abonnement Unibet Coolblue
pi_196463399
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:
De gameplay in dit spel is te triest voor woorden. :')

Leg mij maar uit hoe 57 pace Sagnan in de ‘managerial masterpiece’ friendly mode mijn 87 pace Son er keer op keer uit rent. Waanzinnig knap. Dacht ik ga die 86 Deulofeu unlocken, leuke speler etc, maar op deze manier kap ik er weer snel mee, slaat echt nergens op.

Edit: Ruim 1,5 uur gespeeld en 1 van de 15 wins gehaald. _O_ Die Deulofeu kan de tyfus krijgen. :')
Ik vond gister Fifa erg kut spelen inderdaad, enorme button delay en had het gevoel dat de A.I. echt helemaal van het padje af was. Mijn verdediging had ik allemaal op 'stay back while attacking', maar was vaak nergens te bekennen. Mijn Llorrente nam 'get into the box for crossing' wel erg serieus en rende constant in de goal van de tegenstander.

Uiteindelijk gister wel Rodrygo vrijgespeeld en Sambia in Silver Lounge. Ik moet nu alleen nog Bellerin waar ik nog 12 overwinningen nodig heb. Gelukkig is er geen tijdslimiet voor Bellerin.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196464139
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:
De gameplay in dit spel is te triest voor woorden. :')

Leg mij maar uit hoe 57 pace Sagnan in de ‘managerial masterpiece’ friendly mode mijn 87 pace Son er keer op keer uit rent. Waanzinnig knap. Dacht ik ga die 86 Deulofeu unlocken, leuke speler etc, maar op deze manier kap ik er weer snel mee, slaat echt nergens op.

Edit: Ruim 1,5 uur gespeeld en 1 van de 15 wins gehaald. _O_ Die Deulofeu kan de tyfus krijgen. :')
Heb je voldoende aandacht voor een gebalanceerd team gehad?
In het begin speelde ik die management meesterwerk wedstrijden gewoon met de spelers die ik had. Toen verloor ik vrij veel.
Nu besteed ik wat aandacht aan m'n team, en win ik zeker 80 procent. Waarvan veel tegenstanders al voor minuut 25 opgeven als ik voorkom. Dat schiet lekker op.

Het leuke aan die modus is dat iedereen ongeveer gelijkwaardige teams heeft.
Je kan voor een Mbappe kiezen, maar dat betekent vaak dat je voor de rest matige spelers moet opstellen.
  zondag 29 november 2020 @ 12:01:10 #278
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196464602
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 11:11 schreef papert het volgende:

[..]

Heb je voldoende aandacht voor een gebalanceerd team gehad?
In het begin speelde ik die management meesterwerk wedstrijden gewoon met de spelers die ik had. Toen verloor ik vrij veel.
Nu besteed ik wat aandacht aan m'n team, en win ik zeker 80 procent. Waarvan veel tegenstanders al voor minuut 25 opgeven als ik voorkom. Dat schiet lekker op.

Het leuke aan die modus is dat iedereen ongeveer gelijkwaardige teams heeft.
Je kan voor een Mbappe kiezen, maar dat betekent vaak dat je voor de rest matige spelers moet opstellen.
Ik speelde met: (3-5-2)

Strakosha
Bastioni-Manolas-Malcuit
Conti-Tonali-Pjaca (CAM)-Kessie-Mojica
Keita - IF Caputo

Opzich vrij gebalanceerd denk ik, voor een 77 rated team. Son vanaf de bank wanneer het nodig was.

Strakosha (83 rated) vangt nog geen vlieg, terwijl 76 rated keepers aan de andere kant mega save na mega save voor elkaar krijgen. Ik speelde tegen vrij matige verdedigers maar met mijn snelle aanvallers kwam ik er nauwelijks doorheen, terwijl mijn tegenstanders gewoon ping-ping-ping-ping-ping 1-2tjes door mijn Manolas en Malcuit heen konden doen etc. Het zal ook wel aan mij en de servers gelegen hebben, maar het sloeg echt nergens op gisteren :')

Probeer het van de week nog wel eens als ik er zin in heb, maar had ook al eerder aangegeven hier dat ik het idee heb dat die friendlies 10x moeilijker zijn dan Division Rivals, daar is het exht 50/50, terwijl ik in deze friendly modi veel meer verlies dan win.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_196464870
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik speelde met: (3-5-2)

Strakosha
Bastioni-Manolas-Malcuit
Conti-Tonali-Pjaca (CAM)-Kessie-Mojica
Keita - IF Caputo

Opzich vrij gebalanceerd denk ik, voor een 77 rated team. Son vanaf de bank wanneer het nodig was.

Strakosha (83 rated) vangt nog geen vlieg, terwijl 76 rated keepers aan de andere kant mega save na mega save voor elkaar krijgen. Ik speelde tegen vrij matige verdedigers maar met mijn snelle aanvallers kwam ik er nauwelijks doorheen, terwijl mijn tegenstanders gewoon ping-ping-ping-ping-ping 1-2tjes door mijn Manolas en Malcuit heen konden doen etc. Het zal ook wel aan mij en de servers gelegen hebben, maar het sloeg echt nergens op gisteren :')

Probeer het van de week nog wel eens als ik er zin in heb, maar had ook al eerder aangegeven hier dat ik het idee heb dat die friendlies 10x moeilijker zijn dan Division Rivals, daar is het exht 50/50, terwijl ik in deze friendly modi veel meer verlies dan win.
Opvallend. Ik had ergens gelezen dat zover mogelijk je in vriendschappelijk tegen hetzelfde niveau wordt ingedeeld als je in Rivals speelt. Aangezien ik denk in Rivals nog lager speel, zijn de vriendschappelijke wedstrijden misschien ook makkelijker.

Wat je nog zou kunnen proberen is; 1 keer snel scoren, en op dat moment Son er in zetten, en naar 5-3-2 switchen. Dan quitten je tegenstanders misschien.

Om je misschien te inspireren, ik speel die wedstrijden nu met;

Sprotiello op doel,
Achterin: mojica, romagnoli, demiral, piccini
Middenveld: tello (verhaallijn) Kessie (rttf) Naingola
Cam: boneventura
Aanval: Osimeh (otw) balde

Vooral op het middenveld ben ik daar bijna altijd de baas mee.
  zondag 29 november 2020 @ 16:17:23 #280
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196469349
Net vanochtend record breaker Silva gekocht, m'n beste aankoop tot nu toe :)

Om hem wat extra snelheid te geven en wat beter shooting heb ik hem hunter gegeven.

Passing en dribbling waren al perfect bijna en nu zijn snelheid en schieten dus ook :)

Nu nog ff Falcao record breaker halen en ik ben klaar :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196473544
Iemand die speelt en ervaringen heeft met IF Valverde? Wil een upgrade voor Allan en heb zo'n 450k. Valverde is nu 230k en zal komende dagen nog iets dalen vermoed ik. Houd ik einde van de week ook nog genoeg coins over Varane hopelijk.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 29 november 2020 @ 23:57:45 #282
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196478245
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 12:32 schreef papert het volgende:

[..]

Opvallend. Ik had ergens gelezen dat zover mogelijk je in vriendschappelijk tegen hetzelfde niveau wordt ingedeeld als je in Rivals speelt. Aangezien ik denk in Rivals nog lager speel, zijn de vriendschappelijke wedstrijden misschien ook makkelijker.

Wat je nog zou kunnen proberen is; 1 keer snel scoren, en op dat moment Son er in zetten, en naar 5-3-2 switchen. Dan quitten je tegenstanders misschien.

Om je misschien te inspireren, ik speel die wedstrijden nu met;

Sprotiello op doel,
Achterin: mojica, romagnoli, demiral, piccini
Middenveld: tello (verhaallijn) Kessie (rttf) Naingola
Cam: boneventura
Aanval: Osimeh (otw) balde

Vooral op het middenveld ben ik daar bijna altijd de baas mee.
Ik heb het een beetje omgegooid met wat suggesties van jou erin (Osimehn, sportiello bijv.) om op andere plekken te kunnen versterken. Helaas had het echt 0,0 effect, een goed uurtje gespeeld en in alle wedstrijden (4 totaal) kansloos op 1 na die ik wist te winnen met een rage quit. Sta dus inmiddels op een goede 2-8 oid in de laatste friendlies.

Ben er inmiddels wel van overtuigd dat het aan mijn skillrating in rivals ligt en dat iedere sweatlord de rivals potjes gewoon niet speelt vanwege de WL games die mee tellen en buiten de WL om de friendlies speelt voor de objectives. In Rivals word ik zo goed als nooit weggespeeld, en hier loop ik pot na pot achter de feiten aan. Aangezien ik in Rivals geen bijzonder team gebruik met gigantisch dure spelers etc. zie ik niet echt een andere mogelijkheid.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_196478339
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje omgegooid met wat suggesties van jou erin (Osimehn, sportiello bijv.) om op andere plekken te kunnen versterken. Helaas had het echt 0,0 effect, een goed uurtje gespeeld en in alle wedstrijden (4 totaal) kansloos op 1 na die ik wist te winnen met een rage quit. Sta dus inmiddels op een goede 2-8 oid in de laatste friendlies.

Ben er inmiddels wel van overtuigd dat het aan mijn skillrating in rivals ligt en dat iedere sweatlord de rivals potjes gewoon niet speelt vanwege de WL games die mee tellen en buiten de WL om de friendlies speelt voor de objectives. In Rivals word ik zo goed als nooit weggespeeld, en hier loop ik pot na pot achter de feiten aan. Aangezien ik in Rivals geen bijzonder team gebruik met gigantisch dure spelers etc. zie ik niet echt een andere mogelijkheid.
Je zou daar zomaar gelijk in kunnen hebben.
Speel dit weekend voor het eerst weekend League, en net 5 keer op rij gewonnen.
Wel intensief, dus nu weer over op vriendschappelijk. Het is opeens veel moeilijker. Het is dat ik al op 11 wind zat, maar het is opeens frustrerend geworden.
Was gisteren dus wel erg bijdehand met m'n tips.
  maandag 30 november 2020 @ 02:43:51 #284
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196478885
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 00:09 schreef papert het volgende:

[..]

Je zou daar zomaar gelijk in kunnen hebben.
Speel dit weekend voor het eerst weekend League, en net 5 keer op rij gewonnen.
Wel intensief, dus nu weer over op vriendschappelijk. Het is opeens veel moeilijker. Het is dat ik al op 11 wind zat, maar het is opeens frustrerend geworden.
Was gisteren dus wel erg bijdehand met m'n tips.
Weekend League blijft gewoon stressvol. Ik begon vandaag 6-0 en wist het te presteren 5 keer te verliezen op penalties. Even gestopt tot vanavond en mijn laatste potten gewonnen tot de 14. Lekker Squadbattles gaan doen en sbc’s.

Die 83 upgrade is voor mij heel lekker dit weekend, na Rashford IF nu Wissam Ben Ketser zijn IF te pakken. Ik kan z’on idioot vies smerig team maken :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_196479726
Jongens, wie zouden jullie nu als eerste versterking halen?

Ik speel nu met:

Alisson
Bellerin-Ake-Van Dijk-Robertson
Kante
De Bruyne-Mollet
B.Silva
Werner-Hazard

Ik moet zeggen dat mijn plan eerst was om Salah weer terug te kopen ipv Silva en daarna de verdediging te upgraden.

Twijfel nu wel, want Silva gaf prima steekpassjes.

Achterin kan ik Gomez halen ipv Ake, maar kan ook voor Varane en Mendy gaan(hoewel ik Robertson zeker niet slechter vind dan Mendy)

Of ik doe dat allebei niet en spaar nog even door voor Neymar ipv Hazard.

Maarja, Neymar zal over een paar weken richting futmas toch ook wel zakken nog weer😏
  maandag 30 november 2020 @ 08:09:43 #286
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_196479883
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 07:39 schreef Max23 het volgende:
Jongens, wie zouden jullie nu als eerste versterking halen?

Ik speel nu met:

Alisson
Bellerin-Ake-Van Dijk-Robertson
Kante
De Bruyne-Mollet
B.Silva
Werner-Hazard

Ik moet zeggen dat mijn plan eerst was om Salah weer terug te kopen ipv Silva en daarna de verdediging te upgraden.

Twijfel nu wel, want Silva gaf prima steekpassjes.

Achterin kan ik Gomez halen ipv Ake, maar kan ook voor Varane en Mendy gaan(hoewel ik Robertson zeker niet slechter vind dan Mendy)

Of ik doe dat allebei niet en spaar nog even door voor Neymar ipv Hazard.

Maarja, Neymar zal over een paar weken richting futmas toch ook wel zakken nog weer😏
Varane-Mendy lijkt me het beste wat je kunt doen, daar is nauwelijks tegen te voetballen wanneer ik ze tegen kom :P

Dan kun je Virgil ook nog voor een aardig prijsje kwijt, nu die even niet in packs zit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 30 november 2020 @ 09:22:21 #287
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196480360
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 07:39 schreef Max23 het volgende:
Jongens, wie zouden jullie nu als eerste versterking halen?

Ik speel nu met:

Alisson
Bellerin-Ake-Van Dijk-Robertson
Kante
De Bruyne-Mollet
B.Silva
Werner-Hazard

Ik moet zeggen dat mijn plan eerst was om Salah weer terug te kopen ipv Silva en daarna de verdediging te upgraden.

Twijfel nu wel, want Silva gaf prima steekpassjes.

Achterin kan ik Gomez halen ipv Ake, maar kan ook voor Varane en Mendy gaan(hoewel ik Robertson zeker niet slechter vind dan Mendy)

Of ik doe dat allebei niet en spaar nog even door voor Neymar ipv Hazard.

Maarja, Neymar zal over een paar weken richting futmas toch ook wel zakken nog weer😏
Op de cam is B. Silva een prima speler, je zou eventueel Mahrez IF kunnen halen als vervanger. Toch fijn een 5* skiller.

Neymar is wel echt een game changer, die man is buitenaards. Dat je wat coins verliest op die investering zou ik voor lief nemen mocht je daar voor kiezen.

Wbt je verdediging, Varane & Mendy zijn samen echt goed en zullen echt een upgrade zijn voor je team.

Aan het einde van de dag zijn al je opties goed, wil je spelers kopen dan is nu wel je beste tijd om te kopen aangezien alles laag is.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 30 november 2020 @ 09:31:59 #288
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_196480442
Deze keer een heerlijke Weekend League gehad eigenlijk, vrijdag was nog dramatisch met zeker 5 losses.
Kwam 1 winst te kort helaas voor Goud 1.

Maar sinds dat zaterdag avond laat Mane er in kwam inplaats van Dembele ging het lopen. Wel heb ik Pogba verkocht die als cdm stond, Renato IF was zijn vervanger maar kreeg hem niet goed gelinkt. Pogba is geen goede cvm, met zijn slechte defend stats.

Nu heb ik Rijkaard als cdm er in staan, heb met hem al gespeeld in het team van een vriend, en vind hem wel erg fijn als sterke afpakker.

Dit is nu het team.



In mijn spel is de teamgeest 100 en hebben Kante en Mane en Mbappe 8 chem.
Ronaldo heeft 10 chem.

Heeft iemand een betere opstelling met een betere chem?
In game speel ik 4-2-2-2
  maandag 30 november 2020 @ 09:49:30 #289
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196480633
Holy shit, ik trek net 91 Mane uit die flash challenge.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 30 november 2020 @ 10:02:51 #290
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196480779
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze keer een heerlijke Weekend League gehad eigenlijk, vrijdag was nog dramatisch met zeker 5 losses.
Kwam 1 winst te kort helaas voor Goud 1.

Maar sinds dat zaterdag avond laat Mane er in kwam inplaats van Dembele ging het lopen. Wel heb ik Pogba verkocht die als cdm stond, Renato IF was zijn vervanger maar kreeg hem niet goed gelinkt. Pogba is geen goede cvm, met zijn slechte defend stats.

Nu heb ik Rijkaard als cdm er in staan, heb met hem al gespeeld in het team van een vriend, en vind hem wel erg fijn als sterke afpakker.

Dit is nu het team.

[ afbeelding ]

In mijn spel is de teamgeest 100 en hebben Kante en Mane en Mbappe 8 chem.
Ronaldo heeft 10 chem.

Heeft iemand een betere opstelling met een betere chem?
In game speel ik 4-2-2-2
Rijkaard is drama man, lompe vent.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_196481594
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:02 schreef leeroy het volgende:

[..]

Rijkaard is drama man, lompe vent.
Nooit mee gespeeld,maar zal liever een RB Llorente of IF paulinho hebben inderdaad.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_196481952
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 02:43 schreef leeroy het volgende:

[..]

Weekend League blijft gewoon stressvol. Ik begon vandaag 6-0 en wist het te presteren 5 keer te verliezen op penalties. Even gestopt tot vanavond en mijn laatste potten gewonnen tot de 14. Lekker Squadbattles gaan doen en sbc’s.

Die 83 upgrade is voor mij heel lekker dit weekend, na Rashford IF nu Wissam Ben Ketser zijn IF te pakken. Ik kan z’on idioot vies smerig team maken :')
Inderdaad, soms wel leuk. Maar niet teveel potjes achter elkaar. Ik heb 11 wind gehaald, en m'n laatste 16 wedstrijden gelaten voor wat het is.

Met mijn type spel (alleen maar passen tot de tegenstander geduld verliest en instapt) kan ik met mijn team van veel betere teams winnen.
Al vind ik mijn team ook niet zo slecht meer. Er zitten nog wel 3 spelers in die goedkoper zijn dan 10.000, 3 die goedkoper zijn dan 30.000. Maar die doen hun werk goed. Gisteren Defoulou geunlocked. Dus deze week even een 4-5-1 (met af en toe switchen naar 4-3-3) proberen met Defoulou en Hakimi op de flanken.

Soms wel frustrerend om hier te lezen hoe goede spelers er gepackt worden. Ma het openen van ontelbaar veel pakketjes is mijn beste pick nog Carjaval geweest.
  maandag 30 november 2020 @ 12:10:18 #293
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196482350
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:32 schreef papert het volgende:

[..]

Inderdaad, soms wel leuk. Maar niet teveel potjes achter elkaar. Ik heb 11 wind gehaald, en m'n laatste 16 wedstrijden gelaten voor wat het is.

Met mijn type spel (alleen maar passen tot de tegenstander geduld verliest en instapt) kan ik met mijn team van veel betere teams winnen.
Al vind ik mijn team ook niet zo slecht meer. Er zitten nog wel 3 spelers in die goedkoper zijn dan 10.000, 3 die goedkoper zijn dan 30.000. Maar die doen hun werk goed. Gisteren Defoulou geunlocked. Dus deze week even een 4-5-1 (met af en toe switchen naar 4-3-3) proberen met Defoulou en Hakimi op de flanken.

Soms wel frustrerend om hier te lezen hoe goede spelers er gepackt worden. Ma het openen van ontelbaar veel pakketjes is mijn beste pick nog Carjaval geweest.
Ik heb heel mijn club leeg getrokken dit weekend, ik heb bijna geen gouden spelers meer over door al de sbc’s. En veel was echt meuk en vrienden van mij hebben ook niet veel gepulled, ik moet wel zeggen dat ik dit weekend echt veel geluk had. Kan nu wel mijn team verder upgraden, zit straks op 4.7 miljoen waarde ofzo.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 30 november 2020 @ 12:10:45 #294
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196482360
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nooit mee gespeeld,maar zal liever een RB Llorente of IF paulinho hebben inderdaad.
Paulinho is zo goed, echt een beest.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_196483059
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef leeroy het volgende:

[..]

Paulinho is zo goed, echt een beest.
Ja ik heb hem toen op de kop kunnen tikken voor 60k. Die gaat voorlopig nog mijn team niet uit. Heerlijke complete box to box speler.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 30 november 2020 @ 13:25:53 #296
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_196483343
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef leeroy het volgende:

[..]

Paulinho is zo goed, echt een beest.
Lastig te linken bij mij denk ik
  maandag 30 november 2020 @ 14:08:12 #297
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_196483876
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Lastig te linken bij mij denk ik
Chem maakt bij jou niet uit joh 😜
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_196483950
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Lastig te linken bij mij denk ik
Als ik jou chem zie lijkt het me geen probleem. Waarom knikker je Mane niet op de bank en pleur je een Dembele of Diaby daar niet neer? Heb je iedereen op 10 chem. Mane lijkt me nou niet de speler die al het verschil gaat maken in jou team.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 30 november 2020 @ 14:49:26 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_196484434
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als ik jou chem zie lijkt het me geen probleem. Waarom knikker je Mane niet op de bank en pleur je een Dembele of Diaby daar niet neer? Heb je iedereen op 10 chem. Mane lijkt me nou niet de speler die al het verschil gaat maken in jou team.
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 14:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als ik jou chem zie lijkt het me geen probleem. Waarom knikker je Mane niet op de bank en pleur je een Dembele of Diaby daar niet neer? Heb je iedereen op 10 chem. Mane lijkt me nou niet de speler die al het verschil gaat maken in jou team.
Mane gisteren in 10 wedstrijden 8 goals en 7 assist. Prima speler daar
  maandag 30 november 2020 @ 16:10:32 #300
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196485371
Ik speel 4231 wide met de volgende spelers :

Griezmann
Oyarzabal (88) — David Silva (89) - ocampos (85)
Valverde - Frenkie
Alba - lenglet - Kounde (82) - Navas
Oblak

Ik heb eigenlijk volgens mij niet echt be upgrade mogelijkheden die voor mij betaalbaar zijn.

Heb nu 82k over, maar wil eigenlijk Record breaker Falcao halen als Supersub, maar vind de prijs wat aan de hoge kant voor een speler die alleen maar Wissel zal staan. Tenzij iemand een idee heeft hoe ik hem in dit team kan passen :)

Varane en Mendy zijn nog niet betaalbaar maar wellicht kan Ramos halen ipv Lenglet :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')