SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zondag 8 november 2020 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerel van de tennisclub die me mailt heet gewoon Rikkert
quote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die laat je iets afkoelen en eet je zelf lekker op.![]()
ook gevangenquote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En een nog grotere vips
[ afbeelding ]
Die heb ik gezien in een aquarium.quote:Op zondag 8 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En een nog grotere vips
[ afbeelding ]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker vroeg slapen in warm bed
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnackquote:Op zondag 8 november 2020 22:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik me vernoemd had naar een inferieure frituursnack.
Je moet ook geen magnums in je bed leggen als tussendoortjesquote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.
ja idd. die van mij is ook snik heet :/ raam staat wagenwijd openquote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat warm valt een beetje tegen helaas.
quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnack
ik ben bitterbal
Hmm had ik maar magnums.quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet ook geen magnums in je bed leggen als tussendoortjes
best veelquote:Op zondag 8 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel sushi zou er uit een walvishaai gesneden kunnen worden?
sushi met wormpjesquote:Op zondag 8 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel sushi zou er uit een walvishaai gesneden kunnen worden?
(sub)tropisch, vooral algeneters, en botia/clownsquote:
pics?quote:Op zondag 8 november 2020 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch, vooral algeneters, en botia/clowns
vroeger hadden we ook discusvissen maar die zijn met de tijd overleden en we willen van de bak af (dus niks nieuws erbij kopen)
Ik waardeer het idee maar is er misschien ook een kaassoufflé?quote:Op zondag 8 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben de snack der snacks, de koninging van alle snacks, de almachtige oppersnack
ik ben bitterbal
quote:Op zondag 8 november 2020 22:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik waardeer het idee maar is er misschien ook een kaassoufflé?
Klinkt goed! Ik heb er totaal geen verstand van. Een maiskolf is dus voer voor algeneters, best gek toch?quote:Op zondag 8 november 2020 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch, vooral algeneters, en botia/clowns
vroeger hadden we ook discusvissen maar die zijn met de tijd overleden en we willen van de bak af (dus niks nieuws erbij kopen)
Leuke jaren 80 hobby.quote:Op zondag 8 november 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
pfoe, ooit wel eens foto geplaatst, je kan nu door troebel water weinig zien..
mja algeneters eten ook niet echt algen, was dat maar zoquote:Op zondag 8 november 2020 22:15 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb er totaal geen verstand van. Een maiskolf is dus voer voor algeneters, best gek toch?
Wonderlijk. Het heeft ook wel wat gezelligs, bakkie water, lampie, beetje groen.quote:Op zondag 8 november 2020 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja algeneters eten ook niet echt algen, was dat maar zo
groente (paprika, komkommer, mais oa) en speciale voedertabletten vreten ze wel
die botias ook..
ik heb er genoeg verstand van om de bak in leven te houden, vissen die heel gevoelig voor waterwaardes zijn heb je bij mij weinig aan..
ah!quote:Op zondag 8 november 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
pfoe, ooit wel eens foto geplaatst, je kan nu door troebel water weinig zien..
voor aquaria heb je daar kant en klare computers voor..quote:Op zondag 8 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ja m'n pa kweekt koi's
heb zelf middels Arduino's een hele hoop aan die vijver geautomatiseerd..
water verversen, voeren, filter reinigen, toevoegen van poedertjes enzo om bepaald waardes binnen normen te houden
Dat is ook wel nice hey... Je kunt natuurlijk alles meten met paar sensoren en pompjes aansturen voor het een of het anderquote:Op zondag 8 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ja m'n pa kweekt koi's
heb zelf middels Arduino's een hele hoop aan die vijver geautomatiseerd..
water verversen, voeren, filter reinigen, toevoegen van poedertjes enzo om bepaald waardes binnen normen te houden
Kan iemand die man alsjeblieft een spuitje geven?quote:Op zondag 8 november 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
https://www.dumpert.nl/tag/cinar?selectedId=8012339_51d9d7eb
ja klopt, dat was ook de basis.. maar paste niet binnen de capaciteiten enzo waarmee die koi vijver en kweekbakken draaienquote:Op zondag 8 november 2020 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
voor aquaria heb je daar kant en klare computers voor..
toen m'n ouders het ding kochten 2dehands zat die er dus bij.. alleen die computer was toen al 300 euro waard (inmiddels bar weinig want windows 10 kan em niet aansturen...)
quote:Op zondag 8 november 2020 22:27 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dat is ook wel nice hey... Je kunt natuurlijk alles meten met paar sensoren en pompjes aansturen voor het een of het ander
zoveel extra's nodig?quote:Op zondag 8 november 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja klopt, dat was ook de basis.. maar paste niet binnen de capaciteiten enzo waarmee die koi vijver en kweekbakken draaien
Die vrouw is een arts toch?quote:Op zondag 8 november 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Hier de hele riedel, die reacties ook![]()
Ik doe dit nu voor m'n werk, klimaat regelen in kassenquote:
alles qua pompen en lampen (en PLC) enzo is redundant uitgevoerd. maar die aquarium kastjes konden (toentertijd) de gevraagde schakelvermogens en redundantie niet aan (ok op te lossen met relais enzo) en geloof dat ze ook een aantal testwaardes die mn vader wilde niet konden bieden.quote:Op zondag 8 november 2020 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zoveel extra's nodig?
ik weet dat het apparaat wat wij hebben met meerdere units uitgebreid kon worden waardoor je een heleboel extra lampen, pompen en sensoren kon aansluiten; goedkoop was anders
nicequote:Op zondag 8 november 2020 22:41 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik doe dit nu voor m'n werk, klimaat regelen in kassen
ze claimt dat de mondkapjes ongezond zijnquote:Op zondag 8 november 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu huisarts, ik zou haar nog geen aspirientje voor laten schrijven, knettergek.
quote:Op zondag 8 november 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze claimt dat de mondkapjes ongezond zijn
quote:Op zondag 8 november 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
En dat er een plan bij de ggd klaar ligt dat als je in qarantaine moet je een filmpje moet maken waarop te zien is dta je apart zit van je kind. En anders komen ze het kind ophalen.
Ze zegt dat ze dit in nieuw zeeland doen?
Dat mens is knettergek.quote:Op zondag 8 november 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
En dat er een plan bij de ggd klaar ligt dat als je in qarantaine moet je een filmpje moet maken waarop te zien is dta je apart zit van je kind. En anders komen ze het kind ophalen.
Ze zegt dat ze dit in nieuw zeeland doen?
Ze zijn beiden knettergek.quote:Op zondag 8 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
En ze bouwen centra waar mensen die al public health risk worden gezien naar toe worden gedeporteerd. Waarop frans een vergelijking maak met de deportatie van de joden in ww2
echt waar hebben zij het over?
Waar ben ik in terechtgekomen.quote:Op zondag 8 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
En ze bouwen centra waar mensen die al public health risk worden gezien naar toe worden gedeporteerd. Waarop frans een vergelijking maak met de deportatie van de joden in ww2
echt waar hebben zij het over?
Tja Mengele was ook arts.quote:Op zondag 8 november 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
gaat ze door en dan haalt ze er nog canada bij en de hele wereld.
DIT IS EEN FUCKING HUISARTS
nou ja mensen die gelovig zijn proberen we ook niet te overtuigen tochquote:Op zondag 8 november 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Las laatst een BBC stuk over hoe om te gaan met complotgekkies, dat je ze in hun waarde moet laten, ze niet moet proberen te overtuigen van jouw zogenaamde waarheid om zo tot consensus te komen, eeeuhm nee, opsluiten in een psychiatrische kliniek die mensen.
Deze mensen roepen op tot een opstand en soms zelfs moord.quote:Op zondag 8 november 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja mensen die gelovig zijn proberen we ook niet te overtuigen tochDaar staan we toe dat ze hun clubhuizen hebben en clubonderwijs
uhm gelovige ookquote:Op zondag 8 november 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze mensen roepen op tot een opstand en soms zelfs moord.
quote:Op zondag 8 november 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze wil het over jouw visjes hebben
Ja dat hoeft toch allemaal niet zo in het openbaarquote:Op zondag 8 november 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze wil het over jouw visjes hebben
Zit je nou heel de aflevering van Long Frans te kijkenquote:
Nah ze is echt totaal de weg kwijt. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 8 november 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Ze kijkt ook als een vis met een hardstenen kupke.
ja. het wordt ook steeds ergerquote:Op zondag 8 november 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je nou heel de aflevering van Long Frans te kijken
Ik heb een minuutje gekeken en dat was een wazig verhaal over hoe ze in augustus al gestopt was als huisarts omdat de situatie haar niet aanstaat ofzoquote:
nee er is een agendaquote:Op zondag 8 november 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een minuutje gekeken en dat was een wazig verhaal over hoe ze in augustus al gestopt was als huisarts omdat de situatie haar niet aanstaat ofzo
En dat terwijl de V&D niet meer bestaatquote:
Denk jijquote:Op zondag 8 november 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl de V&D niet meer bestaat
Dus er zijn stiekem in het geheim nog TMF agenda's met een goodiepakketquote:
ja wel al voor ingevuld wanneer je kinderen worden opgehaald door de ggdquote:Op zondag 8 november 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus er zijn stiekem in het geheim nog TMF agenda's met een goodiepakket
Oh gelukkig hebben wij geen kinderen dan.quote:Op zondag 8 november 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel al voor ingevuld wanneer je kinderen worden opgehaald door de ggd
Beetje denigrerend jegens koeien dit vriendquote:Op zondag 8 november 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Die reacties eronder zijn nog het meest verontrustend eigenlijk, hele kuddes koeien die dit geloven.
https://www.vd.nl/familie/schoolspullen/agendas/quote:Op zondag 8 november 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus er zijn stiekem in het geheim nog TMF agenda's met een goodiepakket
Oh verrek ja, die waren terug met een webshop waar alles 2x zo duur is dan bij wehkamp of bolquote:Op zondag 8 november 2020 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.vd.nl/familie/schoolspullen/agendas/
Foh Real?quote:Op zondag 8 november 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
in argentina zitten mensen al 180 dagen in hun huizen en mogen ze niet naar buiten
onheilspellender als plan 22?quote:Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Plan 21 klinkt wel zeer onheilspellend
Zet hier eens de lengte van Lange Frans in?quote:
ja hoe lang is die dan?quote:Op zondag 8 november 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet hier eens de lengte van Lange Frans in?
https://www.rapidtables.com/convert/length/cm-to-feet.html
En dan de eerste drie cijfers
Agenda 21 bedoelen ze ws.quote:Op zondag 8 november 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
heet het plan 21 omdat ze het al 20 keer verpest hebben?
ah ze zei idd iets over 92quote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Agenda 21 bedoelen ze ws.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Agenda_21
Die hoax sites zijnbest goed.quote:Op zondag 8 november 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ze zei idd iets over 92
is sectie 5 dan het opdrinken van het bloed van kinderen?
COVID 1 tot en met 18 waren ook niet zo’n succes.quote:Op zondag 8 november 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
heet het plan 21 omdat ze het al 20 keer verpest hebben?
quote:Op zondag 8 november 2020 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
COVID 1 tot en met 18 waren ook niet zo’n succes.
HEE BAL...quote:
wie?quote:Op zondag 8 november 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HEE BAL...
Zullen we naar een concert van Rene Le Blanc gaan?
wie?quote:Op zondag 8 november 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Nederlandse Engelbert Humperdinck
In dit soort shit klinkt ook serieus de geest van Trump door en zijn aanhang, hij kan dan dadelijk wel het Witte Huis moeten verlaten maar ik vrees dat we nog heel lang met zijn nalatenschap zitten.quote:Op zondag 8 november 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die hoax sites zijnbest goed.
https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Agenda_21
Nou inderdaad, maar die hoax leeft al jaren in redneck country.quote:Op zondag 8 november 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dit soort shit klinkt ook serieus de geest van Trump door en zijn aanhang, hij kan dan dadelijk wel het Witte Huis moeten verlaten maar ik vrees dat we nog heel lang met zijn nalatenschap zitten.
Zelfde volk.quote:Op zondag 8 november 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Domme Turk![]()
https://www.dumpert.nl/item/8012199_46c1c3e1
quote:Op zondag 8 november 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Domme Turk![]()
https://www.dumpert.nl/item/8012199_46c1c3e1
Mag ik mee?quote:Op zondag 8 november 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HEE BAL...
Zullen we naar een concert van Rene Le Blanc gaan?
Nou hij heeft wel vier stuks kanker voor ¤150,- in de aanbieding zo te horenquote:Op zondag 8 november 2020 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat teelbalkanker niet per mail te verzenden is.
Hey vriendquote:
quote:Trumps rechtszaken vooral bedoeld om aanhang loyaal te houden'
De strategie van Trumps campagneteam om rechtszaken aan te spannen om de uitkomst van de verkiezingsrace aan te vechten, is vooral bedoeld om Trump te helpen met zijn verlies om te gaan en om ervoor te zorgen dat zijn aanhang hem niet in de steek laat. Dat zeggen tien medewerkers van de president tegen persbureau AP. De medewerkers willen anoniem blijven, omdat ze niet in het openbaar over de kwestie mogen spreken.
quote:
Maar waar heeft ie z’n aanhang nog voor nodig dan? Demonstraties als er rechtszaken tegen ‘m gestart worden o.i.d.?quote:
Om de pijn te verzachtenquote:Op maandag 9 november 2020 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waar heeft ie z’n aanhang nog voor nodig dan? Demonstraties als er rechtszaken tegen ‘m gestart worden o.i.d.?
Het nog op te richten Trump TV en/of de kandidatuur van zichzelf, van zijn dochter of schoonzoon voor 2024.quote:Op maandag 9 november 2020 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waar heeft ie z’n aanhang nog voor nodig dan? Demonstraties als er rechtszaken tegen ‘m gestart worden o.i.d.?
om uit te melken voor hun geld als hij het nodig heeft?quote:Op maandag 9 november 2020 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
doe je voorzichtig?quote:
Ik liet gisteravond een rauw ei vallenquote:Op maandag 9 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ruim dit eerst even op en dan doe ik nog een poging
quote:Op maandag 9 november 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik liet gisteravond een rauw ei vallen
Goor.quote:Op maandag 9 november 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik liet gisteravond een rauw ei vallen
Had je er vooraf al rekening mee gehouden dat het ging vallen?quote:Op maandag 9 november 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goor.
Ik laatst ook, er zat gelukkig keukenpapier omheen.
quote:Op maandag 9 november 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je er vooraf al rekening mee gehouden dat het ging vallen?
Zelf gegooidquote:Op maandag 9 november 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom geen zieke man?quote:Op maandag 9 november 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Eieren op de keukenvloer is wel ranzig ja, alsof er een zieke vrouw in de keuken heeft rondgeslopen
Nee gaat over een vriendin dus misschien niet zo handigquote:Op maandag 9 november 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja das vervelend.![]()
Hier je hart luchten?
Ik pak eieren altijd dik in.quote:Op maandag 9 november 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah oke. Ja vervelend is dat snachts malen.quote:Op maandag 9 november 2020 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gaat over een vriendin dus misschien niet zo handig
quote:Op maandag 9 november 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verliezen toch geen eieren
Het hele weekend eigenlijk al. Zat er zo mee dat een andere vriend zaterdag naar me toe is gekomen om me even naar buiten te sleurenquote:Op maandag 9 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah oke. Ja vervelend is dat snachts malen.
Ik zie al helemaal zo'n vrouw freebleeden op je keukenvloer.quote:Op maandag 9 november 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die verliezen toch geen eieren
Zou wel lichtelijk over de zeik zijn dan.quote:Op maandag 9 november 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal zo'n vrouw freebleeden op je keukenvloer.
Is er een oplossing in zicht?quote:Op maandag 9 november 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hele weekend eigenlijk al. Zat er zo mee dat een andere vriend zaterdag naar me toe is gekomen om me even naar buiten te sleuren
Jij weet dingenquote:Op maandag 9 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze niet zo fucking onhandig waren waren ze wel succesvol geweest in het leven
Geen idee. Dit speelt al een tijd dus ik denk niet dat de vriendschap nog te redden is. Zonde, na al die tijd, maar we zijn gewoon niet meer compatibel denk ik. We stoten elkaar af en komen weer terug.quote:
Gebakken ei met vuil?quote:Op maandag 9 november 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik er gasbrander bij zou pakken als er een ei op de grond ligt in de keuken, slim ben ik hč?
Roerei van de vloer.quote:Op maandag 9 november 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik er gasbrander bij zou pakken als er een ei op de grond ligt in de keuken, slim ben ik hč?
Nou ja misschien komt het dan in het vervolg nog goed mocht je dat willenquote:Op maandag 9 november 2020 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Dit speelt al een tijd dus ik denk niet dat de vriendschap nog te redden is. Zonde, na al die tijd, maar we zijn gewoon niet meer compatibel denk ik. We stoten elkaar af en komen weer terug.
Kost meer moeite en energie dan dat je ervoor terug krijgt?quote:Op maandag 9 november 2020 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Dit speelt al een tijd dus ik denk niet dat de vriendschap nog te redden is. Zonde, na al die tijd, maar we zijn gewoon niet meer compatibel denk ik. We stoten elkaar af en komen weer terug.
aaaaah ja das wel slim jaquote:Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar dan kun je het makkelijk opruimen![]()
Ja als je een heel erg schone vloer hebt kun je het nog eten
Ja eigenlijk wel. En ik heb ook echt steken laten vallen, maar die verwijten die ze zaterdag stuurde, vond ik echt niet oké. En ze ziet niet in waarom. Misschien moest ze even afkoelen en kunnen we volgende week weer even normaal praten.quote:Op maandag 9 november 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost meer moeite en energie dan dat je ervoor terug krijgt?
Lekker gevoel is dat hequote:Op maandag 9 november 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Vorige week in m'n duim gesneden.
Dat velletje hangt nu los. blijf overal achter hangen
En dan je laminaat in de fik stekenquote:Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar dan kun je het makkelijk opruimen![]()
Ja als je een heel erg schone vloer hebt kun je het nog eten
Zware dingen moet je eigenlijk nooit over WhatsApp sturen over en weer.quote:Op maandag 9 november 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. En ik heb ook echt steken laten vallen, maar die verwijten die ze zaterdag stuurde, vond ik echt niet oké. En ze ziet niet in waarom. Misschien moest ze even afkoelen en kunnen we volgende week weer even normaal praten.
Nee ik ben ook gestopt en ze nam niet op toen ik belde dus oké.quote:Op maandag 9 november 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zware dingen moet je eigenlijk nooit over WhatsApp sturen over en weer.
Dan kun je volgende week de hele vloer vervangen vanwege een schimmelende ondervloerquote:Op maandag 9 november 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst paar emmers water over de vloer heen gooien
kijk uitquote:Op maandag 9 november 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope
net al wat bijgeknipt. maar goed kan ook weer niet teveel weghalen
Na alle eerdere handelingen de vloer inspuiten met een anti-schimmelcoating en wat vochtvreters neerzettenquote:Op maandag 9 november 2020 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je volgende week de hele vloer vervangen vanwege een schimmelende ondervloer
pleister er opquote:Op maandag 9 november 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat is 't nietecht in topje van m'n duim
meest vervelende plek ooit
Ouch...quote:Op maandag 9 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
Dat moment dat je een kartonnen doos in je hand voelt snijden![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)JEAQYBSABEgLK0PD_BwEquote:Op maandag 9 november 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat is 't nietecht in topje van m'n duim
meest vervelende plek ooit
quote:Op maandag 9 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
brrrquote:Op maandag 9 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
ik eet stierenkloten als ontbijtquote:Op maandag 9 november 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)JEAQYBSABEgLK0PD_BwE
pleister erover..quote:Op maandag 9 november 2020 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Vorige week in m'n duim gesneden.
Dat velletje hangt nu los. blijf overal achter hangen
Blijkbaar nietquote:Op maandag 9 november 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik eet stierenkloten als ontbijt
dit is geen papercutquote:Op maandag 9 november 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
pleister erover..
ik heb zo vaak op de meest klote punten papercuts (door enveloppen) , waar de flappen van enveloppen dan in blijven hangen...
pleister is altijd de oplossing
daar heb je nog gradaties in ookquote:Op maandag 9 november 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
zelfs dan is pleister the way to go als je blijft hangen achter dingenquote:Op maandag 9 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is geen papercutdit was echt met een mes dike een cm er in
quote:Op maandag 9 november 2020 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs dan is pleister the way to go als je blijft hangen achter dingen
verstandigquote:Op maandag 9 november 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]doe ik als ik dingen moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zulk dingen herhalen en gelijk opschrijvenquote:Op maandag 9 november 2020 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt wat aan m'n oren en begrijpend luisteren doen hoor. Is al de tweede keer dat ik iets heb afgesproken over dat balkon en dat ik het verkeerde tijdstip heb gehoord of onthouden.
Dat had ik dus gedaanquote:Op maandag 9 november 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zulk dingen herhalen en gelijk opschrijven
Mensen sparen shit op om op je bureau te dumpenquote:Op maandag 9 november 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom is de eerste dag na een weekje vrij altijd zo'n chaos.
Prachtig grijs?quote:
hmm, hier niet.quote:
keronaaaasquote:Op maandag 9 november 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
De praxis is zoon kut winkel. Godverdomme zeg. Nu komt glas pas de 24ste
Hoe moeilijk kan het allemaal zijn
Vertraagd zegt ze maar dat laten ze je ook niet weten ofzo. Ze waren er voor ook al aan het kneuzen.quote:Op maandag 9 november 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
keronaaaas
gesneuveld in transport wellicht
Wel lekker snel klaar. En je merkt er niks van als je een kabeltje mee trektquote:Op maandag 9 november 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ze zijn hier tegenover met twee van die grote Atlas graafmachines in een voortuintje van 6 bij 2 aan t graven
Beetje alsof je met een atoombom een vlieg gaat doden
Pciesquote:Op maandag 9 november 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel lekker snel klaar. En je merkt er niks van als je een kabeltje mee trekt
wie houdt je tegen?quote:
uhm, oke?quote:Op maandag 9 november 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
k heb muurverf gehaald. Wilde eigenlijk een test potje maar dat zag ik nergens
Wij hebben woensdagnacht een belangrijke op de planning zijn. Nu wat mensen die last-minute in paniek raken dus ben eens benieuwdquote:Op maandag 9 november 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Hectische ochtend
Maar aangezien we net een grote livegang hebben gehad, valt het eigenlijk nog wel mee.
Ik weet van de bouwmarkt hier dat je er om moet vragen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
k heb muurverf gehaald. Wilde eigenlijk een test potje maar dat zag ik nergens
Bouwmarkt hier heeft wel van die kleine flexa rollertjesquote:Op maandag 9 november 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet van de bouwmarkt hier dat je er om moet vragen.
oh johquote:Op maandag 9 november 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet van de bouwmarkt hier dat je er om moet vragen.
Verschilt een beetje wat het is ook, maar er staat ook aardig wat achter.quote:Op maandag 9 november 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bouwmarkt hier heeft wel van die kleine flexa rollertjes
zat er op te wachtenquote:Op maandag 9 november 2020 11:20 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
en daar moet je en proefje van hebben?quote:
jij vast wel..quote:Op maandag 9 november 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
En heeft iemand wel eens een dagboek van een ander over zichzelf gelezen?
Alleen de eerste zin klopt, driemaal maar liefstquote:Op maandag 9 november 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij vast wel..
over wat een tijger je bent in bed.
toen heb je daar een fapje op het sexverhaal over jezelf gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |