Inmiddels wel last van wallen..quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Doet zijn best maar heeft echt geen charisma of ballen.
M'n tenen gaan vast zo krom staan dat ze de volgende ochtend nog steeds niet helemaal teruggeveerd zijn. Maar ik kijk wel (en laat de recorder meelopen, stel dat het zo'n uitzending wordt die je in de toekomst nog eens terug wil zien).quote:
Ja duh, anders zapt iedereen weg na de hoofditemsquote:Op woensdag 25 november 2020 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Maradona is overleden
Baudet is er
Waar beginnen we mee? Boek over John de Mol
Dit? Je bedoelt het origineel?quote:Op woensdag 25 november 2020 23:02 schreef OProg het volgende:
Orkest is prima, maar hierdoor hoor je duidelijk hoe goed dit gezongen is.
Ik bedoel dat je door het door zo een zanger te laten doen dan nog beter merkt hoe knap het origineel is.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit? Je bedoelt het origineel?
Hij heeft gewoon totaal het bereik niet. Kies dan wat anders zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
Iets te hoog gegrepen voor Marcel, of hij is uit vorm door weinig optreden.
CDA en PVV zetten zich liever in voor een olifant dan voor migranten in noodquote:Op woensdag 25 november 2020 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom heeft de 2e kamer het over een olifant?
Olifanten zijn veel gezelliger.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
CDA en PVV zetten zich liever in voor een olifant dan voor migranten in nood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |