos van ongeveer 1x0,5x0,5m Dat moet op een gegeven moment ook wel ergens opvallen.
Postnl zou gisteren een pakketje bezorgen dat door de brievenbus zou passen. Later op de dag verandert het naar "we hebben we wat vertraging" en savonds wordt het "we proberen het morgen nog eens" en vandaag staat het weer op "onbekend"quote:Op donderdag 12 november 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar rond de kerst een boek teruggestuurd naar Bol, die zwerft ook nog ergens rond in PostNL-niemandsland.
Zou dit er iets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Postnl zou gisteren een pakketje bezorgen dat door de brievenbus zou passen. Later op de dag verandert het naar "we hebben we wat vertraging" en savonds wordt het "we proberen het morgen nog eens" en vandaag staat het weer op "onbekend"
quote:Negen van de tien onderaannemers van bezorgdiensten als PostNL en DHL hebben hun zaken niet op orde, constateert de Inspectie Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW). Een woordvoerder van de inspectie bevestigt berichtgeving hierover in NRC.
Misstanden in de branche blijken eerder regel dan uitzondering. Het gaat dan bijvoorbeeld om werklozen die een uitkering ontvangen en rijden op bezorgbussen of bezorgers zonder geldige verblijfspapieren. De inspectie onderzocht tachtig zogeheten onderaannemers, de mensen die via via de opdracht krijgen om het eigenlijke bezorgwerk te doen.
https://nos.nl/artikel/23(...)pakketbezorgers.html
Wie had dat gedacht.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dit er iets mee te maken hebben
[..]
Zal alleen maar erger worden aangezien ze nu al aan het waarschuwen zijn voor de kerstdrukte.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dit er iets mee te maken hebben
[..]
Nu is het wachten op het onderzoek om aan te tonen dat water nat is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |