Sony zelf heeft al aangegeven niks te verschepen naar winkels om hordes mensen voor de winkels te voorkomen. Dus "even naar de winkel" om te kijken of er nog wat is in de losse verkoop zit er denk ik sowieso niet in.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik begin hem nou toch wel een beetje te knijpen dat ik mis ga grijpen.
Ik was er vanuit gegaan dat, buiten de preorders, ze op launch day zelf (dat is immers de dag dat vanaf wanneer ze verkrijgbaar zijn) ook verkocht zouden gaan worden.
En na het Series X debacle gisteren op Coolblue heb ik daar ook een hard hoofd in.
Maar als ik het Xbox draadje op Tweakers zie, is er niks meer verkrijgbaar op de launch dag van de Xbox.
Al wil dat natuurlijk niks zeggen aangezien Microsoft en Sony twee verschillende bedrijven zijn.
Ik las (op Budgetgaming meen ik) dat Walmart in de VS op launch day de 2e levering kreeg.
Dat is inderdaad al ruime tijd bekend.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat enkel de PS4 versie van MM een gratis upgrade krijgt.
Niet de standaard Marvels Spider-Man PS4 versie kennelijk
Ah, crap... dat had ik ff gemistquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al ruime tijd bekend.
Alleen Miles Morales heeft een free ps5 upgrade.
Spider-Man remastered is (vooralsnog) alleen via de Miles Morales ultimate edition verkrijgbaar en niet los.
Damnquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Kreeg net een mailtje van Nedgame dat ze weer te bestellen zijn voor 'levering begin 2021'.
Even gebeld met de klantenservice en met 'begin 2021' werd bedoeld dat ze verwachten dat dat maart 2021 wordt.
Die reeks was overigens ook alweer bijna uitverkocht.
Hopelijk krijgen de grote jongens (Bol, MM etc.) eerder nieuwe leveringen.
Ik sta bij m'n lokale MM nummer 180 op de lijst... geen idee hoe groot die leveringen zijn, maar ik denk niet dat ik hem dit jaar nog ga zien.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Kreeg net een mailtje van Nedgame dat ze weer te bestellen zijn voor 'levering begin 2021'.
Even gebeld met de klantenservice en met 'begin 2021' werd bedoeld dat ze verwachten dat dat maart 2021 wordt.
Die reeks was overigens ook alweer bijna uitverkocht.
Hopelijk krijgen de grote jongens (Bol, MM etc.) eerder nieuwe leveringen.
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat enkel de PS4 versie van MM een gratis upgrade krijgt.
Niet de standaard Marvels Spider-Man PS4 versie kennelijk
Dat is alleen een eis voor de PS+-collectionquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik sta bij m'n lokale MM nummer 180 op de lijst... geen idee hoe groot die leveringen zijn, maar ik denk niet dat ik hem dit jaar nog ga zien.
Wel prut als je dan dus BugSnacks niet gratis kunt claimen als de eis is dat je een ps5 aan je account gekoppeld hebt.
Ow, dat zou wel heel nice zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is alleen een eis voor de PS+-collection
Bugsnax moet je gewoon kunnen claimen via de store (pc) zodra hij in de store staat (overmorgen?)
Kerel, gozer, chill.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was er vanuit gegaan dat, buiten de preorders, ze op launch day zelf (dat is immers de dag dat vanaf wanneer ze verkrijgbaar zijn) ook verkocht zouden gaan worden.
En na het Series X debacle gisteren op Coolblue heb ik daar ook een hard hoofd in.
Maar als ik het Xbox draadje op Tweakers zie, is er niks meer verkrijgbaar op de launch dag van de Xbox.
Al wil dat natuurlijk niks zeggen aangezien Microsoft en Sony twee verschillende bedrijven zijn.
Ik las (op Budgetgaming meen ik) dat Walmart in de VS op launch day de 2e levering kreeg.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Regio Nijmegen/Wijchen/Malden.quote:
Wat is er precies gebeurd? De website van Coolblue vloog eruit ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ja, Series X pagina kwam iets voor 12 online. Mensen konden hem wel in de mandje plaatsen maar mandje was vervolgens leeg, pagina's werden niet geladen etc.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd? De website van Coolblue vloog eruit ofzo?
dat wordt genieten 18 novemberquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, Series X pagina kwam iets voor 12 online. Mensen konden hem wel in de mandje plaatsen maar mandje was vervolgens leeg, pagina's werden niet geladen etc.
Binnen een minuut uitverkocht.
Genaaid.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
In het Xbox topic en op Tweakers lees ik dat er toch een aantal mensen zijn die de S hebben ontvangen ipv de X.
En de X is natuurlijk nergens meer te krijgen.
@Noppie2000quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Genaaid.
Mijn X kwam binnen en ik begon er meteen keihard op te stampen.
hehehe die postbezorger helemaal flippen natuurlijk (hey dat is mijn Xbox, wat doe je?)
ik zo van ja, ik heb er toch voor betaald whehehehe
Ik hou mijn hart al vast voor volgende week, zul je zien dat ik ook een PS5 Digital Edition krijgquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Noppie2000
Hij had een X besteld en een S gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |