Whehe, nu je het zegt!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:46 schreef pyl het volgende:
Deze meneer stond model voor Dr. Zhivago, dat kan niet anders.
De beroemde Joseph Chalhoub?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe, nu je het zegt!
[ link | afbeelding ]
Iedereen kent de naam van deze meneer, maar velen weten niet wie hij werkelijk was.
Nee hoor Toby, behalve de uiterlijke gelijkenis met Omar Sharif zijn er verder geen overeenkomsten tussen beide heren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:55 schreef Toby56 het volgende:
De beroemde Joseph Chalhoub?
(De vader van Omar Sharif...)
Ik betwijfel het.quote:
Mwah, beroemd ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:31 schreef pyl het volgende:
Was deze Little Richard-epigoon (mét hazenlip) toen al beroemd, of werd hij dat later pas?
Een zelfportret!quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Gellius het volgende:
Deed hij iets vaags in de media en de kunsten?
Hij was vooral een helper.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Gellius het volgende:
Deed hij iets vaags in de media en de kunsten?
Dat is correct en tevens juist.quote:
Bedoel je daarmee ‘creatieve oplossingen toepassen in het uitoefenen van zijn niet creatieve beroep’?quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:27 schreef pyl het volgende:
Mijnheer moest in de uitoefening van zijn beroep heel erg creatief zijn, zeker. Geen Zuid-Europeaan echter en evenmin een Egyptenaar. Wel bracht hij een deel van zijn jeugd door in Egypte; en dat verblijf was niet zonder betekenis.
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:03 schreef Tokay het volgende:
Bedoel je daarmee ‘creatieve oplossingen toepassen in het uitoefenen van zijn niet creatieve beroep’?
Meneer heeft een wat internationale uitstraling, dat klopt: hij was internationaal georiënteerd. Maar je zoekt het veel te ver van huis.quote:Stond zijn wieg in de USA?
Dat niet, maar zijn beroep staat wel in een vergelijkbare romantische geur.quote:
Ah, een meesteroplichter! (Ik heb onlangs de serie Lupin gezien op Netflix.)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:27 schreef pyl het volgende:
Dat niet, maar zijn beroep staat wel in een vergelijkbare romantische geur.
Ja, het is die halve (overgelopen) Nederlander die onlangs overleden is. Derk Sauer had daar een stukje over geschreven.quote:
Tja, het is maar net wat jij erin ziet natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
Het liefdeskind van Brad Pitt en Michael J. Fox ? [ afbeelding ]
Dit is geen antwoord.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:31 schreef Tokay het volgende:
Tja, het is maar net wat jij erin ziet natuurlijk.
Nou en of het een antwoord is!quote:Op maandag 1 maart 2021 17:07 schreef Treinhomo het volgende:
Dit is geen antwoord.![]()
Dit is je reinste orakelgekakel.![]()
Ik begrijp waarom je deze opmerking maakt @pyl, maar mijn twee antwoorden aan het adres van @Treinhomo bevatten wel degelijk cryptische aanwijzingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |