SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja aan voorschot bedoel je?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier ook, en als je verhuist duurt het tot een jaar voordat je dat weer terug krijgt. Terwijl je voor de nieuwe woning wéér even rond de 10-12k mag aftikken eerst
goed gedrag ook echtquote:Op dinsdag 10 november 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gaat wel ver wat ze van je moeten weten. Is voor een huur woning :s
bankafschrift en bankpas?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gedrag ook echt
maar ja dit is vrij gebruikelijk
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bankafschrift en bankpas?
nu weet ik wat jij van plan bent met die hut. identiteitsfraude.
heb ik zaterdag gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Buren zijn aan het boren. Genieten.
Je bent aantekeningen aan het maken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gedrag ook echt
maar ja dit is vrij gebruikelijk
Creditcards aanvragen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
lekker shoppen met de gegevens van de huurder
zulke resultaten heb ik eerder gezien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Lol, onze CEO presenteert net de engagement survey results. Maar 1 in 7 medewerkers vindt het 'worthwhile' om voor dit bedrijf te werken![]()
ja ook nood.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Baby's maken is makkelijker dan een huurhuisje op de kop tikken.
Hij zegt nu net: laten we bespreken waarom. En dit is dus precies wat m'n collega zei: ja, je doet er ook nooit wat meequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zulke resultaten heb ik eerder gezien.
Er wat mee doen? ho maar.
En dan m'n bankpasontwerp jatten zeker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook nood.
k weet niet waarom je de kopie van het bankpasje nodig hebt van de huurder maar blijkbaar zijn veel dinge die worden gevraagd om de huurder te checken makkelijk te faken
Heb je zo'n coole?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan m'n bankpasontwerp jatten zeker.
en nuquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zegt nu net: laten we bespreken waarom. En dit is dus precies wat m'n collega zei: ja, je doet er ook nooit wat mee
ja bankpasje had ik zelf nog niet bedacht :pquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent aantekeningen aan het maken?
Bij de ING kon je ooit gratis een foto's er op laten zetten.quote:
Definieer cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de ING kon je ooit gratis een foto's er op laten zetten.
Sindsdien krijg ik telkens weer een mooi nieuw pasje met een John Deere tractor er op
wat is er onduidelijk aan deze zin?quote:
Gewoon, zo'n groene.quote:
Waarom er een tractor op je bankpasje staat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er onduidelijk aan deze zin?
Ja ik nog steeds een spreuk die ik er op heb gezet toen ik 16 was ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de ING kon je ooit gratis een foto's er op laten zetten.
Sindsdien krijg ik telkens weer een mooi nieuw pasje met een John Deere tractor er op
Om dezelfde reden dat ik een raar schaap heb? Het kon?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom er een tractor op je bankpasje staat?
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik nog steeds een spreuk die ik er op heb gezet toen ik 16 was ofzoKun je die eigenlijk nog laten aanpassen?
futurama bestond nog niet, dus ik kende de "shut up and take my money" meme nog niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom er een tractor op je bankpasje staat?
Ik denk er meestal pas aan om dat uit te zoeken als ik een nieuw pasje krijg en dan vind ik het weer zonde om gelijk een nieuwe aan te vragenquote:
Die zal wel weer niet mogen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
futurama bestond nog niet, dus ik kende de "shut up and take my money" meme nog niet.
Waarheid wel. Anderzijds stoort m'n pas me ook niet, het is ook weer niet tenenkrommend ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk er meestal pas aan om dat uit te zoeken als ik een nieuw pasje krijg en dan vind ik het weer zonde om gelijk een nieuwe aan te vragen
Bij mij staat er iets op van 'gebruik op eigen risico, kan u en andere rondom u schade toebrengen' in het GTA lettertypequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
futurama bestond nog niet, dus ik kende de "shut up and take my money" meme nog niet.
Ik hoef niet zonodig een afbeelding er op, wil hem gewoon helemaal zwart.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
afbeelding wijzigen kost 9,75.
alleen vind ik niet zo snel of je kosteloos weer naar een "normale" pas terug kan
net als je zielquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig een afbeelding er op, wil hem gewoon helemaal zwart.
ook dat is dan een afbeelding, want de standaard pas in oranje met een leeuw.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig een afbeelding er op, wil hem gewoon helemaal zwart.
Nee die is meer turqoise, maar dat matcht dan weer niet zo lekker met de oranje achterkant van een ING pasjequote:
Maar lijkt dat die 9,75 gewoon de prijs is van een nieuwe pas aanvragen als je hem verloren bent.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dat is dan een afbeelding, want de standaard pas in oranje met een leeuw.
Op zich niet onlogisch, want je wil uiteindelijk een nieuwe pas.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar lijkt dat die 9,75 gewoon de prijs is van een nieuwe pas aanvragen als je hem verloren bent.
Raar dat ze je borg een jaar vasthouden. Waar is dat goed voor?quote:
Wel vervelend dat ik 99,9% van de tijd alleen de ING-app gebruik dat ik nu mijn wachtwoord weer ben vergeten om in te kunnen loggen op de sitequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich niet onlogisch, want je wil uiteindelijk een nieuwe pas.
Geen idee.. maar ze hebben volgens de wet een jaar en rekken het dus ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar dat ze je borg een jaar vasthouden. Waar is dat goed voor?![]()
Hier krijg je dat netjes terug na de eindinspectie.
Mijn leven dit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ik 99,9% van de tijd alleen de ING-app gebruik dat ik nu mijn wachtwoord weer ben vergeten om in te kunnen loggen op de site
daarom: LastPassquote:
Zwitsers houden er wel van om jouw geld in hun kluis te houdenquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee.. maar ze hebben volgens de wet een jaar en rekken het dus ook.
Weet wel mijn gebruikersnaam zo uit mijn hoofd, dat is de random letter/cijfer combinatie die ik tig jaar geleden kreeg toen ik voor het eerst kon internetbankierenquote:
Ik moet inderdaad eens zoiets gaan gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwitsers houden er wel van om jouw geld in hun kluis te houden
Zeer irritant jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ik 99,9% van de tijd alleen de ING-app gebruik dat ik nu mijn wachtwoord weer ben vergeten om in te kunnen loggen op de site
Ook wel vreemd dat je niet met behulp van de app kunt inloggen zoals je bij bijvoorbeeld DigiD ook moet doen.quote:
Jup, komt misschien nog. Ze breiden de functies in de app nog steeds uit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel vreemd dat je niet met behulp van de app kunt inloggen zoals je bij bijvoorbeeld DigiD ook moet doen.
Ja op de app zit al best een lange tijd dubbele verificatie, retinascan (of vingerafdruk) + code.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, komt misschien nog. Ze breiden de functies in de app nog steeds uit.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
R onder de 1
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 4695 nieuwe besmettingen, R onder 1 gezakt
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 4695 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 6 minder dan gisteren.
Ten opzichte van een week eerder is het aantal nieuwe besmettingen afgelopen week fors gedaald. In een week tijd zijn er 43.624 nieuwe positieve testen bij het RIVM gemeld. Een week eerder waren dat er 64.036. Dat is een afname van 32 procent. Vorige week daalde het aantal besmettingen met 5 procent.
Het zogenoemde besmettingsgetal R was op 23 oktober 0,91. Dat betekent dat 100 mensen samen 91 anderen besmetten. Alleen als de R onder de 1 zakt, neemt de verspreiding van het virus af.
565 doden in een week
Afgelopen week zijn er door de GGD's 565 doden gemeld bij het RIVM, van wie 98 vandaag. Een week eerder waren dat er 435. In totaal zijn er nu 8141 bevestigde coronapatiënten overleden aan het virus.
Of het aantal doden verder stijgt hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er waren op 8 november 658 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 611. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
zjn geloof ik allemaal gecanceldquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:14 schreef gianni61 het volgende:
Allemaal naar de intocht sinterklaas
en sinterklaas komt aan in een niet-bestaande stad.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zjn geloof ik allemaal gecanceld
Ze komen morgen al aan de deur jammeren voor snoep.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond dan maar weer naar de kroeg. Kan wel een feestje gebruiken.
Goed moment om in de kroeg te zitten dus.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen morgen al aan de deur jammeren voor snoep.
WE HEBBEN DE TWEEDE GOLF OVERLEEFDquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
R onder de 1
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 4695 nieuwe besmettingen, R onder 1 gezakt
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 4695 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 6 minder dan gisteren.
Ten opzichte van een week eerder is het aantal nieuwe besmettingen afgelopen week fors gedaald. In een week tijd zijn er 43.624 nieuwe positieve testen bij het RIVM gemeld. Een week eerder waren dat er 64.036. Dat is een afname van 32 procent. Vorige week daalde het aantal besmettingen met 5 procent.
Het zogenoemde besmettingsgetal R was op 23 oktober 0,91. Dat betekent dat 100 mensen samen 91 anderen besmetten. Alleen als de R onder de 1 zakt, neemt de verspreiding van het virus af.
565 doden in een week
Afgelopen week zijn er door de GGD's 565 doden gemeld bij het RIVM, van wie 98 vandaag. Een week eerder waren dat er 435. In totaal zijn er nu 8141 bevestigde coronapatiënten overleden aan het virus.
Of het aantal doden verder stijgt hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er waren op 8 november 658 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 611. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
Stiefmonster schrijft as we speak de uitnodigingquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
arg nu moeten we zeker kerst met de familie vieren
Nah.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
arg nu moeten we zeker kerst met de familie vieren
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiefmonster schrijft as we speak de uitnodiging
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje kalkoen eten, beetje ruzie maken
Kun je daarna lekker met de botjes gaan zwaardvechten en speerwerpenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje kalkoen eten, beetje ruzie maken
Ga je niet met je gat op een Canarisch Eiland liggen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:25 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kijk helemaal niet uit naar de kerst.
Nee. Vorig jaar zat ik overigens nu op Kaapverdiëquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je niet met je gat op een Canarisch Eiland liggen?
Ik durf echt niets te boeken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je niet met je gat op een Canarisch Eiland liggen?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik durf echt niets te boeken.
De belastingdienst lacht zich rot nuquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En heb gisteren aangegeven dat ik mijn vakantiedagen allemaal uitbetaald wil krijgen
Voor de gelegenheid omgedoopt in Haagsverdiëquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee. Vorig jaar zat ik overigens nu op Kaapverdië
Iemand heeft de haagsbot kapot gemaaktquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:25 schreef Justin_Case het volgende:
Ik kijk helemaal niet uit naar de kerst.
Lekker cashenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En heb gisteren aangegeven dat ik mijn vakantiedagen allemaal uitbetaald wil krijgen
55,55 %quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De belastingdienst lacht zich rot nu
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid omgedoopt in Haagsverdië![]()
Dat waren nog eens tijden.
Ook ik verander (positief)quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand heeft de haagsbot kapot gemaakt
Ik ergens in Utah of Nevada.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee. Vorig jaar zat ik overigens nu op Kaapverdië
krijg je toch weer terug?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De belastingdienst lacht zich rot nu
Baas boven baas.quote:
Ja ging wel. 6/10quote:
Wel? Weet ik eigenlijk niet.quote:
Ik had nog wat gespaard van voorgaande jaren; mijn nieuwe werkgever (oftewel het bedrijf waardoor we overgenomen zijn) die wil de regels iets strakker naleven. Dus niet meer onbeperkt vakantiedagen meenemen etc.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker cashen
Ik heb zelfs extra dagen bijgekocht dit jaar
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Baas boven baas.
[..]
Ja ging wel. 6/10
[..]
Wel? Weet ik eigenlijk niet.
Ja dacht ik wel? gaat toch per schijf?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Baas boven baas.
[..]
Ja ging wel. 6/10
[..]
Wel? Weet ik eigenlijk niet.
Nee, dat mag bij ons niet. Maximaal een week, dacht ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had nog wat gespaard van voorgaande jaren; mijn nieuwe werkgever (oftewel het bedrijf waardoor we overgenomen zijn) die wil de regels iets strakker naleven. Dus niet meer onbeperkt vakantiedagen meenemen etc.
Als je werkt het netjes aangeeft dan krijg je niets terug.quote:
Ik geloof jou helemaal in deze.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel? gaat toch per schijf?
De Belastingbal. Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel? gaat toch per schijf?
Nu ook nog maar 5 dagen; maar in het verleden keek niemand daar echt naar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat mag bij ons niet. Maximaal een week, dacht ik.
Ja, hetzelfde met mijn 13e maand. Hop, gewoon de helft weg.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je werkt het netjes aangeeft dan krijg je niets terug.
Ik vind 55% ook best wel een "bijzonder tarief" inderdaad
Jij bent rijk zatquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde met mijn 13e maand. Hop, gewoon de helft weg.
Die kennen wij dan weer niet. Wel soort van eindejaarsbonus maar die is vrij variabel gebleken de laatste jaren. Hopelijk houden ze vorig jaar aanquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg heul geen 13e maandquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor.ben ook maar een simpele man.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij![]()
Zegt de man die een huis met bubbelbad heeft bij Kijkduin
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het wel nodig om mijn armzalige salaris te compenseren
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het wel nodig om mijn armzalige salaris te compenseren
Het tarief voor bijzondere (of eenmalige) vergoedingen hangt daar ook mee samen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht altijd dat je gewoon belasting betaald per de schijf waar je in zit
Nou vooruitquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor.ben ook maar een simpele man.
klopt, maar verlofdagen uit betalen valt in box 3 ofzo. is aparte regeling voor. gaat volgens mij 49 (of die 55 ondertussen) naar de belasting.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht altijd dat je gewoon belasting betaald per de schijf waar je in zit
Nee?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
gewoon_haagsquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb ooit een regeling gehad waarbij ik een deal kon maken om een telefoon + TV "van de zaak" te krijgen. Die waren daarna gewoon van mij. Dat was wel fijn omdat ik toen ook goede contacten had bij Samsung om de TV ook voor de helft van het geld te krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, maar verlofdagen uit betalen valt in box 3 ofzo. is aparte regeling voor. gaat volgens mij 49 (of die 55 ondertussen) naar de belasting.
afgelopen jaar paar keer een maand aan verlof dagen uit laten betalen omdat ik extra poen nodig had om die verbouwing af te maken. geen rooie cent van terug gezien
ja ik kreeg het geloof ik wel terug omdat ik in de laagste schijf viel? Maar het is een vaag systeemquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, maar verlofdagen uit betalen valt in box 3 ofzo. is aparte regeling voor. gaat volgens mij 49 (of die 55 ondertussen) naar de belasting.
afgelopen jaar paar keer een maand aan verlof dagen uit laten betalen omdat ik extra poen nodig had om die verbouwing af te maken. geen rooie cent van terug gezien
Nu vergeet je simpel_kwartiertjequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon_haags
haags_simpeltje
haags_copain
Zeer vaagquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kreeg het geloof ik wel terug omdat ik in de laagste schijf viel? Maar het is een vaag systeem
https://www.oceanfinance.(...)erwerk-anders-belast
Als je daar eenmaal aan begint moet je dat toch ieder jaar doen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gehoopt komend jaar geen aangifte te hoeven doen, maar ik vrees dat er gewoon weer zo'n hatelijke envelop op de mat valt
Hebben wij nu nog steeds, scheelt stiekem best veel, nou ja het is wat ingewikkelder als voorheen maar er valt per jaar nog steeds voor 3000 euro netto aan apparatuur/middelen te scoren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een regeling gehad waarbij ik een deal kon maken om een telefoon + TV "van de zaak" te krijgen. Die waren daarna gewoon van mij. Dat was wel fijn omdat ik toen ook goede contacten had bij Samsung om de TV ook voor de helft van het geld te krijgen
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal aan begint moet je dat toch ieder jaar doen?
Als je huurt en je bent in loondienst is het in principe niet nodig. Maar ze zullen nog wel een stukje van mijn spaargeld willenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal aan begint moet je dat toch ieder jaar doen?
Oh ja jij huurt hequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je huurt en je bent in loondienst is het in principe niet nodig. Maar ze zullen nog wel een stukje van mijn spaargeld willen
Daar staat toch tegenwoordig praktisch alles al vooraf ingevuld? Gewoon een kwestie van doorklikken om te kijken of het allemaal klopt en klaar?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gehoopt komend jaar geen aangifte te hoeven doen, maar ik vrees dat er gewoon weer zo'n hatelijke envelop op de mat valt
Oh is dat bij huur anders?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je huurt en je bent in loondienst is het in principe niet nodig. Maar ze zullen nog wel een stukje van mijn spaargeld willen
beetje er af halen voor 1 janquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik mijn huis verkocht en moest ik zowaar zelf wat dingen uitrekenenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat toch tegenwoordig praktisch alles al vooraf ingevuld? Gewoon een kwestie van doorklikken om te kijken of het allemaal klopt en klaar?
Vast wel over iets, iedereen moet bloeden voor de belastingdienstquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar moet die belasting over betalen dan bij een huurhuis?
nah huurhuis niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel over iets, iedereen moet bloeden voor de belastingdienst
ja ik weet niet hoeveel het is mara als het geen te hoog bedrag is kan je het doen toch?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is ook weer zoiets
Molotov's door de ruiten en antrax met de post waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
https://www.gelderlander.(...)in-winkels~aa269db4/
spaargeld..quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah huurhuis niet.
Ik heb echt vrijwel nooit belasting moeten betalen toen ik nog 'huurde'
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
https://www.gelderlander.(...)in-winkels~aa269db4/
Ja heb me daar nooit zo in verdieptquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah huurhuis niet.
Ik heb echt vrijwel nooit belasting moeten betalen toen ik nog 'huurde'
Ik weet niet wanneer die nieuwe limiet ingaat, komend jaar of pas het jaar daaropquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel het is mara als het geen te hoog bedrag is kan je het doen toch?
K vind die belasting echt zo schofterig
was 2022 bedoeld maar goed is maar de vraag of dat nog door gaat nu covid er isquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die nieuwe limiet ingaat, komend jaar of pas het jaar daarop
Paar jaar geleden toen mijn ouders in een gulle bui waren omdat ze gingen verhuizen hadden toen ook wat geld overgemaakt, eerst een deel op 30 december en de 2e helft op 2 januari precies om die redenquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel het is mara als het geen te hoog bedrag is kan je het doen toch?
K vind die belasting echt zo schofterig
Mja. Fijn hoor, die driedubbele belasting op allesquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was 2022 bedoeld maar goed is maar de vraag of dat nog door gaat nu covid er is
Ah dat heb ik net niet, dus zit wel veilig dan.quote:
mja zit je ook weer met giften. dat mag eenmalig belastingvrij..quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen mijn ouders in een gulle bui waren omdat ze gingen verhuizen hadden toen ook wat geld overgemaakt, eerst een deel op 30 december en de 2e helft op 2 januari precies om die reden
Je mag geloof ik per jaar een x bedrag belastingvrij als gift sturen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja zit je ook weer met giften. dat mag eenmalig belastingvrij..
maarja dan zal die vermogensbelasting er wel weer af gaan.
ja en een heel groot bedrag 1x per 10 jaar ofzo of überhaupt eenmaligquote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag geloof ik per jaar een x bedrag belastingvrij als gift sturen.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
Ah buda verandert wel iets
Wat verandert er?
Heeft u een vermogen tot ¤ 50.000 (of ¤ 100.000 met uw fiscaal partner), dan betaalt u geen box 3-belasting meer over dat vermogen. Het belastingtarief gaat wel omhoog van 30% naar 31%. Door de aanpassing van het heffingsvrije vermogen betaalt iedereen met een spaar- of belegd vermogen tot ¤ 220.000 vanaf 2021 minder box 3-belasting.
https://ondernemersplein.(...)c5zQAShoCkboQAvD_BwE
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en een heel groot bedrag 1x per 10 jaar ofzo of überhaupt eenmalig
quote:Elk jaar mogen ouders hun kinderen een bepaald bedrag belastingvrij schenken. In 2020 mag je je zoon en/of dochter maximaal 5.515 euro belastingvrij schenken.
Verder mogen ouders hun kinderen tussen 18 en 40 jaar eenmalig een groter bedrag schenken. In 2020 ligt de grens hiervoor op 26.457 euro. Wordt de schenking gebruikt voor een studie, dan mag de eenmalige schenking in 2020 maximaal 55.114 euro bedragen.
https://blog.geld.nl/sparen/belastingvrij-schenken
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zullen wij fiscaal partner worden?
Ik zat 2018 (toen was die grens nog iets van 21.000) op het punt dat ik vermogensbelasting moest gaan betalen omdat ik toen bakken met geld van de verzekering had gehad (auto, ziekhuisliggeld, smartengeld etc.), toen maar snel een nieuwe auto gekochtquote:
je vergeet kuzuquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
Buda en Haags fiscaal partner.
Motto: denk out of the box(3)
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit klinkt alsof ik daarna een poosje niet meer kan zitten, Haags.
quote:
De peildatum is 1 januari 2021. Dan zou je dat komend jaar toch al moeten merken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat merk je pas in 22 he. volgend jaar betaal je voor 2020
Ik moet altijd lachen om je US-style postsquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me heeft dat in het dashboardkastje van haar klassieke 911. Wisselgeld![]()
![]()
![]()
![]()
mja die belasting is nou ook niet zo heel veel voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat 2018 (toen was die grens nog iets van 21.000) op het punt dat ik vermogensbelasting moest gaan betalen omdat ik toen bakken met geld van de verzekering had gehad (auto, ziekhuisliggeld, smartengeld etc.), toen maar snel een nieuwe auto gekocht
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Ben alweer aan het kijken naar een nieuwe studieEr is teveel interessants te studeren
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me heeft dat in het dashboardkastje van haar klassieke 911. Wisselgeld![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar een beetje zonde om dat te gaan betalen als dat niet nodig isquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die belasting is nou ook niet zo heel veel voor zover ik me kan herinneren.
maar goed, toen was er überhaupt nog rente op spaargeld
Nieuwe werkgever die werkt daar niet echt aan meequote:Op dinsdag 10 november 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben wij nu nog steeds, scheelt stiekem best veel, nou ja het is wat ingewikkelder als voorheen maar er valt per jaar nog steeds voor 3000 euro netto aan apparatuur/middelen te scoren.
Nee je betaald toch belasting voor het jaar er voor? In 2021 aangifte betaal je over wat er op 1 janari 2020 op je rekening stondquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De peildatum is 1 januari 2021. Dan zou je dat komend jaar toch al moeten merken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu te kijken naar een part-time Master Computer Science of Artificial Intelligence, dat is natuurlijk altijd handig in de toekomst. En ik wil ook software ontwikkelen voor de politie gebaseerd op AI - nu kan ik dat totaal niet zelf, maar zou wel fijn zijn als ik in ieder geval mee kan denken over de technische aspecten.quote:
Ik krijg hoofdpijn van zulke dingenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je betaald toch belasting voor het jaar er voor? In 2021 aangifte betaal je over wat er op 1 janari 2020 op je rekening stond
Is niet ingewikkeld, je betaald met de aangifte in mei het jaar er voorquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van zulke dingen
interessantquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken naar een part-time Master Computer Science of Artificial Intelligence, dat is natuurlijk altijd handig in de toekomst. En ik wil ook software ontwikkelen voor de politie gebaseerd op AI - nu kan ik dat totaal niet zelf, maar zou wel fijn zijn als ik in ieder geval mee kan denken over de technische aspecten.
Kwiwisoftquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken naar een part-time Master Computer Science of Artificial Intelligence, dat is natuurlijk altijd handig in de toekomst. En ik wil ook software ontwikkelen voor de politie gebaseerd op AI - nu kan ik dat totaal niet zelf, maar zou wel fijn zijn als ik in ieder geval mee kan denken over de technische aspecten.
Was eerst bang dat ik dat moest met het deel van het huis van m'n moeder. Maar blijkbaar zolang m'n stiefvader het vruchtgebruik van dat deel heeft hoeft dat niet. Althans, de belastingdienst is nog niet komen aankloppenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb belasting betaald over spaargeld wat ik nog niet eens had ontvangen
Ja, maar nu moet ik weer gaan bedenken wat ik vorig jaar op mijn rekening had staanquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is niet ingewikkeld, je betaald met de aangifte in mei het jaar er voor
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de bad guy heet dan Kwiwischoft
Je wilt een eigen Skynet oprichten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
heh vruchtgebruik is toch alleen kind?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was eerst bang dat ik dat moest met het deel van het huis van m'n moeder. Maar blijkbaar zolang m'n stiefvader het vruchtgebruik van dat deel heeft hoeft dat niet. Althans, de belastingdienst is nog niet komen aankloppen
Silk Roadquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilt een eigen Skynet oprichten?
Van wat ik heb begrepen moet je als kind daar wel al belasting over betalen ook al gaat het geld naar de langstlevende. meestal schiet de langstlevende de belasting voor het kind voor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was eerst bang dat ik dat moest met het deel van het huis van m'n moeder. Maar blijkbaar zolang m'n stiefvader het vruchtgebruik van dat deel heeft hoeft dat niet. Althans, de belastingdienst is nog niet komen aankloppen
Gaat er toch om dat je werkgever blije gelukkige werknemers heeft want dat is de intrinsieke waarde van het bedrijf, als ik af en toe die dramatische klaagverhalen hoor hier, ik snap niet dat jullie geen leuk baasje zoekenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe werkgever die werkt daar niet echt aan mee
Soort Pweer.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heh vruchtgebruik is toch alleen kind?
of is je stiefpa een vrucht?
Weet de belastingdienst ook welquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik weer gaan bedenken wat ik vorig jaar op mijn rekening had staan
Oh heet dat niet vruchtgebruik? Zo stond het wel in het testament geloof ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heh vruchtgebruik is toch alleen kind?
of is je stiefpa een vrucht?
langst levenden testament wss?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heet dat niet vruchtgebruik? Zo stond het wel in het testament geloof ik.
Oh volgens mij is dat inderdaad gebeurd nu je het zegt, dat de langstlevende (m'n stiefvader) het voor heeft geschoten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen moet je als kind daar wel al belasting over betalen ook al gaat het geld naar de langstlevende. meestal schiet de langstlevende de belasting voor het kind voor.
Dus moet je wel uitzoeken
Wil me vast mentaal voorbereidenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet de belastingdienst ook wel
Dan zal het wel allemaal al geregeld zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh volgens mij is dat inderdaad gebeurd nu je het zegt, dat de langstlevende (m'n stiefvader) het voor heeft geschoten.
Moet toch eens aan mijn repertoire werken. Haags was net ook al niet te spreken over Haagsverdiëquote:
Moeten ze me eerst vinden. Nederland weet niet dat ik een Belgisch paspoort heb, en daar sta ik mee in Zwitserland ingeschrevenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
overigens ben je zelf verplicht aangifte te doen ook al hoor je niks van de belastingdienst :p
Weinig werkgevers die me deze mogelijkheden geven, zo slecht heb ik het niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat je werkgever blije gelukkige werknemers heeft want dat is de intrinsieke waarde van het bedrijf, als ik af en toe die dramatische klaagverhalen hoor hier, ik snap niet dat jullie geen leuk baasje zoeken
ja ik zou daar geen grappen over makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst vinden. Nederland weet niet dat ik een Belgisch paspoort heb, en daar sta ik mee in Zwitserland ingeschreven
Ben jij zo'n schimmige belastingontduikerquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst vinden. Nederland weet niet dat ik een Belgisch paspoort heb, en daar sta ik mee in Zwitserland ingeschreven
Nooit met je Nederlandse paspoort Nederland inreizen dan, want dan hebben ze je gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gwappen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou daar geen grappen over maken
Nee is ook zo, maar heb net nog even het testament nagelezen, en inderdaad, mijn stiefvader moet volgens dat document voorschietenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou daar geen grappen over maken
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorm lange en lenige @tong80
Nou nee want ik heb geen inkomen in Nederlandquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n schimmige belastingontduiker
En dan maar hopen dat hij het niet opmaaktquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar heb net nog even het testament nagelezen, en inderdaad, mijn stiefvader moet volgens dat document voorschieten
Dan zit je in Zwitserland nog redelijk goed.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n schimmige belastingontduiker
Ja.. Dat weet ik nog zo net niet. Maar blijkbaar houden we dan die vordering op ZIJN kinderen als hij het opmaakt en overlijdt. M'n moeder had het wel goed voor zichzelf en ons geregeld blijbaarquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij het niet opmaakt
Dat hele land is een schimmige belastingontduikerquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je in Zwitserland nog redelijk goed.
Nou niet meer hoor, Zwitserland is tegenwoordig ook een open boek wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je in Zwitserland nog redelijk goed.
oh k bedoelde het nog als grap ::Pquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. Dat weet ik nog zo net niet. Maar blijkbaar houden we dan die vordering op ZIJN kinderen als hij het opmaakt en overlijdt. M'n moeder had het wel goed voor zichzelf en ons geregeld blijbaar
Klinkt wel aantrekkelijk om naar te emigreren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hele land is een schimmige belastingontduiker
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijk om naar te emigreren.
Kun je een beetje jodelen?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijk om naar te emigreren.
vraag me toch af wat voor accent je hebtquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag me toch af wat voor accent je hebt
Ik kan echt wel sleetje rijdenquote:
Beetje Hans Gruber accentje gok ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
maar aux serieus
een belg die in Limburg is opgegroeid.. en dan nu in Zwitserland woont..
Dat was niet in de sneeuw, een ook geen sleequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ging met je auto niet zo goed anders
dat was toch meer iets van @Molo etc ?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed jij vroeger nou ook altijd mee met dat?
Liedjes inzingen en verhaaltjes vertellen
Molo is meer van de piemelsquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was toch meer iets van @:molo etc ?
Geen idee.quote:
wie?quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee.
Zag gisteren trouwens weer die Laila Frank bij Op1, die moet toch haast wel een FOK! account hebben
Ja en Miauw en nog wat mensen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was toch meer iets van @:molo etc ?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel je nu dat @:molo dickpics stuurt?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje Hans Gruber accentje gok ik.
@IJsdraakjequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en Miauw en nog wat mensen.
Zo'n Amerika deskundige.quote:
Een jonge vrouw ipv een oude manquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis met Maarten van Rossem.
Verandering
nog nieuw in de verpakking bedoel jequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n type voor een perfecte vagina.
Nee, die heb ik weggejaagd toen ik vroeg of ze een kloontje isquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:25 schreef Koen66 het volgende:
hebben we hier Zilverberk nog wel eens gesignaleerd?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weggejaagd toen ik vroeg of ze een kloontje is
Nou dat was Salvador Dali zijn dingetje, die vond het onbegrijpelijk dat er lelijke vrouwen waren met een perfecte hemelse vagina en knappe vrouwen met een vagina als het bombardement op Guernica.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog nieuw in de verpakking bedoel je
jij weer hequote:Op dinsdag 10 november 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weggejaagd toen ik vroeg of ze een kloontje is
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:29 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me heeft de perfecte vagina. Superieure genen en Brabantse gemoedelijkheid he![]()
![]()
uitgewoond dusquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat was Salvador Dali zijn dingetje, die vond het onbegrijpelijk dat er lelijke vrouwen waren met een perfecte hemelse vagina en knappe vrouwen met een vagina als het bombardement op Guernica.
verkeerd account UitStralingquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:29 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me heeft de perfecte vagina. Superieure genen en Brabantse gemoedelijkheid he![]()
![]()
Straks ga je nog zeggen dat ik Buda heet omdat ik dik benquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niks "pestenaar"
Dikke pestenaarquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat ik Buda heet omdat ik dik ben
quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Over vagina's gesproken.. Zouden gyneacologen nog opgewonden worden van die van hun eigen vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |