Hee hoe staat het met de verkiezingenquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt vriendelijk. Kun jij je dat wel permitteren?
heb je eindelijk een cuck gevonden die het wel accepteert om jouw werk te doenquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee hoe staat het met de verkiezingen
Doe eens niet zo dwangmatigquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haar Joequote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je eindelijk een cuck gevonden die het wel accepteert om jouw werk te doen
Ik ga al jaren gebukt onder de wensen van Aber, dit moet niets nieuws voor je zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ga al jaren gebukt onder de wensen van Aber, dit moet niets nieuws voor je zijn.
Ik ben denk ik nog nooit zo gelukkig geweest. Wanneer samen een weekendje naar de hoofdstad van Zweden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Mark en Hugo zeiden alleen noodzakelijke reizen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog nooit zo gelukkig geweest. Wanneer samen een weekendje naar de hoofdstad van Zweden?
echt hequote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
liet jij Fok maar es losquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Over iets waar je niets over los laat?
wat... is hij weer weg...quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond grandioze rentree met DeBraat2.0
Mij heeft ie wel gementioned in zn afscheidstopicquote:
eindelijk gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
4 maanden geleden noemde hij Fuckue nog een grote boze K wijf in discord en die heeft hij ook positief gementioned dus denk dat hij aan de halve liters zatquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mij heeft ie wel gementioned in zn afscheidstopic
Heeey, hadden wij van t weekend niet dezelfde uitslag?quote:
Halve liters frituurvet zekerquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
4 maanden geleden noemde hij Fuckue nog een grote boze K wijf in discord en die heeft hij ook positief gementioned dus denk dat hij aan de halve liters zat
Zou heel goed kunnen, maar vind het dit keer een stuk minder grappigquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeey, hadden wij van t weekend niet dezelfde uitslag?
Snap ik. Waardeloos weerquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar vind het dit keer een stuk minder grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |