SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je er zin in hebt, gewoon doenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooah. Drie Rail Aways verder.... Zal ik er nog eentje nemen?
tuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooah. Drie Rail Aways verder.... Zal ik er nog eentje nemen?
Vanwege je afkomst dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Karzai het volgende:
Jamaica moet ik toch een keer naartoe
en negerinnenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben gek van reggae en het klimaat en het eten
ik vond het een toffe bestemmingquote:Op woensdag 11 november 2020 20:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben gek van reggae en het klimaat en het eten
over een paar minuten mag het voetendingetje weer aanquote:Op woensdag 11 november 2020 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je er zin in hebt, gewoon doen
langgggg geleden.... in 1994 was ik er 2 weken, in 1997 1 dag vanaf een cruiseschipquote:
ah tofquote:Op woensdag 11 november 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
langgggg geleden.... in 1994 was ik er 2 weken, in 1997 1 dag vanaf een cruiseschip
Doodzonde.quote:
was met een groepsreis, bij de bus op de luchthaven liepen er al gastjes om de bus heen om ganja te verkopenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah tofis wel alweer dertig jaar geleden, de tijd gaat snel
![]()
Goed voor je zelfvertrouwen ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik toch soms een domme lul ook he. Lekker 's avonds boodschappen doen bij een afgelegen aldi midden in de polder omdat het daar dan lekker rustig is. Op het dooie gemakje winkelen, oh het is druk bij de kassa ik loop nog maar even een rondje door de koopjeshoek. Toch maar eens naar de kassa, winkel gaat om 20.00 uur dicht en het was inmiddels 19.40. Boodschappen allemaal netjes in het krat en klaar om af te rekenen en er dan achter komen dat je je portemonnee bent vergeten ... nog even als een vroegtijdse boomer proberen te klooien met contactloos via de app zonder succes. Meisje bij de kassa zegt 'u kunt uw kar ook even hier neerzetten en de portemonnee gaan halen'. Een retourtje is ca. 20 minuten rijden en inmiddels is het al weer 2 minuten later. Eigenwijs als ik ben toch heen en weer gescheurd en in de winkel nog half op mijn bek gegaan omdat ze al aan het dweilen waren geslagen. Maar uiteindelijk toch nog gelukt dus en nu maar eens uit gaan zoeken hoe ik contactloos betalen met de ING app kan instellen
en gerookt?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was met een groepsreis, bij de bus op de luchthaven liepen er al gastjes om de bus heen om ganja te verkopen
Frans nog tegengekomen?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik toch soms een domme lul ook he. Lekker 's avonds boodschappen doen bij een afgelegen aldi midden in de polder omdat het daar dan lekker rustig is. Op het dooie gemakje winkelen, oh het is druk bij de kassa ik loop nog maar even een rondje door de koopjeshoek. Toch maar eens naar de kassa, winkel gaat om 20.00 uur dicht en het was inmiddels 19.40. Boodschappen allemaal netjes in het krat en klaar om af te rekenen en er dan achter komen dat je je portemonnee bent vergeten ... nog even als een vroegtijdse boomer proberen te klooien met contactloos via de app zonder succes. Meisje bij de kassa zegt 'u kunt uw kar ook even hier neerzetten en de portemonnee gaan halen'. Een retourtje is ca. 20 minuten rijden en inmiddels is het al weer 2 minuten later. Eigenwijs als ik ben toch heen en weer gescheurd en in de winkel nog half op mijn bek gegaan omdat ze al aan het dweilen waren geslagen. Maar uiteindelijk toch nog gelukt dus en nu maar eens uit gaan zoeken hoe ik contactloos betalen met de ING app kan instellen
Portemonnee vergeten gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 11 november 2020 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen ook.
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Nee niet tegengekomen, maar wel die jaquote:Op woensdag 11 november 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frans nog tegengekomen?
Als je het heen en weer scheuren vervangt door heen en weer rennen, is mij dit twee weken geleden ook overkomen.
Waarschijnlijk omdat dat personeel er geen zin in heeft om alles weer terug te moeten zettenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed dat je karretje is blijven staan iig
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat personeel er geen zin in heeft om alles weer terug te moeten zetten
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Nou daar kun je je ook niet meer vertonen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
ojee echt nietquote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar even naar buiten. Is er vandaag nog niet van gekomen
ja dat plastic stop maar in je vuiniszak is beter dan wordt het verbrandquote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Zet zo wel het plastic aan de weg.
Ik wel hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou daar kun je je ook niet meer vertonen.
had je dit niet al een tijd terug ook?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Nee tochquote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dit niet al een tijd terug ook?
Oh dat kan ik ook wel even doen jaquote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
nu maar eens uit gaan zoeken hoe ik contactloos betalen met de ING app kan instellen
Het is al geluktquote:Op woensdag 11 november 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel even doen ja
Ja dan moet ik het morgen voor zeven uur doen. zie ik ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
en als j die zakken aan d weg zet ligt het tegen morgenochtend ook door heel de straat
Hier hebben we daar gelukkig kliko's voorquote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
en als j die zakken aan d weg zet ligt het tegen morgenochtend ook door heel de straat
ben benieuwd hoe lang dat hier gaat duren hahahaquote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben we daar gelukkig kliko's voor
Alleen zo jammer dat ze hier de kliko voor restafval hebben weggehaald en je met zak naar een ondergrondse container moetquote:Op woensdag 11 november 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang dat hier gaat duren hahaha
wij krijgen een nieuwe grijze met een RFID sticker er op (jawel een sticker) en een blauwe voor papier..quote:Op woensdag 11 november 2020 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze hier de kliko voor restafval hebben weggehaald en je met zak naar een ondergrondse container moet
Die is hier PMD geworden, bevalt me wel eigenlijk. Onze stapel restafval is niet zo groot.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze hier de kliko voor restafval hebben weggehaald en je met zak naar een ondergrondse container moet
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je bak niet meer geleegd wordt omdat de sticker beschadigd is en ze hem niet meer kunnen lezenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij krijgen een nieuwe grijze met een RFID sticker er op (jawel een sticker) en een blauwe voor papier..
grijs 1x per maand.. en dan 2x per maand die boterhamzakken galore
Hier zijn ze dol op kliko's. We hebben nu al kliko's voor restafval, PMD en GFT (gelukkig gedeeld die laatste) en ze willen nu ook nog oud papier via een kliko gaan doen. Dat zou betekenen dat we in dit kleine appartementencomplex (6 appartementen) van 14 naar 20 kliko's gaanquote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben we daar gelukkig kliko's voor
Google gevraagd wat lululemon is. Geen spijt van.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit al winegumvretend in de Lululemonwebshop. Alsof ik dat geld er voor over heb.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Google gevraagd wat lululemon is. Geen spijt van.
Wij hadden eerst een duobak (rest + gft met een schotje ertussen) en dat is veranderd naar een losse pmd, een losse gft en een losse papierbak, rest moet je zelf wegbrengen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is hier PMD geworden, bevalt me wel eigenlijk. Onze stapel restafval is niet zo groot.
pciesquote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat je bak niet meer geleegd wordt omdat de sticker beschadigd is en ze hem niet meer kunnen lezen
Mja ik heb ruimte zat voor die bakken in de tuinquote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zijn ze dol op kliko's. We hebben nu al kliko's voor restafval, PMD en GFT (gelukkig gedeeld die laatste) en ze willen nu ook nog oud papier via een kliko gaan doen. Dat zou betekenen dat we in dit kleine appartementencomplex (6 appartementen) van 14 naar 20 kliko's gaanHALLO GEMEENTE die parkeerplaats heb ik voor MEZELF gekocht
Winegums trouwens ookquote:
Papier en GFT hadden we ook al.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden eerst een duobak (rest + gft met een schotje ertussen) en dat is veranderd naar een losse pmd, een losse gft en een losse papierbak, rest moet je zelf wegbrengen.
Hier hadden we vroeger voor plastic ook van die zakken die je aan straat moest zetten. Ik vergat dat telkens en dan flikkerde ik de volle zak maar weer in mijn schuurtje en kon ik een keer in de zoveel maanden al die zakken weg gaan gooien op de gemeenteloods omdat ik mijn schuurtje niet meer in konquote:Op woensdag 11 november 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Papier en GFT hadden we ook al.Maar PMD ipv rest is serieus chill, we (lees: Joop, ik ben een lamme tak) bleven lopen met plastic naar de bakken bij de supermarkt. Met rest lopen we (wederom, Joop loopt) eens per twee maanden ofzo.
Die bakken staan helemaal achterin de tuin bij mijquote:
Zakken hebben we hier al heel lang niet meer. Wel een tijdje gehad dat ze eens per maand papier in de restkliko kwamen ophalen (dat was dan de dag nadat rest geleegd werd).quote:Op woensdag 11 november 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden we vroeger voor plastic ook van die zakken die je aan straat moest zetten. Ik vergat dat telkens en dan flikkerde ik de volle zak maar weer in mijn schuurtje en kon ik een keer in de zoveel maanden al die zakken weg gaan gooien op de gemeenteloods omdat ik mijn schuurtje niet meer in kon
Valt mee, meestal stoppen we verdachte verpakkingen weer in ander plastic afval.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Hier hadden we vroeger voor plastic ook van die zakken die je aan straat moest zetten. Ik vergat dat telkens en dan flikkerde ik de volle zak maar weer in mijn schuurtje en kon ik een keer in de zoveel maanden al die zakken weg gaan gooien op de gemeenteloods omdat ik mijn schuurtje niet meer in kon
No further questionsquote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik toch soms een domme lul ook he.
Ja ik schaam me niet voor mijn tekortkomingen, ik omarm zequote:
Jij weet nog niet eens wat een kwaloffer is joh schaker van niksquote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef mschol het volgende:
queens gambit
i watch it for the chess
ik weet wat rokeren isquote:Op woensdag 11 november 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet nog niet eens wat een kwaloffer is joh schaker van niks
Oh ja dat heb je ook nog. Kort en lang. En en passant slaanquote:
ja verder dan dat kom ik niet hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je ook nog. Kort en lang. En en passant slaan
Nou ik kan het nergens vindenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al geluktHad ik ook wel in de winkel kunnen doen, is ook 10 seconden werk
Misschien dat het op een iphone makkelijker is, het was ING-app openen, 'Apple wallet' aanmaken, paar keer klikken en klaar.quote:
Applepatser gespotquote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat het op een iphone makkelijker is, het was ING-app openen, 'Apple wallet' aanmaken, paar keer klikken en klaar.
Ja ik mot geen android en Windows Mobile is de nek omgedraaid dus heb weinig keuze.quote:
Op Android is het ook simpel. Paar keer klikken.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat het op een iphone makkelijker is, het was ING-app openen, 'Apple wallet' aanmaken, paar keer klikken en klaar.
Zeg het hemquote:Op woensdag 11 november 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op Android is het ook simpel. Paar keer klikken.
Dan zal Fles wel de digibeet zijnquote:Op woensdag 11 november 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op Android is het ook simpel. Paar keer klikken.
Doe eens niet zo moeilijk joh.quote:
Eens even denken, wie lust er graag dagelijks frikadellen en is eeuwig vrijgezel?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
oke wel fokker is dit
https://www.omroepwest.nl(...)r-mij-al-in-augustus
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens even denken, wie lust er graag dagelijks frikadellen en is eeuwig vrijgezel?
Oké de anti vuurwerk lobby heeft de grootste kneus van NL gevonden om aan te tonen hoe belachelijk vuurwerk is.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
oke wel fokker is dit
https://www.omroepwest.nl(...)r-mij-al-in-augustus
O nee, dat nietquote:Op woensdag 11 november 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent geen vuurwerksimpie.
Ik vraag me af of het bij ABN net zo makkelijk gaat. En dan kun je betalen met je telefoon? Ik ben echt een oma aan het worden.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
aww zo is het helemaal niet bedoeld. vind het een aardige jongenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké de anti vuurwerk lobby heeft de grootste kneus van NL gevonden om aan te tonen hoe belachelijk vuurwerk is.
quote:Alle vuurwerkfolders die door de jaren heen door de brievenbus zijn gekomen, heeft Remco bewaard. 'Ik heb er honderden en sommige folders heb ik ook verwerkt in een excelsheet, dat vind ik gewoon leuk om te doen.
Ja zo voelde ik me ook toen ik in de winkel stond en het snel probeerde te doenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het bij ABN net zo makkelijk gaat. En dan kun je betalen met je telefoon? Ik ben echt een oma aan het worden.
Niks mis met een beetje nerdy zijn, maar vuurwerkfolders in een Excel verwerken gaat wel verquote:Op woensdag 11 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal vind dit soort types schattig en lief
Niet al op de 4th of julyquote:Op woensdag 11 november 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
"Het vuurwerkseizoen start voor mij al in augustus"
Dat is gewoon diehard autist met een paar extra rugzakjesquote:Op woensdag 11 november 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje nerdy zijn, maar vuurwerkfolders in een Excel verwerken gaat wel ver
Dat is niet nerdy maar de lobbesvariant van zwakbegaafd.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje nerdy zijn, maar vuurwerkfolders in een Excel verwerken gaat wel ver
Als het goed is is het bij mij nu ook ingesteld.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me ook toen ik in de winkel stond en het snel probeerde te doenMaar met die wallet kun je in principe elke pas die contactloos betalen heeft via een foto toevoegen.
* Bergt doedelzak opquote:Op woensdag 11 november 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar andere mensen last van hebben?
Ja @Modus doet nu net alsof hij er niet isquote:Op woensdag 11 november 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Kortom, hij zal wel op FOK! zitten
toch niet van die foldertjesquote:Op woensdag 11 november 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar andere mensen last van hebben?
Kijk ons lekker modern en hip met de tijd meegaanquote:Op woensdag 11 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is is het bij mij nu ook ingesteld.
Morgen testen en kloten en voor lul staanquote:Op woensdag 11 november 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk ons lekker modern en hip met de tijd meegaan
Die is natuurlijk druk met het bedenken van US-oneliners.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja @:modus doet nu net alsof hij er niet is
Gewoon in een kleine rustige winkel proberen en niet in de supermarktquote:Op woensdag 11 november 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen testen en kloten en voor lul staan
Zou hij die ook in een excell bestandje zettenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is natuurlijk druk met het bedenken van US-oneliners.
Bij mij ookquote:Op woensdag 11 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is is het bij mij nu ook ingesteld.
Op naar de Blokkerquote:Op woensdag 11 november 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in een kleine rustige winkel proberen en niet in de supermarkt
Is wel praktisch. Met handige tabbladen voor nichtjes-oneliners, sterrenkok-oneliners, etc.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou hij die ook in een excell bestandje zetten
Behalve dat orgastische gegil als er weer een foldertje door de brievenbus valt.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat levert niet zo heel veel overlast op.
Ik vrees de dag dat ze PornHub weten te vinden.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hippe bejaarden![]()
Het is net als toen de vijftigplussers Facebook ontdekten.
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is wel praktisch. Met handige tabbladen voor nichtjes-oneliners, sterrenkok-oneliners, etc.
Hippe Budaboiquote:
Veel verzamelaars hier ook wel, dat is volgens mij ook iets typisch Fok!quote:Op woensdag 11 november 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat orgastische gegil als er weer een foldertje door de brievenbus valt.
Mijn vader van 70 betaalt al een jaar zoquote:Op woensdag 11 november 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hippe bejaarden![]()
Het is net als toen de vijftigplussers Facebook ontdekten.
Ik heb helemaal niks met verzamelen. Ik probeer het met giraal geld, maar dat vlot niet zoquote:Op woensdag 11 november 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel verzamelaars hier ook wel, dat is volgens mij ook iets typisch Fok!
Terwijl chaos juist zo'n genot isquote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Al die kleine verdwaasde breintjes die rustig worden van categoriseren.
Ik zet wel alle theelepels bij elkaar in de vaatwasserquote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Al die kleine verdwaasde breintjes die rustig worden van categoriseren.
Ik gooi juist al het bestek zo veel mogelijk door elkaar want dan wordt het schonerquote:Op woensdag 11 november 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet wel alle theelepels bij elkaar in de vaatwasser
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi juist al het bestek zo veel mogelijk door elkaar want dan wordt het schoner
Chaos is de basis van ons bestaan, van het bestaan van het hele universum, dus in principe gedijen we er allemaal opquote:
De zelfde als die voor zijn kraan gebruikt isquote:Op woensdag 11 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat is daar de theorie achter dan?
Nou dat je bijvoorbeeld niet hebt dat lepels elkaar gaan 'lepelen' en zo niet goed schoon worden.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat is daar de theorie achter dan?
Mensquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
De zelfde als die voor zijn kraan gebruikt is
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chaos is de basis van ons bestaan, van het bestaan van het hele universum, dus in principe gedijen we er allemaal op.
Leer eens zwart drinken danquote:Op woensdag 11 november 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was hier niet iemand die PERSE de namen in de OP op alfabetische volgorde moest hebben ?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel verzamelaars hier ook wel, dat is volgens mij ook iets typisch Fok!
Ik stak vorige week een lepel in mijn joghurt waar nog pindakaas aan zatquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat je bijvoorbeeld niet hebt dat lepels elkaar gaan 'lepelen' en zo niet goed schoon worden.
ja zilverberk dacht ikquote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was hier niet iemand die PERSE de namen in de OP op alfabetische volgorde moest hebben ?
Ja en dat voorkom je dus grotendeels door alles door elkaar te zetten, is alleen net iets meer werk met leegruimenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stak vorige week een lepel in mijn joghurt waar nog pindakaas aan zat
@Modusquote:Op woensdag 11 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Zie net een foto van een nichtje van mij die vandaag 18 is geworden, als ze slim is gaat ze de porno in dan is ze binnen een maandje binnen of zo, tering wat een figuur heeft dat grietje, kan ook bijna niet anders maar toch
Hier kan ik echt serieus van gaan kokhalzen.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stak vorige week een lepel in mijn joghurt waar nog pindakaas aan zat
Zit er ene tijdslot op de deur?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Vaatwasser uitruimen had ik kunnen doen. Nu niet meer.
Ja die zilverberk.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was hier niet iemand die PERSE de namen in de OP op alfabetische volgorde moest hebben ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit er ene tijdslot op de deur?
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Zie net een foto van een nichtje van mij die vandaag 18 is geworden, als ze slim is gaat ze de porno in dan is ze binnen een maandje binnen of zo, tering wat een figuur heeft dat grietje, kan ook bijna niet anders maar toch
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja die is ook weg omdat iemand de namen weer origineel heeft gezet.
Ik laat het ‘pics van je nichtje’ even aan iemand anders overquote:Op woensdag 11 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vooral geen zin meer en ik heb een huisman momenteel.quote:
Duurde een paar seconden voordat ik snapte wat die bruine sporen waren in mijn joghurtquote:Op woensdag 11 november 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier kan ik echt serieus van gaan kokhalzen.
Rebel to the grain there's no way to barricade mequote:
Twee draaien nodig om de boel schoon-ish te krijgen?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst goedkope vaatwastabletten gekocht. Wat een spijt.
Ik ook niet. Mijn nichtje heeft het figuur van zo’n Vlaamse knol.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Blijkhaar heeft modus geen nichtje met een mooi figuurtje
Vroeger kreeg ik altijd yoghurt of vla op hetzelfde bord als waar mijn eten had gelegen, zit dit gewoon trillend te typen)quote:Op woensdag 11 november 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurde een paar seconden voordat ik snapte wat die bruine sporen waren in mijn joghurt
Veel druppels op de pannen en glazen. Ziet er allemaal dof uit.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee draaien nodig om de boel schoon-ish te krijgen?
Ik heb een grote doos huehue van de Aldi en die zijn wel goedquote:Op woensdag 11 november 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop ze altijd goedkoop, met zo'n bulkaanbieding, wel altijd de Dreft, Calgon of Sun of weet ik veel hoe die allemaal heten.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Duhquote:Op woensdag 11 november 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Blijkhaar heeft modus geen nichtje met een mooi figuurtje
Oude dikke Turken zeker.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Op RTL4 allemaal fattys die op de IC lagen met kerona
Oh meh.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel druppels op de pannen en glazen. Ziet er allemaal dof uit.
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd yoghurt of vla op hetzelfde bord als waar mijn eten had gelegen, zit dit gewoon trillend te typen)![]()
![]()
![]()
Was dat in het weeshuis waar je bent opgegroeid?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd yoghurt of vla op hetzelfde bord als waar mijn eten had gelegen, zit dit gewoon trillend te typen)![]()
![]()
![]()
Ja eerst keek ik gewoon waar ze in de aanbieding waren maar door keroowna ga ik niet eventjes meer een winkel in. Maar laatst had ik ze van g'woon, ook huismerk, en dat was prima. Heb ik dezelfde van de jumbo en dat is pet.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop ze altijd goedkoop, met zo'n bulkaanbieding, wel altijd de Dreft, Calgon of Sun of weet ik veel hoe die allemaal heten.
Dat was vroegerquote:Op woensdag 11 november 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat in het weeshuis waar je bent opgegroeid?
Hopjesvla met appelmoes en worstquote:Op woensdag 11 november 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanillevla met jus en andijvie.
Jeugdsentiment
Oh, ik kreeg de vla gewoon in een apart schaaltjequote:
Bij mijn ouders wel. Bij m'n grootouders daarentegen.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg de vla gewoon in een apart schaaltje
Oeh hopjesvla.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopjesvla met appelmoes en worst
Bloed van je biefstukje door je Bourbonquote:Op woensdag 11 november 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanillevla met jus en andijvie.
Jeugdsentiment
Slegroem toch in et engels?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Engelsen die het woord slagroom zien:![]()
Ja de viezerikquote:Op woensdag 11 november 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je liever praten over je nichtjes?
Maar vla kun je toch helemaal niet handig van een bord etenquote:Op woensdag 11 november 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mijn ouders wel. Bij m'n grootouders daarentegen.
Bord aan je mond zetten.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vla kun je toch helemaal niet handig van een bord eten
Wel uit een anus likken.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bord affikken.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie zei dat het handig was?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zat gisteren wel weer gezellig bij Beau aan tafel hoorquote:
Ja ik ben nou niet de baken van praktische handigheid, maar dit is zelfs onder mijn standaardquote:
Ja wat denk je zelfquote:Op woensdag 11 november 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het bij jou meer of minder?
Kan geen Geert WIlders gifje vindenquote:
Voor?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan geen Geert WIlders gifje vinden
Minder, minder, minderquote:
Wat geeft je nu die gedachte?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Heel soms denk ik bitterbal is best pienter
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
100% !quote:Op woensdag 11 november 2020 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
100% !
(Bitterbal dit is gedeelte/geheel x 100%)
Kom naar buiten danquote:
Je moet oppassen met wat je zegtquote:
Hoezo andersomquote:
Speelgoed.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga nu deze bestellen.
[ afbeelding ]
Dat ze betrapt worden?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest en mijn vaste kapster was ontslagen wegens diefstal uit de kassa tijdens een heterdaatje.
Dat snap ik nooit hé.
Dat ze betrapt worden?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag naar de kapper geweest en mijn vaste kapster was ontslagen wegens diefstal uit de kassa tijdens een heterdaatje.
Dat snap ik nooit hé.
Het betrapt worden of het jatten?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat snap ik nooit hé.
ja in het begin worden ze oo niet betraptquote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja.
Nee dat ze denken dat ze nooit betrapt worden
Gillian Anderson als Thatcherquote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las een recensie van The Crown
Dat is toch wisselgeld? Om je hele geloofwaardigheid op het spel te zetten.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
als je ziet wat voor bedragen mensen weten te verduisteren voordat iemand het doorheeft
Krijgt een 4quote:Op woensdag 11 november 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gillian Anderson als Thatcher
Horeca is super erg qua diefstal. ook veel van elkaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch wisselgeld? Om je hele geloofwaardigheid op het spel te zetten.
Zal in de horeca ook wel vaak gebeurt zijn, niet?
Dat valt tegen hoor. Ze beginnen vaak klein ja, maar dat wordt steeds meer en vaker.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is toch wisselgeld? Om je hele geloofwaardigheid op het spel te zetten.
Zal in de horeca ook wel vaak gebeurt zijn, niet?
ja omdat ze niet betrapt wordenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor. Ze beginnen vaak klein ja, maar dat wordt steeds meer en vaker.
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze niet betrapt worden
Een 4?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgt een 4
Jezus, ik had haar niet eens herkend
Dit ja. In mijn vorige baan heeft een collega blijkbaar tonnen aan contant geld in z'n eigen zak gestoken voordat iemand erachter kwamquote:Op woensdag 11 november 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
als je ziet wat voor bedragen mensen weten te verduisteren voordat iemand het doorheeft
Kan je je niet voorstellen tochquote:Op woensdag 11 november 2020 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. In mijn vorige baan heeft een collega blijkbaar tonnen aan contant geld in z'n eigen zak gestoken voordat iemand erachter kwam
Inb4 een verzonnen US verhaal dat nog 20x erger is.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. In mijn vorige baan heeft een collega blijkbaar tonnen aan contant geld in z'n eigen zak gestoken voordat iemand erachter kwam
Tsja, hij was de manager van een van de bars, dus ook horeca. Daar is het blijkbaar vrij simpel te doen.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je je niet voorstellen toch
oh ja super makkelijk :pquote:Op woensdag 11 november 2020 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, hij was de manager van een van de bars, dus ook horeca. Daar is het blijkbaar vrij simpel te doen.
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een 4?
Bizar dat die stem ook precies klopt.
quote:Haar vertolking lijkt soms een parodie die amper serieus genomen kan worden.
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo makkelijk dat je nu een 2e huis kunt kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |