SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door FranticDJ op 08-11-2020 15:50:22 ]
trek een tuinbroek aanquote:Op zondag 8 november 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat ligt er niet in de kast..........Italiaanse kaki flapperbroek is het te grijzig voor.
Als Google je beu is dan sluiten ze die afzuigkap af zodat alle toxische lucht binnen blijft hangen en je dood neervalt natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom heeft de nieuwe plafond afzuigkap connectie met Google home?
Ja lekker weer hequote:Op zondag 8 november 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff ik ben weer terugMooi nieuw wijkje af kunnen krassen weer. 10.370 steps nu al
En jongens wat een WEER
quote:Puzzeltekort dreigt
De voorraad legpuzzels dreigt op te raken, melden spellenproducenten. Er wordt flink gepuzzeld in coronajaar 2020."Het is alle hens aan dek", zegt producent Ravensburger tegen persbureau ANP.
gauw je lego sets in de markt gooienquote:Op zondag 8 november 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoah jezus coronashit is about to get real now
[..]
Straks een aantal van m'n 1000 stukjes puzzels op ebay gooienquote:Op zondag 8 november 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een goed ideequote:Op zondag 8 november 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw je lego sets in de markt gooien
Oh nou snap ik het. Mannen hebben dit nietquote:
dat is het al een tijd..quote:Op zondag 8 november 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde postquote:Op zondag 8 november 2020 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom las ik het zoals jij het quote als draag-ster
quote:Op zondag 8 november 2020 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde post![]()
![]()
Zo staat het er ook.quote:Op zondag 8 november 2020 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom las ik het zoals jij het quote als draag-ster
valt wel mee toch?quote:Op zondag 8 november 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat die niet heel scherp is zie ik nu maar daar moet je maar even om heen kijken.
om de foto heen kijken?quote:Op zondag 8 november 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat die niet heel scherp is zie ik nu maar daar moet je maar even om heen kijken.
heb zo'n ikea ding. heel fijnquote:Op zondag 8 november 2020 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik ga mijn bureaustoel weggooien, dan maar tijdelijk op een houten stoel zitten.
Ik ga over 2 weken wel een mooie eetkamerstoel kopen, was ik al van plan maar had er niet echt haast mee.quote:
ja iedereen werkt thuisquote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde van de week er 1 bestellen.. op..
ik wil of https://www.ikea.com/nl/n(...)auw-zwart-s99275627/quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja iedereen werkt thuis
https://www.ikea.com/nl/n(...)ared-blauw-20363599/
heb ik. maar was ook puur geluk dat ie toevallig 1 dag die week op voorraad was. toen gelijk besteld.
moet je wel erg je best doen omdat te lezenquote:Op zondag 8 november 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
j zou bijna zeggen dat ie accepteert dat ie verloren heeft
Ja ik wou net zeggen, dat lees ik er niet inquote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je wel erg je best doen omdat te lezen
Biden outran Obama? Deed die mee?quote:Op zondag 8 november 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
j zou bijna zeggen dat ie accepteert dat ie verloren heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |