SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nu iemand kunnen mentionen
neequote:Op zondag 8 november 2020 19:15 schreef kwiwi het volgende:
@:kwiwi
Even zien of je jezelf kunt mentionen
voorjaar komt er hier een zakelijk..quote:Op zondag 8 november 2020 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn laptop moet nog een jaar meegaan en dan komt er ook weer een andere als het goed is.
Ik heb alleen maar een zakelijke laptop. Maar hij draait Ableton goed genoeg, dat is ongeveer zwaarste dat ik nu gebruik.quote:Op zondag 8 november 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorjaar komt er hier een zakelijk..
privé als deze 't nog een jaar of 1-2 uit houdtprima
nja zakelijk blijft zakelijk. ga ik geen privé dingen op doen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een zakelijke laptop. Maar hij draait Ableton goed genoeg, dat is ongeveer zwaarste dat ik nu gebruik.
En nog wat tools voor mijn werk, maar dat is maar werk.
prive probeer ik de uitgaves aan IT gerelateerde meuk zo laag mogelijk te houdenquote:Op zondag 8 november 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een zakelijke laptop. Maar hij draait Ableton goed genoeg, dat is ongeveer zwaarste dat ik nu gebruik.
En nog wat tools voor mijn werk, maar dat is maar werk.
quote:Op zondag 8 november 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mag gelukkig nog een MacBook hebben
[..]
Ik heb een MacBook nodig claim ik
Hier kan en mag dat wel gewoon. Zolang je niet gevangen wordt door ransomware loopt het allemaal wel los.quote:Op zondag 8 november 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja zakelijk blijft zakelijk. ga ik geen privé dingen op doen.
andersom ook niet.
Ben eigen baas hequote:Op zondag 8 november 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kan en mag dat wel gewoon. Zolang je niet gevangen wordt door ransomware loopt het allemaal wel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |