SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
*pakt popcorn*quote:Op maandag 9 november 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet het beste deel van Nederland dat tegen een vuurwerkverbod is
Grootste gedeelte van Nederland is niet het beste deelquote:Op maandag 9 november 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet het beste deel van Nederland dat tegen een vuurwerkverbod is
ja siervuurwerk vind ik ook leuk maar er komen steeds meer bommen bij. soms denk je dat de ruiten eruit vliegenquote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik haal altijd een grote doos siervuurwerk om op 00:30 aan te steken ff een glas champagne en dan lekker weer naar binnen om te vieren.
Wat is daar mis mee? Straks mag er echt niks meer (klink ik als tokkie nu?)
Dansje doen in plaats van pief paf met vuurwerk?quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik haal altijd een grote doos siervuurwerk om op 00:30 aan te steken ff een glas champagne en dan lekker weer naar binnen om te vieren.
Ja dat zal best bij jou, hier doen ze karbietskietn ergens kilometers verder.quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja siervuurwerk vind ik ook leuk maar er komen steeds meer bommen bij. soms denk je dat de ruiten eruit vliegen
volgens vele hier ben je dan een gigantische tokkie..quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Siervuurwerk is toch niet tokkie? Wie vindt dat dan?quote:Op maandag 9 november 2020 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens vele hier ben je dan een gigantische tokkie..
in en intriest wel eigenlijk
Wie?quote:Op maandag 9 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
en dan ook alles maar kansloos in de fik proberen te steken.
Gewoon in de wet vastleggen dat burgers geen explosieven bij mogen hebben rond de jaarwisseling en zo ja beboeten en bij lichamelijke schade zelf op laten draaien voor de kosten, de meeste vuurwerkmensen hebben amper geld voor brood dus dat zal ze wel afschrikkenquote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van Nederland is niet het beste deel
Het is zoals het is. Kun je weg proberen te denken, maar dat werkt doorgaans niet zo best
maar dat is nu voor bij want knalvuurwerk ist verboden..quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja siervuurwerk vind ik ook leuk maar er komen steeds meer bommen bij. soms denk je dat de ruiten eruit vliegen
Jij bent dus kamp melk koekje naar bed.quote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de wet vastleggen dat burgers geen explosieven bij mogen hebben rond de jaarwisseling en zo ja beboeten en bij lichamelijke schade zelf op laten draaien voor de kosten, de meeste vuurwerkmensen hebben amper geld voor brood dus dat zal ze wel afschrikken
Nou daar ben ik dan blij mee, jammer voor het siervuurwerkquote:Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat is nu voor bij want knalvuurwerk ist verboden..
.
.
.
.
.
en een verbod brengt 0 verschil want is immers al illegaal
Die jip en janneke champagne van de hemaquote:Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent dus kamp melk koekje naar bed.
het is *vuurwerk* dus tokkie volgens genoeg koetzichtige mensenquote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Siervuurwerk is toch niet tokkie? Wie vindt dat dan?
ja je zegt de mensen hierquote:Op maandag 9 november 2020 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
het is *vuurwerk* dus tokkie volgens genoeg koetzichtige mensen
Not quitequote:Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent dus kamp melk koekje naar bed.
het is ook jammer toch voor mense die gewoon op een normale manier vuurwerk afstekenquote:Op maandag 9 november 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
ZwArTe PiET WeG eN Nu VuuRWerK ooK Al, Ze PAKkeN AlleS vaN oNs Af
Volgens mij mag wettelijk gezien echt alleen een sissertje en het allerlulligste vuurpijltje, daar is niets aan natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook jammer toch voor mense die gewoon op een normale manier vuurwerk afsteken
is het geen totaalverbod?quote:Op maandag 9 november 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij mag wettelijk gezien echt alleen een sissertje en het allerlulligste vuurpijltje, daar is niets aan natuurlijk.
In Nederland heeft echt vrijwel iedereen het primaquote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de wet vastleggen dat burgers geen explosieven bij mogen hebben rond de jaarwisseling en zo ja beboeten en bij lichamelijke schade zelf op laten draaien voor de kosten, de meeste vuurwerkmensen hebben amper geld voor brood dus dat zal ze wel afschrikken
1300 gewonden per jaar, mooie traditie wel.quote:Op maandag 9 november 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
In Nederland heeft echt vrijwel iedereen het prima![]()
Vuurwerk, mits normaal verstandig afgestoken, mooi ritueel. Vind ik
Daar gaat het nu dit jaar niet omquote:Op maandag 9 november 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen sier en knal is ook niet te handhaven
Moord door Krampus en zijn mattiesquote:Op maandag 9 november 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1300 gewonden per jaar, mooie traditie wel.
Stel dat Sinterklaas zoveel slachtoffers per jaar zou hebben
Daarom heeft los nu zon dure keuken gekocht. hij bespaart duizende euro'squote:Op maandag 9 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je maar gewoon met sissertjes moeten staan zwaaien in plaats van handgranaten.
De helft van de slachtoffers met vuurwerkletsel had het vuurwerk niet zelf afgestoken. Veruit de meeste letsels, 81 procent, ontstonden door legaal vuurwerk, met name door siervuurwerk. Er vielen meer mannelijke slachtoffers (79 procent) dan vrouwelijke.quote:Op maandag 9 november 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Moord door Krampus en zijn matties![]()
Doorgaans niet door siervuurwerk, maar dat weet je al.
En ja, zitten risico's aan, motorrijden en doe het zelven in huis ook.
Kan hij lekker braaf zijn champagne drinken in de keuken dit jaarquote:Op maandag 9 november 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom heeft los nu zon dure keuken gekocht. hij bespaart duizende euro's
we kunnen veel zeggen maar tis wel een mooie keukenquote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij lekker braaf zijn champagne drinken in de keuken dit jaar
Zitten meerdere zaken in die je kunt reguleren en fixen zonder vuurwerk in zijn geheel af te schaffenquote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De helft van de slachtoffers met vuurwerkletsel had het vuurwerk niet zelf afgestoken. Veruit de meeste letsels, 81 procent, ontstonden door legaal vuurwerk, met name door siervuurwerk. Er vielen meer mannelijke slachtoffers (79 procent) dan vrouwelijke.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-helft-was-omstander
Hmmm
81quote:Op maandag 9 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
81 fucking procent door siervuurwerk....
Dat staat er nietquote:Op maandag 9 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
81 fucking procent door siervuurwerk....
Klopt en zoals algemeen bekend is, ik heb daar verstand vanquote:Op maandag 9 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen veel zeggen maar tis wel een mooie keuken
ja maar je zei doorgaans niet door siervuurwerk.quote:Op maandag 9 november 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Zitten meerdere zaken in die je kunt reguleren en fixen zonder vuurwerk in zijn geheel af te schaffen
Blijft het nog steeds een risico, maar sois
Hoeveel doden vallen er jaarlijks door alcohol?quote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij lekker braaf zijn champagne drinken in de keuken dit jaar
. Veruit de meeste letsels, 81 procent, ontstonden door legaal vuurwerk, met name door siervuurwerk.quote:
k zag trouwens geen hoogglans wit dus zeker zijn laatste geld in die keukenquote:Op maandag 9 november 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt en zoals algemeen bekend is, ik heb daar verstand van
Ook verbieden dit jaar dan maar.quote:Op maandag 9 november 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeveel doden vallen er jaarlijks door alcohol?
@:kree
Mwa. om kwart over 6 gaat de wekker al weer. Dus wil het niet al te laat maken...quote:
Of door ongelukken in de keukenquote:Op maandag 9 november 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga nu erin springen iigquote:Op maandag 9 november 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa. om kwart over 6 gaat de wekker al weer. Dus wil het niet al te laat maken...
die heb ik alleen wat likes zien doen vandaagquote:Op maandag 9 november 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
over vroeg slapen gespoken waar is fles
Het is het dan ook nèt niet maar een dikke pluim voor de poging.quote:Op maandag 9 november 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zag trouwens geen hoogglans wit dus zeker zijn laatste geld in die keuken
warm bedquote:Op maandag 9 november 2020 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga nu erin springen iig
Warm bed, heer-lijk![]()
Trusten!
quote:Op maandag 9 november 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is het dan ook nèt niet maar een dikke pluim voor de poging.
Is die dood?quote:Op maandag 9 november 2020 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zitten jullie nou mijn keuken te bespreken?quote:Op maandag 9 november 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zag trouwens geen hoogglans wit dus zeker zijn laatste geld in die keuken
Jaquote:Op maandag 9 november 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zitten jullie nou mijn keuken te bespreken?
quote:Op maandag 9 november 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zitten jullie nou mijn keuken te bespreken?
quote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Los wat dat je laatste geld die keuken?
van die cijfers die ze hebben van de gewonden personen..quote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De helft van de slachtoffers met vuurwerkletsel had het vuurwerk niet zelf afgestoken. Veruit de meeste letsels, 81 procent, ontstonden door legaal vuurwerk, met name door siervuurwerk. Er vielen meer mannelijke slachtoffers (79 procent) dan vrouwelijke.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-helft-was-omstander
Hmmm
Nee joh.quote:Op maandag 9 november 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Los wat dat je laatste geld die keuken?
Da fuck, zijn dat oude rokende Turken dan?quote:Op maandag 9 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind hem wel mooi.
De uitbouw heb ik al in 3D ontworpen en de bouwkundige tekening gemaakt.
Nu wachten we op de constructieberekening, die man was hier 3 weken terug en zou binnen een week klaar zijn.
Heeft hij en AL zijn collega’s Corona
Nu al verhuisplannen??quote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, wat is de spoeling dun op funda
Schaarste?quote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
of je lat te hoogquote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HA @:Uisttraling.
Zie je nou wel dat je er geen verstand van hebt
ja dat is ook wel iets wat een pro vuurwerk iemand zou zeggen hequote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
van die cijfers die ze hebben van de gewonden personen..
tuurlijk zeggen ze niet dat het illegaal was
Nee gewoon eigenwijze adviseurs die lekker op kantoor hun hammetje eten.quote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck, zijn dat oude rokende Turken dan?
op wat zoek je?quote:Op maandag 9 november 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@LTVDKquote:Op maandag 9 november 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Moeten nog een nieuwe vloer uitzoeken, en ik denk gelijk een mooie terras overkapping ervoor te zetten.
Iets met lamellen die open kunnen ofzo.
Niks mis mee hoor, vind het alleen opvallendquote:
Denk dat de prijzen volgend jaar nog meer zullen stijgen. Maar misschien komt er nog een crisisquote:Op maandag 9 november 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met deze prijzen ben ik al blij als ik een latje kan betalen
Ja, ik ben een soort zigeuner.quote:Op maandag 9 november 2020 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, vind het alleen opvallend
maar waar?quote:Op maandag 9 november 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij voorkeur een vrijstaand huisje. Hoeft niet groot te zijn.
Wat Bos zegt, nu al klaar met de woning?quote:Op maandag 9 november 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit helpt niet hequote:Op maandag 9 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de prijzen volgend jaar nog meer zullen stijgen. Maar misschien komt er nog een crisis
Dit is nooit echt bedoeld geweest als definitieve woning. Ik wilde in februari weer richting randstad omdat ik de reistijden naar mijn werk niet meer trok. De inkt op mijn huurcontract was nog niet droog of corona brak uitquote:Op maandag 9 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Bos zegt, nu al klaar met de woning?
Ik ga wat valse geruchten verspreiden via facebook.quote:Op maandag 9 november 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik weet het. Maar misschien dat het vertrouwen ineens toch nog gaat zakken
Dat is al zo joh, kijk maar in deze SC qua percentage,quote:Op maandag 9 november 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Straks is 20 procent van Nederland werkeloos en dan zakken de huizenprijzen echt wel weer.
quote:Op maandag 9 november 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wat valse geruchten verspreiden via facebook.
quote:Op maandag 9 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is al zo joh, kijk maar in deze SC qua percentage,
En dit is natuurlijk een afspiegeling Vd maatschappij.
Heel Nederland zit ook vol met zolderkamerautistenquote:Op maandag 9 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is al zo joh, kijk maar in deze SC qua percentage,
En dit is natuurlijk een afspiegeling Vd maatschappij.
Van slikken val je af. Dat soort dingen?quote:Op maandag 9 november 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wat valse geruchten verspreiden via facebook.
Als daar de huizenprijzen van naar beneden gaanquote:Op maandag 9 november 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van slikken val je af. Dat soort dingen?
weet je al wat je kan lenen? Als ik het goed heb begrepen gaat volgend jaar ook die garantie omhoog dus kan je meer lenen maar ja de prijzen zullen wel meestijgen daarmeequote:Op maandag 9 november 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Nederland zit ook vol met zolderkamerautisten
En een miljonair met enorm veel verstand van keukensquote:Op maandag 9 november 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Nederland zit ook vol met zolderkamerautisten
Jij bent miljonair?quote:Op maandag 9 november 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een miljonair met enorm veel verstand van keukens
dIT?quote:Op maandag 9 november 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als daar de huizenprijzen van naar beneden gaan
Ja kijk eens wat je kunt lenen qua hypotheek. Er kan veel momenteel, misschien direct een Russian bride erbij.quote:Op maandag 9 november 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als daar de huizenprijzen van naar beneden gaan
Jup. Dat weet ik.quote:Op maandag 9 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je al wat je kan lenen? Als ik het goed heb begrepen gaat volgend jaar ook die garantie omhoog dus kan je meer lenen maar ja de prijzen zullen wel meestijgen daarmee
De Belgen komen voor "zwaar" vuurwerk naar Nederlandquote:Op maandag 9 november 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Heb hier ook mensen in de straat en die halen dan van die shit uit belgie.
nah vind er echt geen flikker aan
oh is dat recent?quote:Op maandag 9 november 2020 22:15 schreef friemelaar het volgende:
's avonds samen
[..]
De Belgen komen voor "zwaar" vuurwerk naar Nederland![]()
In België zijn de hoeveelheden explosief veel kleiner dan hier
Wat zou daar mis mee zijn?quote:Op maandag 9 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dIT?
https://www.funda.nl/koop/oldehove/huis-41197679-schipvaart-56/
Dan eerder zoietsquote:Op maandag 9 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dIT?
https://www.funda.nl/koop/oldehove/huis-41197679-schipvaart-56/
Ik was vrijdag weer achter de Treeswijkhoeve aan het bezorgenquote:
oh nicequote:Op maandag 9 november 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan eerder zoiets
https://www.funda.nl/koop(...)n-van-sytzamawei-12/
FranticVerne??quote:Op maandag 9 november 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
de tering. je hebt een luchtballon en 80 dagen nodig om naar die uithoeken te komen joh.
quote:
quote:Op maandag 9 november 2020 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
de tering. je hebt een luchtballon en 80 dagen nodig om naar die uithoeken te komen joh.
Ik wilde daar laatst nog eens gaan eten maar ik was net te laat.quote:Op maandag 9 november 2020 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vrijdag weer achter de Treeswijkhoeve aan het bezorgen
Liever nietquote:
Huis is prima maar het is niet voor niks zo goedkoop in Grün.quote:Op maandag 9 november 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan eerder zoiets
https://www.funda.nl/koop(...)n-van-sytzamawei-12/
houtskelet hoeft geen probleem t wezenquote:Op maandag 9 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever niet
En dat huis wat ik net post staat al 6 maanden te te koop. Dus even de beschrijving gelezen. Het is houtskeletbouw met heteluchtverwarming
ja dat zegt mij zo snel nietsquote:Op maandag 9 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever niet
En dat huis wat ik net post staat al 6 maanden te te koop. Dus even de beschrijving gelezen. Het is houtskeletbouw met heteluchtverwarming
quote:Op maandag 9 november 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde daar laatst nog eens gaan eten maar ik was net te laat.
Bizar die wijk daar hè?
Nee, half Murica bouwt z’n huis zo.quote:Op maandag 9 november 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
houtskelet hoeft geen probleem t wezen
zou eerder Scandinavie noemen. Maar okquote:Op maandag 9 november 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, half Murica bouwt z’n huis zo.
Heel veel. En als ik dan in Bierum woon, wil ik ook gelijk in Sexbierum wonenquote:Op maandag 9 november 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Dit is echt te schattig
https://www.funda.nl/koop/bierum/huis-41190186-hereweg-30/
moet je wel veel aan doen
ja maar huisje van buiten ziet er zeer leukuitquote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel veel. En als ik dan in Bierum woon, wil ik ook gelijk in Sexbierum wonen
als je alles zelf doet kom je een eind met een tonquote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
zou je voor een ton klaar zijn met zon huisje?
Trustequote:Op maandag 9 november 2020 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het duurde alleen wel heel erg lang. Dus nu meteen slapen![]()
Ookquote:Op maandag 9 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou eerder Scandinavie noemen. Maar ok
Een natte leverworstquote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo dat was een leuke pubquiz. En nog gewonnen ook, tegen 16 teams of zoBenieuwd wat voor prijsje er nou naar me toe komt
Oké, daar maken we twee ton vanquote:Op maandag 9 november 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je alles zelf doet kom je een eind met een ton
https://www.funda.nl/koop/geldrop/skandia/sorteer-prijs-af/quote:Op maandag 9 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou eerder Scandinavie noemen. Maar ok
ja in de VS snap ik het niet. zet daar eens fatsoenlijk gemetselde huizen neer..quote:Op maandag 9 november 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OokMaar in de VS is dit ook heel standaard. Daarom waait alles weg bij een beetje storm
er, na het zien van de rest van de fotos, lekker bij weg blijvenquote:Op maandag 9 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, daar maken we twee ton van
das ook niet echt een goedkope wijk daarquote:Op maandag 9 november 2020 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was vrijdag weer achter de Treeswijkhoeve aan het bezorgen
herken er niet echt Scandinavische invloeden in. behalve dat hout op de 1e verdieping bij sommige huizen..quote:Op maandag 9 november 2020 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop/geldrop/skandia/sorteer-prijs-af/
Deze wijk is oorspronkelijk opgebouwd uit huizen overgescheept of gebouwd naar ideeen uit Skandinavië (en Finland).
Hoe ik dit weet? Ik ben er opgegroeid![]()
Graauw.quote:Op maandag 9 november 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
deze![]()
https://www.funda.nl/koop(...)achtereindstraat-34/
Nee, daar kom je niet aan een huis onder de miljoenquote:Op maandag 9 november 2020 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
das ook niet echt een goedkope wijk daar
ook hier. giga vocht issuesquote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
wat vet
https://www.funda.nl/koop/ulrum/huis-41151097-noorderstraat-30/
Ja, dat was ook oorspronkelijk. Veel huizen hebben in de loop der jaren onderhoud en verbouwingen e.d. gehad. Ons huis had ook hout boven en ook onder was het in eerste instantie hout..quote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herken er niet echt Scandinavische invloeden in. behalve dat hout op de 1e verdieping bij sommige huizen..
Karakteristiek maar wat een pipokleuren binnen zegquote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ammingastraat-38-40/
Dit vind ik een heel bijzonder huis. Veel karakter
quote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
recent gerepareerde (grote) scheurenquote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een karakteristiek en leuk pand![]()
quote:Op maandag 9 november 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
recent gerepareerde (grote) scheurenzou ik toch goed laten onderzoeken.
Ja, die uitgeslepen stenen in de zijgevel. Zag ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een karakteristiek en leuk pand
Bevinkje hier en daar![]()
Dat is echt zo'n huis waarvan je denk oooooh ik zit hier goed en op een gegeven moment kriebelt het op je rug, je krabt achteloos een puistje open maar daaronder zat een aorta en daardoor bloed je binnen twee minuten dood.quote:Op maandag 9 november 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die uitgeslepen stenen in de zijgevel. Zag ik ook
Bevinkje hier en daar
ben er eens per ongeluk in gereden, hoopt een bospaadje te vinden om ff te kunnen p*ssen op weg richting Valkenzwaardquote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, daar kom je niet aan een huis onder de miljoen![]()
quote:Op maandag 9 november 2020 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ben er eens per ongeluk in gereden, hoopt een bospaadje te vinden om ff te kunnen p*ssen op weg richting Valkenzwaard![]()
vervolgens ná Valkenzwaard maar bospaadje genomen
Wat?quote:Op maandag 9 november 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n huis waarvan je denk oooooh ik zit hier goed en op een gegeven moment kriebelt het op je rug, je krabt achteloos een puistje open maar daaronder zat een aorta en daardoor bloed je binnen twee minuten dood.
Dat noemen ze het tekenbos, enige nadeel van daar wonen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ben er eens per ongeluk in gereden, hoopt een bospaadje te vinden om ff te kunnen p*ssen op weg richting Valkenzwaard![]()
vervolgens ná Valkenzwaard maar bospaadje genomen
Paar maanden geleden is dat gedoentje nét voorbij de Treeswijkhoeve verkocht, bieden was vanaf 1,8 miljoen .quote:Op maandag 9 november 2020 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom er overigens niet zo heel vaak, want het is best uit de richting van het werk, en ik werk maar halve dagen..
Ja, daar ben ik bij oude huizen altijd bang voor. Had ooit in Sliedrecht bijna een schattig jaren 30 huisje gekocht. Mansardedakje, glas-in-lood-raampjes, paneeldeuren: zag er zo leuk uit. Tot ik een rondje maakte door de buurt en zag dat vrijwel alle huizen geheel of gedeeltelijk nieuwe gevels hadden, of scheuren.quote:
daarom dat ik ook niet zomaar weer voor en ouder woning als dit zou gaan..quote:Op maandag 9 november 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik bij oude huizen altijd bang voor. Had ooit in Sliedrecht bijna een schattig jaren 30 huisje gekocht. Mansardedakje, glas-in-lood-raampjes, paneeldeuren: zag er zo leuk uit. Tot ik een rondje maakte door de buurt en zag dat vrijwel alle huizen geheel of gedeeltelijk nieuwe gevels hadden, of scheuren.
Toen ben ik toch maar verder gaan kijken
Kom naar Twentequote:Op maandag 9 november 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik bij oude huizen altijd bang voor. Had ooit in Sliedrecht bijna een schattig jaren 30 huisje gekocht. Mansardedakje, glas-in-lood-raampjes, paneeldeuren: zag er zo leuk uit. Tot ik een rondje maakte door de buurt en zag dat vrijwel alle huizen geheel of gedeeltelijk nieuwe gevels hadden, of scheuren.
Heel vroeger een keer gehad op de Waalbanddijk ergens, was zo'n landelijke woonboerderij met een enorme lap grond erbij, lag tussen de zomer- en winterdijk in, huiskamer was ook op de tweede verdiepingquote:Op maandag 9 november 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan zomaar een dure grap wordenquote:Op maandag 9 november 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat ik ook niet zomaar weer voor en ouder woning als dit zou gaan..
Leuk huis, lijkt op mijn eerste huisquote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom naar Twente![]()
https://www.funda.nl/koop(...)290-waarbekenweg-70/
Opknappertje maar daarna poen waard
quote:Op maandag 9 november 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan zomaar een dure grap worden
Helemaal voorbereid op hoog water?quote:Op maandag 9 november 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel vroeger een keer gehad op de Waalbanddijk ergens, was zo'n landelijke woonboerderij met een enorme lap grond erbij, lag tussen de zomer- en winterdijk in, huiskamer was ook op de tweede verdieping
quote:Op maandag 9 november 2020 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Paar maanden geleden is dat gedoentje nét voorbij de Treeswijkhoeve verkocht, bieden was vanaf 1,8 miljoen .
Pogingkje gedaan maar mijn bod was te laag
Ja op de benedenverdieping alleen maar spullen die snel naar boven konden in geval van nood, je zag het ook als je het wist, nou ja en je rook het ook.quote:Op maandag 9 november 2020 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal voorbereid op hoog water?
Schattigquote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom naar Twente![]()
https://www.funda.nl/koop(...)290-waarbekenweg-70/
Opknappertje maar daarna poen waard
Ah ja, hier in de buurt heb je ook veel huizen met zo’n onderhuisquote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op de benedenverdieping alleen maar spullen die snel naar boven konden in geval van nood, je zag het ook als je het wist, nou ja en je rook het ook.
wat leukquote:Op maandag 9 november 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-vinkenissestraat-3/
Deze was tof. En nog in de bewoonde wereld ook. Maar helaasch verkocht.
Valt best mee joh, leer lekker klussen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SchattigMaar ik zou niet genoeg centjes hebben voor de opknapbeurt
Goeie provinciequote:Op maandag 9 november 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-vinkenissestraat-3/
Deze was tof. En nog in de bewoonde wereld ook. Maar helaasch verkocht.
Ja wat.quote:
quote:Op maandag 9 november 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt best mee joh, leer lekker klussen.
(Minder fokken, shit nieuwe mod zoeken).
quote:
en iedereen streeft hem voorbijquote:Op maandag 9 november 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je weer een drukke baan en heb je er geen tijd meer voor.
Maar misschien wel geld zodat ik het niet zelf hoef te doen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heb je weer een drukke baan en heb je er geen tijd meer voor.
quote:Op maandag 9 november 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien wel geld zodat ik het niet zelf hoef te doen.
Bitterbal kan al gratis schuren en schilderenquote:Op maandag 9 november 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doe je dan?quote:Op maandag 9 november 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bal komt wel helpen johquote:Op maandag 9 november 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus een beetje bang voor, dat probeer ik te voorkomenquote:
quote:Op maandag 9 november 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal kan al gratis schuren en schilderen
schuurptssquote:Op maandag 9 november 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal kan al gratis schuren en schilderen
Krijg je er dus ook nog gratis brandwonden bijquote:Op maandag 9 november 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gloeiend hete tomatensoep brengen in een kort oehlalaa zomerflapperjurkje
En een korte blik op de hemel als ze struikeltquote:Op maandag 9 november 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je er dus ook nog gratis brandwonden bij
Maar verder waardeer ik je wel hoorquote:
quote:Op maandag 9 november 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een korte blik op de hemel als ze struikelt
Daarna komt nertsen-Covid-20.quote:Op maandag 9 november 2020 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ze in januari gaan injecteren met vaccin op oude vellen, zal Corona dan eindelijk eens klaar zijn?
of je leest het goed?quote:Op maandag 9 november 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet zielig doen nu.
(Jij met je 2 huizen)
quote:Op maandag 9 november 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja grapje, weet ik veel waar het over gaat.
Ik vind Harris maar een enge tantequote:Op maandag 9 november 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Let the chaos begin.
https://edition.cnn.com/2(...)ald-trump/index.html
Op 20 januari hoeft niemand meer zijn bureau leeg te ruimen want iedereen is al ontslagenquote:Op maandag 9 november 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Let the chaos begin.
https://edition.cnn.com/2(...)ald-trump/index.html
Ja zijn zowat elkaar grootste bondgenoten op militair gebied, logisch toch?quote:Op maandag 9 november 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind Harris maar een enge tante
https://twitter.com/joshbechill5/status/1325132277735542784?s=21
Misschien wilde die Esper het leger niet inzetten om de fraude te bestrijden.quote:Op maandag 9 november 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op 20 januari hoeft niemand meer zijn bureau leeg te ruimen want iedereen is al ontslagen
oeh met wipkipquote:Op maandag 9 november 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, is dit wat? https://www.funda.nl/koop(...)1076057-torenweg-16/
Jij spot gelijk de belangrijkste feature.quote:
quote:Op maandag 9 november 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij spot gelijk de belangrijkste feature.
Zo’n duur huis, maar een armzalig douchegordijntje hebben in plaats van een fatsoenlijke cabine of walk-in showerquote:Op maandag 9 november 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, is dit wat? https://www.funda.nl/koop(...)1076057-torenweg-16/
Ja de binnenkant heeft nog wel een make-over nodig om in deze eeuw terecht te komenquote:Op maandag 9 november 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n duur huis, maar een armzalig douchegordijntje hebben in plaats van een fatsoenlijke cabine of walk-in shower
Net zoveel sfeer als een ziekenhuisquote:Op maandag 9 november 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ingin-emmastraat-55/
Ook geen verkeerd huis
Mijn spullen en warme persoonlijkheid compenseert datquote:Op maandag 9 november 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoveel sfeer als een ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik ben niet zo'n fan van die nieuwbouwhuizen, ja wel van nieuwe huizen maar niet van hoe ze tegenwoordig opgezet worden. Kleine perceeltjes met nauwelijks tuin en allemaal heel dicht op elkaar.quote:Op maandag 9 november 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ingin-emmastraat-55/
Ook geen verkeerd huis
Heb het idee dat het hier wel meevaltquote:Op maandag 9 november 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben niet zo'n fan van die nieuwbouwhuizen, ja wel van nieuwe huizen maar niet van hoe ze tegenwoordig opgezet worden. Kleine perceeltjes met nauwelijks tuin en allemaal heel dicht op elkaar.
"kindvriendelijk"quote:Op maandag 9 november 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben niet zo'n fan van die nieuwbouwhuizen, ja wel van nieuwe huizen maar niet van hoe ze tegenwoordig opgezet worden. Kleine perceeltjes met nauwelijks tuin en allemaal heel dicht op elkaar.
Hier bij die nieuwbouwwijken ziet het er van de voorkant allemaal wel lekker ruim uit maar als je dan in de achtertuin staat kijk je zo bij de achterburen naar binnenquote:Op maandag 9 november 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb het idee dat het hier wel meevalt
Niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 04:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsie
Dat bepaalt ze zelf wel ja!quote:
Ja ik ga straks ook nog even terug.quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit is ook niet volgens plan.
Ggz gekkie in de straat en een mug
moet je niet werken?quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik ga straks ook nog even terug.
Het is al goed.quote:
Oog van de naald.quote:
Geen idee. Heb tickets geboekt voor over een maand maar geen idee of ik inderdaad wel ga. Gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 10 november 2020 05:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
KoM jIj NoG nAaR nEdErLaNd
Xd
Gij bent welkom!quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Heb tickets geboekt voor over een maand maar geen idee of ik inderdaad wel ga. Gewoon voor de zekerheid
Haha hoe geef ik hier een beleefd antwoord op zonder meteen te kwetsen...quote:
nou?quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha hoe geef ik hier een beleefd antwoord op zonder meteen te kwetsen...
Nieuwe bierwinkel en pop-up store voor horecavlees geopend in m'n dorp dus daar geef ik de voorkeur aan maar toch aardig van je.quote:
Nee joh, duiken gelijk z'n drie drie dochters van 18, 20 en 21 bovenop me. Laat ie nooit gebeuren.quote:
Oh maar dat pintje gaan we nog wel een keer wegtikken tochquote:Op dinsdag 10 november 2020 05:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nieuwe bierwinkel en pop-up store voor horecavlees geopend in m'n dorp dus daar geef ik de voorkeur aan maar toch aardig van je.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, duiken gelijk z'n drie drie dochters van 18, 20 en 21 bovenop me. Laat ie nooit gebeuren.
In Bulgarije?quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh maar dat pintje gaan we nog wel een keer wegtikken toch
Gezellig, bij dezen ben je uitgenodigd voor m'n verjaardagquote:Op dinsdag 10 november 2020 05:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Joh jij bent zo'n goede maat, wmb spreken we zelfs af in Hongkong
31 feb?quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezellig, bij dezen ben je uitgenodigd voor m'n verjaardag
Koninginnedagquote:
Het is waarquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Joh jij bent zo'n goede maat, wmb spreken we zelfs af in Hongkong
Daar staat de doodstraf opquote:Op dinsdag 10 november 2020 05:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is waar
Doe eens gastmodden voor mij en verwijder de laatste twee reacties in het covidtopic, goede vriend
🥲quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 05:36 schreef bitterbal het volgende:
horen jullie ook de vogeltjes fluiten
Nee joh, is in de geest van de wet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |