SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
👌👁️👄👁️👌quote:
Hebben ze dan al verse broodjes? Hier mopperende bejaarden in de vroege ochtend omdat ze tijdens het kwetsbare boomeruurtje de ovens nog aan moeten zettenquote:Op dinsdag 10 november 2020 06:06 schreef Dven het volgende:
Zo maar even naar de Lidl lopen. Voel me nu echt zo'n kutbejaarde die totaal geen leven heeft en daarom maar een kwartier in de teringkoude gaat wachten om als eerste de supermarkt te kunnen bestormen
quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dan al verse broodjes? Hier mopperende bejaarden in de vroege ochtend omdat ze tijdens het kwetsbare boomeruurtje de ovens nog aan moeten zetten
Verse broodjes dienen niet onderschat te worden hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tsja verse broodjes is wellicht het hoogtepunt van hun dag
Om werkenden te pestenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse broodjes dienen niet onderschat te worden hoor
Wat ik nooit gesnapt heb, maar nu al helemaal niet meer, is dat van die oudjes gewoon 'gezellig' op zaterdagmiddag boodschappen gaan doen
The horror, why
Omdat vroeger..ingesleten ritme.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse broodjes dienen niet onderschat te worden hoor
Wat ik nooit gesnapt heb, maar nu al helemaal niet meer, is dat van die oudjes gewoon 'gezellig' op zaterdagmiddag boodschappen gaan doen
The horror, why
Gaan er nu achterkomen. Was eerst langs de scheerwinkel om een nieuw mes te halenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dan al verse broodjes? Hier mopperende bejaarden in de vroege ochtend omdat ze tijdens het kwetsbare boomeruurtje de ovens nog aan moeten zetten
Jij hebt maanden feest?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:22 schreef Molo het volgende:
Ook best wat mensen die de dag maar weer proberen door te komen en hopen dat ie snel weer voorbij is
Echt, als het zo ver zou komen ooit hier, maak ik er een einde aan hoor
Leven is zo tof, immer![]()
Zin in de feestmaanden
Hou ons op de hoogte Dvenmans!quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaan er nu achterkomen. Was eerst langs de scheerwinkel om een nieuw mes te halenhebben ieder geval een half uur extra om ze bruin te bakken
Snel! begin te baren!quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de enige uit mijn middelbare school klas ben die nog geen kinderen heeft.
Nog?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de enige uit mijn middelbare school klas ben die nog geen kinderen heeft.
Gisteren is Sinterklaasjournaal begonnen dus meteen feestperiode maar gestartquote:
Dacht het nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snel! begin te baren!
ik zou het niet weten. Er zijn maar weinig mensen van mijn middelbare school waar ik nog contact mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |