quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
wowquote:Op woensdag 11 november 2020 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Die enge linker is zo’n type die zijn vriend bewust aids wil geven omdat ze dan ‘samen op 1 level zitten’.
Hé? Wie?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:48 schreef RipCity het volgende: [..] Die complimenten man van vandaag was echt meest desperate ever. DIe had ik wel in FD willen zien. Echt cringe. [..] Same.. Verrast me echt.
Was dat die gast uit Friesland met die blonde dame? Die was echt extreem. Lekkerlijk elke zin was een cringe "smooth" opmerking.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:48 schreef RipCity het volgende: [..] Die complimenten man van vandaag was echt meest desperate ever. DIe had ik wel in FD willen zien. Echt cringe.
Gut zegquote:Op woensdag 11 november 2020 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Die enge linker is zo’n type die zijn vriend bewust aids wil geven omdat ze dan ‘samen op 1 level zitten’.
Sad.quote:
Je elke 3minuten: je bent wel mooi he. Zo ongemakkelijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was dat die gast uit Friesland met die blonde dame? Die was echt extreem. Lekkerlijk elke zin was een cringe "smooth" opmerking.
quote:
quote:
Nee, omdat de makers dan stelletjes naar wens in een uitzending kunnen monteren zonder dat het opvalt. Een balans tussen homo en hetero stelletjes. Als Sergio tijdens een draaidag zeg maar een keer in een blauw pak zou verschijnen, zou dat niet kunnen. Dan klopt het niet meer. Dan lijkt het niet meer een uitzending. Hij kan niet het de ene kandidaat in een blauw pak welkom heten en dan weer in het groen verschijnen.quote:
Ja hij is in de war met Lang lever de liefde van SBS.quote:
Heb je iig iets om over te vertellen tijdens je first date.quote:
Het is niet live?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, omdat de makers dan stelletjes naar wens in een uitzending kunnen monteren zonder dat het opvalt. Een balans tussen homo en hetero stelletjes. Als Sergio tijdens een draaidag zeg maar een keer in een blauw pak zou verschijnen, zou dat niet kunnen. Dan klopt het niet meer. Dan lijkt het niet meer een uitzending. Hij kan niet het de ene kandidaat in een blauw pak welkom heten en dan weer in het groen verschijnen.
Soms zie je echter bij gesprek aan de bar van kandidaat met Victor wel deelnemers van gisteren of eergisteren zitten. Het is me ook een keer opgevallen dat Victor in een uitzending net naar de kapper is geweest, haartjes net ietsjes strakker geknipt dan bij een vorige deelnemer.
Caesar, mensendieck, zoietsquote:Op woensdag 11 november 2020 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Weet iemand wat een oefentherapeut is? Ik ben namelijk dom.
Alleen draagt Sergio het hele seizoen hetzelfde pak.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:50 schreef Mylene het volgende:
Nee, omdat de makers dan stelletjes naar wens in een uitzending kunnen monteren zonder dat het opvalt. Een balans tussen homo en hetero stelletjes. Als Sergio tijdens een draaidag zeg maar een keer in een blauw pak zou verschijnen, zou dat niet kunnen. Dan klopt het niet meer. Dan lijkt het niet meer een uitzending. Hij kan niet het de ene kandidaat in een blauw pak welkom heten en dan weer in het groen verschijnen.
en die ouwe gek van vandaag dan, die kon z'n herfststukje in zn reet steken hahaha zei die damequote:Op woensdag 11 november 2020 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je elke 3minuten: je bent wel mooi he. Zo ongemakkelijk.
Lastste weken zitten er echt gekkies in.
Een dude kwam aan met z;n eigen ajax dekbed![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je iig iets om over te vertellen tijdens je first date.
Oh, ander programma. Welk?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was dat die gast uit Friesland met die blonde dame? Die was echt extreem. Lekkerlijk elke zin was een cringe "smooth" opmerking.
Misscien op een 'arie slob-school'gezeten waar je moet onderteken dat je geen homofolie practiseertquote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom komt die paulus zo kaolo gay over.
Lekker flaneren in de Corneel Schuuuytquote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef DKUp het volgende:
Amsterdam-Zuid
Eigen winkeltje
Midden tot en met hoog segment
Als je tot je zeventigste single blijft kennelijk welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef KennyPowers het volgende:
Kan een kapper een golfkaart betalen?
meestal worden heteromannen op laterer leeftijd ineens homofiel.quote:
Nopequote:
Jaweeellll.quote:
Da's een dorp wat opgeslokt is door Amsterdam inmiddels.quote:
Haarlemmers zijn geen Amsterdammers. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:57 schreef D_A het volgende:
[..]
Da's een dorp wat opgeslokt is door Amsterdam inmiddels.
Iets van 25 euro maar, had ik ooit gelezen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:57 schreef G3rtonimo het volgende:
Wat zal gemiddeld zo'n bonnetje kosten? 60-80 euro?
Heb nog wel een beetje te doen met dat ventje.
Betalen of splitten en dan hem de keuze geven.."kies jij maar", hij geeft aan het zuinig te moeten doen. Dan vindt ik het redelijk onbeschoft van haar om dan niet haar deel te betalen als ze hem toch direct afwijst.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:57 schreef G3rtonimo het volgende:
Betalen of splitten en dan hem de keuze geven.."kies jij maar", hij geeft aan het zuinig te moeten doen. Dan vindt ik het redelijk onbeschoft van haar om dan niet haar deel te betalen als ze hem toch direct afwijst.
Dit klinkt wel zielig voor ‘mquote:Op woensdag 11 november 2020 19:57 schreef G3rtonimo het volgende:
Sjouwkunde.quote:
haha, trolololquote:Op woensdag 11 november 2020 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft wel een punt. Zit je met je sleutels, telefoon, portemonnee en al die troep in je zak. Ziet er ook niet uit van die bobbels in je pak.
Draag zelf meestal heuptasje om m'n schouder of nektasje als ik in de zomer zonder jas naar buiten ga.
Klopt, het kost bijna niets. En ze krijgen reiskostenvergoeding ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Iets van 25 euro maar, had ik ooit gelezen.
Mocro gespotquote:Op woensdag 11 november 2020 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft wel een punt. Zit je met je sleutels, telefoon, portemonnee en al die troep in je zak. Ziet er ook niet uit van die bobbels in je pak.
Draag zelf meestal heuptasje om m'n schouder of nektasje als ik in de zomer zonder jas naar buiten ga.
Okay leipe Mocroquote:Op woensdag 11 november 2020 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
McDonalds is cheaper!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, het kost bijna niets. En ze krijgen reiskostenvergoeding ook.
Ja dat zeiden m'n vrienden ookquote:
"met jongeren werken"quote:Op woensdag 11 november 2020 20:00 schreef RipCity het volgende:
Scouting?
Die krijgt dus een 12-jarige date
Vuitton? Gucci?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat zeiden m'n vrienden ook
Maarja ik heb mooi alles bij me zonder dat het uit m'n zak valt als ik in de auto stap.
Yes.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 11 november 2020 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die hangen er los in of niet?
Ohw dat valt dan nog wel wat mee inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, het kost bijna niets. En ze krijgen reiskostenvergoeding ook.
Oh nee toch niet. Maar prima tietenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Afrika Cup genot.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef Nine. het volgende:
Misschien hebben ze haar geboorteakte vervalst ofzo
Ze heb alleen dat jurkie aanquote:Op woensdag 11 november 2020 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef Nine. het volgende:
Misschien hebben ze haar geboorteakte vervalst ofzo
Tinder what?! Kapper wordenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Als dameskapper kom je goed aan je trekken.
Ja zie je.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een kutaccent heeft Jan. Lijkt op Ab Normaal, dat kutkonijn dat niet grappig was.
Nohquote:Op woensdag 11 november 2020 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Abou en ping ping hadden wel hele korte date
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een kutaccent heeft Jan. Lijkt op Ab Normaal, dat kutkonijn dat niet grappig was.
Heheh.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:12 schreef NoCigar het volgende:
God wat een vervelende lach van die chinees.
'want ze heeft al een vrij druk leven'...................quote:Op woensdag 11 november 2020 20:12 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik wil je noooooit meer zien. Ksjjj
Ik denk nergensquote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef romazoba het volgende:
Man man man die vegan doos wil echt geen worst in haar mond! Aftrappem
Told you.quote:
Hij dacht aan die komkommer in z'n broek natuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Welke gek wil er nu iets met iemand die alleen komkommers eet.
Gisteren was Man bijt Hond. Da's pas mooi.quote:
Die met die zwaardenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:15 schreef D_A het volgende:
[..]
Gisteren was Man bijt Hond. Da's pas mooi.
Jaquote:Op woensdag 11 november 2020 20:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Die met die zwaardenwomanizer
Poppetje ben je ook hè.quote:
Dat was echt een trieste gast ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je relaties gehad?
- Hhhhhmmmmmmmmmmmmmmm nee
dat die dameskapper ook zelf meteen aan hoeren dacht......quote:Op woensdag 11 november 2020 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Zou wel een goede voor Sergio zijn: Voor de liefde moet je betalen.'
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:34 schreef Revanches het volgende:
Hidde is een ' sharp knees, would not hit' man
Doet het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |