SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
*pakt popcorn*quote:Op maandag 9 november 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet het beste deel van Nederland dat tegen een vuurwerkverbod is
Grootste gedeelte van Nederland is niet het beste deelquote:Op maandag 9 november 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet het beste deel van Nederland dat tegen een vuurwerkverbod is
ja siervuurwerk vind ik ook leuk maar er komen steeds meer bommen bij. soms denk je dat de ruiten eruit vliegenquote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik haal altijd een grote doos siervuurwerk om op 00:30 aan te steken ff een glas champagne en dan lekker weer naar binnen om te vieren.
Wat is daar mis mee? Straks mag er echt niks meer (klink ik als tokkie nu?)
Dansje doen in plaats van pief paf met vuurwerk?quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik haal altijd een grote doos siervuurwerk om op 00:30 aan te steken ff een glas champagne en dan lekker weer naar binnen om te vieren.
Ja dat zal best bij jou, hier doen ze karbietskietn ergens kilometers verder.quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja siervuurwerk vind ik ook leuk maar er komen steeds meer bommen bij. soms denk je dat de ruiten eruit vliegen
volgens vele hier ben je dan een gigantische tokkie..quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Siervuurwerk is toch niet tokkie? Wie vindt dat dan?quote:Op maandag 9 november 2020 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens vele hier ben je dan een gigantische tokkie..
in en intriest wel eigenlijk
Wie?quote:Op maandag 9 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
en dan ook alles maar kansloos in de fik proberen te steken.
Gewoon in de wet vastleggen dat burgers geen explosieven bij mogen hebben rond de jaarwisseling en zo ja beboeten en bij lichamelijke schade zelf op laten draaien voor de kosten, de meeste vuurwerkmensen hebben amper geld voor brood dus dat zal ze wel afschrikkenquote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van Nederland is niet het beste deel
Het is zoals het is. Kun je weg proberen te denken, maar dat werkt doorgaans niet zo best
maar dat is nu voor bij want knalvuurwerk ist verboden..quote:Op maandag 9 november 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja siervuurwerk vind ik ook leuk maar er komen steeds meer bommen bij. soms denk je dat de ruiten eruit vliegen
Jij bent dus kamp melk koekje naar bed.quote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de wet vastleggen dat burgers geen explosieven bij mogen hebben rond de jaarwisseling en zo ja beboeten en bij lichamelijke schade zelf op laten draaien voor de kosten, de meeste vuurwerkmensen hebben amper geld voor brood dus dat zal ze wel afschrikken
Nou daar ben ik dan blij mee, jammer voor het siervuurwerkquote:Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat is nu voor bij want knalvuurwerk ist verboden..
.
.
.
.
.
en een verbod brengt 0 verschil want is immers al illegaal
Die jip en janneke champagne van de hemaquote:Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent dus kamp melk koekje naar bed.
het is *vuurwerk* dus tokkie volgens genoeg koetzichtige mensenquote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Siervuurwerk is toch niet tokkie? Wie vindt dat dan?
ja je zegt de mensen hierquote:Op maandag 9 november 2020 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
het is *vuurwerk* dus tokkie volgens genoeg koetzichtige mensen
Not quitequote:Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent dus kamp melk koekje naar bed.
het is ook jammer toch voor mense die gewoon op een normale manier vuurwerk afstekenquote:Op maandag 9 november 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
ZwArTe PiET WeG eN Nu VuuRWerK ooK Al, Ze PAKkeN AlleS vaN oNs Af
Volgens mij mag wettelijk gezien echt alleen een sissertje en het allerlulligste vuurpijltje, daar is niets aan natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook jammer toch voor mense die gewoon op een normale manier vuurwerk afsteken
is het geen totaalverbod?quote:Op maandag 9 november 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij mag wettelijk gezien echt alleen een sissertje en het allerlulligste vuurpijltje, daar is niets aan natuurlijk.
In Nederland heeft echt vrijwel iedereen het primaquote:Op maandag 9 november 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in de wet vastleggen dat burgers geen explosieven bij mogen hebben rond de jaarwisseling en zo ja beboeten en bij lichamelijke schade zelf op laten draaien voor de kosten, de meeste vuurwerkmensen hebben amper geld voor brood dus dat zal ze wel afschrikken
1300 gewonden per jaar, mooie traditie wel.quote:Op maandag 9 november 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
In Nederland heeft echt vrijwel iedereen het prima![]()
Vuurwerk, mits normaal verstandig afgestoken, mooi ritueel. Vind ik
Daar gaat het nu dit jaar niet omquote:Op maandag 9 november 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen sier en knal is ook niet te handhaven
Moord door Krampus en zijn mattiesquote:Op maandag 9 november 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1300 gewonden per jaar, mooie traditie wel.
Stel dat Sinterklaas zoveel slachtoffers per jaar zou hebben
Daarom heeft los nu zon dure keuken gekocht. hij bespaart duizende euro'squote:Op maandag 9 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je maar gewoon met sissertjes moeten staan zwaaien in plaats van handgranaten.
De helft van de slachtoffers met vuurwerkletsel had het vuurwerk niet zelf afgestoken. Veruit de meeste letsels, 81 procent, ontstonden door legaal vuurwerk, met name door siervuurwerk. Er vielen meer mannelijke slachtoffers (79 procent) dan vrouwelijke.quote:Op maandag 9 november 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Moord door Krampus en zijn matties![]()
Doorgaans niet door siervuurwerk, maar dat weet je al.
En ja, zitten risico's aan, motorrijden en doe het zelven in huis ook.
Kan hij lekker braaf zijn champagne drinken in de keuken dit jaarquote:Op maandag 9 november 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom heeft los nu zon dure keuken gekocht. hij bespaart duizende euro's
we kunnen veel zeggen maar tis wel een mooie keukenquote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij lekker braaf zijn champagne drinken in de keuken dit jaar
Zitten meerdere zaken in die je kunt reguleren en fixen zonder vuurwerk in zijn geheel af te schaffenquote:Op maandag 9 november 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De helft van de slachtoffers met vuurwerkletsel had het vuurwerk niet zelf afgestoken. Veruit de meeste letsels, 81 procent, ontstonden door legaal vuurwerk, met name door siervuurwerk. Er vielen meer mannelijke slachtoffers (79 procent) dan vrouwelijke.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-helft-was-omstander
Hmmm
81quote:Op maandag 9 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
81 fucking procent door siervuurwerk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |