Klinkt als een beter format idd.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vind dat afvallen elke aflevering ook vervelend. Ik heb een keer de Franse versie gezien, daar ging het geselecteerde team van 10 tot het einde door. Groeien gaat vaak met sprongen, iemand kan een slechte dag hebben.
Ik zag het niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Een hamburger die in het zwembad springt
bibi breijman, die van oh oh chersoquote:
Vandaar dat ik ze niet ken.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
bibi breijman, die van oh oh cherso
Nooit van gehoord.quote:
Dinsdag alweer de laatste aflevering.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Verwarrend dat er ook een programma loopt waarbij ze de nachtwacht namaken, die zoek ik...
Oh ja ik moet de vorige dus voor dinsdag terugkijken anders ben ik screwed.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:22 schreef svann het volgende:
[..]
Dinsdag alweer de laatste aflevering.
golfer in TV / [tip]Het geheim van de Meester
Vooral de skyline van 1945.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
De skyline van Rotterdam tekenenen is een mooie opdracht.
Waarom? hij maakt mooie dingen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Die Freek zit in mijn alergie. Voor de rest gun ik iedereen t beste.
Arrogante wijsneus. Echt zo'n corps-lul.quote:
Ah oké, ik kijk eigenlijk alleen naar de "werken"die ze maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Arrogante wijsneus. Echt zo'n corps-lul.
Same. Hij komt over op me als een onsympathieke betweter.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Die Freek zit in mijn alergie. Voor de rest gun ik iedereen t beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |