SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zondag 8 november 2020 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerel van de tennisclub die me mailt heet gewoon Rikkert
quote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die laat je iets afkoelen en eet je zelf lekker op.![]()
ook gevangenquote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En een nog grotere vips
[ afbeelding ]
Die heb ik gezien in een aquarium.quote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En een nog grotere vips
[ afbeelding ]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker vroeg slapen in warm bed
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnackquote:Op zondag 8 november 2020 22:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik me vernoemd had naar een inferieure frituursnack.
Je moet ook geen magnums in je bed leggen als tussendoortjesquote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.
ja idd. die van mij is ook snik heet :/ raam staat wagenwijd openquote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |