——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Elke maatregel die onder de coronawet valt is een wet. Een rechter kan niet anders dan de wet toepassen, dus dat zal geen verschil uitmaken. Alleen hoe de wet geïnterpreteerd moet worden is aan de rechter.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus de rechter moet gaan toetsen of iets wel wettelijk gezien mag? Oid? Wat is dit voorn raar gedoe. Natuurlijk moet beleid getoetst worden aan de wet, en wel door de eerste kamer.
Vanwege nood allicht prima dat de wetgeving vooruit loopt op de controle van de wet naar de overige wetten. Maar die controle hoort er te zijn.
Keb de indruk dat de vork anders in de steel steekt maar okay. Krijg wel steeds een gekker gevoel in dit land... Met die religieuze mondkapjes en max 2personen samen buiten. Pure onderbuik politiek.
Gekkenwerk.
Als wetten conflicteren wat moet een rechter dan? Onwettig verklaren van een wet? Dat is het punt. Het klopt niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Elke maatregel die onder de coronawet valt is een wet. Een rechter kan niet anders dan de wet toepassen, dus dat zal geen verschil uitmaken. Alleen hoe de wet geïnterpreteerd moet worden is aan de rechter.
Ik lees nu trouwens ook dat de SP tegen de coronawet gestemd heeft.
Ja maar... hoe danquote:Op woensdag 11 november 2020 08:25 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Geen idee. We hebben daar geen resultaten van. Misschien dat ik me na 15 jaar laat inenten. Ik kijk wel wat er om me heen gebeurd. Dit soort type vaccin is nog niet eerder gemaakt. Lijkt me sterk dat er geen bijwerkingen zijn.
Om een goed werkend vaccin op de markt te brengen doen ze daar doorgaans 15 jaar over. Dit is een compleet nieuw vaccin nog nooit eerder gebruikt. Ik ben geen proef konijn... Ik wacht lekker 15 jaar voor ik een besluit neem...:quote:Op woensdag 11 november 2020 09:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja maar... hoe danWelk mechanisme zie je daar potentieel voor?
Van DNA begrijp ik dat dit enger klinkt, maar welk risico zie je dan bij mRNA? Dat hangt een paar dagen rond in de cel, maakt een virus eiwit, en verdwijnt daarna weer.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Om een goed werkend vaccin op de markt te brengen doen ze daar doorgaans 15 jaar over. Dit is een compleet nieuw vaccin nog nooit eerder gebruikt. Ik ben geen proef konijn... Ik wacht lekker 15 jaar voor ik een besluit neem...:
DNA- en RNA-vaccins voegen een nieuw stuk DNA of RNA toe aan bepaalde afweercellen in ons lichaam
Nee dank je.
NIeuwe techniek in super rap tempo gemaakt. Je gaat mij niet overtuigen. Daarnaast heb ik ook problemen met waar we naar toe gaan. Doordat dit super snel gemaakt kan worden zal er voor elke scheet zo'n vaccin gemaakt worden. En om te valideren of je volledig gevaccineerd bent krijg je ook een biochip. Waar je uiteindelijk dan weer mee kunt betalen. Aka Mark of the Beast.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van DNA begrijp ik dat dit enger klinkt, maar welk risico zie je dan bij mRNA? Dat hangt een paar dagen rond in de cel, maakt een virus eiwit, en verdwijnt daarna weer.
In alle vaccins tot nu toe zat een verzwakt virus zelf. Bij corona zou je normaal dus een vaccin krijgen waar (bewust verzwakte) coronavirussen in zouden zitten. Je lichaam leert zich dan te verdedigen tegen dat virus door echt te vechten tegen een klein aantal verzwakte ziektemakers zelf. Ik weet niet of jij het weet, maar virussen bevatten ook dna. Daar herkent je lichaam het virus dan ook aan.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Om een goed werkend vaccin op de markt te brengen doen ze daar doorgaans 15 jaar over. Dit is een compleet nieuw vaccin nog nooit eerder gebruikt. Ik ben geen proef konijn... Ik wacht lekker 15 jaar voor ik een besluit neem...:
DNA- en RNA-vaccins voegen een nieuw stuk DNA of RNA toe aan bepaalde afweercellen in ons lichaam
Nee dank je.
Zo nieuws zijn die vaccins ook weer niet, die zijn al sinds de jaren 90 in ontwikkeling.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
NIeuwe techniek in super rap tempo gemaakt. Je gaat mij niet overtuigen. Daarnaast heb ik ook problemen met waar we naar toe gaan. Doordat dit super snel gemaakt kan worden zal er voor elke scheet zo'n vaccin gemaakt worden. En om te valideren of je volledig gevaccineerd bent krijg je ook een biochip. Waar je uiteindelijk dan weer mee kunt betalen. Aka Mark of the Beast.
Ik geloof in mijn eigen afweer systeem. Als het nou een killer virus zou zijn geweest, dan was dit wellicht een ander verhaal geweest. Dit is gewoon een gok die ik niet wil riskeren.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In alle vaccins tot nu toe zat een verzwakt virus zelf. Bij corona zou je normaal dus een vaccin krijgen waar (bewust verzwakte) coronavirussen in zouden zitten. Je lichaam leert zich dan te verdedigen tegen dat virus door echt te vechten tegen een klein aantal verzwakte ziektemakers zelf. Ik weet niet of jij het weet, maar virussen bevatten ook dna. Daar herkent je lichaam het virus dan ook aan.
In dit nieuwe type vaccin zitten geen virusdeeltjes. Er zit slechts genetisch materiaal van het coronavirus in (o.a. dna). Jouw lichaam denkt te maken te hebben met echte virusdeeltjes en zal zich op dezelfde manier reageren. Ook dit dna slaat hij op en daardoor zal je lichaam zich beter bewapenen en het virus sneller herkennen als je in de toekomst in aanraking zou komen met het echte virus.
Het verschil met vaccins van vroeger is dat je van dit coronavaccin niet ziek kan worden, omdat er simpelweg geen ziektemakers inzitten.
Als je gaat roepen dat je dit vaccin nooit gaat nemen omdat er dna inzit dan heb je niet begrepen hoe vaccinatie werkt.
IPV je portemonnee jatten, hakken ze straks je arm af waar die chip dan in zit.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:51 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
NIeuwe techniek in super rap tempo gemaakt. Je gaat mij niet overtuigen. Daarnaast heb ik ook problemen met waar we naar toe gaan. Doordat dit super snel gemaakt kan worden zal er voor elke scheet zo'n vaccin gemaakt worden. En om te valideren of je volledig gevaccineerd bent krijg je ook een biochip. Waar je uiteindelijk dan weer mee kunt betalen. Aka Mark of the Beast.
Niet voor dit virus, maar ik zou zeggen leef je uit. Iemand moet de eerste zijn. Ik wacht wel.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo nieuws zijn die vaccins ook weer niet, die zijn al sinds de jaren 90 in ontwikkeling.
Zal wel een beveiliging in komen dat er een heartbeat aanwezig moet zijn oid. Het kost kennelijk 3 maanden. Zoveel tijd is dat niet. Kost veel geld, maar als iedereen verplicht zo'n vaccinatie moet innemen, dan levert dat ook ongelovelijk veel geld op natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
IPV je portemonnee jatten, hakken ze straks je arm af waar die chip dan in zit.
Handje contantje noemen ze dat![]()
Plus leuk en aardig maar niet voor elk ding kunnen ze een vaccin maken, dat kost heel veel tijd en geld, nu zijn ze veel bezig met versnelde trajecten dit omdat heel veel bedrijven bezig zijn met een soortgelijk vaccin, voor het zelfde virus.
Jij bent nergens voor gevaccineerd, en zal dat ook nooit doen?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:01 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Niet voor dit virus, maar ik zou zeggen leef je uit. Iemand moet de eerste zijn. Ik wacht wel.
Jawel, maar die bestaan al wat langer. Daarom zeg ik.. Ik wacht wel een jaar of 15, voordat ik hem neem.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij bent nergens voor gevaccineerd, en zal dat ook nooit doen?
Die zijn ook over de jaren aangepast, virussen ontwikkelen zich ook etc. Daarom, als je die regel aanhoud ga je waarschijnlijk nooit een vaccin nemen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jawel, maar die bestaan al wat langer. Daarom zeg ik.. Ik wacht wel een jaar of 15, voordat ik hem neem.
Dat klopt, tenzij ze zichzelf bewezen hebben en afhankelijk hoe gevaarlijk het virus is.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zijn ook over de jaren aangepast, virussen ontwikkelen zich ook etc. Daarom, als je die regel aanhoud ga je waarschijnlijk nooit een vaccin nemen.
Jup misschien voor paar bedrijven, de rest heeft pech dus enorm veel bedrijven die waarschijnlijk veel geld in hebben gepompt.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:05 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zal wel een beveiliging in komen dat er een heartbeat aanwezig moet zijn oid. Het kost kennelijk 3 maanden. Zoveel tijd is dat niet. Kost veel geld, maar als iedereen verplicht zo'n vaccinatie moet innemen, dan levert dat ook ongelovelijk veel geld op natuurlijk.
Dat zie je toch ook om je heen gebeuren. De grote bedrijven overleven het of nemen de kleine bedrijven over.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup misschien voor paar bedrijven, de rest heeft pech dus enorm veel bedrijven die waarschijnlijk veel geld in hebben gepompt.
Ik meen ( uit mijn hoofd) dat er wereldwijd o'n 40 potentiële vaccins in ontwikkeling zijn.
Straks dus lege treinen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef Sponsje88 het volgende:
Geweldig. Een registratieservice. Anoniem reizen = dood.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iets-raars~ad659c7e/
Dus als het bijv een levend virus vaccin is zou je er geen problemen mee hebben?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:42 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat klopt, tenzij ze zichzelf bewezen hebben en afhankelijk hoe gevaarlijk het virus is.
Alleen bij een gevaarlijk virus zou ik het overwegen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus als het bijv een levend virus vaccin is zou je er geen problemen mee hebben?
Was het dat niet sowieso al met de komst van de NS card of hoe het heet?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:37 schreef Sponsje88 het volgende:
Geweldig. Een registratieservice. Anoniem reizen = dood.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iets-raars~ad659c7e/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |