Nee, ze hadden boterhammen mee.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Staat het eten al klaar?
Verstandigquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze hadden boterhammen mee.
Ik hoop niet dat ze onderweg naar Amsterdam zijn. Ik ben namelijk nog op Vlielandquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Tis een hele reis........ Komt Aap mee?
Of ga ik nu teveel vragen?![]()
Dan hoef je gewoon geen antwoord te geven hoor... is ook goed![]()
Anyway's weekendje Amsterdamis ook weer iets anders....
Wel je Mondkapje op je muil houden
Ah........ mijn neus kriebelt nooitquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doettie als er iemand aan mij denkt
Oh.........quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze onderweg naar Amsterdam zijn. Ik ben namelijk nog op Vlieland
Okéquote:
Hij was net weer op de radio ...........quote:
Nee. Even pauze nu.quote:Op maandag 16 november 2020 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn jullie inmiddels uit gekeest
Ik ga een wijntje nemenquote:
Je loopt achter seizoen 4 staat al online. Mooie serie dat welquote:Op maandag 16 november 2020 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga een wijntje nemen
en verder met deze
[ afbeelding ]
The Crown is een Britse historische dramaserie van scenarioschrijver Peter Morgan. De serie vertelt een biografisch verhaal over de regeerperiode van koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk. Het eerste seizoen ging op 4 november 2016 in premičre op Netflix. Wikipedia
Eerste aflevering: 4 november 2016
Aantal seizoenen: 3
Aantal afleveringen: 30
Handig cadeau-ideetje voor dit jaar voor als je niets weet.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
joehoe!
[ afbeelding ]
ja ja komt wel goed......... mooie serie i know......quote:Op woensdag 18 november 2020 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je loopt achter seizoen 4 staat al online. Mooie serie dat wel
daaromquote:Op woensdag 18 november 2020 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Handig cadeau-ideetje voor dit jaar voor als je niets weet.
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:06 schreef sacha het volgende:
ik denk dat ik een molen ga kopen voor de Aap!
quote:
Een bouwpakket van een molenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is toch lieffffffffffff![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ietsje anders ...![]()
quote:Op donderdag 19 november 2020 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een dinges op mijn brievenbus geplakt met tape enzo...
zoiets...MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ietsje anders ...![]()
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:38 schreef sacha het volgende:
Fanneke!![]()
je kunstwerk gaat zaterdag in de maat 47!
Maak een kloon! Sacha1quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:52 schreef sacha het volgende:
en gunst wat haat ik deze situatie![]()
niet kunnen posten waar ik wil
zojuist, een soort van wetenschappelijk vastgesteld, 1 meter en 92 centimeterquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef mootie het volgende:
47?? Hoe lang is Aap?
Ik moet altijd lachen als ik van die enorme skoenen zie.
Hij is net zo groot als Piņo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef mootie het volgende:
47?? Hoe lang is Aap?
die heeft pas grote voetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als Piņo.
2 minder waar je op kan staanquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar heeft maar 3 tenen.
Piņo, bedoel ik.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:50 schreef sacha het volgende:
en dank voor de post, ook namens Aap, je bent een skat!
Dat is ook kut... maar ik hou gezelschapquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:52 schreef sacha het volgende:
en gunst wat haat ik deze situatie![]()
niet kunnen posten waar ik wil
en Mootie ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef mootie het volgende:
47?? Hoe lang is Aap?
Is ie al groter dan jij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als Piņo.
Truste Skattiequote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ie al groter dan jij?![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |