abonnement Unibet Coolblue
pi_196172818
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat sowieso _O_
Ik geniet met volle teugen van mijn nieuwe playthrough.
Ik wacht op de PS5 upgrade. :)
pi_196172901
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:21 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik wacht op de PS5 upgrade. :)
Mijn eerste playthrough heeft mij destijds zo'n 220 uur gekost, inclusief beide uitbreidingen (ik zeg niks O-)), dus deze playthrough, op Death March, zal wel uiteindelijk voortgezet gaan worden op de PS5.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196173023
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mijn eerste playthrough heeft mij destijds zo'n 220 uur gekost, inclusief beide uitbreidingen (ik zeg niks O-)), dus deze playthrough, op Death March, zal wel uiteindelijk voortgezet gaan worden op de PS5.
Ik heb de plat in 450 uur en 3 playtoughs, toen met die samenvattingsfilmpje van Playstation was dat mijn meest gespeelde spel. :P

Zou het zo over doen. _O_
pi_196173063
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik heb de plat in 450 uur en 3 playtoughs, toen met die samenvattingsfilmpje van Playstation was dat mijn meest gespeelde spel. :P

Zou het zo over doen. _O_
Ik was eigenlijk van plan om deze playthrough ook voor de platinum te gaan, totdat ik zag dat Gwent ook trophies heeft (een toernooi zelfs).
En ik heb een gruwelijke hekel aan kaartspellen. Dus nee.
Gewoon lekker genieten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196173354
twitter

M'n team zit nu op lvl 70-80. Als ik een nieuw character pull moet ik een maand resources grinden voordat ze dat level zijn. :')
En betalen helpt niet eens daarvoor, dat zorgt alleen dat je meer characters krijgt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196174216
Sakuna en The Pathless reviews ook uit
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196174281
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:21 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik wacht op de PS5 upgrade. :)
Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
pi_196174350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
Dat mag wel na vijf of zes jaar.
SOONY
pi_196174412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook, ik las dat ze ook diverse technische aanpassingen doen, dus ik hoop op wat betere animaties voor Geralt.
Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.

Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196174493
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.

Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Het was zeker een geweldige game, en ik kan me ook wel voorstellen dat het de beste ooit is, al blijft dat zoals je zelf al zegt vrij persoonlijk. Genoten hoor, van begin tot eind.

Daarom juist, als ze dit kleine dingetje ook nog aan weten te pakken.. met raytracing, 4k, ga ik nog een keer volop genieten :). En het mooie is, ondanks al het enthousiasme erover heb ik nog nooit de uitbreidingen gedaan, dus The Witcher 3 gaat mij nog wel wat uren plezier opleveren.
pi_196174614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het was zeker een geweldige game, en ik kan me ook wel voorstellen dat het de beste ooit is, al blijft dat zoals je zelf al zegt vrij persoonlijk. Genoten hoor, van begin tot eind.

Daarom juist, als ze dit kleine dingetje ook nog aan weten te pakken.. met raytracing, 4k, ga ik nog een keer volop genieten :). En het mooie is, ondanks al het enthousiasme erover heb ik nog nooit de uitbreidingen gedaan, dus The Witcher 3 gaat mij nog wel wat uren plezier opleveren.
Ik speelde hem destijds op mijn 2015 PS4 en een bescheiden fullHD televisie, en het was daarop al een mooie game.
Nu op de Pro en mijn 55" oled is het helemaal een pareltje, voor een 2015 game.
De game heeft destijds voor de Pro een 4K patch gekregen.
Daar waren wat problemen mee, met name performance issues, maar dat is later weer keurig gepatchd.

Ben wat dat betreft ook érg benieuwd naar hoe die straks op de next gen is, met ray tracing en verbeteringen _O_

Die hele game ademt op elk vlak kwaliteit van de bovenste plank en je kunt merken dat er heel veel liefde in is gestopt.

Die uitbreidingen zijn absoluut de moeite waard _O_
Zo zegt men althans O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 november 2020 @ 19:22:10 #112
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196174620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die animaties zijn idd wat houterig anno 2020, maar voor de rest staat die game na al die jaren nog steeds als een huis.
Hell, zelfs de beide uitbreidingen zijn per stuk beter dan menig full priced AAA game.

Voor mij persoonlijk is dit de allerbeste game ooit (en ik game al sinds het Commodore 64 tijdperk), gevolgd door de Soulsborne games en ik verwacht eigenlijk niet dat die ooit nog van die plek gestoten wordt door een andere game.
Beter dan Soulsborne? Hmm...nu ben ik toch benieuwd.

Heb ooit deel 1 geprobeerd op de pc maar wilde alle quests doen etc en toen raakte ik snel...burned out?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196174642
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:22 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Beter dan Soulsborne? Hmm...nu ben ik toch benieuwd.

Heb ooit deel 1 geprobeerd op de pc maar wilde alle quests doen etc en toen raakte ik snel...burned out?
Ondanks dat ik een énorme Soulsborne fan ben, staat deze daar toch nog boven.
Maar goed, dat is persoonlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196174653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik speelde hem destijds op mijn 2015 PS4 en een bescheiden fullHD televisie, en het was daarop al een mooie game.
Nu op de Pro en mijn 55" oled is het helemaal een pareltje, voor een 2015 game.
De game heeft destijds voor de Pro een 4K patch gekregen.
Daar waren wat problemen mee, met name performance issues, maar dat is later weer keurig gepatchd.

Ben wat dat betreft ook érg benieuwd naar hoe die straks op de next gen is, met ray tracing en verbeteringen _O_

Die hele game ademt op elk vlak kwaliteit van de bovenste plank en je kunt merken dat er heel veel liefde in is gestopt.

Die uitbreidingen zijn absoluut de moeite waard _O_
Zo zegt men althans O-)
Wat ik persoonlijk het beste vond aan The Witcher was de sfeer van de wereld. Ik had echt het gevoel soms door een groot bos te lopen, echt de bergen in te gaan, echt een stad of dorpje in te lopen, echt ruïnes te verkennen, etc. Het zoog je echt in die wereld, dat was echt briljant.

En de prachtige verre uitzichten over vlaktes, met herkenbare bomen die er dan tussenuit springen. Ja, ik heb er zin in :D
pi_196174678
Ik moet overigens zeggen, dat wat ik tot nu toe van Valhalla gezien heb, ik de spelwereld (dus niet de game an sich) een Witcher 3 achtige vibe vind hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196174699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet overigens zeggen, dat wat ik tot nu toe van Valhalla gezien heb, ik de spelwereld (dus niet de game an sich) een Witcher 3 achtige vibe vind hebben.
Is het ook met een mix van God of War.
SOONY
pi_196174839
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Is het ook met een mix van God of War.
En die idd :Y
Dat is toch wel een compliment voor Ubisoft, dat ze iig die vibe/sfeer hebben weten neer te zetten.

Na Demon's Souls gaat dat mijn 2e game voor op de PS5 worden. Mits ik geluk heb volgende week.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196177695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En die idd :Y
Dat is toch wel een compliment voor Ubisoft, dat ze iig die vibe/sfeer hebben weten neer te zetten.

Na Demon's Souls gaat dat mijn 2e game voor op de PS5 worden. Mits ik geluk heb volgende week.
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition en COD Black Ops Cold War in ieder geval. AC Valhalla vermoedelijk ook nog. Demon’s Souls tja ik weet het niet, ziet er heel tof uit maar ik weet niet een Soul’s game.
SOONY
pi_196178657
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196178734


5 playtroughs en 600 uur verder, eindelijk één van de meest gespeelde spellen deze generatie op 100%. _O_

#193 met 100%, best hoog nog. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 10-11-2020 22:38:08 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:37:16 #121
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196179034
Ik kom net deze tegen.

Cyberpunk 2077: Belgium

Ik vond het wel goed gemaakt.
  woensdag 11 november 2020 @ 06:18:42 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196181362
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196181694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kom net deze tegen.

Cyberpunk 2077: Belgium

Ik vond het wel goed gemaakt.
Looks cool.
Straks de franse banlieu versie!
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 09:13:05 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196182221
quote:
quote:
Leuk als je die via MP gekocht hebt...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')