quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
je weet tochquote:Op zondag 8 november 2020 21:12 schreef RipCity het volgende:
Op je 75+ hele dagen bezig zijn met je geschiedenis
dito hier, je weet toch dat er niks serieus uit gaat komen.quote:Op zondag 8 november 2020 21:13 schreef Poefbank het volgende:
Dit hoeft voor mij niet meer met die ‘BN’ers’
Het is net de gewone versiequote:Op zondag 8 november 2020 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
dito hier, je weet toch dat er niks serieus uit gaat komen.
Hoeveel afleveringen geleden bleven de daters wel bij elkaar? Geloof dat ze een slagingpercentage hebben van 10% ofzoquote:
Iets van twee weken geleden een stel. Die vent maakte allemaal vieze opmerkingen.quote:Op zondag 8 november 2020 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen geleden bleven de daters wel bij elkaar? Geloof dat ze een slagingpercentage hebben van 10% ofzo
Dat zeker, en ik dacht eigenlijk dat het wel iets zou worden tussen die twee...quote:Op zondag 8 november 2020 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuke sympathieke jongen die Kasper.
Ja het was al overduidelijk dat dit een totale mismatch wasquote:Op zondag 8 november 2020 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Alsof ze zonder zwarte piet vraag wel wilde
Ik vond haar juist wel heel leuk overkomen...quote:Op zondag 8 november 2020 23:23 schreef Generationalpha het volgende:
Irene van der Laar.Wat een vreselijk zelfingenomen kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |