GMTAquote:Op woensdag 11 november 2020 21:45 schreef RipCity het volgende:
Belgium
0
-
1
Switzerland
zeg maar doei tegen geplaatste status.
Schuurs kan er geen reet van.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Europees moet ie nog stappen zetten, maar hij kan nog groeien. Veltman staat al 8 jaar stil in ontwikkeling
Zou het wat uitmakenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland gaat Frankrijk loten.
U las het hier.
Okquote:
Ik denk dat er ook landen zijn die ze wel kunnen hebben met een fitte selectie en een goede coach.quote:
Op basis van zijn paspoort.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Op basis waarvan zit Stengs bij Oranje, eigenlijk? Die zie ik in de samenvattingen ook nooit iets prikkelends doen.
Voetbalt anders gewoon bij Ajax, dus die is safequote:
Patricia Paay kwam weer buurten?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
oh en @:chevycaprice niemand vindt je grappig
Zou die er dan al zijn?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook landen zijn die ze wel kunnen hebben met een fitte selectie en een goede coach.
Onder andere, ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patricia Paay kwam weer buurten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |