winkel is winkel, ik zou 'm zelfs bij de Hunkemöller kopen als ze hem daar zouden hebben voor de laagste prijs...quote:Op woensdag 11 november 2020 13:28 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Volwassenen die bij de speelgoedwinkel kopen
hmm nee dat lukt ook niet. Dat dacht ik ook; dan schrijft ie eerst 50 euro af en betaal ik de rest zelf wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan de Intertoys niets aan doen:
Iets online kopen met een cadeaubon van meer dan 50 euro? Dat kan niet meer - https://nos.nl/l/2341259
Je kan wel 50 euro van de bonwaarde gebruiken en de rest bijbetalen als het goed is.
Lijkt erop dat het in de winkel dus wel kan.quote:Met ingang van 1 juli 2020 is de nieuwe Europese richtlijn tegen witwassen (AMLD5) in werking getreden. Deze wetgeving vereist bij besteding van meer dan 50 euro aan Elektronische Geld (EGI) een Know Your Customer (KYC) procedure. Deze controle op persoonsgegevens is bij Intertoys niet uitvoerbaar waardoor het per 1 juli 2020 niet meer mogelijk is om met meer dan 50 euro aan VVV in één transactie te online betalen. Bij een poging tot dergelijke betalingen krijg je een foutmelding 120 te zien in de check-out.
Idd. De maatregel betreft alleen online aankopen vziw.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:35 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt erop dat het in de winkel dus wel kan.
Zoals Duke Nukem Forever.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:17 schreef Aiciu het volgende:
Volgens mij wordt dat cyberpunk echt zo'n game wat zwaar gaat tegenvalle
nee man, hier heb ik wel vertrouwen in... watch dogs legion heb ik overgeslagen vanwege hetzelfde gevoel, maar dit gaat wel een toffe worden...quote:Op woensdag 11 november 2020 14:17 schreef Aiciu het volgende:
Volgens mij wordt dat cyberpunk echt zo'n game wat zwaar gaat tegenvalle
Witcher vond ik maar saai, met weerwolven en zoquote:Op woensdag 11 november 2020 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee man, hier heb ik wel vertrouwen in... watch dogs legion heb ik overgeslagen vanwege hetzelfde gevoel, maar dit gaat wel een toffe worden...
Ik snap waar je gevoel vandaan komt maar Legion is oprecht beter dan 1 & 2, ben blij verrast.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:47 schreef Nielsch het volgende:
watch dogs legion heb ik overgeslagen vanwege hetzelfde gevoel,
Je zou anders een dief zijn van je eigen portomonee. Veel plezier met je spelletje. Maar misschien een idee om nog een spelletje erbij te nemen dat je aan die 80 euro komt.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
winkel is winkel, ik zou 'm zelfs bij de Hunkemöller kopen als ze hem daar zouden hebben voor de laagste prijs...
daar koop ik wel een boek van ofzo...quote:Op woensdag 11 november 2020 15:25 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Je zou anders een dief zijn van je eigen portomonee. Veel plezier met je spelletje. Maar misschien een idee om nog een spelletje erbij te nemen dat je aan die 80 euro komt.
Je hoeft je holmaat niet overal te pluggen hoor.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:22 schreef Enchanter het volgende:
Hier wat Rene Leblanc om je dag op te vrolijken
Je komt een beetje jaloers overquote:Op woensdag 11 november 2020 15:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je hoeft je holmaat niet overal te pluggen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |