Op basis van wat? Moord is hier maar 8 jaar ofzo, dan kan een vuist in de poeperd toch niet meer dan 4 zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:42 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe komen ze bij die 4 jaar? Als ik dit zo lees zou je toch verwachten dat die straf hoger moet zijn?
als mevrouw het toelaat wel... misschien toch een luchtje aan dit verhaal?quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:01 schreef Hathor het volgende:
Ik kan het niet voorstellen dat een complete vuist door zo'n kringspier kan. Een vagina wel, maar in de anus? Bizar.
Waar een wil is is een weg hoor. Maar als die weg niet eerst voorzichtig is aangelegd en voorzien van asfalt met lage rolweerstand krijg je wel problemen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:01 schreef Hathor het volgende:
Ik kan het niet voorstellen dat een complete vuist door zo'n kringspier kan. Een vagina wel, maar in de anus? Bizar.
Natuurlijk, met geweld.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:01 schreef Hathor het volgende:
I see what you did there...quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:05 schreef woid het volgende:
[..]
als mevrouw het toelaat wel... misschien toch een luchtje aan dit verhaal?
Nee, een vagina ook niet. Dat moet je echt wel trainen door steeds grotere dildo's te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:01 schreef Hathor het volgende:
Dat geloof ik onmiddelijk, maar ik heb het gezien, gewoon op internet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, een vagina ook niet. Dat moet je echt wel trainen door steeds grotere dildo's te gebruiken.
Vraag ik me inderdaad af, zelfde geldt voor oplichters die een keer de verkeerde tegen komen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je verbaast je dat er niet af en toe een wapen gekocht wordt op de hoek van de straat en zo een figuur wordt geliquideerd als die vrijkomt.
Daar zitten er ook vast wat bij die met een luier om door het leven moeten nu.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zo'n kringspier ook niet meer te herstellen is... hoe doen al die vrouwen op efukt etc het dan?
Dat is wel een flink offer, gelukkig hebben wij de beelden nog.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar zitten er ook vast wat bij die met een luier om door het leven moeten nu.
Ja, na een half jaar oefenen met steeds grotere dildo's. Dan kan het wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat geloof ik onmiddelijk, maar ik heb het gezien, gewoon op internet.
Ik denk er liever niet aan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, na een half jaar oefenen met steeds grotere dildo's. Dan kan het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |