SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zondag 8 november 2020 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerel van de tennisclub die me mailt heet gewoon Rikkert
quote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die laat je iets afkoelen en eet je zelf lekker op.![]()
ook gevangenquote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En een nog grotere vips
[ afbeelding ]
Die heb ik gezien in een aquarium.quote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En een nog grotere vips
[ afbeelding ]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker vroeg slapen in warm bed
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnackquote:Op zondag 8 november 2020 22:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik me vernoemd had naar een inferieure frituursnack.
Je moet ook geen magnums in je bed leggen als tussendoortjesquote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.
ja idd. die van mij is ook snik heet :/ raam staat wagenwijd openquote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.
quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnack
ik ben bitterbal
Hmm had ik maar magnums.quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet ook geen magnums in je bed leggen als tussendoortjes
best veelquote:Op zondag 8 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel sushi zou er uit een walvishaai gesneden kunnen worden?
sushi met wormpjesquote:Op zondag 8 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel sushi zou er uit een walvishaai gesneden kunnen worden?
(sub)tropisch, vooral algeneters, en botia/clownsquote:
pics?quote:Op zondag 8 november 2020 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch, vooral algeneters, en botia/clowns
vroeger hadden we ook discusvissen maar die zijn met de tijd overleden en we willen van de bak af (dus niks nieuws erbij kopen)
Ik waardeer het idee maar is er misschien ook een kaassoufflé?quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnack
ik ben bitterbal
quote:Op zondag 8 november 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik waardeer het idee maar is er misschien ook een kaassoufflé?
Klinkt goed! Ik heb er totaal geen verstand van. Een maiskolf is dus voer voor algeneters, best gek toch?quote:Op zondag 8 november 2020 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch, vooral algeneters, en botia/clowns
vroeger hadden we ook discusvissen maar die zijn met de tijd overleden en we willen van de bak af (dus niks nieuws erbij kopen)
Leuke jaren 80 hobby.quote:Op zondag 8 november 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
pfoe, ooit wel eens foto geplaatst, je kan nu door troebel water weinig zien..
mja algeneters eten ook niet echt algen, was dat maar zoquote:Op zondag 8 november 2020 22:15 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb er totaal geen verstand van. Een maiskolf is dus voer voor algeneters, best gek toch?
Wonderlijk. Het heeft ook wel wat gezelligs, bakkie water, lampie, beetje groen.quote:Op zondag 8 november 2020 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja algeneters eten ook niet echt algen, was dat maar zo
groente (paprika, komkommer, mais oa) en speciale voedertabletten vreten ze wel
die botias ook..
ik heb er genoeg verstand van om de bak in leven te houden, vissen die heel gevoelig voor waterwaardes zijn heb je bij mij weinig aan..
ah!quote:Op zondag 8 november 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
pfoe, ooit wel eens foto geplaatst, je kan nu door troebel water weinig zien..
voor aquaria heb je daar kant en klare computers voor..quote:Op zondag 8 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ja m'n pa kweekt koi's
heb zelf middels Arduino's een hele hoop aan die vijver geautomatiseerd..
water verversen, voeren, filter reinigen, toevoegen van poedertjes enzo om bepaald waardes binnen normen te houden
Dat is ook wel nice hey... Je kunt natuurlijk alles meten met paar sensoren en pompjes aansturen voor het een of het anderquote:Op zondag 8 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ja m'n pa kweekt koi's
heb zelf middels Arduino's een hele hoop aan die vijver geautomatiseerd..
water verversen, voeren, filter reinigen, toevoegen van poedertjes enzo om bepaald waardes binnen normen te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |