SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je er zin in hebt, gewoon doenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooah. Drie Rail Aways verder.... Zal ik er nog eentje nemen?
tuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooah. Drie Rail Aways verder.... Zal ik er nog eentje nemen?
Vanwege je afkomst dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Karzai het volgende:
Jamaica moet ik toch een keer naartoe
en negerinnenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben gek van reggae en het klimaat en het eten
ik vond het een toffe bestemmingquote:Op woensdag 11 november 2020 20:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben gek van reggae en het klimaat en het eten
over een paar minuten mag het voetendingetje weer aanquote:Op woensdag 11 november 2020 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je er zin in hebt, gewoon doen
langgggg geleden.... in 1994 was ik er 2 weken, in 1997 1 dag vanaf een cruiseschipquote:
ah tofquote:Op woensdag 11 november 2020 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
langgggg geleden.... in 1994 was ik er 2 weken, in 1997 1 dag vanaf een cruiseschip
Doodzonde.quote:
was met een groepsreis, bij de bus op de luchthaven liepen er al gastjes om de bus heen om ganja te verkopenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah tofis wel alweer dertig jaar geleden, de tijd gaat snel
![]()
Goed voor je zelfvertrouwen ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Wat ben ik toch soms een domme lul ook he. Lekker 's avonds boodschappen doen bij een afgelegen aldi midden in de polder omdat het daar dan lekker rustig is. Op het dooie gemakje winkelen, oh het is druk bij de kassa ik loop nog maar even een rondje door de koopjeshoek. Toch maar eens naar de kassa, winkel gaat om 20.00 uur dicht en het was inmiddels 19.40. Boodschappen allemaal netjes in het krat en klaar om af te rekenen en er dan achter komen dat je je portemonnee bent vergeten ... nog even als een vroegtijdse boomer proberen te klooien met contactloos via de app zonder succes. Meisje bij de kassa zegt 'u kunt uw kar ook even hier neerzetten en de portemonnee gaan halen'. Een retourtje is ca. 20 minuten rijden en inmiddels is het al weer 2 minuten later. Eigenwijs als ik ben toch heen en weer gescheurd en in de winkel nog half op mijn bek gegaan omdat ze al aan het dweilen waren geslagen. Maar uiteindelijk toch nog gelukt dus en nu maar eens uit gaan zoeken hoe ik contactloos betalen met de ING app kan instellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |