SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beide opties zijn toch bij dezelfde club?
Ehm, geen ideequote:Op dinsdag 10 november 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel daarvan kunnen er tegelijkertijd met After Effects, Illustrator, Audition, Photoshop en InDesign werken
Ik heb anders al een medestanderquote:
Zou geen succes wordenquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O je mag mijn badkamer ook wel opnieuw betegelen dan. En een nieuwe douchecabine.
Maar niemand die het allemaal tegelijkertijd kan dusquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, geen ideeIllustrator, Photoshop en InDesign sowieso wel, vermoed ik. En we hebben ook nog ergens iemand werken die animaties en video's maakt.
Nou ja, dat weet ik dus niet precies. Ik weet niet helemaal wat onze designers hiervoor hebben gedaan. Eén van de designers kan wel geweldig tekenen. Daar wil ik nog wat mee gaan doen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar niemand die het allemaal tegelijkertijd kan dus
Het klinkt wel als een goede topicreeks in K&W.quote:
Inb4 Bitterbal: Pics!quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het toch gezellig in huis met m'n kerstboom als het buiten grijs is![]()
squote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het toch gezellig in huis met m'n kerstboom als het buiten grijs is![]()
zo zijn er wel 2 op dit moment jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een goede topicreeks in K&W.
Weer eens wat anders dan "M'n relatie overleefde dit monsterproject niet".
Ik heb nooit een boom.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
pic
[..]
s
ik ga hem niet zetten dit jaar
heb geen boom decoratie
Ik volg ze beiden ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo zijn er wel 2 op dit moment ja
Eén keer geprobeerd een kitrandje te maken. Alles zat onder, behalve het randjequote:Op dinsdag 10 november 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een goede topicreeks in K&W.
Weer eens wat anders dan "M'n relatie overleefde dit monsterproject niet".
echt goed kitten is wel een kunst jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd een kitrandje te maken. Alles zat onder, behalve het randje
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Dit topic sluit automatisch over 1 post.
ģ Dit topic is gesloten!
Mijn broer kan dat echt superstrakquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
echt goed kitten is wel een kunst ja
en anders een kitmaatje / voegenstrijker gebruiken.
ja PostNL hier vandaagquote:
mja ik gebruik afplak tape en een kitmaatje. en dan is het naar mijn zin strak genoegquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer kan dat echt superstrak![]()
Hij heeft de twee rechterhanden en ik de twee linkerhanden
Jaloers op de reisjes van jouw pakketquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Pakket is verzonden uit omgeving Düsseldorf met als doel ergens in NL. Dat ding is dus éérst naar Hannover (like why) gegaan en ligt nu al een week stil in Leipzig.
prop jezelf in een doosquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaloers op de reisjes van jouw pakket
Een soort SRPRS.ME, maar dan via doos.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaloers op de reisjes van jouw pakket
Huehuequote:
Als je daar aan denkt bij het woord doosquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me nu een doos voor me met wc en kitchenette
als man zijndequote:Op dinsdag 10 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daar aan denkt bij het woord doos
Dat krijg je met al die pandapuntenquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
veel chinezen doen dat wel in zeecontainersquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me nu een doos voor me met wc en kitchenette
ik nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het Woggen joh. Totaal niet handig.
Ga nu de was aanzetten.
Ik dacht meteen aan een grote kut.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan een grote kut.
Studenten ook.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel chinezen doen dat wel in zeecontainers
Als er een kitchenette en een badkamertje in moet passen ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan een grote kut.
Ik ook niet, net nog even snel shizzle verkocht.quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet
apparaten staan te snorren, net wat geschilderd.. lekker bezig vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |