SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja aan voorschot bedoel je?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier ook, en als je verhuist duurt het tot een jaar voordat je dat weer terug krijgt. Terwijl je voor de nieuwe woning wéér even rond de 10-12k mag aftikken eerst
goed gedrag ook echtquote:Op dinsdag 10 november 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gaat wel ver wat ze van je moeten weten. Is voor een huur woning :s
bankafschrift en bankpas?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gedrag ook echt
maar ja dit is vrij gebruikelijk
quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bankafschrift en bankpas?
nu weet ik wat jij van plan bent met die hut. identiteitsfraude.
heb ik zaterdag gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Buren zijn aan het boren. Genieten.
Je bent aantekeningen aan het maken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gedrag ook echt
maar ja dit is vrij gebruikelijk
Creditcards aanvragen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
lekker shoppen met de gegevens van de huurder
zulke resultaten heb ik eerder gezien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Lol, onze CEO presenteert net de engagement survey results. Maar 1 in 7 medewerkers vindt het 'worthwhile' om voor dit bedrijf te werken![]()
ja ook nood.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Baby's maken is makkelijker dan een huurhuisje op de kop tikken.
Hij zegt nu net: laten we bespreken waarom. En dit is dus precies wat m'n collega zei: ja, je doet er ook nooit wat meequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zulke resultaten heb ik eerder gezien.
Er wat mee doen? ho maar.
En dan m'n bankpasontwerp jatten zeker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook nood.
k weet niet waarom je de kopie van het bankpasje nodig hebt van de huurder maar blijkbaar zijn veel dinge die worden gevraagd om de huurder te checken makkelijk te faken
Heb je zo'n coole?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan m'n bankpasontwerp jatten zeker.
en nuquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zegt nu net: laten we bespreken waarom. En dit is dus precies wat m'n collega zei: ja, je doet er ook nooit wat mee
ja bankpasje had ik zelf nog niet bedacht :pquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent aantekeningen aan het maken?
Bij de ING kon je ooit gratis een foto's er op laten zetten.quote:
Definieer cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de ING kon je ooit gratis een foto's er op laten zetten.
Sindsdien krijg ik telkens weer een mooi nieuw pasje met een John Deere tractor er op
wat is er onduidelijk aan deze zin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |