Waarom hou je je zo erg vast aan wat andere vindenquote:
Ik wacht lekker tot begin volgend jaar. Op zich wel zin in een Viking avontuur.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:26 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor hele lyrische en negatieve verhalen over Valhalla.
Nou ja zoals iedere Ubisoft.
Paar patches verder en het zal een stuk beter zijn.
Haast en ongeduld zijn de grootste vijanden in games als Nioh en Dark Souls e.d.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:20 schreef Black-Hole het volgende:
In probeer al avonden goed te worden in Nioh maar blijf het ontzettend lastig vinden terwijl ik wel heel graag verder wil komen. Progressie gaat zo langzaam en moet vooral leren om rustig te blijven en niet te willen rushen nadat ik voor de zoveelste keer dood gegaan ben....
Ik heb mezelf ook voorgenomen om helemaal niks te kijken, op de trailers na die ik gezien heb.quote:
En tegen die tijd kun je de dock nergens meer vindenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wut, morgen ontvang ik van bol.com al m'n dualsense chargingdock
Nu nog een jaar wachten tot ik daadwerkelijk een dualsense controller heb
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.quote:
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).quote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.
Tot nu toe zijn de verschillen erg klein op alle gebieden. Mooi dat de hardware vrij gelijkwaardig is. Kom maar op met de exclusives oorlogquote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).
Ja lijkt mij ook.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is niet gek toch? De hardware is gewoon beter, 3rd party games gaan deze gen beter draaien op de Xbox (verwacht ik).
Leuk joh al die modes.quote:
Ja dat zal wel vaker voorkomen. Is ook wel betere console denk ik hoor. Het is alleen dat ik niets hoor over PS4 games op een Series Xquote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zat net te kijken, doet pijn dat de series X in de eerste testen beter is.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En tegen die tijd kun je de dock nergens meer vinden
Gelukkig kan je 10 uur naar reflecties in de ruiten kijkenquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles-Morales schijnt 6 uurtjes te duren inclusief alle cutscenes, rushen doe je in 2-3 uur.
Uhhhhggg
Helemaal kut, automatisch koop ik dan al Valhalla.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gelukkig kan je 10 uur naar reflecties in de ruiten kijken
NEXT GENNED
Je was niet op de hoogte dat de game niet full length is?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles-Morales schijnt 6 uurtjes te duren inclusief alle cutscenes, rushen doe je in 2-3 uur.
Uhhhhggg
Dat vind ik wel heel erg kortquote:Op woensdag 11 november 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
Uhhhhggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |