Dit heb ik gedaanquote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef maily het volgende:
Muizenval achter de wasmachine zetten. Met pindakaas uiteraard.
Is vies. Waar zitten die gaatjes? In een muur?quote:Op zondag 8 november 2020 15:17 schreef Meesternadim het volgende:
Maar het is toch helemaal niet handig om een dode muis in de wasmachine te hebben. Gaan stinken.
Nee letterlijk in de wasmachine.quote:Op zondag 8 november 2020 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Is vies. Waar zitten die gaatjes? In een muur?
Denk dat je weinig anders kan doen dan wachten tot ie honger heeft en hopelijk de pindakaas in de val eet. Bij m'n ouders beten ze steeds gaten in de zakken chips, dus misschien aftoppen met wat chips kruimelsquote:Op zondag 8 november 2020 15:35 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Nee letterlijk in de wasmachine.
Achter de wasmachine zitten twee gaatjes. Dus die muis is denk ik daarbinnen gekropen.
De gaatjes dichtstoppen is dus geen optie.quote:Op zondag 8 november 2020 15:35 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Nee letterlijk in de wasmachine.
Achter de wasmachine zitten twee gaatjes. Dus die muis is denk ik daarbinnen gekropen.
Maar hij kan nergens heen. Ik heb de keukendeur dicht nu. Dus als ie uit de wasmachine is, dan is hij ergens in de keuken. Daar heb ik meteen 3 vallen geplaatst.quote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Die muis is allang weg, joh. Die kan door kleine kiertjes en tegen verwarmingsbuizen oplopen.
Nee als het daarbinnen doodgaat heb ik een slechte week denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 15:42 schreef maily het volgende:
[..]
De gaatjes dichtstoppen is dus geen optie.
Hij had ook keutels achter gelaten in mijn wasmand tussen mijn kleding 😡quote:Op zondag 8 november 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je weinig anders kan doen dan wachten tot ie honger heeft en hopelijk de pindakaas in de val eet. Bij m'n ouders beten ze steeds gaten in de zakken chips, dus misschien aftoppen met wat chips kruimels
Zet de buitendeur op een kier.quote:Op zondag 8 november 2020 17:10 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Maar hij kan nergens heen. Ik heb de keukendeur dicht nu. Dus als ie uit de wasmachine is, dan is hij ergens in de keuken. Daar heb ik meteen 3 vallen geplaatst.
Ze kunnen door hele kleine gaatjes, onder deuren door etc.. kan ook zijn dat ie niet meer in de keuken is inmiddels natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:10 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Maar hij kan nergens heen. Ik heb de keukendeur dicht nu. Dus als ie uit de wasmachine is, dan is hij ergens in de keuken. Daar heb ik meteen 3 vallen geplaatst.
Yep.. bij m'n ouders liggen de muizenkeutels soms in bedquote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Hij had ook keutels achter gelaten in mijn wasmand tussen mijn kleding 😡
Vuile of schone was?quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Hij had ook keutels achter gelaten in mijn wasmand tussen mijn kleding 😡
Volgens mij hadden wij deze :quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |