SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou neequote:Op dinsdag 10 november 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat jij de enige echte ab_haagsterhaus bent
Dacht dat je een man wasquote:
bij sommige mannen gebeurd het na 80 jaar nog nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Het duurt blijkbaar 4 jaar voor een fant volledig de controle over zijn slurf heeft geleerd.
Ik ga gewoon heel netjes zijn en hier geen schunnige opmerkingen mee makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
Het duurt blijkbaar 4 jaar voor een fant volledig de controle over zijn slurf heeft geleerd.
Ik was al zeer kundig met vier maandenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
jij bent natuurlijk met een volbejaarde scrotum geborenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al zeer kundig met vier maanden
ben jij een fant dan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al zeer kundig met vier maanden
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een slurfje en dat schept toch een band en begrip.
Hangzak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk met een volbejaarde scrotum geboren
zo'n hangzak die steeds een halve seconde later tegen de billen aan smekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |