SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
👌👁️👄👁️👌quote:
Hebben ze dan al verse broodjes? Hier mopperende bejaarden in de vroege ochtend omdat ze tijdens het kwetsbare boomeruurtje de ovens nog aan moeten zettenquote:Op dinsdag 10 november 2020 06:06 schreef Dven het volgende:
Zo maar even naar de Lidl lopen. Voel me nu echt zo'n kutbejaarde die totaal geen leven heeft en daarom maar een kwartier in de teringkoude gaat wachten om als eerste de supermarkt te kunnen bestormen
quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dan al verse broodjes? Hier mopperende bejaarden in de vroege ochtend omdat ze tijdens het kwetsbare boomeruurtje de ovens nog aan moeten zetten
Verse broodjes dienen niet onderschat te worden hoorquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tsja verse broodjes is wellicht het hoogtepunt van hun dag
Om werkenden te pestenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse broodjes dienen niet onderschat te worden hoor
Wat ik nooit gesnapt heb, maar nu al helemaal niet meer, is dat van die oudjes gewoon 'gezellig' op zaterdagmiddag boodschappen gaan doen
The horror, why
Omdat vroeger..ingesleten ritme.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse broodjes dienen niet onderschat te worden hoor
Wat ik nooit gesnapt heb, maar nu al helemaal niet meer, is dat van die oudjes gewoon 'gezellig' op zaterdagmiddag boodschappen gaan doen
The horror, why
Gaan er nu achterkomen. Was eerst langs de scheerwinkel om een nieuw mes te halenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dan al verse broodjes? Hier mopperende bejaarden in de vroege ochtend omdat ze tijdens het kwetsbare boomeruurtje de ovens nog aan moeten zetten
Jij hebt maanden feest?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:22 schreef Molo het volgende:
Ook best wat mensen die de dag maar weer proberen door te komen en hopen dat ie snel weer voorbij is
Echt, als het zo ver zou komen ooit hier, maak ik er een einde aan hoor
Leven is zo tof, immer![]()
Zin in de feestmaanden
Hou ons op de hoogte Dvenmans!quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaan er nu achterkomen. Was eerst langs de scheerwinkel om een nieuw mes te halenhebben ieder geval een half uur extra om ze bruin te bakken
Snel! begin te baren!quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de enige uit mijn middelbare school klas ben die nog geen kinderen heeft.
Nog?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de enige uit mijn middelbare school klas ben die nog geen kinderen heeft.
Gisteren is Sinterklaasjournaal begonnen dus meteen feestperiode maar gestartquote:
Dacht het nietquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snel! begin te baren!
ik zou het niet weten. Er zijn maar weinig mensen van mijn middelbare school waar ik nog contact mee heb.
Bizar, hoe oud ben jij en waar ben je opgegroeid?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Hier hebben ze ooit nog een laffe poging ondernomen voor een reünie. die is nooit van de grond gekomen. Echt, heel jammerquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht het niet![]()
Ik heb ze op feesboek.
Je hebt onsquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Zuid-limburg, 34. En dan ben ik ook nog een jaar ouder dan iedereen uit die klas. Ik vond het ook best bizar, zeker gezien het aantal vrouwelijke strebers die graag carriere wilden makenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar, hoe oud ben jij en waar ben je opgegroeid?
Hier best zat zonder kinderen, en ik ben tegen de 40 dus verwacht daar niet veel meer in
welke middelbare school heb je gezeten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuid-limburg, 34. En dan ben ik ook nog een jaar ouder dan iedereen uit die klas. Ik vond het ook best bizar, zeker gezien het aantal vrouwelijke strebers die graag carriere wilden maken
Hier ook, maar daar heb ik helemaal niks mee dus zou denk ik ook niet gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier hebben ze ooit nog een laffe poging ondernomen voor een reünie. die is nooit van de grond gekomen. Echt, heel jammer
Hier een keer op de basisschool. Maar daar had ik op dat moment niet zoveel behoefte aan. Door allerlei omstandigheden ben ik vervreemd geraakt van die mensen en kom ze ook praktisch nooit meer tegen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier hebben ze ooit nog een laffe poging ondernomen voor een reünie. die is nooit van de grond gekomen. Echt, heel jammer
Plattelandsambities en dan toch super traditioneel zijnquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuid-limburg, 34. En dan ben ik ook nog een jaar ouder dan iedereen uit die klas. Ik vond het ook best bizar, zeker gezien het aantal vrouwelijke strebers die graag carriere wilden maken
Ja is ook weer zoquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Plattelandsambities en dan toch super traditioneel zijn
Al kunnen kinderen en carrière ook gewoon samen op gaan wmb![]()
Wel met de juiste vent erbij dan natuurlijk
Ik zie best wel een verschil tussen mensen die zijn blijven wonen waar ze opgegroeid zijn of mensen die vanwege studie/werk ergens anders naar verhuisd zijn op dat vlak.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Plattelandsambities en dan toch super traditioneel zijn
Al kunnen kinderen en carrière ook gewoon samen op gaan wmb![]()
Wel met de juiste vent erbij dan natuurlijk
Word alleen maar nieuwsgieriger door dit soort berichtenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier een keer op de basisschool. Maar daar had ik op dat moment niet zoveel behoefte aan. Door allerlei omstandigheden ben ik vervreemd geraakt van die mensen en kom ze ook praktisch nooit meer tegen.
Van het mannelijke deel van mijn basisschool klas heeft het grootste deel te maken gehad met drank/drugsproblemen. Ik weet deels waardoor dat ingegeven was, maar ben heel blij dat het kantelpunt kwam toen we naar de middelbare school gingen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Word alleen maar nieuwsgieriger door dit soort berichten
#sensatie![]()
Hier enorm verschil, heel opvallend, tussen mensen die ik ken van opleiding die uit de randstad komen of meer plattelandquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie best wel een verschil tussen mensen die zijn blijven wonen waar ze opgegroeid zijn of mensen die vanwege studie/werk ergens anders naar verhuisd zijn op dat vlak.
Optyften met dat gedachtegoed. En nooit wat gebeurt?? Dit soort gedachtegoed hoort niet ok gevonden te worden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-weg-kwijt~a209bff8/
Nou de reformatorische scholen moeten er aan. Ik zie het probleem niet, dan gaan ouders toch naar een andere school. Tim Hofman ook gelijk te janken, wat is dat een jankbal.![]()
Laat ze verontwaardigt doen over strenge moslimscholen en de haat die daar is tegen homos.
Man die 2% ref. Scholen in NL waar nooit wat gebeurd en je daar druk om maken om iedereen maar de LHBGTIEI kant op te krijgen.
Oh bizar man!quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van het mannelijke deel van mijn basisschool klas heeft het grootste deel te maken gehad met drank/drugsproblemen. Ik weet deels waardoor dat ingegeven was, maar ben heel blij dat het kantelpunt kwam toen we naar de middelbare school gingen.
Ik kwam in een havo/vwo klas terecht met een aantal mensen die nu mijn vrienden zijn. Zij kwamen ik een andere klas terecht en namen een andere afslag.
Nou ja in een land waar iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, is het m.i. niet goed dat kinderen op scholen geleerd wordt dat bepaalde levenstijlen niet ok zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-weg-kwijt~a209bff8/
Nou de reformatorische scholen moeten er aan. Ik zie het probleem niet, dan gaan ouders toch naar een andere school. Tim Hofman ook gelijk te janken, wat is dat een jankbal.![]()
Laat ze verontwaardigt doen over strenge moslimscholen en de haat die daar is tegen homos.
Man die 2% ref. Scholen in NL waar nooit wat gebeurd en je daar druk om maken om iedereen maar de LHBGTIEI kant op te krijgen.
zo lang religies aan scholen verbonden zijn, zal dat nooit helemaal verdwijnenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja in een land waar iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, is het m.i. niet goed dat kinderen op scholen geleerd wordt dat bepaalde levenstijlen niet ok zijn.
Homo of lesbo of whatever zijn is niet eens een levensstijlquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja in een land waar iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, is het m.i. niet goed dat kinderen op scholen geleerd wordt dat bepaalde levenstijlen niet ok zijn.
Moet je voor de grap eens ‘voorlichtingssites’ lezen van die refo’squote:Op dinsdag 10 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat klopt. Maar het is ook of deels een heel Gristeluk land.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval niet op een school die door de overheid wordt gesubsidieerd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ben je niet alleen. Maar dan van se basisschoolquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |